SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel voor jullie felicitaties!
HoHo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je irl gefeliciteerd!Enschede, onze stad! ons domein!
Ja, dat klopt.quote:
Dan doe ik het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Maar jij hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen. Net als Justin..
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Maar jij hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen. Net als Justin..
Eeeeeeeey chickieeeeeequote:
gestikt in een mcnugget?quote:
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.quote:
nee, en dan ook nog met zo'n lucht d'r bijquote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.
Zwaar weekend voor je dus!!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.
dan moej minder zoep'nquote:
daar ligt het niet aan.quote:
Naja, na 2 dagen van de 6 weken?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee triest als je d'r niet zou missen
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als je weet dat je haar nog lang moet missen telt het ook...vind ik
telefoon kapotgooien of uitzetten. helpt vaak welquote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
wat is dat nou weer dan.... beetje bikkelen hoor met die troel...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ben geen mietje
Jullie hebben nog nooit verkering gehad!!!
Heb het tegen die 2 die nog uit de kast moeten komenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!![]()
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!quote:
IK TOEN IK 7 WAS! BEAT THAT MOTHERFUCKER!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |