juistt ., waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes van 13-15 kunne pil gebruiken tegen onregelmatige menstruatie of andere dingetjes. Daarnaast nemen ze ze het ook in om te wennen en om te zien welke pil het beste voor ze is. voordat ze overgaan op het echte werk en met negers ed. naar bed gaan. geganbanged worden 4 uur sochtends door een hele rits antillianen smane met een vriendinnetje.
Am I not speaking the truth?quote:
nee , waarom zouden ze juist met deze groep allochtonen naar bed gaan.?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ik wist wel dat je 'bitch' als compliment zou opvatten.
'Attent' zo ben ik ook wel weer weetje
als je nou eens gewoon goed leest wat er staat, in veel gevallen is anorexie of zwaar sporten (zogenaamde athlete's triad) de aanleiding voor amenorroe; de hormoonstoornis is geen oorzaak maar een symptoom bij bijvoorbeeld anorexie, boulimia, obesitas, turnen/balletdansen/te zwaar fysiek belasten van het lichaam anderszins, tumoren en chemo/radiotherapie, schildklierstoornissen, exogene hormoontoediening uit bv dieet of milieu, medicijnen en natuurlijk door zwangerschap (verstoort vanalles, niet alleen je hormonen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!
Het uitblijven van de menstruatie heeft meestal iets te maken met hormoonstoornis, ook in het geval van anorexia. Maar dit kan dus ook andere oorzaken dan anorexia hebben, obesitas, overmatig sporten, medicijnen, etc.
Je zei de meeste, nu zeg je veel. Je zei het nogal zo alsof bij bijna alle gevallen (de meeste dus) het per definitie zo was dat bij te weinig, er meteen sprake was van anorexie.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je nou eens gewoon goed leest wat er staat, in veel gevallen is anorexie of zwaar sporten (zogenaamde athlete's triad) de aanleiding voor amenorroe; de hormoonstoornis is geen oorzaak maar een symptoom bij bijvoorbeeld anorexie, boulimia, obesitas, turnen/balletdansen/te zwaar fysiek belasten van het lichaam anderszins, tumoren en chemo/radiotherapie, schildklierstoornissen, exogene hormoontoediening uit bv dieet of milieu, medicijnen en natuurlijk door zwangerschap (verstoort vanalles, niet alleen je hormonen).
en ja, ik weet het beter, valt je dat nu pas op?
dat doet het ook (meeste of veel is hetzelfde), gaat tevens vaak samen met zwaar sporten en de andere problemen; ik kan er ook niks aan doen dat dit de statistische feiten zijn, de spreekuren zitten er vol mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zei de meeste, nu zeg je veel. Je zei het nogal zo alsof bij bijna alle gevallen (de meeste dus) het per definitie zo was dat bij te weinig, er meteen sprake was van anorexie.
Ah, dus van de mensen die ermee naar de dokter gaan, hebben de meeste ofwel veel van de gevallen iets in dat ziektebeeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat doet het ook (meeste of veel is hetzelfde), gaat tevens vaak samen met zwaar sporten en de andere problemen; ik kan er ook niks aan doen dat dit de statistische feiten zijn, de spreekuren zitten er vol mee.
Ja inderdaad, want bij ieder meisje/iedere vrouw is deze tijd hetzelfde, hij duurt altijd precies 5 dagen en doet bij niemand pijn 14.gif!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:50 schreef FNM het volgende:
tis gewoon een smoes om lkkr zonder condoom met je vriendje te kunnen neuken dat weten jullie ook wel!
Ja, opoffering my ass.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:34 schreef FNM het volgende:
zoiets het opofferingen maken.
wat ik immers ook zou doen als ik van het andere geslacht was
Ja, want van iedere pil wordt je dik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef FNM het volgende:
blablabla
de pil bestaat nog maar 50 jaar, en daarvoor konden de vrouwen ook gewoon een leven leiden en misschien nog wat slanker ook.
Dus de pil ontmaagd je? Ik snap hier geen flikker van..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef RenRen- het volgende:
Jmaar Danique.
Als je de pil neemt, ben je geen maagd meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |