abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70715469
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef Manono het volgende:

[..]

ja einstein, dat we het over kleding gingen hebben is met dank aan het meisje zelf, die interviews geeft en foto's laat plaatsen, lees eens zou ik zeggen
Precies. Ze koos er zelf voor om schaars gekleed in de Telegraaf te poseren.
Eerdere delen

Vrouw mishandeld op het Leidesplein #2
Vrouw Mishandeld op het Leidseplein # 3

Het bericht in de de telegraaf
quote:
Weer vrouw mishandeld na stapavond

AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.

Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.

"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."

Glas

Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.

De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.

Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.

De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.

[ Bericht 77% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:09:10 (De OP van Manano toegevoegd aan deze OP) ]
  maandag 6 juli 2009 @ 20:48:27 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715531
Tering, is deel 3 alweer dicht dan, gaat hard.

De foto in de telegraaf lijkt me niet schaars gekleed, maar zomers gekleed.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 6 juli 2009 @ 20:48:35 #3
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_70715539
Ik heb de eerste delen gemist/foto's van schaarsgeklede dames posten svp.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_70715566
Eerdere delen

Vrouw mishandeld op het Leidesplein #2
Vrouw Mishandeld op het Leidseplein # 3

Het bericht in de wakkerste krant van Nederland natuurlijk de telegraaf
quote:
Weer vrouw mishandeld na stapavond

AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.

Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.

"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."

Glas

Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.

De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.

Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.

De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 juli 2009 @ 20:49:32 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715600
Oke, betere OP, laten we hier verdergaan.
DeviantArt
pi_70715648
Wat is het toch met die Leidseplein
pi_70715657
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Hukkie het volgende:
Tering, is deel 3 alweer dicht dan, gaat hard.

De foto in de telegraaf lijkt me niet schaars gekleed, maar zomers gekleed.
Mwah, als je goed kijkt kun je liplezen.
pi_70715877
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mwah, als je goed kijkt kun je liplezen.
Volgens mij hang je nu een beetje de troll uit.

Je was immers eerst wat meer genuanceerd over de zaak.
pi_70715899
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef IHVK het volgende:
Wat is het toch met die Leidseplein
idd mooi dat het op de schop gaat, hoop dat ze er goed over hebben nagedacht want leidseplein en leidsestraat zijn echt ellende snachts - er loopt een verkeerde zenuw oid

ook de verkrachting op de herengracht was bij de leidsestraat, zelf ben ik ooit aangevallen ter hoogte vh koningsplein en joes kloppenburg is doodgeslagen in de handboogsteeg/ straat

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 06-07-2009 21:10:27 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 20:56:31 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715913
OKe, je was 2 minuten eerder met je topic, maar misschien kun je op zn minst wat moeite doen om een OP te maken.
DeviantArt
pi_70715978
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Volgens mij hang je nu een beetje de troll uit.

Je was immers eerst wat meer genuanceerd over de zaak.

Ik vind dat ze er niet al te jofel bij loopt inderdaad. Niet dat het gedrag van het straatschoffie goed te praten is, absoluut niet, maar als je er zo bij loopt heb je een meer dan gemiddelde kans om dit soort problemen tegen het lijf te lopen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:01:02 #12
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70716121
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind dat ze er niet al te jofel bij loopt inderdaad. Niet dat het gedrag van het straatschoffie goed te praten is, absoluut niet, maar als je er zo bij loopt heb je een meer dan gemiddelde kans om dit soort problemen tegen het lijf te lopen.
Invaliden lokken het zeker ook uit? Beetje in zo'n karretje rondrijden... laten zien dat invalide bent... ja, dan vráág je er ook om...

Dit soort redeneringen is echt zo idioot...
pi_70716266
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Ze koos er zelf voor om schaars gekleed in de Telegraaf te poseren.

Nou, ze zegt zelf dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren.

Verder noemt ze hem een Marokkaan omdat ze veronderstelt dat hij dat is maar de dader is nooit gepakt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Manono op 06-07-2009 21:09:20 ]
pi_70716290
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Invaliden lokken het zeker ook uit? Beetje in zo'n karretje rondrijden... laten zien dat invalide bent... ja, dan vráág je er ook om...

Ik zie de correlatie met invaliden niet, maar dat kan natuurlijk helemaal aan mij liggen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:08:27 #15
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70716483
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie de correlatie met invaliden niet, maar dat kan natuurlijk helemaal aan mij liggen.
Je hebt het over uitlokken... daar zijn meerdere varianten van als ik jouw logica volg.

Feit is dat die gast die dit meisje heeft mishandeld zijn handen moet thuis houden. Het maakt niet uit hoe zij gekleed gaat. Of bedoel je dat vrouwen in een zwembad of op een strand er helemaal om vragen en het daar zeker uitlokken...
pi_70717448
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou, ze zegt zelf dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren.

Verder noemt ze hem een Marokkaan omdat ze veronderstelt dat hij dat is maar de dader is nooit gepakt.

Als ze het zelf zegt, dan zal het wel zo zijn.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:32:58 #17
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70717662
Jep, waarom niet?
DeviantArt
pi_70717665
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je hebt het over uitlokken... daar zijn meerdere varianten van als ik jouw logica volg.

Feit is dat die gast die dit meisje heeft mishandeld zijn handen moet thuis houden. Het maakt niet uit hoe zij gekleed gaat. Of bedoel je dat vrouwen in een zwembad of op een strand er helemaal om vragen en het daar zeker uitlokken...
Ik zie nog altijd de correlatie met invaliden niet. Die mag je me dus nog steeds uitleggen.

Over het zwembad-verhaal hebben we het in het vorige deel al uitgebreid gehad. Niet zo zinvol om dat weer uit de sloot te plukken.
pi_70717776
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze het zelf zegt, dan zal het wel zo zijn.
Best wel een voorbarige aanname als iemand je zomaar in je gezicht slaat, dat het om je jurkje en je blonde haar gaat
pi_70717821
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Manono het volgende:

[..]

Best wel een voorbarige aanname als iemand je zomaar in je gezicht slaat, dat het om je jurkje en je blonde haar gaat
De dame in kwestie begint er zelf over. Iets zegt me dat ze dan wel een heel klein beetje wist dat ze er niet al te zedig bij heeft gelopen. Wat niet wil zeggen dat men er dan maar op los moet meppen natuurlijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:38:18 #21
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70717923
-edit- Nutteloos

[ Bericht 88% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:11:55 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70719093
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Even een vraag: loop je meer risico om klapjes te krijgen als je tegen scootertuig gaat roepen dat hun moeder een lichtekooi is, dan wanneer je ze zwijgend passeert?

Eerlijk antwoorden.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:12:45 #23
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70719763
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Even een vraag: loop je meer risico om klapjes te krijgen als je tegen scootertuig gaat roepen dat hun moeder een lichtekooi is, dan wanneer je ze zwijgend passeert?

Eerlijk antwoorden.
Ben jij echt zo'n mongool dat jij het nogal actief beledigen van iemand 'voor het gemak' maar even op 1 lijn zet met nogal passief de kledingkeuze die iemand maakt?

Eerlijk antwoorden
&lt;signature here&gt;.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:20:36 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70720130
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie nog altijd de correlatie met invaliden niet. Die mag je me dus nog steeds uitleggen.
Met een beetje logisch nadenken weet je dat hij doelt op de kwetsbaarheid van de invaliden.
Aangezien de berbertjes vaak zwakkeren aanvallen........ Eén en één is twee enzo....
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70720311
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef cheqy het volgende:

[..]

Met een beetje logisch nadenken weet je dat hij doelt op de kwetsbaarheid van de invaliden.
Aangezien de berbertjes vaak zwakkeren aanvallen........ Eén en één is twee enzo....
Volgens Noelle is ze niet aangevallen omdat ze een vrouw is, maar vanwege haar kledij. De vergelijking raakt kant noch wal.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:26:02 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70720444
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens Noelle is ze niet aangevallen omdat ze een vrouw is, maar vanwege haar kledij. De vergelijking raakt kant noch wal.
Alsof een man met die kleding ook aangevallen zou worden.

Nee dus.

Ja, mss omdat'ie travo is, maar da's weer heel wat anders.
&lt;signature here&gt;.
pi_70720466
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Alsof een man met die kleding ook aangevallen zou worden.

Nee dus.

Ja, mss omdat'ie travo is, maar da's weer heel wat anders.

Homo´s worden toch ook geregeld in elkaar geschopt daar?
pi_70720625
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ben jij echt zo'n mongool dat jij het nogal actief beledigen van iemand 'voor het gemak' maar even op 1 lijn zet met nogal passief de kledingkeuze die iemand maakt?
Ja, want het verhoogt feitelijk het risico, en het is een risico wat je ook zelf kunt verkleinen door niet te schreeuwen/andere kleding aan te doen. Werkelijk onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het verwerpelijk vinden dat ik feiten benoem...
quote:
Eerlijk antwoorden
Gedaan.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:30:08 #29
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70720643
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Homo´s worden toch ook geregeld in elkaar geschopt daar?
Ja, als de hyena' met z'n meerdere zijn, 1 op 1 nooit, tenzij je natuurlijk vrouw bent

Je lachwekkende poging om net te doen alsof dat ze vrouw was totaal geen factor was is nogal stompzinnig. En je puriteins-conservatieve insteek mag je aan de andere kant van de oceaan houden, wij hebben er geen nut voor.
-edit- Kap daar eens mee.
al stond mevrouw in der blote reet. Einde geouwehoer omtrent mevrouw der kledingkeuze.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:15:21 ]
&lt;signature here&gt;.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:31:47 #30
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70720741
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het verwerpelijk vinden dat ik feiten benoem...
Nee, verwerpelijk is hoe je het 'wel ok vind' of zelfs suggereert dat mensen zich er maar bij neer moeten leggen.

Heel erg mooi, en "semi-intellectueel" verpakt blaming the victim.
&lt;signature here&gt;.
pi_70720796
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, verwerpelijk is hoe je het 'wel ok vind' of zelfs suggereert dat mensen zich er maar bij neer moeten leggen.

Heel erg mooi, en "semi-intellectueel" verpakt blaming the victim.
Dat heb ik allemaal nooit gezegd, beter lezen.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:33:47 #32
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70720835
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal nooit gezegd, beter lezen.
Ik kan prima lezen.
&lt;signature here&gt;.
pi_70720980
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Eerlijk antwoorden.
Ik ben nog steeds in afwachting van een linkje van een ander topic
Bestaat niet hé
Grote mond heb je, als ik vraag om een bewijs geef je niet thuis,
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70721008
al loopt ze der naakt bij, die gozer moet gewoon met zijn poten van andere mensen afblijven. Laat hem lekker schapen lastig gaan vallen in zijn land van herkomst
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70721107
mag je hier rascistische opmerkingen maken?
pi_70721228
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen.
Nee niet.

Zal ik het voor je spellen?

Ik stel dat het dragen van kleding waarmee je de aandacht trekt van biculturele kansenjongeren de kans op problemen verhoogt. Dat is een feit. Daaruit concludeer ik dat, zolang de overheid niet handhavend wil optreden, je er verstandig aan doet risico's te minimaliseren door iig op plekken waar het tuig rondhangt deze kleren niet te dragen (of er iets overheen aan te trekken, whatever). Daarmee zeg ik helemaal niet dat het gedrag van de biculturelen door de beugel kan, of dat de overheid m.i. prima werk aflevert. Integendeel.
pi_70721257
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds in afwachting van een linkje van een ander topic
Bestaat niet hé
Grote mond heb je, als ik vraag om een bewijs geef je niet thuis,
Ga iemand anders vervelen.
pi_70721484
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ga iemand anders vervelen.
Ga ergens anders onwaarheden verkondigen
pi_70721623
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ga ergens anders onwaarheden verkondigen
Het is geen onwaarheid, ik heb een goed geheugen. Ik ga alleen geen duizenden Foktopics voor je doorspitten, omdat jij het niet wil geloven. Je gaat zelf maar zoeken.
pi_70721695
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is geen onwaarheid, ik heb een goed geheugen. Ik ga alleen geen duizenden Foktopics voor je doorspitten, omdat jij het niet wil geloven. Je gaat zelf maar zoeken.
Nee ze zijn er niet.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:54:45 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70721857
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nee niet.

Zal ik het voor je spellen?

Ik stel dat het dragen van kleding waarmee je de aandacht trekt van biculturele kansenjongeren de kans op problemen verhoogt. Dat is een feit. Daaruit concludeer ik dat, zolang de overheid niet handhavend wil optreden, je er verstandig aan doet risico's te minimaliseren door iig op plekken waar het tuig rondhangt deze kleren niet te dragen (of er iets overheen aan te trekken, whatever). Daarmee zeg ik helemaal niet dat het gedrag van de biculturelen door de beugel kan, of dat de overheid m.i. prima werk aflevert. Integendeel.
2nd though: nm
&lt;signature here&gt;.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:01:42 #42
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70722166
Je had beter een andere topictitel kunnen maken. Iets in de trant van "Kun je met kleding bepaald gedrag uitlokken?". Dan geef je meer mensen de kans om daarop te reageren. Daarbij dan hoort het natuurlijk ook niet meer in NWS thuis. Ik vind dit topic niet nieuwswaardig meer.

Om nog ff wat tegenwicht te bieden:
Wat een gelul allemaal zeg. Noelle is in de Telegraaf helemaal niet schaars gekleed. Moet ze dan een lange broek aan en lange mouwen met temperaturen van de laatste dagen? Het zegt bovendien nog steeds niets over hoe ze die bewuste avond gekleed was. Niet dat het er toe doet.

Nothing else matters †
  maandag 6 juli 2009 @ 23:10:16 #43
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70722555
quote:

[..]

Niet haar woorden verdraaien he?

Noelle:"Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

Die taxichauffeur vond dat ze aangevallen was om wat ze droeg. Zij vond dat te belachelijk voor woorden. Bovendien lees ik nergens: "Goh, ik denk niet dat ik ben aangevallen omdat ik een vrouw ben hoor." Die gast viel haar lastig, omdat ze van het vrouwelijk geslacht was en zij daar niet van gediend was.
Nothing else matters †
  maandag 6 juli 2009 @ 23:28:05 #44
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70723325
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef Ravenous het volgende:
Je had beter een andere topictitel kunnen maken. Iets in de trant van "Kun je met kleding bepaald gedrag uitlokken?". Dan geef je meer mensen de kans om daarop te reageren. Daarbij dan hoort het natuurlijk ook niet meer in NWS thuis. Ik vind dit topic niet nieuwswaardig meer.

Wat een gelul allemaal zeg. Noelle is in de Telegraaf helemaal niet schaars gekleed. Moet ze dan een lange broek aan en lange mouwen met temperaturen van de laatste dagen? Het zegt bovendien nog steeds niets over hoe ze die bewuste avond gekleed was. Niet dat het er toe doet.

quote:

quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef Ravenous het volgende:

Niet haar woorden verdraaien he?

Noelle:"Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

Die taxichauffeur vond dat ze aangevallen was om wat ze droeg. Zij vond dat te belachelijk voor woorden. Bovendien lees ik nergens: "Goh, ik denk niet dat ik ben aangevallen omdat ik een vrouw ben hoor." Die gast viel haar lastig, omdat ze van het vrouwelijk geslacht was en zij daar niet van gediend was.
Nothing else matters †
pi_70723837
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef Ravenous het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom wil je tegenwicht bieden, en vooral: aan wie? Het lijkt me duidelijk dat niemand hier vanuit zedelijke overwegingen oid bepleit dat meisjes zich stevig moeten inpakken voor het uitgaan. Echter is het wel verstandig niet al te schaars gekleed te gaan als je het risico op problemen niet al te groot wil laten worden.
pi_70723906
==

[ Bericht 49% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:20:00 ]
pi_70724153
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

misschien is het dan ook verstandig als we alle mediterraanse types het land uitzetten zodat je het risico verkleint dat zulke dingen vaker gebeuren
Dat vind ik ook weer wat overdreven. Maar de wet moet wel gewoon gehandhaafd gaan worden, anders komt er een volksopstand (en terecht, we hebben het geweldsmonopolie immers afgestaan onder de voorwaarde dat de overheid ons beschermt tegen het tuig).
  maandag 6 juli 2009 @ 23:50:41 #48
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70724158
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom wil je tegenwicht bieden, en vooral: aan wie? Het lijkt me duidelijk dat niemand hier vanuit zedelijke overwegingen oid bepleit dat meisjes zich stevig moeten inpakken voor het uitgaan. Echter is het wel verstandig niet al te schaars gekleed te gaan als je het risico op problemen niet al te groot wil laten worden.
Hey we gingen toch in dat andere topic verder

Met tegenwicht bieden bedoel ik meer dat ik geen zin heb om in te gaan op die hele discussie over kleding, omdat het hier niet relevant is, maar dat er wel wat ergerlijke uitspraken worden gedaan waar ik toch nog even op wil reageren.

Verder heb ik zelf geen enkele uitspraken gedaan of het wel of niet verstandig is om in je bikini rond te lopen of in een plunjezak, dus het is zinloos om met je argumenten bij mij aan te komen. Ik heb het puur over de foto in de Telegraaf.
Nothing else matters †
pi_70724234
==

[ Bericht 61% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:20:48 ]
pi_70724697
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:50 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Hey we gingen toch in dat andere topic verder
|Welk topic . Ik kan me ook niet herinneren iets afgesproken te hebben.
quote:
Met tegenwicht bieden bedoel ik meer dat ik geen zin heb om in te gaan op die hele discussie over kleding, omdat het hier niet relevant is, maar dat er wel wat ergerlijke uitspraken worden gedaan waar ik toch nog even op wil reageren.
Natuurlijk is het wel relevant. Zonder deze discussie waren we na een paar posts wel klaar geweest.
quote:
Verder heb ik zelf geen enkele uitspraken gedaan of het wel of niet verstandig is om in je bikini rond te lopen of in een plunjezak, dus het is zinloos om met je argumenten bij mij aan te komen. Ik heb het puur over de foto in de Telegraaf.
Ik poog daarmee aan te geven dat het niet zo relevant is wat wij vinden in dit topic, maar dat het gaat om de opvatting van onze biculturele scootervrinden. Misschien moet je de vraag daar stellen.
pi_70724837
Mediterraan type .

Not OKE.
pi_70725158
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je een dure auto hebt, dan loopt me een meer dan gemiddelde kans dat er iemand even een sleutel over je lak haalt. Als je een groot huis koopt, dan loop je een meer dan gemiddelde kans dat iemand even komt kijken wat er te halen valt. Als je een net pak draagt, dan loop je meer kans dat iemand je even vriendelijk verzoekt je bezittingen af te geven dan wanneer je er als een zwerver bijloopt, etcetera. Betreft het echter een vrouw die er wat schaarsgekleed bijloopt, dan is dat voor relituig blijkbaar reden om semi-vergoelijkend te gaan doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:40:59 #53
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70725740
Ze zegt zelf dat ze lastig gevallen werd, omdat ze een klein jurkje aanhad. Ook de foto die meteen naar het voorval is gemaakt, spreekt boekdelen.

Maar dat is geen reden om een vrouw totaal los te slaan.
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:42:36 #54
219969 Ghazi
pi_70725785
Best wel kort jurkje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ghazi op 07-07-2009 02:26:06 ]
pi_70725837
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Ghazi het volgende:
Ze zegt zelf dat ze lastig gevallen werd, omdat ze een klein jurkje aanhad.
Scroll even naar boven, dumbo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:49:09 #56
219969 Ghazi
pi_70725971
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef qonmann het volgende:

[..]

Scroll even naar boven, dumbo
Gelezen en het bevestigt mijn post weer eens.
pi_70726018
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Gelezen en het bevestigt mijn post weer eens.
nee, dat doet het niet..het is die marrokaanse chauffeur die dat beweert
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:56:14 #58
219969 Ghazi
pi_70726148
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

nee, dat doet het niet..het is die marrokaanse chauffeur die dat beweert
Nee, de chauffeur zegt dat ze het uitgelokt had. ( specifieke omstandigheden worden er niet bij verteld, misschien zei ze wat lelijks of iets dergelijks).

Noelle interpreteert uit de uitspraak van de TC dat de aanleiding om ruzie te zoeken/lastig vallen in het gegeven ligt dat ze een kort jurkje draagt. Kennelijk beseft ze dat haar schaarse kleding aandacht opwekt.
En daarin verbindt ze de conclusie in vraagvorm: Omdat ik een kort jurkje geeft de dader het recht niet om me lastig te vallen?
pi_70726175
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Nee, de chauffeur zegt dat ze het uitgelokt had. ( specifieke omstandigheden worden er niet bij verteld, misschien zei ze wat lelijks of iets dergelijks).

Noelle interpreteert uit de uitspraak van de TC dat de aanleiding om ruzie te zoeken/lastig vallen in het gegeven ligt dat ze een kort jurkje draagt. Kennelijk beseft ze dat haar schaarse kleding aandacht opwekt.
En daarin verbindt ze de conclusie in vraagvorm: Omdat ik een kort jurkje geeft de dader het recht niet om me lastig te vallen?
marokkaanse chauffeur
pi_70726360
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Ghazi het volgende:

[..]

En toen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:06:18 #61
219969 Ghazi
pi_70726361
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef qonmann het volgende:

[..]

marokkaanse chauffeur
Je geeft me dus gelijk. Eindelijk.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:07:55 #62
219969 Ghazi
pi_70726395
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

En toen?
De kleding heeft dus bijgedragen aan de (negatieve) aandacht.
pi_70726660
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Dus als een pedofiel zegt dat een slacthoffertje van 8 te geil uit haar ogen keek en dit meisje neemt die redenering over dan heeft haar sletterige gedrag dus ook geleid tot een verkrachting? Maar goed, zoals ik al eerder vroeg, wat is precies het verschil met dit soort zaken?
pi_70726667
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Aha, dus ze had volgens jou een burqa aan moeten doen?

Flikker een eind op met je Islamitisch geneuzel
pi_70726713
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Veels te warm voor.Doe mij maar zo weinig mogelijke kleding.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:33:36 #66
219969 Ghazi
pi_70726867
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus als een pedofiel zegt dat een slacthoffertje van 8 te geil uit haar ogen keek en dit meisje neemt die redenering over dan heeft haar sletterige gedrag dus ook geleid tot een verkrachting? Maar goed, zoals ik al eerder vroeg, wat is precies het verschil met dit soort zaken?
Een totaal misplaatste vergelijking, want een pedofiel is sowieso ziek en krankzinnig in zijn hoofd en zijn denken.
Zoals je zelf al aangeeft. (Geil uit je ogen kijken, kun je dat meten ofzo?). En als zo'n meid dat zegt, dan is ze getraumatiseerd en bovendien is ze kind, dus dat kunnen we niet meteen voor valide aannemen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:34:59 #67
219969 Ghazi
pi_70726893
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames. De man is visueel ingesteld.
pi_70727251
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames. De man is visueel ingesteld.
Met het grote verschil dat Westerse mannen zich weten te gedragen, en niet-westerse zoals gewoonlijk, ja je raadt het waarschijnlijk al, niet kunnen gedragen.

Whats new? Marokkanen en ander Islamitisch georienteerd volk roept toch constant dat westerse vrouwen hoeren zijn.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:08:31 #69
219969 Ghazi
pi_70727303
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:02 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat Westerse mannen zich weten te gedragen, en niet-westerse zoals gewoonlijk, ja je raadt het waarschijnlijk al, niet kunnen gedragen.
Klopt weer niet. De fritzels en dutrouxs spreken voor zich.
quote:

[..]
Whats new? Marokkanen en ander Islamitisch georienteerd volk roept toch constant dat westerse vrouwen hoeren zijn.
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking. De ho's en de bitches komen niet zomaar uit de lucht vallen.
pi_70727323
quote:

[..]

Dit is nieuws voor mij, ik heb tot nu toe nog nooit de neiging gekregen om een schaarsgeklede vrouw aan te randen/in elkaar te meppen hoor.

En ik heb ook nog nooit geroepen dat westerse vrouwen hoeren zijn, laat staan dat ik dat constant roep. (heb ik ook nooit horen zeggen door de vele andere Marokkanen/Moslims die ik ken)
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_70727364
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Net als profeet Mohammed, en recent nog de verkrachter van Joanie de Rijke...
quote:
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking. De ho's en de bitches komen niet zomaar uit de lucht vallen.

Daarom zijn die videoclips waarin straattaal wordt gebruikt met degelijke termen ook zo bijzonder populair bij de Marokkanen, en ander niet-westerse blaagjes.

Nee, je hebt helemaal gelijk. Laten we vooral het beestje bij de naam noemen, toch?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:19:37 #72
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70727399
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Ghazi het volgende:
Best wel kort rokje.
kort rokje. klap doen!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:25:01 #73
219969 Ghazi
pi_70727437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:15 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Net als profeet Mohammed, en recent nog de verkrachter van Joanie de Rijke...
[..]

Daarom zijn die videoclips waarin straattaal wordt gebruikt met degelijke termen ook zo bijzonder populair bij de Marokkanen, en ander niet-westerse blaagjes.

Nee, je hebt helemaal gelijk. Laten we vooral het beestje bij de naam noemen, toch?
Er is geen bewijs dat de profeet een pedofiel was. Bijna al zijn vrouwen waren dames op leeftijd, die hij trouwde om ze in hun levensonderhoud te voorzien.

Ongewenste intimiteiten komen onder elk volk voor. Laten we er niet om heen draaien.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:27:00 #74
219969 Ghazi
pi_70727448
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:19 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

kort rokje. klap doen!
Een klapje op de billen moet kunnen, aldus de Nederlandse bouwvakker.
pi_70728394
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Een totaal misplaatste vergelijking, want een pedofiel is sowieso ziek en krankzinnig in zijn hoofd en zijn denken.
Zoals je zelf al aangeeft. (Geil uit je ogen kijken, kun je dat meten ofzo?). En als zo'n meid dat zegt, dan is ze getraumatiseerd en bovendien is ze kind, dus dat kunnen we niet meteen voor valide aannemen.
Ik vind persoonlijk iemand die een vrouw mishandelt vanwege haar kleding of gebrek daaraan ook behoorlijk ziek in z'n hoofd en ik denk dat daar eerder het verschil tussen onze opvattingen ligt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:40:49 #76
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70728777
quote:

Nee want die staan op imageshack
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:44:31 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_70728831
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk iemand die een vrouw mishandelt vanwege haar kleding of gebrek daaraan ook behoorlijk ziek in z'n hoofd en ik denk dat daar eerder het verschil tussen onze opvattingen ligt.
Iemand mishandelen vanwege zijn of haar kledij is niet behoorlijk ziek, maar compleet gestoord.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_70729106
quote:

[..]

Mannen die vrouwen slaan zijn ook ziek en krankzinnig, en kunnen ze het beste gelijk een nekschot geven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:08:18 #79
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70729237
quote:
Of de Abdallah Ait-Ouds.
quote:
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking.
Wil je alsjeblieft mij niet scharen onder de vrouwonvriendelijke neanderthalers? Jij vind jezelf daar blijkbaar wel bij horen.

'Ik zou het zelf niet doen, maar ik begrijp het wel' was het toch?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:12:33 #80
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70729308
Ik heb een paar dingen geleerd:

Sommige mensen hebben wel een heel afwijkend functionerende cognitie. Hiermee is geen discussie mee te voeren.

Een nieuwsbericht op Fok gelegenheid geeft voor een welles-nietusspel.

Ik ga met een graad of 30 niet meer over het Leidseplein lopen. Niet omdat ik een hoer ben of mij hoerig kleed, maar er zijn kennelijk mensen die daar anders over denken en daar niet vanaf zijn te brengen en die zouden mij misschien best wel eens voor mijn bek willen stompen.

Islamitische vrouwen die menen in een burka te moeten lopen vanwege hun geloofsovertuiging, volgens bepaalde interpretaties in deze discussie, ook niet moeten zeuren dat ze uitgescholden worden (of meer), want je kan weten dat dat gebeurd als je zo over straat loopt in Nederland.

Nothing else matters †
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:10:48 #81
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70730671
quote:

[..]

Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames.
Nee hoor, het verbod prikkelt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70731237
quote:

[..]

Volgens mij is ze in elkaar gemept omdat de aanvaller het niet lukte haar te imponeren met zijn geslijm. Dat hij blijkbaar niet kan nadenken blijkt wel uit zijn handelen.

Ik zou wel eens een foto van die aanvaller willen zien in de kledij die hij draagt wanneer het meer dan 30 graden is. Driekwart broek met mouwloos shirt? Mouwloos?

Werkelijk belachelijk dat dit als een reden gezien zou kunnen worden om iemand in elkaar te meppen.

Iemand uitlachen om zijn kleding keuze vind ik nog kunnen, maar iemand stalken en in elkaar meppen omdat degene niet handelt zoals je blijkbaar gewend bent ? Van mij mogen ze die gast ook een paar trappen tussen zijn benen geven, zodat hij voorlopig even niet alleen met zijn penis denkt, omdat hij blijkbaar zijn verstand daar heeft zitten.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_70731378
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:30 schreef Waterwereld het volgende:
Volgens mij is ze in elkaar gemept omdat de aanvaller het niet lukte haar te imponeren met zijn geslijm. Dat hij blijkbaar niet kan nadenken blijkt wel uit zijn handelen.

Ik zou wel eens een foto van die aanvaller willen zien in de kledij die hij draagt wanneer het meer dan 30 graden is. Driekwart broek met mouwloos shirt? Mouwloos?
Ik ben wel eens benieuwd wat de reacties zouden zijn van de wandelende testosteronresevoirtjes wanneer het niet een 'schaarsgeklede vrouw' en een heteroman, maar een 'schaarsgeklede man' en een bonkige leernicht betrof.
pi_70734238
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd wat de reacties zouden zijn van de wandelende testosteronresevoirtjes wanneer het niet een 'schaarsgeklede vrouw' en een heteroman, maar een 'schaarsgeklede man' en een bonkige leernicht betrof.
Ik zal 'm maar even beantwoorden: als dat gebruikelijk is, is het evenzeer het nemen van een onnodig risico als je je in staat van schaarsgekleedheid in de habitat van de bonkige leernicht begeeft.
pi_70734448
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zal 'm maar even beantwoorden: als dat gebruikelijk is, is het evenzeer het nemen van een onnodig risico als je je in staat van schaarsgekleedheid in de habitat van de bonkige leernicht begeeft.
Dan maar gezellig in een 'Burkus' over straat in dat geval?
pi_70734634
quote:

[..]

Je bent gewoon een eng islamitisch conservatief manneke dat tig threads verziekt met z'n fundamentalistisch geleuter.
pi_70734774
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan maar gezellig in een 'Burkus' over straat in dat geval?
Als de overheid niet doet wat de overheid moet doen, ja. Begrijp me goed: ik zou dat volstrekt onwenselijk vinden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:31:57 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70734949
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70735137
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je bent gewoon een eng islamitisch conservatief manneke dat tig threads verziekt met z'n fundamentalistisch geleuter.
yep..een pure troll
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:44:51 #90
235357 TitusPullo
pi_70735359
quote:

[..]

Nee hoor, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot kinderen. Dat is een aangeboren voorkeur. Een pedosexueel kan men wel gestoord noemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:48:04 #91
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_70735456
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:25 schreef Ghazi het volgende:
Er is geen bewijs dat de profeet een pedofiel was. Bijna al zijn vrouwen waren dames op leeftijd, die hij trouwde om ze in hun levensonderhoud te voorzien.
Aisha was 9 toen hij haar trouwde en 11 toen hij haar ontmaagde.

Inderdaad een dame op leeftijd.

Maar waarom we Mo' er nou weer bij moeten halen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_70735494
quote:

[..]

En daarom mogen alle mannen die de Islam aanhangen dan ook gestenigd worden tot de dood indien zij over de schreef gaan bij de schaars geklede Nederlandse vrouw. Immers, hij zal zichzelf nooit meer kunnen inhouden, het bederfelijke beest in hem is los. Het is derhalve humaan hem op een zeer pijnlijke wijze bij Allah te laten vervoegen, zodat Allah zich kan ontfermen over deze ziel.

Ik ben blij, broeder, dat ook jij dit in zal zien als zijnde de enige juiste oplossing voor dit probleem.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:52:11 #93
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_70735573
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:44 schreef TitusPullo het volgende:
Nee hoor, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot kinderen. Dat is een aangeboren voorkeur. Een pedosexueel kan men wel gestoord noemen.
Dat is op zich een beetje een rare stelling. Pedofielen worden geboren met bepaalde gevoelens, maar pas zodra ze er naar handelen zijn ze ziek in hun hoofd?

Ze zijn of ziek in hun hoofd from the get-go, of niet. Niet elke persoon die handelt naar zijn gevoelens is kun je ziek in zijn hoofd noemen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_70736313
ah dus op hete zwoele nachten mogen wij als vrouw niet meer gekleed gaan zoals wij willen?

hoe zit het dan op het strand waar je soms alleen in je bikinibroekje ligt.
die vrouwen mag je meteen verkrachten omdat ze erom vragen?

als wij uitgaan zijn het idd marokkanen die je smerig lastig vallen, aan je zitten, schelden en soms heel ruw worden. Wij kijken er niet meer van op alleen zorgen we wel dat we mannelijke begleiders hebben.

en ja autochtone maken ook opmerkingen maar dat is nog beschaafd en vallen je niet lastig.
alhoewel, laatst een huwelijksaanzoek gehad midden op straat.

en btw, als je als man zijnde in een strak shirt loopt of zonder shirt en een stinkende lelijke vadsige pad gaat je betasten en bovenop je zitten waar jij het aflegt tegen haar massa, zou je dat fijn vinden
pi_70736805
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef hannekev het volgende:
en ja autochtone maken ook opmerkingen maar dat is nog beschaafd en vallen je niet lastig.
alhoewel, laatst een huwelijksaanzoek gehad midden op straat.
"Wil je met me trouwen" is toch best een originele openingszin.
pi_70737255
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Wil je met me trouwen" is toch best een originele openingszin.
ja, vooral als een idioot het doet midden op een groot terrein met terrasjes vol met mensen die "ooooh" "aaaah" roepen.

heb toen maar ja gezegd, anders zou iedereen me boos aankijken.
hij was idd origineel en grappig, daarom heb ik voor die ene keer mijn nummer ook gegeven onder de voorwaarde dat hij weer iets origineels bedenkt om het goed te maken
pi_70737356
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef hannekev het volgende:

[..]

ja, vooral als een idioot het doet midden op een groot terrein met terrasjes vol met mensen die "ooooh" "aaaah" roepen.

heb toen maar ja gezegd, anders zou iedereen me boos aankijken.
hij was idd origineel en grappig, daarom heb ik voor die ene keer mijn nummer ook gegeven onder de voorwaarde dat hij weer iets origineels bedenkt om het goed te maken

Ontopic graag.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:53:25 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70737611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef hannekev het volgende:

[..]

Zaten ze zich op dat terras massaal af te r.... terwijl ze je bekeken?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:00:27 #99
235357 TitusPullo
pi_70737896
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef DustPuppy het volgende:
Niet elke persoon die handelt naar zijn gevoelens is kun je ziek in zijn hoofd noemen.
Wanneer zijn handelen evident schadelijk is voor anderen, wel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:04:33 #100
215628 woid
let's get Friendly
pi_70745996
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
sorry hoor, maar dit vind ik een domme opmerking.

ik vind het van weinig intelligentie getuigen dat je jezelf zoooo de wereld in prijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')