abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:12:28 #26
261252 sabby01
I am the suntoucher
pi_70748699
Ik was op mn 13e al aan de pil omdat ik borstontstekingen kreeg. Terwijl je dat pas na je 35e krijgt normaal gesproken. Ik heb het als medicatie.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:12:03 #27
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70763395
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

- te weinig menstruaties
oftewel gewoon ontzettend onregelmatig en niet netjes 1x in 28 dagen
bij te weinig is de pil wel het laatste wat je wilt geven, een advies in levensstijlverandering c.q. verwijzing naar een psychiater wegens anorexie is dan eerder aan de orde in de meeste gevallen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:12:47 #28
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_70763424
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef sabby01 het volgende:
Ik was op mn 13e al aan de pil omdat ik borstontstekingen kreeg. Terwijl je dat pas na je 35e krijgt normaal gesproken. Ik heb het als medicatie.
vrijwel iedereen hoor; ik moet de eerste die die pil gebruikt als partydrug nog tegenkomen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 8 juli 2009 @ 02:11:46 #29
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_70767423
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

bij te weinig is de pil wel het laatste wat je wilt geven, een advies in levensstijlverandering c.q. verwijzing naar een psychiater wegens anorexie is dan eerder aan de orde in de meeste gevallen.
Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!

Het uitblijven van de menstruatie heeft meestal iets te maken met hormoonstoornis, ook in het geval van anorexia. Maar dit kan dus ook andere oorzaken dan anorexia hebben, obesitas, overmatig sporten, medicijnen, etc.
pi_70770874
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 @ 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Uhm, dat je als anorexia patiënt menstruatie problemen kunt krijgen ok, maar dat als menstruatie uitblijft je meteen anorexia hebt is nieuw voor mij. Je zou toch beter moeten weten als geneeskunde student!

Het uitblijven van de menstruatie heeft meestal iets te maken met hormoonstoornis, ook in het geval van anorexia. Maar dit kan dus ook andere oorzaken dan anorexia hebben, obesitas, overmatig sporten, medicijnen, etc.
Of.

Natuur maakte een foutje.
pi_70784462
Ik ben 15 en wil aan de pil. En heb mijn moeder nou ook zo ver dat het mag. ookal staat ze er niet achter en duurt het nog wel jaren voordat ze een doktersafspraak maakt.

Zij denkt inderdaad dat ik kei hard wil ketsen. (terwijl dat niet zo is, met wie zou ik dat moeten doen? heb ik dr ook gezegd) Maar ik wil aan de pil omdat ik altijd wel last heb van mijn ongesteldheid (dat ik bijv. een nacht niet kan slapen) en dat ik de laatste tijd om de 2 weken ongesteld ben. En als ik dat ben ben ik 't ook hevig.
Mijn moeder was het vroeger ook om de 2 weken, dus zij weet hoe kut het is en moet niet zo hypocriet doen.

A-men.
Striving to be more than average.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:03:31 #32
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_70784780
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Daniane het volgende:
Ik ben 15 en wil aan de pil. En heb mijn moeder nou ook zo ver dat het mag. ookal staat ze er niet achter en duurt het nog wel jaren voordat ze een doktersafspraak maakt.

Zij denkt inderdaad dat ik kei hard wil ketsen. (terwijl dat niet zo is, met wie zou ik dat moeten doen? heb ik dr ook gezegd) Maar ik wil aan de pil omdat ik altijd wel last heb van mijn ongesteldheid (dat ik bijv. een nacht niet kan slapen) en dat ik de laatste tijd om de 2 weken ongesteld ben. En als ik dat ben ben ik 't ook hevig.
Mijn moeder was het vroeger ook om de 2 weken, dus zij weet hoe kut het is en moet niet zo hypocriet doen.

A-men.
Dat is wel heel erg stom zeg! Lig jij nachten wakker en laat ze je niet naar de dokter gaan.
En als je wel zou gaan ketsen dat toch beter met pil dan zonder zeker!?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:25:40 #33
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70785628
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef dr.dunno het volgende:

[..]
- mode: borstgroei / meeloopgedrag
Damn wat een lekkere term
Bestaan er een timelapse video's van borstgroei?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rosbief op 08-07-2009 17:34:19 ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_70785785
@Danique.
Mijn moeder was er ook op tegen.
Gewoon zelf een afspraak maken en gaan.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:43:11 #35
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70786123
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:25 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Damn wat een lekkere term
Bestaan er een timelapse video's van borstgroei?
She might forget you, her pussy wont.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:45:08 #36
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70786169
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je aan de pil bent zegt dat niet gelijk dat je ook seksueel actief bent.
Ik kan ook wel de pil gaan slikken, maar dat wil nog niet zeggen dat ik sex krijg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70786556
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef Rosbief het volgende:
Kan van alles zijn, je hebt ook pillen tegen griep bv, of met vitamines. Ouders die meteen aan neuken denken zijn zelf oversekst.
Eens.
Life is Music
pi_70790895
Oh ik kan wel overtuigd worden hoor, zelf weet ik niet veel van de pil aangezien een jongen die niet gebruikt.
Maar ja ik wist dus waarschijnlijk alleen van de 2 hoofd doelen af van die pil :
1. Probeert zwangerschap te voorkomen
2. Tegen menstruatie problemen

Maar als je de pil een lekker smaakje vind hebben mag je hem ook innemen hoor!
pi_70791603
Ik was op mijn 13e al aan de pil en ben 2 jaar later pas ontmaagd. Het zegt dus niets.
Veel zijn aan de pil tegen menstruatieklachten, net als ik. Ik lag een week op de bank van de pijn. Ook heb ik het gedaan om aan te komen, wat ook nodig was.
pi_70791778
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Wtf, onregelmatig heet dat.
Dat heeft zowat iedereen in het begin, was voor mij ook een reden voor de pil.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:36:03 #41
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_70813392
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef _Loki het volgende:

[..]

Wtf, onregelmatig heet dat.
Dat heeft zowat iedereen in het begin, was voor mij ook een reden voor de pil.
Dat dus, zelfs ik weet dat.
En ik ben een jongen.

pi_70824017
Ik ben het net dus weer geworden na 2 weken.
Dus net meteen ff gezeikt om de pil.
Enfin, mama wil in de vakantie afspraak maken.
Maar ik zeg; doe gewoon morgen/volgende week dan kan ik meteen na mijn menstruatie beginnen
maarneee geen tijd blahblahblah. en gaat ze 't weer verder uitstellen. "ja we maken een x een afspraak"
ik van "eh nee, want ik bloed gewoon door je hebt gezegd in de vakantie dus 't gebeurt in de vakantie"
daarna zij van dat zij 't 7 jaar had dus ik zeg "ja en ik wil er nou vanaf dus ik wil 'm nou!"
daarna mama met "dat ik hem misschien wel niet krijg omdat ik 15 ben" SURE!
dus moet nog ff aanzien of we nou ook 's werkelijk gaan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:49:21 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70824398
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
Maar ik zeg; doe gewoon morgen/volgende week dan kan ik meteen na mijn menstruatie beginnen
maarneee geen tijd blahblahblah. en gaat ze 't weer verder uitstellen. "ja we maken een x een afspraak"
ik van "eh nee, want ik bloed gewoon door je hebt gezegd in de vakantie dus 't gebeurt in de vakantie"
daarna zij van dat zij 't 7 jaar had dus ik zeg "ja en ik wil er nou vanaf dus ik wil 'm nou!"
Zonder moeder gaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  PR/Manusje van alles donderdag 9 juli 2009 @ 20:01:16 #44
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70824860
quote:
Moeders
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70830128
quote:
Microgynon 30 (waar de meeste vrouwen mee beginnen) kan je ook zonder recept halen. :]
pi_70830596
quote:
Je hebt je moeder niet nodig om naar de huisarts te gaan hoor.
pi_70831005
quote:
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef Tijgertje. het volgende:
@Danique.
Mijn moeder was er ook op tegen.
Gewoon zelf een afspraak maken en gaan.
pi_70872303
haha ja da zin ze ook. ze werd n bietje boos van mn aandringen
"ja ga dan zelf, maak dan ook maar zelf de afspraak"

oke. doe ik dat maandag wel.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:16:42 #49
259408 Chaosprince
ik ben een aardappel
pi_70884801
quote:
ik ben een jongen en heb er niet geweldig veel verstand van maar mijn tip is:
laat je moeder maar zeiken en ga gewoon zelf
het is voo je eigen bestwil
en zodra je er een doktersverklaring voor hebt heeft je moeder er weinig over te zeggen omdat het op medische gronden is
ik ben niet gek,ik ben een rugzak
pi_70885395
Jmaar Danique.
Als je de pil neemt, ben je geen maagd meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')