UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
ga je eens voorstellenquote:
Ooh ik dacht dat ik ermee weg kwamquote:
Ik ben geen Tukker maar op zo'n topic waarbij de OP nog niet eens in orde was moest ik wel ff reagerenquote:
Oh sorry man, volgende keer pak ik hem direct uit de wiki.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Ik ben geen Tukker maar op zo'n topic waarbij de OP nog niet eens in orde was moest ik wel ff reageren
Ligt eraan.....wat voor koekje heb je in de koekjestrommel zitten?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohw het niveau moet omhoog hier jongens, we hebben bezoek...
wilt u een koekje?
zelfgebakken koekjes natuurlijk!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Ligt eraan.....wat voor koekje heb je in de koekjestrommel zitten?
Die zijn echt niet te vretenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zelfgebakken koekjes natuurlijk!!!
gefeliciteerd. Neem een koekje van LilDutchPrincess. Als je niet moet overgeven wil ik er ook eentjequote:
quote:
"Zo jongeman, ik heb gezien dat jij het wel aardig doet hier bij de dames, hé hé?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Live vanuit een nogal rustige bieb
Heb daarnet wel een half uur met een ouwe kerel zitten praten, was best relaxed
justin de MILF-hunterquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D'r werkt hier trouwens een MILF joh!Ziet er heel streng uit, dus kan best zijn dat ze des weekends alleen leer en een zweepje draagt
Lees dan het vorige topic terugquote:
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:quote:
quote:
ook niet lief van Justinquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:
[..]
Dus dat was het.
Wat is er mis met mijn user naam?quote:
Nou, leuk om te weten dat je een ex-Lekkerlander bent, maar verder? Mwaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn user naam?
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wtf is een lekkerlander trouwens?
bijna goed: Nieuw-Lekkerland (geboren en getogen en niet meer wonend daar dus vandaar ex)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ik
lekker flexibele tijden weer...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vannacht me zusje ophalen met dr vriend uit Zwolle![]()
ergens tussen 11 en 3
Ligt eraan met files etc..en als ze nog in andere plaatsen stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
lekker flexibele tijden weer...
Alleen beetje bliksemquote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Amateur.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Internetheld.quote:
Hier regent het net 5 min.quote:
Er komt een of ander nieuw ICT-systeem en dat moet ik installerenquote:
Hier giet het behoorlijk....quote:
In ieder geval een leuke uitdaging tochquote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er komt een of ander nieuw ICT-systeem en dat moet ik installeren
Ben benieuwd. Ik weet opzich wel veel van PC's, ga ook opleiding bedrijfskundige informatica doen, maar ik weet niet wat ik precies moet doen.
Gelukkig is het bedrijf van me pa, maarja het is wel een groot bedrijf.
Inderdaad. Hoop ook dat ik er een beetje van leerquote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In ieder geval een leuke uitdaging toch?
ja, viel mee. Alleen een beetje regen onderweg gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!
Viel het nog een beetje mee gister Marko? (met rijden)
en ik moet nog tot 1500/1530 uurquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit hier lekker kapot gaar te gaanNog maar 37 min werken
je sigquote:
Hup in m'n buideltjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ikkkuhh.... d'r is toch niks op tv
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik was ff weggeregent..... plons plons nu weer naar huis gezwommen....
waarvan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moe en misselijk. Maar verder prima!
Moe van het ineens weer vroeg op moeten staan, na 2 maanden gewend te zijn op te staan wanneer ik dat wilde.quote:
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.quote:
aii..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.
Heb je de roze baret al ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.
Je bedoeld dit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
whahaha, hoor net op 3FM dat Beau van Erven Dorens een programma gaat doen dat 'Roll The Wall" heet, naar Japans format. een muur die op een kandidaat afkomt en die moet door het gat zien te komen, waarbij het gat de meeste rare vormen aanneemtik moest gelijk denken aan een filmpje op weblog.fok.nl die over de (originele) Japanse versie van dit format ging, dus ben benieuwd wat hier in Nederland wordt
hoezo dat?quote:
why?quote:
jaaaaaah, dat bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
Hoe ku-j nou zeggen daj niet geniet, want tepels liegen niet *zingt mee*
quote:Hoi allemaal
quote:
Hahahahahahahaquote:
ik weet niet waar Bob isquote:
tjah, dat kanquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Omdat het een vervelende achterbakse klootzak is
Geen bier op de donderdagavond is dodelijk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
JONGESJONGES WAT IK HEB ZIN IN BIER.
maja morgenavond ga ik pas los.
Oke ik dop er nog snel 1quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen bier op de donderdagavond is dodelijk!
Geen vodka ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen bier op de donderdagavond is dodelijk!
Voor mij ook niet maar ja...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vodka en bier is voor mij niet zo goed samen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:18 schreef skippy22 het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8166/2cab9e8a/index.html
Stiekem al weer een uur, server ligt hier op zn gat dus moet even wat nood reparaties uitvoerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
En dan nog bijna een half uur hier blijven he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die klitpiercing?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Samzz het volgende:
Straks een lekkere kaasomelet maken en dan richting meneer Piercer. Ik krijg m'n balletjes niet losgedraaid
Jij welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die klitpiercing?
ik wil ook wel een poging wagen
tuurlkquote:
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah, vies rotweer. Je kan ook gewoon niets doen met die verrotte weer.
Dat kan toch ook als het 30 graden isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
Kan ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisterenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik niet
We gaan zo touren met een auto.. dus we hebben al wat te doen
cruisen klinkt beterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hardcorequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisteren.
Licht er maar net aan he, van die jochie met een te klein petje op de kop, afgetrapte golf 2 TDI, en dan maar schrapenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cruisen klinkt beter
[spoiler]* ReMcOrE] draait ook hardstyle in de auto, niks mis mee toch?![/spoiler
\quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die klitpiercing?
ik wil ook wel een poging wagen
Hier ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
\
Ja die. En nee, je mag geen poging wagen
Hier regent het gewoon al de hele dagWat is dat nu voor een vakantie?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat is dan ook niet zo gek bij Harry Potter
ik heb nog weinig sjonnies met te kleine petjes in een diesel zien rijden hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Licht er maar net aan he, van die jochie met een te klein petje op de kop, afgetrapte golf 2 TDI, en dan maar schrapen.
waarom hield je je in dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kwam net even in de verleiding om die naam er met een blackmetalscream uit te krijsen, maar hield me toch maar in
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat jij hier op los gaat ofwel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |