Heb je alles wandelend gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reizen was tijdrovend, wandelen inspannend, kamperen ontspannend. Het weer goed en de vakantie geslaagd.
Trein naar Nice, boot naar Bastia, trein / bus naar Propiano en vandaar de wandeling naar de andere kant van het eiland: de paarse streep onderin wel een stukje afgesnedenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je alles wandelend gedaan?
En dan gebruik je betonharingen ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef sigme het volgende:
Een betonnen plakkaat. Die camping had betonnen plakkaten liggen. Niet bijster sierlijk maar eigenlijk best praktisch.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan gebruik je betonharingen ofzo?
In Friesland doen ze niet zo moeilijk he?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Montov het volgende:
Mijn tent staat in 1 seconde, zolang de vrouw in kwestie een goed bos hout voor de deur heeft.
"Reality has a well-known liberal bias."quote:Op zondag 12 juli 2009 19:27 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
http://people-press.org/report/528/
Ja, wat als mensen ook werkelijk vrij van geest wilden zijn: waanzin ten top!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:10 schreef Montov het volgende:
Moet je je voorstellen als wij liberale internetnerds ook nog eens in die realiteit zouden leven.
Volgens mij lopen er hier in POL wel wat potentiële patiënten rond.quote:Bitter behavior is so common and deeply destructive that some psychiatrists are urging it be identified as a mental illness under the name post-traumatic embitterment disorder.
Des te meer reden om het serieus te nemen, lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef JoaC het volgende:
Dat is jouw interpretatie van de werkelijkheid.
Als dat zo is...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Des te meer reden om het serieus te nemen, lijkt me.
Nee, toch niet. Zwaar (3,5kg) er vooral groot en vreselijk inflexibel in opgevouwen staat. Past niet in een rugzakquote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In jouw geval Sigme lijkt dit me wel wat: http://www.aroundtheglobe(...)nden-tent-light.html
Zouden ze ook een beetje makkelijk weer op te vouwen zijn? Dat vind ik altijd een ramp kampeerspullen weer in hun veel te kleine verpakking krijgenquote:Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Nee, toch niet. Zwaar (3,5kg) er vooral groot en vreselijk inflexibel in opgevouwen staat. Past niet in een rugzak. Ze worden wel populair, heel aantal gezien onderweg.
Bij dit ding gaat het prima:quote:Op maandag 13 juli 2009 08:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zouden ze ook een beetje makkelijk weer op te vouwen zijn? Dat vind ik altijd een ramp kampeerspullen weer in hun veel te kleine verpakking krijgen.
En je hebt meteen je basejumpingpak bij je.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij dit ding gaat het prima:
[ afbeelding ]
Binnen 10 seconden opgezet en ook weer binnen 10 seconden opgevouwen.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef Montov het volgende:
Meisjesnaam maakt man vaker crimineel
tvlxd is een gevaar voor de samenleving.
.
Libertarische hippies.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Picchia het volgende:
Als men zoveel om het conserveren van fossiele brandstoffen geeft, waarom kopen de milieuorganisaties ze dan niet op. Dan is het hun eigendom en kunnen ze het bewaren tot in de eeuwigheid.
Het lijkt me dat de gemiddelde autorijder meer geeft om deze fossiele brandstoffen dan de gemiddelde boomknuffelaar. En er dus meer recht op heeft dan iemand die andermans eigendommen probeert te conserveren.
Just saying.
Hoewel ze daar de middelen niet voor hebben, zou het wel ironisch zijn wanneer milieuorganisaties door middel van marktwerking alternatieven af zouden dwingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Picchia het volgende:
Als men zoveel om het conserveren van fossiele brandstoffen geeft, waarom kopen de milieuorganisaties ze dan niet op. Dan is het hun eigendom en kunnen ze het bewaren tot in de eeuwigheid.
Het lijkt me dat de gemiddelde autorijder meer geeft om deze fossiele brandstoffen dan de gemiddelde boomknuffelaar. En er dus meer recht op heeft dan iemand die andermans eigendommen probeert te conserveren.
Just saying.
Kom er maar in Simon.quote:Kort na het ontstaan van de planeet moet hij echter veel meer op de aarde hebben geleken. De Venus Express-metingen doen nu vermoeden dat er lang geleden inderdaad oceanen waren. Die zijn later verdampt door een op hol geslagen broeikaseffect.
De zintuigenhaters en de rennerfluisteraars liggen met elkaar in de clinch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef Reya het volgende:
Wat is er aan de hand in de Tour, Montov?
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
klopkoek kan weer los gaan. Rechtse propaganda in een NS-poster (het boek is van Dalrymple):
[ afbeelding ]
Het is geen eeuwige klassieker, maar wel ruim voldoende om de uurtjes reizen met de trein mee te vullen. Precies zoals de poster zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:19 schreef Nautilus_ het volgende:
Maar met een levensgevoel dat milder en ruimer is dan het jouwe.
quote:Als ik tijdens een gesprek of een ontmoeting geconfronteerd wordt met dat vaste repertoire, zou ik het liefst meteen de benen nemen.
Ik heb een zwak voor die naam. Ik weet best dat je zus Loubna heet.quote:
Ik vind 'm bij vlagen wel humor hebben. Daar heeft 'ie het ook over Virginia Woolf toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.
Ik dacht dat je niet meer met SCH in discussie zou gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je ook nog dat screen shot van Tony Soprano die ''kutwijf'' zegt?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Nautilus_ het volgende:
Goed dan:
[POL SC1482} Dan zul je zelf een titel moeten verzinnen.
Misschien maak je nu een betere kans.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:30 schreef Nautilus het volgende:
Als het iemand iets interesseert: gisteren ben ik uit drinken gegaan. Er was daar een meisje dat sprekend op Yolanthe leek, ik sprak haar aan, het gesprek liep voorbeeldig. Ik wilde net mijn arm op haar schouder leggen toen ik opeens vol in het gezicht geslagen werd. Door haar vriend, die net terugkwam van een sanitaire stop.
Ik blijf met groot genoegen in onwetendheid, over welk een ziel dergelijke onderwerpen archiveert.quote:
quote:Er zijn tenslotte zat vrouwen die seriemoordenaars willen neuken, dus voor Ab Klink moet ook wel iemand te vinden zijn
En Ab Klink misschien ook wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Reya het volgende:
'Iedereen is homo in Amsterdam'
Dat zal Aoristus tevreden stemmen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de contra-expertise van TitusPullo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |