Nou nee hoor. NWS is een van de betere fora, maar ik gok dat het gemiddeld IQ hier rond de 105 ligt. Dat blijkt in ieder geval uit de reacties in dit topic. Een terzijde: het is onmogelijk dat iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Fok is toch het forum waar iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft?
Het is een stroman. Maar je zal wel niet weten wat dat is.quote:En maak je trouwens geen illusies, ook jij maakt het er niet veel beter op met die theoretische benadering van je. Zeker niet als je je punt wat extra kracht probeert mee te geven door er een of ander dom plaatje bij te posten.
Ja want jij hebt diepgaand onderzoek gedaan met alle toeters en bellen die erbij horen dus jij kan het weten.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee hoor. NWS is een van de betere fora, maar ik gok dat het gemiddeld IQ hier rond de 105 ligt. Dat blijkt in ieder geval uit de reacties in dit topic. Een terzijde: het is onmogelijk dat iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft.
Zelfs op die onzin nog serieus in gaan, wat een simpele ziel ben je ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee hoor. NWS is een van de betere fora, maar ik gok dat het gemiddeld IQ hier rond de 105 ligt. Dat blijkt in ieder geval uit de reacties in dit topic. Een terzijde: het is onmogelijk dat iedereen een IQ van gemiddeld 130 heeft.
[..]
Je hebt gelijk, dit is echt paarlen voor de zwijnen. Ik CC dit topic als laatste daad nog wel even naar Geert Wilders, met het verzoek zijn Endlösung niet te richten op Marokkanen, maar op laagschedeligen. Die groep vormt immers gezien het in dit topic waargenomen irrationele gedrag een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze mooie staat.quote:
Doe je nog even een linkje ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is echt paarlen voor de zwijnen. Ik CC dit topic als laatste daad nog wel even naar Geert Wilders, met het verzoek zijn Endlösung niet te richten op Marokkanen, maar op laagschedeligen. Die groep vormt immers gezien het in dit topic waargenomen irrationele gedrag een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze mooie staat.
Bedankt vast.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kan me geen topic van 3 delen herinneren over een meisje dat zomaar het ziekenhuis is ingeslagen.
Maar ik hoor het graag van je.
Ik kan het niet laten hier nog even op te reageren: het is onmogelijk dat iedereen een gemiddeld IQ van 130 heeft. Dat zou nl impliceren dat het IQ bij iedereen schommelingen vertoont rondom de 130, quod non.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want jij hebt diepgaand onderzoek gedaan met alle toeters en bellen die erbij horen dus jij kan het weten.
Toch?
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt te sneu voor woorden, dat gemiddeld IQ op Fok. Gelukkig dat Eleusis, Halcon, Mutant en ik het nog een beetje opkrikken.
Je woordkeuze kan ik dan wel weer om lachen. Maar het raakt kant nog wal. Beetje jammer. Nee ook jij komt waarschijnlijk niet boven die 110 uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is echt paarlen voor de zwijnen. Ik CC dit topic als laatste daad nog wel even naar Geert Wilders, met het verzoek zijn Endlösung niet te richten op Marokkanen, maar op laagschedeligen. Die groep vormt immers gezien het in dit topic waargenomen irrationele gedrag een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze mooie staat.
Met elk soort onnozel gedrag moet je snachts op straat in Amsterdam oppassen, dat is mijn puntquote:Op maandag 6 juli 2009 07:16 schreef vanhal het volgende:
Mijn punt is, dat het onnozel gedrag zo breed invulbaar is, dat het er uiteindelijk op neer komt dat de vrouw zich niet meer buiten kan vertonen.
Er is al tig keer gezegd dat niemand haar de schuld geeft en dat we idd niet weten wat voor kleding ze droeg. Noelle geeft zelf aan dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren maar inderdaad, hoe bloot dat jurkje was en of dat werkelijk zo is weten we niet. Zo weten we net zo min of de dader een Marokkaan was, het kan ook een Algerijn of Egyptenaar zijn geweest, de dader is nl onbekend. Het enige wat bewezen is is dat het meisje letsel heeft. Als we de discussie beperken tot de feiten en de schuldvraag zouden we met twee pagina's oh en ah klaar zijn.quote:Dat de kleding van de vrouw de aanleiding was, dat is een VERONDERSTELLING. Er wordt in dit specifieke geval ervanuit gegaan dat de kleding van de vrouw de vrouw in een extra risicovolle positie heeft gebracht.De oorzaak van het krijgen van klappen wordt dus verschoven van de dader naar het slachtoffer.
Maar of dat daadwerkelijk zo is dat ze hoerig gekleed was, of dat de hoerige kleding het risico vergrootte, dat weten we niet eens zeker, dat vullen we voor het gemak maar even zo in. (...)
Als ik de redenering van de mensen die roepen dat het dragen van hoerige kleding doortrek, dan ligt het altijd aan degene die in elkaar wordt geslagen.
Helaas voor jou, voldoe ik ruimschoots aan de hoogbegaafdennorm.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je woordkeuze kan ik dan wel weer om lachen. Maar het raakt kant nog wal. Beetje jammer. Nee ook jij komt waarschijnlijk niet boven die 110 uit.
alleen al het feit dat je dit stelt....beetje jammerquote:Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Helaas voor jou, voldoe ik ruimschoots aan de hoogbegaafdennorm.
Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:09 schreef woid het volgende:
[..]
alleen al het feit dat je dit stelt....beetje jammer
Linkje zoeken kun je niet eensquote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
"Linkje zoeken" is dan ook meer iets voor het MBO.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is dit wel een goed topic om de vraag te stellen waarom de "Marokkaanse Film van de week" bij Pathe de Munt een Egyptische film was.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
Zelfs dat kan hij niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef eleusis het volgende:
[..]
"Linkje zoeken" is dan ook meer iets voor het MBO.
Goeie vraag Marokkanen lijken in de verste verte niet op Egyptenaren.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is dit wel een goed topic om de vraag te stellen waarom de "Marokkaanse Film van de week" bij Pathe de Munt een Egyptische film was.
laten we met dat soort conclusies anders even wachten tot we weten wie de dader wasquote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef ExTec het volgende:
Ach, het fijne "trotse" marokkaanse volk geeft z'n visitekaartje weer af.
Is het niet aan 'aanwinst' voor ons volk, al die "trotste" marokkanen?![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Manono het volgende:
[..]
laten we met dat soort conclusies anders even wachten tot we weten wie de dader was
Wanstaltigquote:Op zondag 5 juli 2009 21:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Allicht. Maar het tuig bepaalt welke vrouwen ze willen aanranden. Daarbij hebben ze zo te zien een voorkeur voor zeer schaars geklede meisjes. Je bent uiteraard vrij om die kennis te negeren, maar of dat snugger is?
Wat is volgens jou dan de oplossing?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef uiterstaardig het volgende:
Dat Marokkanen vrouwen in elkaar slaan is niet verwonderlijk, dat doen ze al eeuwenlang, dat zit ze nou eenmaal in de genen. Het ergste is dat al die moord-en-brand schreeuwende Amsterdammers met hun grote bek dit al jarenlang laten gebeuren.
En maar roepen om Geert Wilders. Wat kun je nou verwachten van een vent met geblondeerd haar? Ook al eentje met een grote bek die altijd moord en brand loopt te schreeuwen en uiteindelijk niets zal doen.
De oplossing ligt niet in de politiek, dat zijn allemaal een stel laffe honden die ik persoonlijk al jaren niet meer serieus neem.quote:
Als je eerst even rustig ademhaalt voor te reageren...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wanstaltig
Ze kunnen beter een hoofddoek omdoen, die vrouwen, weten ze ook zeker dat ze niet lastig gevallen worden.
En vrouwen zijn uiteraard ook vrij om die kennis te negeren, maar of dat snugger is.
KK lekker op naar arabie.
Nee, geen zin, is me teveel werk.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zelfs dat kan hij niet.
Als je iets beweert kom dan met een bewijs....
Klinkt leuk allemaal, maar als jij je mengt in dit soort ruzies en die gasten een paar corrigerende tikken geeft, ben jij degene die moet zitten. Dan denk je de volgende keer weleens een keertje extra goed na of je iemand gaat helpen of niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
De oplossing ligt niet in de politiek, dat zijn allemaal een stel laffe honden die ik persoonlijk al jaren niet meer serieus neem.
Als men verbetering wil moet dat toch echt uit de bevolking zelf komen. Maar daarvoor is er hier ten eerste een mentaliteitsverandering nodig, de Nederlander moet veel assertiever en agressiever worden jegens gastjes die zich blijkbaar niet aan de regeltjes kunnen houden. Ook moet een dader weer als een dader behandeld worden net zoals een slachtoffer weer als een slachtoffer moet worden gezien.
De politiek kan hier (bij dit en soortgelijke problemen) maar beter buiten worden gelaten aangezien die nu zo langzamerhand wel hebben bewezen meer kwaad dan goeds te doen.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het preventief neerknuppelen van alle Marrokanen op zaterdagavond die zich in de buurt wagen te vertonen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je eerst even rustig ademhaalt voor te reageren...
Laten we vooropstellen dat ik het onacceptabel vind dat dit tuig de straten onveilig kan maken. Echter, zolang dat kan, adviseer ik daar reken mee te houden, uit eigenbelang. Of zou jij je 16 jarige dochter zo de straat op laten gaan, wetend dat het risico dat haar wat overkomt fors toeneemt? ...
Dat mag niet van ome Job.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het preventief neerknuppelen van alle Marrokanen op zaterdagavond die zich in de buurt wagen te vertonen.
we weten niets eigenlijk van de dader..wel weten we heel veel van de mogelijk kleding van het meisje..met dank aan dit fijne topic...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Manono het volgende:
yes hello! de dader is niet gepakt, we weten helemaal niet of het een marokkaan was stelleteje hysterische meuten
ga eens wat aan sport doen ofzo
ja einstein, dat we het over kleding gingen hebben is met dank aan het meisje zelf, die interviews geeft en foto's laat plaatsen, lees eens zou ik zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
we weten niets eigenlijk van de dader..wel weten we heel veel van de mogelijk kleding van het meisje..met dank aan dit fijne topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |