Zwaar weekend voor je dus!!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.
dan moej minder zoep'nquote:
daar ligt het niet aan.quote:
Naja, na 2 dagen van de 6 weken?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee triest als je d'r niet zou missen
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als je weet dat je haar nog lang moet missen telt het ook...vind ik
telefoon kapotgooien of uitzetten. helpt vaak welquote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
wat is dat nou weer dan.... beetje bikkelen hoor met die troel...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ben geen mietje
Jullie hebben nog nooit verkering gehad!!!
Heb het tegen die 2 die nog uit de kast moeten komenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!![]()
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!quote:
IK TOEN IK 7 WAS! BEAT THAT MOTHERFUCKER!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |