abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:34:59 #67
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70726893
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Aha, dus ze had volgens jou een burqa aan moeten doen?

Flikker een eind op met je Islamitisch geneuzel
Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames. De man is visueel ingesteld.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70727251
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames. De man is visueel ingesteld.
Met het grote verschil dat Westerse mannen zich weten te gedragen, en niet-westerse zoals gewoonlijk, ja je raadt het waarschijnlijk al, niet kunnen gedragen.

Whats new? Marokkanen en ander Islamitisch georienteerd volk roept toch constant dat westerse vrouwen hoeren zijn.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:08:31 #69
219969 Ghazi
pi_70727303
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:02 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat Westerse mannen zich weten te gedragen, en niet-westerse zoals gewoonlijk, ja je raadt het waarschijnlijk al, niet kunnen gedragen.
Klopt weer niet. De fritzels en dutrouxs spreken voor zich.
quote:

[..]
Whats new? Marokkanen en ander Islamitisch georienteerd volk roept toch constant dat westerse vrouwen hoeren zijn.
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking. De ho's en de bitches komen niet zomaar uit de lucht vallen.
pi_70727323
quote:

[..]

Dit is nieuws voor mij, ik heb tot nu toe nog nooit de neiging gekregen om een schaarsgeklede vrouw aan te randen/in elkaar te meppen hoor.

En ik heb ook nog nooit geroepen dat westerse vrouwen hoeren zijn, laat staan dat ik dat constant roep. (heb ik ook nooit horen zeggen door de vele andere Marokkanen/Moslims die ik ken)
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_70727364
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Net als profeet Mohammed, en recent nog de verkrachter van Joanie de Rijke...
quote:
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking. De ho's en de bitches komen niet zomaar uit de lucht vallen.

Daarom zijn die videoclips waarin straattaal wordt gebruikt met degelijke termen ook zo bijzonder populair bij de Marokkanen, en ander niet-westerse blaagjes.

Nee, je hebt helemaal gelijk. Laten we vooral het beestje bij de naam noemen, toch?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:19:37 #72
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70727399
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Ghazi het volgende:
Best wel kort rokje.
kort rokje. klap doen!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:25:01 #73
219969 Ghazi
pi_70727437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:15 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Net als profeet Mohammed, en recent nog de verkrachter van Joanie de Rijke...
[..]

Daarom zijn die videoclips waarin straattaal wordt gebruikt met degelijke termen ook zo bijzonder populair bij de Marokkanen, en ander niet-westerse blaagjes.

Nee, je hebt helemaal gelijk. Laten we vooral het beestje bij de naam noemen, toch?
Er is geen bewijs dat de profeet een pedofiel was. Bijna al zijn vrouwen waren dames op leeftijd, die hij trouwde om ze in hun levensonderhoud te voorzien.

Ongewenste intimiteiten komen onder elk volk voor. Laten we er niet om heen draaien.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:27:00 #74
219969 Ghazi
pi_70727448
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:19 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

kort rokje. klap doen!
Een klapje op de billen moet kunnen, aldus de Nederlandse bouwvakker.
pi_70728394
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Een totaal misplaatste vergelijking, want een pedofiel is sowieso ziek en krankzinnig in zijn hoofd en zijn denken.
Zoals je zelf al aangeeft. (Geil uit je ogen kijken, kun je dat meten ofzo?). En als zo'n meid dat zegt, dan is ze getraumatiseerd en bovendien is ze kind, dus dat kunnen we niet meteen voor valide aannemen.
Ik vind persoonlijk iemand die een vrouw mishandelt vanwege haar kleding of gebrek daaraan ook behoorlijk ziek in z'n hoofd en ik denk dat daar eerder het verschil tussen onze opvattingen ligt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:40:49 #76
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70728777
quote:

Nee want die staan op imageshack
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:44:31 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_70728831
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk iemand die een vrouw mishandelt vanwege haar kleding of gebrek daaraan ook behoorlijk ziek in z'n hoofd en ik denk dat daar eerder het verschil tussen onze opvattingen ligt.
Iemand mishandelen vanwege zijn of haar kledij is niet behoorlijk ziek, maar compleet gestoord.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_70729106
quote:

[..]

Een totaal misplaatste vergelijking, want een pedofiel is sowieso ziek en krankzinnig in zijn hoofd en zijn denken.
Zoals je zelf al aangeeft. (Geil uit je ogen kijken, kun je dat meten ofzo?). En als zo'n meid dat zegt, dan is ze getraumatiseerd en bovendien is ze kind, dus dat kunnen we niet meteen voor valide aannemen.
Mannen die vrouwen slaan zijn ook ziek en krankzinnig, en kunnen ze het beste gelijk een nekschot geven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:08:18 #79
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70729237
quote:
Of de Abdallah Ait-Ouds.
quote:
Ja, samen met de rest van de mannelijke wereldbevolking.
Wil je alsjeblieft mij niet scharen onder de vrouwonvriendelijke neanderthalers? Jij vind jezelf daar blijkbaar wel bij horen.

'Ik zou het zelf niet doen, maar ik begrijp het wel' was het toch?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:12:33 #80
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70729308
Ik heb een paar dingen geleerd:

Sommige mensen hebben wel een heel afwijkend functionerende cognitie. Hiermee is geen discussie mee te voeren.

Een nieuwsbericht op Fok gelegenheid geeft voor een welles-nietusspel.

Ik ga met een graad of 30 niet meer over het Leidseplein lopen. Niet omdat ik een hoer ben of mij hoerig kleed, maar er zijn kennelijk mensen die daar anders over denken en daar niet vanaf zijn te brengen en die zouden mij misschien best wel eens voor mijn bek willen stompen.

Islamitische vrouwen die menen in een burka te moeten lopen vanwege hun geloofsovertuiging, volgens bepaalde interpretaties in deze discussie, ook niet moeten zeuren dat ze uitgescholden worden (of meer), want je kan weten dat dat gebeurd als je zo over straat loopt in Nederland.

Nothing else matters †
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:10:48 #81
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70730671
quote:

[..]

Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames.
Nee hoor, het verbod prikkelt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70731237
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens Noelle is ze niet aangevallen omdat ze een vrouw is, maar vanwege haar kledij. De vergelijking raakt kant noch wal.
Volgens mij is ze in elkaar gemept omdat de aanvaller het niet lukte haar te imponeren met zijn geslijm. Dat hij blijkbaar niet kan nadenken blijkt wel uit zijn handelen.

Ik zou wel eens een foto van die aanvaller willen zien in de kledij die hij draagt wanneer het meer dan 30 graden is. Driekwart broek met mouwloos shirt? Mouwloos?

Werkelijk belachelijk dat dit als een reden gezien zou kunnen worden om iemand in elkaar te meppen.

Iemand uitlachen om zijn kleding keuze vind ik nog kunnen, maar iemand stalken en in elkaar meppen omdat degene niet handelt zoals je blijkbaar gewend bent ? Van mij mogen ze die gast ook een paar trappen tussen zijn benen geven, zodat hij voorlopig even niet alleen met zijn penis denkt, omdat hij blijkbaar zijn verstand daar heeft zitten.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_70731378
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:30 schreef Waterwereld het volgende:
Volgens mij is ze in elkaar gemept omdat de aanvaller het niet lukte haar te imponeren met zijn geslijm. Dat hij blijkbaar niet kan nadenken blijkt wel uit zijn handelen.

Ik zou wel eens een foto van die aanvaller willen zien in de kledij die hij draagt wanneer het meer dan 30 graden is. Driekwart broek met mouwloos shirt? Mouwloos?
Ik ben wel eens benieuwd wat de reacties zouden zijn van de wandelende testosteronresevoirtjes wanneer het niet een 'schaarsgeklede vrouw' en een heteroman, maar een 'schaarsgeklede man' en een bonkige leernicht betrof.
pi_70734238
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd wat de reacties zouden zijn van de wandelende testosteronresevoirtjes wanneer het niet een 'schaarsgeklede vrouw' en een heteroman, maar een 'schaarsgeklede man' en een bonkige leernicht betrof.
Ik zal 'm maar even beantwoorden: als dat gebruikelijk is, is het evenzeer het nemen van een onnodig risico als je je in staat van schaarsgekleedheid in de habitat van de bonkige leernicht begeeft.
pi_70734448
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zal 'm maar even beantwoorden: als dat gebruikelijk is, is het evenzeer het nemen van een onnodig risico als je je in staat van schaarsgekleedheid in de habitat van de bonkige leernicht begeeft.
Dan maar gezellig in een 'Burkus' over straat in dat geval?
pi_70734634
quote:

[..]

Je bent gewoon een eng islamitisch conservatief manneke dat tig threads verziekt met z'n fundamentalistisch geleuter.
pi_70734774
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan maar gezellig in een 'Burkus' over straat in dat geval?
Als de overheid niet doet wat de overheid moet doen, ja. Begrijp me goed: ik zou dat volstrekt onwenselijk vinden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:31:57 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70734949
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70735137
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je bent gewoon een eng islamitisch conservatief manneke dat tig threads verziekt met z'n fundamentalistisch geleuter.
yep..een pure troll
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:44:51 #90
235357 TitusPullo
pi_70735359
quote:

[..]

Nee hoor, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot kinderen. Dat is een aangeboren voorkeur. Een pedosexueel kan men wel gestoord noemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:48:04 #91
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_70735456
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:25 schreef Ghazi het volgende:
Er is geen bewijs dat de profeet een pedofiel was. Bijna al zijn vrouwen waren dames op leeftijd, die hij trouwde om ze in hun levensonderhoud te voorzien.
Aisha was 9 toen hij haar trouwde en 11 toen hij haar ontmaagde.

Inderdaad een dame op leeftijd.

Maar waarom we Mo' er nou weer bij moeten halen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_70735494
quote:

[..]

En daarom mogen alle mannen die de Islam aanhangen dan ook gestenigd worden tot de dood indien zij over de schreef gaan bij de schaars geklede Nederlandse vrouw. Immers, hij zal zichzelf nooit meer kunnen inhouden, het bederfelijke beest in hem is los. Het is derhalve humaan hem op een zeer pijnlijke wijze bij Allah te laten vervoegen, zodat Allah zich kan ontfermen over deze ziel.

Ik ben blij, broeder, dat ook jij dit in zal zien als zijnde de enige juiste oplossing voor dit probleem.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:52:11 #93
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_70735573
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:44 schreef TitusPullo het volgende:
Nee hoor, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot kinderen. Dat is een aangeboren voorkeur. Een pedosexueel kan men wel gestoord noemen.
Dat is op zich een beetje een rare stelling. Pedofielen worden geboren met bepaalde gevoelens, maar pas zodra ze er naar handelen zijn ze ziek in hun hoofd?

Ze zijn of ziek in hun hoofd from the get-go, of niet. Niet elke persoon die handelt naar zijn gevoelens is kun je ziek in zijn hoofd noemen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_70736313
ah dus op hete zwoele nachten mogen wij als vrouw niet meer gekleed gaan zoals wij willen?

hoe zit het dan op het strand waar je soms alleen in je bikinibroekje ligt.
die vrouwen mag je meteen verkrachten omdat ze erom vragen?

als wij uitgaan zijn het idd marokkanen die je smerig lastig vallen, aan je zitten, schelden en soms heel ruw worden. Wij kijken er niet meer van op alleen zorgen we wel dat we mannelijke begleiders hebben.

en ja autochtone maken ook opmerkingen maar dat is nog beschaafd en vallen je niet lastig.
alhoewel, laatst een huwelijksaanzoek gehad midden op straat.

en btw, als je als man zijnde in een strak shirt loopt of zonder shirt en een stinkende lelijke vadsige pad gaat je betasten en bovenop je zitten waar jij het aflegt tegen haar massa, zou je dat fijn vinden
pi_70736805
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef hannekev het volgende:
en ja autochtone maken ook opmerkingen maar dat is nog beschaafd en vallen je niet lastig.
alhoewel, laatst een huwelijksaanzoek gehad midden op straat.
"Wil je met me trouwen" is toch best een originele openingszin.
pi_70737255
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Wil je met me trouwen" is toch best een originele openingszin.
ja, vooral als een idioot het doet midden op een groot terrein met terrasjes vol met mensen die "ooooh" "aaaah" roepen.

heb toen maar ja gezegd, anders zou iedereen me boos aankijken.
hij was idd origineel en grappig, daarom heb ik voor die ene keer mijn nummer ook gegeven onder de voorwaarde dat hij weer iets origineels bedenkt om het goed te maken
pi_70737356
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef hannekev het volgende:

[..]

ja, vooral als een idioot het doet midden op een groot terrein met terrasjes vol met mensen die "ooooh" "aaaah" roepen.

heb toen maar ja gezegd, anders zou iedereen me boos aankijken.
hij was idd origineel en grappig, daarom heb ik voor die ene keer mijn nummer ook gegeven onder de voorwaarde dat hij weer iets origineels bedenkt om het goed te maken

Ontopic graag.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:53:25 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70737611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef hannekev het volgende:

[..]

Zaten ze zich op dat terras massaal af te r.... terwijl ze je bekeken?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:00:27 #99
235357 TitusPullo
pi_70737896
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef DustPuppy het volgende:
Niet elke persoon die handelt naar zijn gevoelens is kun je ziek in zijn hoofd noemen.
Wanneer zijn handelen evident schadelijk is voor anderen, wel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:04:33 #100
215628 woid
let's get Friendly
pi_70745996
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hoezo? Het is een reactie op iemand. Ik kom er niet uit mezelf mee. Verder is het voor wie mijn posts leest evident dat ik onmogelijk een IQ van 110 kan hebben (dat is niet meer dan HAVO niveau), gelet op mijn beheersing van de taal en mijn eruditie.
sorry hoor, maar dit vind ik een domme opmerking.

ik vind het van weinig intelligentie getuigen dat je jezelf zoooo de wereld in prijst.
pi_70747814
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef woid het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit vind ik een domme opmerking.

ik vind het van weinig intelligentie getuigen dat je jezelf zoooo de wereld in prijst.
Moet ik dan het tegendeel beweren? Dat zou een pertinente leugen zijn.
pi_70748048
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dure woorden snakken maken je niet intelligenter heur
pi_70748293
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef plank_ het volgende:

[..]

Dure woorden snakken maken je niet intelligenter heur
Misschien niet, maar ze tonen wel een bepaalde basisintelligentie aan. Mensen met een IQ van 110 zijn normaliter immers niet in staat goed 'dure' woorden te gebruiken.

Een terzijde: het spreken over dure woorden, is een teken van een povere komaf. In de betere kringen is het immers usance dit soort woorden te bezigen, en is men er zich amper van bewust dat voor de minder gesitueerden dit weleens te 'dure' woorden zouden kunnen zijn.
pi_70748352
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Misschien niet, maar ze tonen wel een bepaalde basisintelligentie aan. Mensen met een IQ van 110 zijn normaliter immers niet in staat goed 'dure' woorden te gebruiken.

Een terzijde: het spreken over dure woorden, is een teken van een povere komaf. In de betere kringen is het immers usance dit soort woorden te bezigen, en is men er zich amper van bewust dat voor de minder gesitueerden dit weleens te 'dure' woorden zouden kunnen zijn.
Jij zegt het
pi_70749668
quote:

Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:38:33 #106
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_70752061
quote:

[..]

Ik smeek je, neem jezelf en je intelligentie in bescherming en stop hiermee.
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.

serieus
Nothing else matters †
pi_70765398
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:38 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Ik smeek je, neem jezelf en je intelligentie in bescherming en stop hiermee.
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.

serieus
Ach, hoge bomen vangen veel wind. Maar ik heb sterke schouders. En noblesse oblige, uiteraard.

[ Bericht 4% gewijzigd door Diederik_Duck op 08-07-2009 10:26:39 ]
pi_70765517
quote:

[..]

En dat geeft men gvd het recht om een ander aantevallen, wat een idioterie Leer jezelf onder controle te houden. Maffe opmerking van een Maffe cultuur.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:09:52 #109
215628 woid
let's get Friendly
pi_70770153
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

je zou de kwestie terzijde kunnen leggen dat zou een intelligente reactie kunnen zijn.
pi_70770871
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef woid het volgende:

[..]

je zou de kwestie terzijde kunnen leggen dat zou een intelligente reactie kunnen zijn.
Maar dat levert geen vermaak op.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:40:05 #111
215628 woid
let's get Friendly
pi_70772743
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar dat levert geen vermaak op.
lolbroek
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:04:21 #112
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_70790519
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Ghazi het volgende:

[..]

De kleding heeft dus bijgedragen aan de (negatieve) aandacht.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:09:43 #113
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70790724
Mensen die zo'n aanval goedpraten omdat iemand wat uitdagend gekleed is moeten maar lekker op de bible belt of liever nog in Saudi-Arabië gaan wonen.
pi_71539483
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die zo'n aanval goedpraten omdat iemand wat uitdagend gekleed is moeten maar lekker op de bible belt of liever nog in Saudi-Arabië gaan wonen.
Wie praat het precies goed?
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:50:20 #115
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_71539671
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie praat het precies goed?
Je hebt heel veel mensen die 'van mening zijn' dat mevrouw der kleding keuze een factor van belang was. Ook al was het het, jammer dan. De persoon met losse klauwtjes is 'guilty as charged', niemand anders.
pi_71539716
quote:
Wanneer ben jij voor het laatst in de bible belt geweest?
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:51:51 #117
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_71539718
quote:
Of in small-town america. Maar dan ook gewoon dat soort laakbare gedachtes lekker ventileren op een small-town america achtig forum. Wij Europeanen zijn daar niet van gediend.
  maandag 3 augustus 2009 @ 04:11:10 #118
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71555634
ze had ook ziek kunnen worden van die schaarse kleren, dus wat zeurt ze nou?
.
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:42:11 #119
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71555921
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 04:11 schreef Marseille het volgende:
ze had ook ziek kunnen worden van die schaarse kleren, dus wat zeurt ze nou?
Mensen die denken dat je ziek kan worden omdat je te weinig kleding draagt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_71561827
quote:
Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar
Niemand die daar al over gevallen is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')