Moet ik dan het tegendeel beweren? Dat zou een pertinente leugen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef woid het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit vind ik een domme opmerking.
ik vind het van weinig intelligentie getuigen dat je jezelf zoooo de wereld in prijst.
Dure woorden snakken maken je niet intelligenter heurquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Moet ik dan het tegendeel beweren? Dat zou een pertinente leugen zijn.
Misschien niet, maar ze tonen wel een bepaalde basisintelligentie aan. Mensen met een IQ van 110 zijn normaliter immers niet in staat goed 'dure' woorden te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dure woorden snakken maken je niet intelligenter heur
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ze tonen wel een bepaalde basisintelligentie aan. Mensen met een IQ van 110 zijn normaliter immers niet in staat goed 'dure' woorden te gebruiken.
Een terzijde: het spreken over dure woorden, is een teken van een povere komaf. In de betere kringen is het immers usance dit soort woorden te bezigen, en is men er zich amper van bewust dat voor de minder gesitueerden dit weleens te 'dure' woorden zouden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een terzijde: het spreken over dure woorden, is een teken van een povere komaf. In de betere kringen is het immers usance dit soort woorden te bezigen, en is men er zich amper van bewust dat voor de minder gesitueerden dit weleens te 'dure' woorden zouden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ze tonen wel een bepaalde basisintelligentie aan. Mensen met een IQ van 110 zijn normaliter immers niet in staat goed 'dure' woorden te gebruiken.
Ach, hoge bomen vangen veel wind. Maar ik heb sterke schouders. En noblesse oblige, uiteraard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:38 schreef Ravenous het volgende:
[..]
![]()
Ik smeek je, neem jezelf en je intelligentie in bescherming en stop hiermee.
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.
serieus
En dat geeft men gvd het recht om een ander aantevallen, wat een idioterie Leer jezelf onder controle te houden. Maffe opmerking van een Maffe cultuur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Mannen raken nu eenmaal meer geprikkeld door schaarse geklede wijven dan in burka gehulde dames. De man is visueel ingesteld.
je zou de kwestie terzijde kunnen leggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Moet ik dan het tegendeel beweren? Dat zou een pertinente leugen zijn.
Maar dat levert geen vermaak op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef woid het volgende:
[..]
je zou de kwestie terzijde kunnen leggendat zou een intelligente reactie kunnen zijn.
lolbroekquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dat levert geen vermaak op.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De kleding heeft dus bijgedragen aan de (negatieve) aandacht.
Wie praat het precies goed?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die zo'n aanval goedpraten omdat iemand wat uitdagend gekleed is moeten maar lekker op de bible belt of liever nog in Saudi-Arabië gaan wonen.
Je hebt heel veel mensen die 'van mening zijn' dat mevrouw der kleding keuze een factor van belang was. Ook al was het het, jammer dan. De persoon met losse klauwtjes is 'guilty as charged', niemand anders.quote:
Wanneer ben jij voor het laatst in de bible belt geweest?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die zo'n aanval goedpraten omdat iemand wat uitdagend gekleed is moeten maar lekker op de bible belt of liever nog in Saudi-Arabië gaan wonen.
Of in small-town america. Maar dan ook gewoon dat soort laakbare gedachtes lekker ventileren op een small-town america achtig forum. Wij Europeanen zijn daar niet van gediend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die denken dat je ziek kan worden omdat je te weinig kleding draagt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 04:11 schreef Marseille het volgende:
ze had ook ziek kunnen worden van die schaarse kleren, dus wat zeurt ze nou?
Niemand die daar al over gevallen is?quote:Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |