Stiekem al weer een uur, server ligt hier op zn gat dus moet even wat nood reparaties uitvoerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
En dan nog bijna een half uur hier blijven he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die klitpiercing?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Samzz het volgende:
Straks een lekkere kaasomelet maken en dan richting meneer Piercer. Ik krijg m'n balletjes niet losgedraaid
Jij welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die klitpiercing?
ik wil ook wel een poging wagen
tuurlkquote:
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah, vies rotweer. Je kan ook gewoon niets doen met die verrotte weer.
Dat kan toch ook als het 30 graden isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
Kan ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisterenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik niet
We gaan zo touren met een auto.. dus we hebben al wat te doen
cruisen klinkt beterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hardcorequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Touren dat klinkt zo pauper, met een golf 2 en dan hardcore luisteren.
Licht er maar net aan he, van die jochie met een te klein petje op de kop, afgetrapte golf 2 TDI, en dan maar schrapenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cruisen klinkt beter
[spoiler]* ReMcOrE] draait ook hardstyle in de auto, niks mis mee toch?![/spoiler
\quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die klitpiercing?
ik wil ook wel een poging wagen
Hier ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
\
Ja die. En nee, je mag geen poging wagen
Hier regent het gewoon al de hele dagWat is dat nu voor een vakantie?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat is dan ook niet zo gek bij Harry Potter
ik heb nog weinig sjonnies met te kleine petjes in een diesel zien rijden hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Licht er maar net aan he, van die jochie met een te klein petje op de kop, afgetrapte golf 2 TDI, en dan maar schrapen.
waarom hield je je in dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kwam net even in de verleiding om die naam er met een blackmetalscream uit te krijsen, maar hield me toch maar in
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat jij hier op los gaat ofwel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |