abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 01:20:45 #201
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70688828
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gewoon verstand op 0. Vooruit met de arm, hand kwart slag draaien. Desnoods de handeling (een aantal keer) herhalen. Vanmij apart maak je er een kunstwerk van en zorg je dat de foto;s in een museum komen te hangen.

Uiteraard wel een mes gebruiken dat niet verboden is, dus geen vlindermes of styletto, maar gewoon een simpele uitklapper of iets uit de bestekla.
En als je dat niet voor handen hebt, kan je ook gewoon een pen/potlood in iemand steken (ik weet trouwens niet of vrouwen de kracht hebben om een pen in iemand te steken, dus voor de zekerheid moet je op de ogen of keel prikken, want daar gaat die wel zeker weten door heen, want dan scoor je als vrouwzijnde gewoon de punten).
En als je die rotzooi niet hebt moet je als vrouwzijnde gewoon de vingers in de ogen prikken en in het kruis slaan, knijpen of trappen of op het strottehoofd slaan, maar dan is diegene wel meteen dood, het zijn allemaal keuzes die je moet maken, maar als je moet overleven is er geen verkeerde keuze wat betreft offensive defense.

Het is kutter om met een trauma te leven, dan om even een paar maanden voor zelfverdediging te schoffelen.

En tegen de mensen die onzeker zijn wil ik zeggen dat je beter te veel geweld kan gebruiken dan te weinig.

uiteraard alleen deze technieken gebruiken wanneer je moet overleven, geweld tegen onschuldige mensen of sukkels keur ik zwaar af!
Echte kunst wordt op het slagveld gestreden.

Je vergeet dat Nederlanders geen krijgersmentaliteit hebben zoals de Tsjetsjenen/Pathanen of de leeuwemoed van de Turken hebben. Het volk heeft al meerdere generaties niet gebattled. Nederland kent ook geen oorlogscultuur.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70688847
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:20 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Echte kunst wordt op het slagveld gestreden.

Je vergeet dat Nederlanders geen krijgersmentaliteit hebben zoals de Tsjetsjenen/Pathanen of de leeuwemoed van de Turken hebben. Het volk heeft al meerdere generaties niet gestreden. Nederland kent ook geen oorlogscultuur.
Ik zeg altijd maar zo: overleven is een keuze en het maakt dus niet uit wat je roots zijn, want uiteindelijk balanceert iedereen op de ladder der dapperheid en is iedereen van vlees en bloed met dezelfde emoties.

Overigens wordt bij verre weg niet de echte kunst op het slagveld gestreden, want kijk maar naar de laatste vechtpartijen die je gezien hebt, 9 van de 10 keer maken al die vechters er een onprofessioneel / kunstloos zooitje van.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70688874
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zeg altijd maar zo: overleven is een keuze en het maakt dus niet uit wat je roots zijn, want uiteindelijk balanceert iedereen op de ladder der dapperheid en is iedereen van vlees en bloed met dezelfde emoties.
ik zeg ohm!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70688894
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:24 schreef Manono het volgende:

[..]

ik zeg ohm!
Ik zeg een man die zichzelf overwint is superieur aan de man die op het slagveld duizenden mensen verslagen heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70689600
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Manono het volgende:

Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.
Mijn punt is, dat het onnozel gedrag zo breed invulbaar is, dat het er uiteindelijk op neer komt dat de vrouw zich niet meer buiten kan vertonen.

Er wordt beweerd dat de vrouw een risico neemt door zich schaars te kleden. Sommigen hebben het er zelfs over dat vrouwen zich als een hoer kleden.
Dat de kleding van de vrouw de aanleiding was, dat is een VERONDERSTELLING. Er wordt in dit specifieke geval ervanuit gegaan dat de kleding van de vrouw de vrouw in een extra risicovolle positie heeft gebracht.
Ik heb het idee dat daar vanuit wordt gegaan omdat de vrouw klappen heeft gehad. Het feit dat de vrouw klappen heeft gehad 'bewijst' dat zij een groter risico heeft genomen. Dat nemen van een groter risico moet dan wel haar kledingdracht geweest zijn. De oorzaak van het krijgen van klappen wordt dus verschoven van de dader naar het slachtoffer.
Maar of dat daadwerkelijk zo is dat ze hoerig gekleed was, of dat de hoerige kleding het risico vergrootte, dat weten we niet eens zeker, dat vullen we voor het gemak maar even zo in.

Er wordt dus beweerd dat het schaars of hoerig kleden het risico verhoogt. Doe je een kort rokje en een bloot topje aan, loop je daarmee snachts dronken over straat, dan kun je blijkbaar verwachten dat je daar negatieve reacties op krijgt, met een confrontatie als gevolg.
Nog helemaal los van het feit dat noelle helemaal niet dronken geweest hoeft te zijn (ook dat wordt door anderen ingevuld), ook als je een spijkerbroek draagt loop je dat je lastig wordt gevallen.
Dat geeft voor mij aan dat kleding niet de hoofdoorzaak is.
Het risico wordt vergroot door iets anders dan kleding.
Halcon (en anderen) probeert de essentie van de discussie te verleggen van 'er is een meisje in elkaar geslagen' naar 'misschien heeft ze het wel uitgelokt omdat ze misschien uitdagende kleding droeg'.
Er wordt er gemakshalve van uit gegaan dat het meisje indirect een groter risico heeft genomen door bloot gekleed over straat te gaan, terwijl dit helemaal niet bewezen is.

Als ik de redenering van de mensen die roepen dat het dragen van hoerige kleding doortrek, dan ligt het altijd aan degene die in elkaar wordt geslagen aan degene die in elkaar wordt geslagen. Er is dan namelijk altijd wel IETS invulbaar wat het risico op een confrontatie vergroot.

[ Bericht 8% gewijzigd door vanhal op 06-07-2009 07:23:22 ]
pi_70689691
Ik vind dit soort discussies altijd getuigen van een enorme naiviteit. Natuurlijk dien je rekening te houden met wat je aan trekt voor je de straat op gaat, sommige dingen werken nou eenmaal provocerend. En gekken hebben we al eeuwen, niet in deze 'verotte' maatschappij o.i.d., neen, die bestaan al sinds de mens bestaat. Daar je vingers voor je oren stoppen of je ogen afdekken is naief en werkt niet.
Natuurlijk is het achteraf niet de schuld van het slachtoffer, en de Nederlandse wetgeving handelt daar ook niet naar, dus er is in feite niks aan de hand. Maar van te voren is het wel verstandig rekening te houden met idioten.
Het meisje-met-kort-rokje dat alleen 's avonds naar huis gaat voorbeeld is dan ook zo waanzinnig niet, dat ís ook gewoon niet verstandig. De profeet van Marokkanen beledigen is ook niet verstandig, en een gozer die je net 'n klap in je gezicht heeft gegeven uitschelden of provoceren ook niet. Niks omgekeerde wereld, gewoon harde realiteit. Zwakte erkennen tegenover dit soort brute domheid werkt het beste> afzijdig houden, politie bellen. Overigens vind ik dat zelf geen zwakte, maar ik krijg de indruk dat veel mensen hier daar anders over denken.
Ik vind het altijd zo'n debiel gezicht dat we nog steeds verbaasd staan van bepaalde zinloos geweldsdelicten, ook al vinden die al eeuwen plaats en krijgen we nieuwsbericht na nieuwsbericht, nog steeds moet de reactie zijn: 'Noujaaaa, schandálig! belachelijk! dat dat kán!' Ik snap dat niet hoor. Wie hou je nou voor de gek? Ik weet allang dat het kan. En daarom hou ik er rekening mee.
pi_70689721
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:40 schreef Taurus het volgende: Natuurlijk dien je rekening te houden met wat je aan trekt voor je de straat op gaat, sommige dingen werken nou eenmaal provocerend.

Nogmaals, er wordt in deze discussie aangenomen dat de kledingdracht van het meisje de aanleiding was voor de jongen om klappen te geven, maar dat is een aanname. De reden kan heel goed ergens anders liggen, sterker nog, de reden hoeft helemaal niet aan de kant van het meisje te liggen. Ik vind het raar dat die veronderstelling wel automatisch gemaakt wordt.

Maar concreet: wat werkt wel en niet provocerend? Zoals eerder aangegeven wordt je ook lastig gevallen als je een strakke spijkerbroek aan hebt.
pi_70689892
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:49 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nogmaals, er wordt in deze discussie aangenomen dat de kledingdracht van het meisje de aanleiding was voor de jongen om klappen te geven, maar dat is een aanname. De reden kan heel goed ergens anders liggen, sterker nog, de reden hoeft helemaal niet aan de kant van het meisje te liggen. Ik vind het raar dat die veronderstelling wel automatisch gemaakt wordt.

Maar concreet: wat werkt wel en niet provocerend? Zoals eerder aangegeven wordt je ook lastig gevallen als je een strakke spijkerbroek aan hebt.
Misschien heeft het niets met kleding te maken en ook niet met leeftijd, maar alles met kleur, geslacht en minachting.
pi_70689908
Precies. Toch wordt hier een direct verband gelegd tussen de kleding van het meisje en de klappen die ze heeft gehad, terwijl niemand hier weet hoe het meisje op dat moment gekleed ging.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:31:57 #210
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_70690038
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan kan je beter gaan lopen, is ook beter voor de BBB.
Ja, lekker is dat, krijgen ze nog meer mocro's achter zich aan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_70690199
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef vanhal het volgende:
Precies. Toch wordt hier een direct verband gelegd tussen de kleding van het meisje en de klappen die ze heeft gehad, terwijl niemand hier weet hoe het meisje op dat moment gekleed ging.
Jij creëert dat directe verband, het was een zijdelingse discussie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70690283
quote:
Zo gaat het altijd in dit soort topics..sommige geven het slachtoffer altijd de schuld.
Je vraagt je af waarom ze maar over dat punt van die kleding blijven doordrammen, alsof dat de essentie is.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70690310
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Mutant01 het volgende:

Jij creëert dat directe verband, het was een zijdelingse discussie.
Nee hoor, oa Halcon reageert in deeltje 1 dat de vrouw op het moment dat ze klappen kreeg eruit zag als een tippelhoer:
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
Ik lees nu de Telegraaf. Deze dame heeft meer weg van een tippelhoer van de Keilerweg dan van een keurige dame die gezellig op stap gaat.
Vervolgens komt meneer met de volgende reactie.
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:

Wat ik al eerder schreef: het is niet goed te praten, maar als je ´s nachts in die kleding dronken over straat loopt, nadat je de hele avond hebt lopen teasen in de dancing, dan is de kans wat groter dan gemiddeld dat je te maken krijgt met problemen. Punt.
En dan ben ik degene die het verband creeert?
pi_70690371
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:56 schreef qonmann het volgende:

[..]

Zo gaat het altijd in dit soort topics..sommige geven het slachtoffer altijd de schuld.
Je vraagt je af waarom ze maar over dat punt van die kleding blijven doordrammen, alsof dat de essentie is.
Ja, je verplaatst je in de gedachten van de dader om zijn gedrag te kunnen verklaren. Daarom zijn dergelijke gedachten/denkwijze zo eng. Nog los ervan dat je de oorzaak van het voorval verschuift van dader naar slachtoffer. Bespottelijk gewoon
pi_70690430
quote:

[..]

Wat sommige user's proberen aan te geven is imo niet helemaal bezijden de waarheid.
Logisch nadenken en fatsoenlijke kleding kan eea voorkomen hoewel daar ook geen garantie voor is te geven.
Het is echter stuitend voor veel mensen, mn voor vrouwen denk ik, dat je je (kleding)-
gedrag maar aan dient te passen omdat bepaalde mensen er slecht op zouden kunnen reageren.
Omgekeerde wereld en een beperking voor de (kleding)vrijheid van vrouwen.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 6 juli 2009 @ 10:58:27 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70693066
quote:

[..]

Wat doe jij nu dan? De hele zaak is gisteren buitengewoon goed uitgelegd, maar jullie zijn zelfs na een verbale ondergang en een nacht slapen nog steeds met hetzelfde stromanargument en naieve shoot-the-messenger gedrag bezig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70693356
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan? De hele zaak is gisteren buitengewoon goed uitgelegd, maar jullie zijn zelfs na een verbale ondergang en een nacht slapen nog steeds met hetzelfde stromanargument en naieve shoot-the-messenger gedrag bezig.
Alsof je het er dan nog mee eens moet zijn
  maandag 6 juli 2009 @ 11:12:18 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70693504
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef vanhal het volgende:

[..]

Alsof je het er dan nog mee eens moet zijn
Want als je het ergens niet mee eens bent en je kunt blijkbaar niets nieuws meer bedenken moet je natuurlijk hetzelfde ontkrachte hysterische verhaal blijven herhalen tot het topic vol is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70693733
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt niet:

Het gaat me hierom:
quote:
Het is te gek voor woorden dat dit de conclusie zou moeten zijn.
Doorredenerend moeten meisjes gewoon thuisblijven, kunnen ze ook niets uitlokken.

De conclusie had een heel andere moeten zijn, vandaar mijn reactie.
pi_70693770
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef eleusis het volgende:

Want als je het ergens niet mee eens bent en je kunt blijkbaar niets nieuws meer bedenken moet je natuurlijk hetzelfde ontkrachte hysterische verhaal blijven herhalen tot het topic vol is.
Het hysterische is jouw mening, niet de mijne. Ik zie het anders dan jij, en ik blijf mijn mening/punt verdedigen. Of wil je nu ook al bepalen of ik wel en niet mag reageren?
pi_70693946
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt niet:

Het gaat me hierom:
[..]

Het is te gek voor woorden dat dit de conclusie zou moeten zijn.

Dus omdat jij de conclusie niet wenselijk vindt, ga je de feiten maar ontkennen?
pi_70694037
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dus omdat jij de conclusie niet wenselijk vindt, ga je de feiten maar ontkennen?
Feit is dat het meisje het ziekenhuis is ingeslagen.
Daar gaat het in dit topic over.
En inderdaad, dat was niet gebeurd als ze gewoon thuis was gebleven.
Ze is dus zelf schuldig, als ik een aantal posters mag geloven.
pi_70694147
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

Wat zijn de feiten dan? Dat noelle er als een hoer bij liep? Dat is een veronderstelling, iets wat aangehaald wordt om het risico van bepaald kledinggedrag aan te tonen. Iets wat dus gewoon zegmaar verzonnen is.
pi_70694233
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:28 schreef qonmann het volgende:

[..]

Feit is dat het meisje het ziekenhuis is ingeslagen.
Ja.
quote:
Daar gaat het in dit topic over.
Nee, er is een alternatieve discussie ontstaan, waarin wordt gekeken naar factoren die het risico verhogen mbt dit soort incidenten.
quote:
En inderdaad, dat was niet gebeurd als ze gewoon thuis was gebleven.
Inderdaad.
quote:
Ze is dus zelf schuldig, als ik een aantal posters mag geloven.
Dat is een stroman.
pi_70694254
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Nee, er is een alternatieve discussie ontstaan, waarin wordt gekeken naar factoren die het risico verhogen mbt dit soort incidenten.
[..]

Inderdaad.
[..]

Dat is een stroman.
Wat bedoel je met stroman ?
pi_70694285
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

En gemakshalve wordt 1 factor naar voren geschoven als DE oorzaak van dit probleem. Het meisje kleed zich te risicovol en is niet slim bezig.

Wat een geblaat.
pi_70694309
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Zo'n mannetje van stro dat ook wel als vogelverschrikker gebruikt wordt.
pi_70694328
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:31 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat zijn de feiten dan? Dat noelle er als een hoer bij liep? Dat is een veronderstelling, iets wat aangehaald wordt om het risico van bepaald kledinggedrag aan te tonen. Iets wat dus gewoon zegmaar verzonnen is.
Weet ik het hoe Noelle erbij liep tijdens het uitgaan. Haar foto geeft me een indicatie, maar dat is alles. De discussie is hier meer theoretisch: verhoogt schaars/uitdagend gekleed gaan de kans op problemen? Het antwoord daarop is zondermeer ja. Het getuigt van volkomen wereldvreemdheid dat te ontkennen.
pi_70694435
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

Weet ik het hoe Noelle erbij liep tijdens het uitgaan. Haar foto geeft me een indicatie, maar dat is alles. De discussie is hier meer theoretisch: verhoogt schaars/uitdagend gekleed gaan de kans op problemen? Het antwoord daarop is zondermeer ja. Het getuigt van volkomen wereldvreemdheid dat te ontkennen.
Het getuigt juist van wereldvreemdheid om dat te beweren. Er wordt gemakshalve vergeten dat handtastelijkheid en opdringerig gedrag ook plaatsvindt bij meisjes die niet met korte rokjes en niet dronken over straat lopen of in cafe's/dancings etc staan.

Dus als handtastelijkheid en opdringerig gedrag ook plaatsvindt bij meisjes die geen rokjes dragen, wat is dan de eindconclusie?
  maandag 6 juli 2009 @ 11:40:44 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70694487
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:39 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het getuigt juist van wereldvreemdheid om dat te beweren. Er wordt gemakshalve vergeten dat handtastelijkheid en opdringerig gedrag ook plaatsvindt bij meisjes die niet met korte rokjes en niet dronken over straat lopen of in cafe's/dancings etc staan.
Longkanker komt ook voor bij mensen die niet roken, beweer jij dan ook dat longkanker en roken niets met elkaar te maken hebben?

Snap je nu zelf waar je redenering niet klopt? Hoe zou je hem kunnen verbeteren?
pi_70694502
quote:

[..]

En trouwens, op basis waarvan baseer je dat het schaars/uitdagend gekleed gaan de kans op problemen verhoogt? Op basis van je dikke duim, of veronderstel je de verhoging van de kans op problemen? Neem je het gewoon even aan of wat? Of heb je een onderzoek achter de hand?
pi_70694538
quote:

[..]

Ja en ..hij moet gewoon zijn handen thuishouden. punt.

Als het een blanke jongen was geweest had er nooit deze discussie ontstaan.
Iedereen had de daad afgekeurd en het was einde topic.
Nu dat niet zo wordt de daad voor de zoveelste keer gedownplayed, het slachtoffer krijgt de schuld nog ook en impliciet wordt de daad van de dader daarmee weer wat goedgepraat etc.
pi_70694551
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef eleusis het volgende:

Longkanker komt ook voor bij mensen die niet roken, beweer jij dan ook dat longkanker en roken niets met elkaar te maken hebben?

Snap je nu zelf waar je redenering niet klopt? Hoe zou je hem kunnen verbeteren?
Dat is een slechte vergelijking.

Ik vertaal de vergelijking even voor je:

Klappen komen ook voor bij meisjes die geen rokjes dragen, beweer jij dan ook dat klappen en rokjes niets met elkaar te maken hebben?
pi_70694629
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat is een welbekende drogreden. Je legt mensen woorden in de mond, en die val je aan, niet wat ze werkelijk gezegd hebben.
  maandag 6 juli 2009 @ 11:45:24 #235
188345 Py
op zich
pi_70694637
Ok, schaars gekleed trekt wat meer aandacht dan een plunjezak. Meisjes willen ook graag mooi en aantrekkelijk gevonden worden. En mannen zijn van vlees en bloed en vinden aantrekkelijk gekleedde meisjes aantrekkelijk (duh).
Als je daar over wil discussieren dan kun je 100 topics vol lullen en dan nog blijft dat zo. Non-discussie dus.

De vraag is moet het geaccepteerd worden dat sommige jongens er niet mee om kunnen gaan en flippen?
Zoja; moeders, instrueert uw dochters omtrent het uitzenden van signalen.
Zonee; dan zal de maatschappij pal achter de slachtoffers moeten staan, ongeacht kleding ten tijde van de mishandeling en (uitsluitend) de mishandeling zwaar moeten veroordelen.
pi_70694787
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:39 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik stel ook niet dat handtastelijkheid niet voorkomt bij meisjes die niet met korte rokjes en niet dronken over straat lopen. Ik stel dat het risico op problemen wordt verhoogd als je dit doet. Mag ik je een wedervraag stellen? Waar denk je dat (al dan niet dronken) mannen eerder naar kijken? Naar een vrouw die goed ingepakt is, of een meisje dat uitdagend gekleed is? En als je weet dat dit tuig loopt op problemen, wie denk je dat er dan eerder (let op! het gaat hier om een kans) slachtoffer wordt? Degene die de meeste aandacht trekt, of degene die veel minder aandacht trekt?
pi_70694791
Ik was/ben bijna iedere avond bij Koningsplein/Leidseplein te vinden, zo rond 0:00 na een avond studeren. Pfoe, dan valt het echt op dat sommige mensen zich om hebben gekleed om uit te gaan Shirtjes die gedragen worden als hotpants, enorm hoge hakken, het is echt heel erg naakt en overdreven, maar dit zijn vooral Engelse meisjes... Dus ik snap niet dat die mannen het daar niet bij proberen !
  maandag 6 juli 2009 @ 12:04:45 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70695338
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dat is een slechte vergelijking.

Ik vertaal de vergelijking even voor je:

Klappen komen ook voor bij meisjes die geen rokjes dragen, beweer jij dan ook dat klappen en rokjes niets met elkaar te maken hebben?
Dat dat niets met elkaar te maken heeft is wat jij beweert en dat klopt dus inderdaad niet

Je anekdote dat het ook gebeurt zonder rokje is geen tegenvoorbeeld, want een correlatie hoeft nog geen één-op-één relatie te zijn.
pi_70695348
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ik stel ook niet dat handtastelijkheid niet voorkomt bij meisjes die niet met korte rokjes en niet dronken over straat lopen. Ik stel dat het risico op problemen wordt verhoogd als je dit doet. Mag ik je een wedervraag stellen? Waar denk je dat (al dan niet dronken) mannen eerder naar kijken? Naar een vrouw die goed ingepakt is, of een meisje dat uitdagend gekleed is? En als je weet dat dit tuig loopt op problemen, wie denk je dat er dan eerder (let op! het gaat hier om een kans) slachtoffer wordt? Degene die de meeste aandacht trekt, of degene die veel minder aandacht trekt?
Door het stellen dat het risico op problemen wordt vergroot als een meisje zich sexy/schaars kleed, suggereer je dat de hoofdpersoon in dit geval bewust danwel onbewust een risico heeft genomen door zich sexy/schaars te kleden. Halcon begon in topic 1 te roepen dat de hoofdpersoon in dit verhaal er als een prostitue erbij liep. Daar reageerde ik op, vervolgens kwam oa jij erbij.

De kans op problemen ligt bij elk meisje wat rondloopt. Type kleding staat daar los van.
pi_70695378
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ja en ..hij moet gewoon zijn handen thuishouden. punt.
Zie jij iemand die een andere opvatting heeft?
quote:
Als het een blanke jongen was geweest had er nooit deze discussie ontstaan.
Wat is dat voor onzin... Volgens mij zijn er zat topics op Fok geweest na zinloos geweldincidenten waarbij werd gesteld dat je je beter niet 's avonds laat met dronken idioten kan bemoeien, ook niet als ze blank zijn. Dat is een zelfde discussie als deze.
quote:
Iedereen had de daad afgekeurd en het was einde topic.
De daad wordt nu ook afgekeurd, door iedereen.
quote:
Nu dat niet zo wordt de daad voor de zoveelste keer gedownplayed, het slachtoffer krijgt de schuld nog ook en impliciet wordt de daad van de dader daarmee weer wat goedgepraat etc.
Het slachtoffer krijgt helemaal niet de schuld. Het enige wat wordt gesteld is dat het slachtoffer het risico op problemen kan verkleinen door minder opvallend gekleed te gaan. En dat is een feit.
pi_70695516
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin... Volgens mij zijn er zat topics op Fok geweest na zinloos geweldincidenten waarbij werd gesteld dat je je beter niet 's avonds laat met dronken idioten kan bemoeien, ook niet als ze blank zijn. Dat is een zelfde discussie als deze.
[..]
Kan me geen topic van 3 delen herinneren over een meisje dat zomaar het ziekenhuis is ingeslagen.
Maar ik hoor het graag van je.
pi_70695611
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef vanhal het volgende:

[..]

Door het stellen dat het risico op problemen wordt vergroot als een meisje zich sexy/schaars kleed, suggereer je dat de hoofdpersoon in dit geval bewust danwel onbewust een risico heeft genomen door zich sexy/schaars te kleden. Halcon begon in topic 1 te roepen dat de hoofdpersoon in dit verhaal er als een prostitue erbij liep. Daar reageerde ik op, vervolgens kwam oa jij erbij.

De kans op problemen ligt bij elk meisje wat rondloopt. Type kleding staat daar los van.
Onzin. De kans op problemen wordt verhoogd (niet: ontstaat) door een bepaalde kledingkeuze. Het is werkelijk onbegrijpelijk dat dat niet tot je door wil dringen.
pi_70695978
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

Onzin. De kans op problemen wordt verhoogd (niet: ontstaat) door een bepaalde kledingkeuze. Het is werkelijk onbegrijpelijk dat dat niet tot je door wil dringen.
Maar als jij zo graag wil discusseren over een mogelijk verhoogd risico bij het dragen van sexy/schaarse kleding, waarom open je dan niet gewoon je eigen topic en discusseer je daar gewoon verder? Want ik snap niet helemaal wat het meisje wat klappen heeft gehad (zie berichtgeving) hiermee te maken heeft.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:36:55 #244
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70696434
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is werkelijk onbegrijpelijk dat een nieuwsbericht over een vrouw die zonder enige aanleiding wordt mishandeld veranderd in een discussie die hierop totaal niet relevant is aangezien we niet eens weten wat de vrouw aan had.

Ik mag hopen dat dit schaamteloze topic niet door betrokkenen van het slachtoffer wordt gelezen.
Nothing else matters †
pi_70696601
LOL nog een goeie uit het 1e topic:
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef keesjeislief het volgende:

Als ik jou morgen tegenkom op straat en je loopt in een korte broek of iets dergelijks, beuk ik jouw kanis kapot tegen een stenen muur. En daar ben ik dan maar deels schuldig aan, want he, jij loopt met je lichaam te koop en ik als homoseksueel word daar natuurlijk door getriggerd. En ja, als je dan zo onbeleefd omgaat met mijn versierpogingen...
Weer vrouw mishandeld na stapavond
  maandag 6 juli 2009 @ 12:43:24 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70696643
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef vanhal het volgende:
LOL nog een goeie uit het 1e topic:
[..]

Weer vrouw mishandeld na stapavond
Lach jij er maar om, het is buitengewoon droevig dat mensen dat soort dingen zeggen.
pi_70696776
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Het is werkelijk onbegrijpelijk dat een nieuwsbericht over een vrouw die zonder enige aanleiding wordt mishandeld veranderd in een discussie die hierop totaal niet relevant is aangezien we niet eens weten wat de vrouw aan had.

Ik mag hopen dat dit schaamteloze topic niet door betrokkenen van het slachtoffer wordt gelezen.
Niets aan toe te voegen
pi_70697925
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:22 schreef vanhal het volgende:

[..]

Maar als jij zo graag wil discusseren over een mogelijk verhoogd risico bij het dragen van sexy/schaarse kleding, waarom open je dan niet gewoon je eigen topic en discusseer je daar gewoon verder? Want ik snap niet helemaal wat het meisje wat klappen heeft gehad (zie berichtgeving) hiermee te maken heeft.
Geef je nu eindelijk toe dat ik gelijk heb? Dat is nl de enige reden dat deze 'discussie' zo lang heeft geduurd.
pi_70697963
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Ravenous het volgende:

[..]

'Schaamteloos'

Er worden alleen maar constateringen van feitelijke aard gedaan, en dat is blijkbaar schaamteloos.

pi_70698068
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

'Schaamteloos'

Er worden alleen maar constateringen van feitelijke aard gedaan, en dat is blijkbaar schaamteloos.

Open je eigen topic i.p.v. dit topic te kapen
pi_70698074
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:43 schreef eleusis het volgende:

[..]

Lach jij er maar om, het is buitengewoon droevig dat mensen dat soort dingen zeggen.
Nog droeviger zijn die straat-Marokkaantjes die vanwege hun lage respect vrouwen er niet met hun vieze handjes vanaf kunnen blijven. De enige schuldige is de dader, dat daar nog een discussie over is
X
X
X
pi_70698137
Smerig tuig blijven dat soort Marokkanen toch.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70698181
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nog droeviger zijn die straat-Marokkaantjes die vanwege hun lage respect vrouwen er niet met hun vieze handjes vanaf kunnen blijven. De enige schuldige is de dader, dat daar nog een discussie over is

Echt te sneu voor woorden, dat gemiddeld IQ op Fok. Gelukkig dat Eleusis, Halcon, Mutant en ik het nog een beetje opkrikken.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:31:05 #254
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70698259
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

'Schaamteloos'

Feiten van appels en peren
Nothing else matters †
pi_70698339
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[ afbeelding ]

Echt te sneu voor woorden, dat gemiddeld IQ op Fok. Gelukkig dat Eleusis, Halcon, Mutant en ik het nog een beetje opkrikken.
pi_70698779
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Fok is toch het forum waar iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft?

En maak je trouwens geen illusies, ook jij maakt het er niet veel beter op met die theoretische benadering van je. Zeker niet als je je punt wat extra kracht probeert mee te geven door er een of ander dom plaatje bij te posten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frasier op 06-07-2009 13:59:10 ]
X
X
X
pi_70699309
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
Ik was/ben bijna iedere avond bij Koningsplein/Leidseplein te vinden, zo rond 0:00 na een avond studeren. Pfoe, dan valt het echt op dat sommige mensen zich om hebben gekleed om uit te gaan Shirtjes die gedragen worden als hotpants, enorm hoge hakken, het is echt heel erg naakt en overdreven, maar dit zijn vooral Engelse meisjes... Dus ik snap niet dat die mannen het daar niet bij proberen !
Engelse meiden. Daarom proberen ze het daar niet bij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70699346
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Engelse meiden. Daarom proberen ze het daar niet bij.
...en gelijk weer generaliseren
maar als anderen het een keer doen, spring je op tilt
pi_70699356
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:59 schreef qonmann het volgende:

[..]

Klopt. Het mag van moderators.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70699383
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:59 schreef qonmann het volgende:

[..]

Moet je hem is horen als je zegt dat alle Marokkaantjes lelijk zijn.
X
X
X
pi_70699395
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Frasier het volgende:

[..]

Moet je hem is horen als je zegt dat alle Marokkaantjes lelijk zijn.
Dan ga ik huilen, omdat je dan ook zegt dat ik lelijk ben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70699416
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan ga ik huilen, omdat je dan ook zegt dat ik lelijk ben.
Ben jij Marokkaan dan?
X
X
X
pi_70699475
Nee, hij heeft de Marokkaanse vlag in z'n ava omdat rood gewoon zijn lievelingskleur is
pi_70699487
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ben jij Marokkaan dan?
Ja, met een Nederlandse achtergrond.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70699588
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef Frasier het volgende:

[..]

Fok is toch het forum waar iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft?
Nou nee hoor. NWS is een van de betere fora, maar ik gok dat het gemiddeld IQ hier rond de 105 ligt. Dat blijkt in ieder geval uit de reacties in dit topic. Een terzijde: het is onmogelijk dat iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft.
quote:
En maak je trouwens geen illusies, ook jij maakt het er niet veel beter op met die theoretische benadering van je. Zeker niet als je je punt wat extra kracht probeert mee te geven door er een of ander dom plaatje bij te posten.
Het is een stroman. Maar je zal wel niet weten wat dat is.
pi_70699666
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou nee hoor. NWS is een van de betere fora, maar ik gok dat het gemiddeld IQ hier rond de 105 ligt. Dat blijkt in ieder geval uit de reacties in dit topic. Een terzijde: het is onmogelijk dat iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft.
Ja want jij hebt diepgaand onderzoek gedaan met alle toeters en bellen die erbij horen dus jij kan het weten.

Toch?
pi_70699669
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]
Zelfs op die onzin nog serieus in gaan, wat een simpele ziel ben je ook.
X
X
X
pi_70699695
DD, bespaar je de moeite.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70700182
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
DD, bespaar je de moeite.
Je hebt gelijk, dit is echt paarlen voor de zwijnen. Ik CC dit topic als laatste daad nog wel even naar Geert Wilders, met het verzoek zijn Endlösung niet te richten op Marokkanen, maar op laagschedeligen. Die groep vormt immers gezien het in dit topic waargenomen irrationele gedrag een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze mooie staat.
pi_70700282
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dit is echt paarlen voor de zwijnen. Ik CC dit topic als laatste daad nog wel even naar Geert Wilders, met het verzoek zijn Endlösung niet te richten op Marokkanen, maar op laagschedeligen. Die groep vormt immers gezien het in dit topic waargenomen irrationele gedrag een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze mooie staat.
Doe je nog even een linkje ?
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:

[..]

Kan me geen topic van 3 delen herinneren over een meisje dat zomaar het ziekenhuis is ingeslagen.
Maar ik hoor het graag van je.
Bedankt vast.
pi_70700310
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja want jij hebt diepgaand onderzoek gedaan met alle toeters en bellen die erbij horen dus jij kan het weten.

Toch?
Ik kan het niet laten hier nog even op te reageren: het is onmogelijk dat iedereen een gemiddeld IQ van 130 heeft. Dat zou nl impliceren dat het IQ bij iedereen schommelingen vertoont rondom de 130, quod non.
pi_70700627
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mutant is een grote mongool.
Never into somethin'
pi_70700879
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je woordkeuze kan ik dan wel weer om lachen. Maar het raakt kant nog wal. Beetje jammer. Nee ook jij komt waarschijnlijk niet boven die 110 uit.
X
X
X
pi_70702998
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:16 schreef vanhal het volgende:

Mijn punt is, dat het onnozel gedrag zo breed invulbaar is, dat het er uiteindelijk op neer komt dat de vrouw zich niet meer buiten kan vertonen.
Met elk soort onnozel gedrag moet je snachts op straat in Amsterdam oppassen, dat is mijn punt
quote:
Dat de kleding van de vrouw de aanleiding was, dat is een VERONDERSTELLING. Er wordt in dit specifieke geval ervanuit gegaan dat de kleding van de vrouw de vrouw in een extra risicovolle positie heeft gebracht.De oorzaak van het krijgen van klappen wordt dus verschoven van de dader naar het slachtoffer.
Maar of dat daadwerkelijk zo is dat ze hoerig gekleed was, of dat de hoerige kleding het risico vergrootte, dat weten we niet eens zeker, dat vullen we voor het gemak maar even zo in. (...)
Als ik de redenering van de mensen die roepen dat het dragen van hoerige kleding doortrek, dan ligt het altijd aan degene die in elkaar wordt geslagen.
Er is al tig keer gezegd dat niemand haar de schuld geeft en dat we idd niet weten wat voor kleding ze droeg. Noelle geeft zelf aan dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren maar inderdaad, hoe bloot dat jurkje was en of dat werkelijk zo is weten we niet. Zo weten we net zo min of de dader een Marokkaan was, het kan ook een Algerijn of Egyptenaar zijn geweest, de dader is nl onbekend. Het enige wat bewezen is is dat het meisje letsel heeft. Als we de discussie beperken tot de feiten en de schuldvraag zouden we met twee pagina's oh en ah klaar zijn.

De discussie betreft ook soortgelijke situaties en het verschijnsel van vrouwen snachts op straat. Hier doe je zelf aan mee want jij beweert dat het niet moet uitmaken wat iemand draagt. Daar wordt op gereageerd, want dat vinden veel mensen een onnozel standpunt - niet van Noelle, maar van jou. En als redelijke mannen het al zo zien ga er dan maar van uit dat een beneveld persoon met rommelig DNA daar snachts domweg aanstoot aanneemt. Niet fijn, niet rechtvaardig, helaas wel realiteit.
pi_70704196
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Frasier het volgende:

[..]

Je woordkeuze kan ik dan wel weer om lachen. Maar het raakt kant nog wal. Beetje jammer. Nee ook jij komt waarschijnlijk niet boven die 110 uit.
Helaas voor jou, voldoe ik ruimschoots aan de hoogbegaafdennorm.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:09:59 #276
215628 woid
let's get Friendly
pi_70704386
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Helaas voor jou, voldoe ik ruimschoots aan de hoogbegaafdennorm.
alleen al het feit dat je dit stelt....beetje jammer
pi_70704546
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:09 schreef woid het volgende:

[..]

alleen al het feit dat je dit stelt....beetje jammer
Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
pi_70704626
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
Linkje zoeken kun je niet eens
  maandag 6 juli 2009 @ 16:17:09 #279
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70704707
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:15 schreef qonmann het volgende:

[..]

Linkje zoeken kun je niet eens
"Linkje zoeken" is dan ook meer iets voor het MBO.

Als je iets wil weten over ontologieën van het semantisch web of de rol van hypertextstructuren in het succes van informatietechnologie kunnen wij je wel helpen.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:17:15 #280
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_70704710
Misschien is dit wel een goed topic om de vraag te stellen waarom de "Marokkaanse Film van de week" bij Pathe de Munt een Egyptische film was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_70705467
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is dit wel een goed topic om de vraag te stellen waarom de "Marokkaanse Film van de week" bij Pathe de Munt een Egyptische film was.
Ik bedoel maar.
pi_70705613
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

x 100.000

wat een kansloze rukker ben jij, zeg.
Never into somethin'
pi_70706060
Hey ik heb niet zo'n hoog IQ dus ik kan dat fragmentarische off topic gelul niet zo goed volgen, kan dat saaie persoonlijke gesteggel niet ff via PM?
pi_70706220
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef eleusis het volgende:

[..]

"Linkje zoeken" is dan ook meer iets voor het MBO.
Zelfs dat kan hij niet.
Als je iets beweert kom dan met een bewijs....
pi_70707049
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goeie vraag Marokkanen lijken in de verste verte niet op Egyptenaren.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:13:03 #286
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70709231
Ach, het fijne "trotse" marokkaanse volk geeft z'n visitekaartje weer af.

Is het niet aan 'aanwinst' voor ons volk, al die "trotste" marokkanen?

pi_70709331
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef ExTec het volgende:
Ach, het fijne "trotse" marokkaanse volk geeft z'n visitekaartje weer af.

Is het niet aan 'aanwinst' voor ons volk, al die "trotste" marokkanen?

laten we met dat soort conclusies anders even wachten tot we weten wie de dader was
  maandag 6 juli 2009 @ 18:17:59 #288
6484 ExTec
pi_70709388
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Manono het volgende:

[..]

laten we met dat soort conclusies anders even wachten tot we weten wie de dader was
Waarom?

Op welke grond heb jij twijfel om het originele bericht ter discussie te stellen?

Toch niet "eergevoel" hey?

Dat is niet valide grond namelijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:28:28 #289
6484 ExTec
pi_70709693
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Allicht. Maar het tuig bepaalt welke vrouwen ze willen aanranden. Daarbij hebben ze zo te zien een voorkeur voor zeer schaars geklede meisjes. Je bent uiteraard vrij om die kennis te negeren, maar of dat snugger is?
Wanstaltig

Ze kunnen beter een hoofddoek omdoen, die vrouwen, weten ze ook zeker dat ze niet lastig gevallen worden.

En vrouwen zijn uiteraard ook vrij om die kennis te negeren, maar of dat snugger is.

KK lekker op naar arabie.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:47:06 #290
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70710384
Extremist Extec heeft deze topic gevonden.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70711825
Dat Marokkanen vrouwen in elkaar slaan is niet verwonderlijk, dat doen ze al eeuwenlang, dat zit ze nou eenmaal in de genen. Het ergste is dat al die moord-en-brand schreeuwende Amsterdammers met hun grote bek dit al jarenlang laten gebeuren.
En maar roepen om Geert Wilders. Wat kun je nou verwachten van een vent met geblondeerd haar? Ook al eentje met een grote bek die altijd moord en brand loopt te schreeuwen en uiteindelijk niets zal doen.
pi_70713302
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef uiterstaardig het volgende:
Dat Marokkanen vrouwen in elkaar slaan is niet verwonderlijk, dat doen ze al eeuwenlang, dat zit ze nou eenmaal in de genen. Het ergste is dat al die moord-en-brand schreeuwende Amsterdammers met hun grote bek dit al jarenlang laten gebeuren.
En maar roepen om Geert Wilders. Wat kun je nou verwachten van een vent met geblondeerd haar? Ook al eentje met een grote bek die altijd moord en brand loopt te schreeuwen en uiteindelijk niets zal doen.
Wat is volgens jou dan de oplossing?
pi_70713719
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de oplossing?
De oplossing ligt niet in de politiek, dat zijn allemaal een stel laffe honden die ik persoonlijk al jaren niet meer serieus neem.

Als men verbetering wil moet dat toch echt uit de bevolking zelf komen. Maar daarvoor is er hier ten eerste een mentaliteitsverandering nodig, de Nederlander moet veel assertiever en agressiever worden jegens gastjes die zich blijkbaar niet aan de regeltjes kunnen houden. Ook moet een dader weer als een dader behandeld worden net zoals een slachtoffer weer als een slachtoffer moet worden gezien.

De politiek kan hier (bij dit en soortgelijke problemen) maar beter buiten worden gelaten aangezien die nu zo langzamerhand wel hebben bewezen op dit gebied meer kwaad dan goeds te doen.
X
X
X
pi_70713820
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wanstaltig

Ze kunnen beter een hoofddoek omdoen, die vrouwen, weten ze ook zeker dat ze niet lastig gevallen worden.

En vrouwen zijn uiteraard ook vrij om die kennis te negeren, maar of dat snugger is.

KK lekker op naar arabie.
Als je eerst even rustig ademhaalt voor te reageren...

Laten we vooropstellen dat ik het onacceptabel vind dat dit tuig de straten onveilig kan maken. Echter, zolang dat kan, adviseer ik daar reken mee te houden, uit eigenbelang. Of zou jij je 16 jarige dochter zo de straat op laten gaan, wetend dat het risico dat haar wat overkomt fors toeneemt? ...
pi_70713873
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Zelfs dat kan hij niet.
Als je iets beweert kom dan met een bewijs....
Nee, geen zin, is me teveel werk.
pi_70713878
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Frasier het volgende:

[..]

De oplossing ligt niet in de politiek, dat zijn allemaal een stel laffe honden die ik persoonlijk al jaren niet meer serieus neem.

Als men verbetering wil moet dat toch echt uit de bevolking zelf komen. Maar daarvoor is er hier ten eerste een mentaliteitsverandering nodig, de Nederlander moet veel assertiever en agressiever worden jegens gastjes die zich blijkbaar niet aan de regeltjes kunnen houden. Ook moet een dader weer als een dader behandeld worden net zoals een slachtoffer weer als een slachtoffer moet worden gezien.

De politiek kan hier (bij dit en soortgelijke problemen) maar beter buiten worden gelaten aangezien die nu zo langzamerhand wel hebben bewezen meer kwaad dan goeds te doen.
Klinkt leuk allemaal, maar als jij je mengt in dit soort ruzies en die gasten een paar corrigerende tikken geeft, ben jij degene die moet zitten. Dan denk je de volgende keer weleens een keertje extra goed na of je iemand gaat helpen of niet.
pi_70713980
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als je eerst even rustig ademhaalt voor te reageren...

Laten we vooropstellen dat ik het onacceptabel vind dat dit tuig de straten onveilig kan maken. Echter, zolang dat kan, adviseer ik daar reken mee te houden, uit eigenbelang. Of zou jij je 16 jarige dochter zo de straat op laten gaan, wetend dat het risico dat haar wat overkomt fors toeneemt? ...
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het preventief neerknuppelen van alle Marrokanen op zaterdagavond die zich in de buurt wagen te vertonen.
pi_70715061
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat toch uit naar het preventief neerknuppelen van alle Marrokanen op zaterdagavond die zich in de buurt wagen te vertonen.
Dat mag niet van ome Job.
pi_70715278
yes hello! de dader is niet gepakt en hij heeft z'n id niet afgegeven, we weten helemaal niet of het een marokkaan was

ga eens wat aan sport doen ofzo stelleteje hysterische meuten
pi_70715337
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Manono het volgende:
yes hello! de dader is niet gepakt, we weten helemaal niet of het een marokkaan was stelleteje hysterische meuten

ga eens wat aan sport doen ofzo
we weten niets eigenlijk van de dader..wel weten we heel veel van de mogelijk kleding van het meisje..met dank aan dit fijne topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')