Niks mis met een insectencollectie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik ook niet - ik heb ook 1700 insecten in glazen buisjes ontdekt op een zoldertje in Helenaveen
Goed idee!quote:
Of volgende keer je orenquote:
whehe, met die dingen in produceren mijn oren meer zooi. Daarbij heeft de dokter sterk afgeraden om oorstokjes te gebruiken. Beter gewoon af en toe met water spoelen.quote:
Há stinkhond.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey homo's.
Je hebt het topic dichtgegooidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Há stinkhond.
Anyway, ik ben trainen en werken. Gegroet.
?quote:
Ik dacht dat hij over Armstrong zou wippen voor de gele trui..quote:
Doet ie toch ook?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij over Armstrong zou wippen voor de gele trui..
Daarom zeg ik ook kut Contadorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doet ie toch ook?
hij pakt toch 21 seconden...
Nooit wat mis mee. Gewoon hem af afsluiter, Ferry Corsten vind ik nooit zoveel aan. Misschien nog even bij Remy langs, maar ach.. kan ook gewoon weg daarna natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sasha draait altijd wel lekker.
Ik weet dat jij gek bent van die dingen. Maar ik vind het echt belachelijk dat particulieren over zulke wapens mogen beschikken in Nederland.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:39 schreef Prosac het volgende:
Mijn schietinstructeur test even het nieuwe speeltje van mijn schietmaatje.
SVD Dragunov Para(trooper)
Want?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet dat jij gek bent van die dingen. Maar ik vind het echt belachelijk dat particulieren over zulke wapens mogen beschikken in Nederland.
bier drinken met je voetbalteamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Zal ik vanavond naar een poolparty gaan waar klasgenoten komen of met een paar man uit mijn voetbalteam ergens bier gaan drinken?
Dan nog. Ik neem aan dat als jij doorslaat of één van die andere 40000 modelburgers, dan ga je dat niet van tevoren aankondigen. En dat je over een revolver beschikt kan ik nog wel inkomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want?
Ik moet aan strengere eisen voldoen om die dingen te kunnen bezitten dan andere mensen die een bewijs van goed gedrag moeten halen.
Ons bewijs van goed gedrag gaat zelfs verder onze geschiedenis in dat die van alle andere aanvragers. Ik word jaarlijks gecontroleerd en door het systeem gehaald. Als ik iemand bedreig, ben ik mijn wapens kwijt, als ik een delict pleeg dat als misdrijf aangemerkt word, ben ik de wapens kwijt.
Ik ben van mening dat de 40.000 wapenbezitters in NL grotendeels uit modelburgers bestaat.
Een ex-gedetineerde komt eerder in aanmerking om met kinderen te werken, dan om een wapen te bezitten.
Type aanduiding. Dat soort geweren kan gewoon in NL, maar genoeg beperking daarin, in tegenstelling tot veel andere landen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan nog. Ik neem aan dat als jij doorslaat of één van die andere 40000 modelburgers, dan ga je dat niet van tevoren aankondigen. En dat je over een revolver beschikt kan ik nog wel inkomen.
Maar dat wapen wat je net laat zien, dat wordt gewoon in oorlogsituaties gebruikt volgens mij (ik zie althans para trooper staan). Dat soort wapens vind ik niet moeten kunnen.
Dat was ik al van plan.quote:
Logische keusquote:
Nu nog hopen dat het doorgaat.quote:
en daardoor ben je nu niet over?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf kutleraar scheikunde die maar een 6,5 geeft![]()
![]()
Ben je al drnk as fuk?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
Hier is niks te beleven, maar ach BIER GENOEG JWZ.
nog nietquote:
Dat is zuur.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf kutleraar scheikunde die maar een 6,5 geeft![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |