justin de MILF-hunterquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D'r werkt hier trouwens een MILF joh!Ziet er heel streng uit, dus kan best zijn dat ze des weekends alleen leer en een zweepje draagt
Lees dan het vorige topic terugquote:
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:quote:
quote:
ook niet lief van Justinquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik had het over mijn meisje omdat ik haar 6 weken niet zie, toen zei Justin dit:
[..]
Dus dat was het.
Wat is er mis met mijn user naam?quote:
Nou, leuk om te weten dat je een ex-Lekkerlander bent, maar verder? Mwaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn user naam?
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wtf is een lekkerlander trouwens?
bijna goed: Nieuw-Lekkerland (geboren en getogen en niet meer wonend daar dus vandaar ex)quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand die in de stad/gemeente Lekkerland woont, denk ik
lekker flexibele tijden weer...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vannacht me zusje ophalen met dr vriend uit Zwolle![]()
ergens tussen 11 en 3
Ligt eraan met files etc..en als ze nog in andere plaatsen stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
lekker flexibele tijden weer...
Alleen beetje bliksemquote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Amateur.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou rijden met dit weer? Nog nooit gedaan
Internetheld.quote:
Hier regent het net 5 min.quote:
Er komt een of ander nieuw ICT-systeem en dat moet ik installerenquote:
Hier giet het behoorlijk....quote:
In ieder geval een leuke uitdaging tochquote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er komt een of ander nieuw ICT-systeem en dat moet ik installeren
Ben benieuwd. Ik weet opzich wel veel van PC's, ga ook opleiding bedrijfskundige informatica doen, maar ik weet niet wat ik precies moet doen.
Gelukkig is het bedrijf van me pa, maarja het is wel een groot bedrijf.
Inderdaad. Hoop ook dat ik er een beetje van leerquote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In ieder geval een leuke uitdaging toch?
ja, viel mee. Alleen een beetje regen onderweg gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!
Viel het nog een beetje mee gister Marko? (met rijden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |