waarvan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moe en misselijk. Maar verder prima!
Moe van het ineens weer vroeg op moeten staan, na 2 maanden gewend te zijn op te staan wanneer ik dat wilde.quote:
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.quote:
aii..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.
Heb je de roze baret al ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vakantie? Ik? Nee ze kunnen mij niet missen. Volgende week oefening in Zuid Duitsland, Grens Verleggende Activiteit. Klimmen e.d.
Je bedoeld dit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
whahaha, hoor net op 3FM dat Beau van Erven Dorens een programma gaat doen dat 'Roll The Wall" heet, naar Japans format. een muur die op een kandidaat afkomt en die moet door het gat zien te komen, waarbij het gat de meeste rare vormen aanneemtik moest gelijk denken aan een filmpje op weblog.fok.nl die over de (originele) Japanse versie van dit format ging, dus ben benieuwd wat hier in Nederland wordt
hoezo dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |