justin de MILF-hunterquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D'r werkt hier trouwens een MILF joh!Ziet er heel streng uit, dus kan best zijn dat ze des weekends alleen leer en een zweepje draagt
Lees dan het vorige topic terugquote:
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:quote:
quote:
ook niet lief van Justinquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:
[..]
Dus dat was het.
Wat is er mis met mijn user naam?quote:
Nou, leuk om te weten dat je een ex-Lekkerlander bent, maar verder? Mwaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn user naam?
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wtf is een lekkerlander trouwens?
bijna goed: Nieuw-Lekkerland (geboren en getogen en niet meer wonend daar dus vandaar ex)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ik
lekker flexibele tijden weer...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vannacht me zusje ophalen met dr vriend uit Zwolle![]()
ergens tussen 11 en 3
Ligt eraan met files etc..en als ze nog in andere plaatsen stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
lekker flexibele tijden weer...
Alleen beetje bliksemquote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Amateur.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Internetheld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |