Heb je alles wandelend gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reizen was tijdrovend, wandelen inspannend, kamperen ontspannend. Het weer goed en de vakantie geslaagd.
Trein naar Nice, boot naar Bastia, trein / bus naar Propiano en vandaar de wandeling naar de andere kant van het eiland: de paarse streep onderin wel een stukje afgesnedenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je alles wandelend gedaan?
En dan gebruik je betonharingen ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef sigme het volgende:
Een betonnen plakkaat. Die camping had betonnen plakkaten liggen. Niet bijster sierlijk maar eigenlijk best praktisch.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan gebruik je betonharingen ofzo?
In Friesland doen ze niet zo moeilijk he?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Montov het volgende:
Mijn tent staat in 1 seconde, zolang de vrouw in kwestie een goed bos hout voor de deur heeft.
"Reality has a well-known liberal bias."quote:Op zondag 12 juli 2009 19:27 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
http://people-press.org/report/528/
Ja, wat als mensen ook werkelijk vrij van geest wilden zijn: waanzin ten top!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:10 schreef Montov het volgende:
Moet je je voorstellen als wij liberale internetnerds ook nog eens in die realiteit zouden leven.
Volgens mij lopen er hier in POL wel wat potentiële patiënten rond.quote:Bitter behavior is so common and deeply destructive that some psychiatrists are urging it be identified as a mental illness under the name post-traumatic embitterment disorder.
Des te meer reden om het serieus te nemen, lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef JoaC het volgende:
Dat is jouw interpretatie van de werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |