Hoewel ze daar de middelen niet voor hebben, zou het wel ironisch zijn wanneer milieuorganisaties door middel van marktwerking alternatieven af zouden dwingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Picchia het volgende:
Als men zoveel om het conserveren van fossiele brandstoffen geeft, waarom kopen de milieuorganisaties ze dan niet op. Dan is het hun eigendom en kunnen ze het bewaren tot in de eeuwigheid.
Het lijkt me dat de gemiddelde autorijder meer geeft om deze fossiele brandstoffen dan de gemiddelde boomknuffelaar. En er dus meer recht op heeft dan iemand die andermans eigendommen probeert te conserveren.
Just saying.
Kom er maar in Simon.quote:Kort na het ontstaan van de planeet moet hij echter veel meer op de aarde hebben geleken. De Venus Express-metingen doen nu vermoeden dat er lang geleden inderdaad oceanen waren. Die zijn later verdampt door een op hol geslagen broeikaseffect.
De zintuigenhaters en de rennerfluisteraars liggen met elkaar in de clinch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef Reya het volgende:
Wat is er aan de hand in de Tour, Montov?
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
klopkoek kan weer los gaan. Rechtse propaganda in een NS-poster (het boek is van Dalrymple):
[ afbeelding ]
Het is geen eeuwige klassieker, maar wel ruim voldoende om de uurtjes reizen met de trein mee te vullen. Precies zoals de poster zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:19 schreef Nautilus_ het volgende:
Maar met een levensgevoel dat milder en ruimer is dan het jouwe.
quote:Als ik tijdens een gesprek of een ontmoeting geconfronteerd wordt met dat vaste repertoire, zou ik het liefst meteen de benen nemen.
Ik heb een zwak voor die naam. Ik weet best dat je zus Loubna heet.quote:
Ik vind 'm bij vlagen wel humor hebben. Daar heeft 'ie het ook over Virginia Woolf toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder teleurstellend stuk proza, mag ik wel stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |