abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70684423
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Donder toch op met je achterlijke generalisaties.
Inderdaad.
pi_70684456
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat rekening houden met dergelijke factoren = bagatelliseren. Oftewel je mag nooit iets anders zeggen, ook al klopt het feitelijk.
Dat klopt ..je doet dat in elk topic, waar..vul zelf maar in
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70684467
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niet als je haar uitspraak in de Telegraaf gelooft: Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg.

Dat noemt men de confrontatie aangaan. In een ideale wereld zou je met zo iemand kunnen discussiëren over geweld, vrijheden, ethiek. In de huidige wereld kun je dat beter niet doen.
[..]

Wat zou je doen als het bij je vriendin zou gebeuren?
pi_70684480
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van de domheid van die manier van redeneren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70684539
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van de domheid van die manier van redeneren.
Nee het is jouw eenzijdige manier van redeneren..in elk topic
Altijd het slachtoffer de schuld geven
pi_70684568
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nee het is jouw eenzijdige manier van redeneren..in elk topic
Altijd het slachtoffer de schuld geven
Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan leg je in casu de schuld bij het slachtoffer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70684606
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan geef je in casu de schuld aan het slachtoffer.
Ja.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:57:31 #130
16715 Mylene
*schatje*
pi_70684636
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Doorredenerend, thuisblijven is pas common sense ..oh wacht even dat doen sommigen al..
Een vriendin van mij gaat niet meer uit omdat ze telkens door Marokkaanse jongens werd lastig gevallen. Mooi meisje, altijd netjes gekleed. Als ze niet reageerde op de handtastelijkheden kreeg ze hoer dit en dat naar haar hoofd geslingerd.
pi_70684653
Dames op straat trekken sowieso de aandacht..maakt dat de daad minder erg ?
(want daar hoor ik je nooit over)
pi_70684697
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een vriendin van mij gaat niet meer uit omdat ze telkens door Marokkaanse jongens werd lastig gevallen. Mooi meisje, altijd netjes gekleed. Als ze niet reageerde op de handtastelijkheden kreeg ze hoer dit en dat naar haar hoofd geslingerd.
Ik kan me dat goed voorstellen, sommigen gaan alleen maar uit als hun vriendje er bij is
pi_70684726
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Mutant, hoor. En ik ben geen Marokkaan, en ook geen allochtonenknuffelaar. Wellicht heeft hij gewoon goed nagedacht, het is maar een suggestie.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:00:52 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70684775
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat zou je doen als het bij je vriendin zou gebeuren?
Precies hetzelfde. Zorgen dat ze in veiligheid komt. Wat is er te winnen met in discussie gaan? Iedereen is er bij gebaat als het beperkt blijft tot een enkele klap, vergeleken bijvoorbeeld met een een klap plus daarna een stille tocht omdat ik meen in discussie te moeten gaan en doodgestoken word.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70684788
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Wat is dat nou weer voor kromme redenering

Schaars geklede dame = extra aandacht. Kun je hoog of laag springen, maar dat is een feit.

extra aandacht = extra risico op vervelende aanvaringen met jongeren

Dat praat niets goed, dat zegt niets over de schuld in deze zaak. Bovendien heb ik mij allang uitgesproken over de daad.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 23:03:06 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70684859
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Lijkt me niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70684900
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef eleusis het volgende:

[..]

Precies hetzelfde. Zorgen dat ze in veiligheid komt. Wat is er te winnen met in discussie gaan? Iedereen is er bij gebaat als het beperkt blijft tot een enkele klap, vergeleken bijvoorbeeld met een een klap plus daarna een stille tocht omdat ik meen in discussie te moeten gaan en doodgestoken word.
Heb je misschien wel gelijk in maar ik vind het toch erg zorgelijk dat dit soort dingen steeds vaker voorkomen.
pi_70684918
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nogmaals: kijk eens rond op het Leidseplein.

Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.

Gewoon, zoals zeg maar 75% van de vrouwen stijlvol gekleed gaat. Of heb je net zoals die overige 25% een dusdanig minderwaardigheidscomplex dat je zo nodig als een eenvoudig benaderdaad niet-vegetarisch hapje over straat moet gaan, geschoold op de leest van rapbitches uit een TMF-clip?

Saudi Arabië belde, ze willen je weer terug bij de religieuze politie.
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
pi_70684987
Als een meisje een goed figuur heeft, moet ze geloof ik maar een slobbertrui en wijde broek aantrekken, want anders heeft ze extra aandacht.

Give me a break
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_70685033
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Appletree het volgende:
Als een meisje een goed figuur heeft, moet ze geloof ik maar een slobbertrui en wijde broek aantrekken, want anders heeft ze extra aandacht.

Give me a break
Ze moet helemaal niks, ze mag zelfs naakt rondlopen wat mij betreft, alleen moet je niet verwachten dat je geen aandacht trekt.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 23:07:16 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_70685041
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik kan me dat goed voorstellen, sommigen gaan alleen maar uit als hun vriendje er bij is
Ja, ik ga ook altijd met mijn man uit. Al zeg ik niet altijd dat ik wordt lastig gevallen als ik even snel alleen naar het toilet ben. Om ruzie te vermijden.
pi_70685093
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor kromme redenering

Schaars geklede dame = extra aandacht. Kun je hoog of laag springen, maar dat is een feit.

extra aandacht = extra risico op vervelende aanvaringen met jongeren

Dat praat niets goed, dat zegt niets over de schuld in deze zaak. Bovendien heb ik mij allang uitgesproken over de daad.
Maar waarom kies je er altijd voor om de slachtoffers de schuld te geven in dit soort topics ?
Als ze er niet gelopen hadden was het niet gebeurd..je kunt de redenering altijd doortrekken.
pi_70685109
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook altijd met mijn man uit. Al zeg ik niet altijd dat ik wordt lastig gevallen als ik even snel alleen naar het toilet ben. Om ruzie te vermijden.
Herkenbaar..
pi_70685149
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Maar waarom kies je er altijd voor om de slachtoffers de schuld te geven in dit soort topics ?
Als ze er niet gelopen hadden was het niet gebeurd..je kunt de redenering altijd doortrekken.
Wat lul je toch dom man, waaruit blijkt dat ik het slachtoffer de schuld geef? Kan je mijn feitt niet omver werpen? Wat een pathetische poging om te draaien zeg.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 23:12:58 #145
181126 MouzurX
Misschien?
pi_70685256
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef Jalu het volgende:

[..]

Toch is het juist dit fatalisme wat jij hier ten toon spreidt wat ik eigenlijk heel griezelig vind. Is het dan werkelijk nodig dat er eerst massaal op een engerd als Wilders gestemd gaat worden voordat de gevestigde politiek zich realiseert dat er een probleem is dat nodig aangepakt dient te worden? Dat de wetshandhaving zich eindelijk weer focust op echte problemen i.p.v. op brave burgers die een verkeersregeltje overtreden?
Blijkbaar wel ja. Er wordt al jaren geklaagd maar geen een verandering, het wordt alleen maar erger.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:13:33 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70685281
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat denk jij omdat je causaliteit verwart met de schuldvraag.

Ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat alleen de crimineel schuldig is aan het misdrijf, dus laat ik een voorbeeld geven. Om de kans op een succesvolle inbraak te verminderen heb ik een inbraakalarm. Dat betekent nog niet dat huiseigenaren zonder zo'n alarm de "schuld hebben" en niemand in dit topic beweert dat ook. Feit blijft dat je huis met een alarm echter minder snel leeggehaald wordt. Maar als zoiets gezegd wordt schiet jij in de stress.
pi_70685283
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je toch dom man, waar staat dat ik het slachtoffer de schuld geef? Kan je mijn feitt niet omver werpen? Wat een pathetische poging om te draaien zeg.
..als ze zich niet zo kleden dan...
JIJ begint daar toch over ?
pi_70685345
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:

[..]

..als ze zich niet zo kleden dan...
JIJ begint daar toch over ?
Als ze zich niet zo kleden? Kan jij me quoten waar ik dat ooit gezegd heb? Dat als ze zich zo kleden de wandaad aan hunzelf te danken hebben? Of dat als ze zich niet zo kleden niet lastig gevallen zouden worden?

Die leugens van je, keer op keer, heb het helemaal gehad daarmee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70685355
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat alleen de crimineel schuldig is aan het misdrijf, dus laat ik een voorbeeld geven. Om de kans op een succesvolle inbraak te verminderen heb ik een inbraakalarm. Dat neemt nog niet weg dat huiseigenaren zonder zo'n alarm de "schuld hebben" en niemand in dit topic beweert dat ook.
Als je die analogie volgt, wat ik niet wil, dan moeten de meisjes dus thuisblijven.
Zijn ze veilig
  zondag 5 juli 2009 @ 23:15:56 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70685384
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als je die analogie volgt, wat ik niet wil, dan moeten de meisjes dus thuisblijven.
Zijn ze veilig
Alles wat je doet in het leven is een afweging tussen voordeel en risico.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:16:00 #151
93664 waht
Mushir
pi_70685391
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niet als je haar uitspraak in de Telegraaf gelooft: Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg.

Dat noemt men de confrontatie aangaan. In een ideale wereld zou je met zo iemand kunnen discussiëren over geweld, vrijheden, ethiek. In de huidige wereld kun je dat beter niet doen.
Eens. En dat is triest. Het is al godgeklaagd dat zo'n mongool überhaupt als eerste de klap uitdeelt aan een vrouw. Dan sta je op mijn rangorde lager dan een kakkerlak, en behoor je ook zo behandeld te worden.
quote:
Probeer niet te trollen, het past je niet. Degene die het geweld gebruikt is verkeerd bezig, strafbaar zelfs, en dat weet je zelf ook wel. Het gaat om optimale keuzes maken. We leven niet in een rooskleurige droomwereld waarin je zaterdag om 2:00 rationele discussies kunt voeren met criminelen om ze op het juiste pad te brengen. Laat dat maar over aan de politie en zorg dat je jezelf in veiligheid brengt. Een confrontatie aangaan doe je wanneer je inschat dat je (met ruime marge) kan winnen.
Ook daar ben ik het mee eens: dat je enkel de confrontaties aan moet gaan die je kan winnen.

Echter blijf ik van mening dat de mishandelde vrouw niks kwalijk kan worden genomen en dat de betreffende jongeman 100% verantwoordelijk is voor wat er is gebeurd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_70685490
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:

[..]

Herkenbaar..
Heel herkenbaar helaas.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:19:37 #153
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70685544
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ze zich niet zo kleden? Kan jij me quoten waar ik dat ooit gezegd heb? Dat als ze zich zo kleden de wandaad aan hunzelf te danken hebben? Of dat als ze zich niet zo kleden niet lastig gevallen zouden worden?

Die leugens van je, keer op keer, heb het helemaal gehad daarmee.
Wat is dan de hele relevantie van het feit dat jij zo graag benoemd wil hebben dat meisjes die zich op een bepaalde manier kleden aandacht trekken?

Je wil het gewoon graag kwijt, maar je wil er verder helemaal niks mee zeggen ten aanzien van de gebeurtenis waar het topic over gaat?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70685549
niemand heeft beweerd dat de schuld hier bij het slachtoffer lag, fysiek geweld is nooit goed te praten, daar is iedereen het snel over eens.

ik beweer alleen wel dat er verschillende manieren zijn om vrij te zijn in je expressie en er aan de andere kant rekening mee te houden dat er verschillende soorten mensen op de wereld zijn.

iemand met een stabiele persoonlijkheid maakt het waarschijnlijk geen fuk uit of je half naakt bent of niet, hij zal er iig niet anders door handelen. maar helaas loopt bijna alles wat een probleem heeft snachts op straat en zichtbare rondingen, slipjes, bh's trekken op dat tijdstip heel snel de aandacht of je dat als vrouw nu wel of niet wenst te erkennen. en niemand die dat vergoelijkt, het is gewoon de realiteit.

als je een leuk sexy jurkje naar een club draagt zie ik iig geen enkele reden waarom je bij het verlaten van de club geen zomerjasje over je kont of tieten zou doen. sorry, maar ik geloof niet dat het nodig is om er op die tijdstippen provocerend bij te lopen 'uit principe', om je vrouw zijn te vieren.

maar goed, doe vooral wat je niet laten kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 05-07-2009 23:27:48 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70685662
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Wat is dan de hele relevantie van het feit dat jij zo graag benoemd wil hebben dat meisjes die zich op een bepaalde manier kleden aandacht trekken?

Je wil het gewoon graag kwijt, maar je wil er verder helemaal niks mee zeggen ten aanzien van de gebeurtenis waar het topic over gaat?
Ik heb het niet aangehaald, meerdere mensen werden afgezeken omdat ze stelden dat meisjes die zich schaars kleden extra aandacht krijgen. Dat is gewoon een feit, het slaat nergens op om dat te ontkennen of om die mensen daarop af te zeiken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70685713
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je bent gewoon te dom, dat is het probleem (zie de uitstekende post van Eleusis voor uitleg), maar dat is niet het probleem van Mutant. Hoogstens kun je hem verwijten dat hij beter zou moeten weten dan de discussie aangaan met randdebielen.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:24:57 #157
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70685748
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het niet aangehaald, meerdere mensen werden afgezeken omdat ze stelden dat meisjes die zich schaars kleden extra aandacht krijgen. Dat is gewoon een feit, het slaat nergens op om dat te ontkennen of om die mensen daarop af te zeiken.
Het is een feit dat in de context van dit topic wordt gedebiteerd, en in de context van dit topic (deze gebeurtenis) wordt erop gereageerd.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:26:18 #158
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70685790
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je bent gewoon te dom, dat is het probleem ..

Maar das een heel ander probleem, niet het probleem waar dit topic over gaat.
pi_70685858
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:24 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Het is een feit dat in de context van dit topic wordt gedebiteerd, en in de context van dit topic (deze gebeurtenis) wordt erop gereageerd.
Gedebiteerd nog wel. In de context van dit topic is ook gesteld dat geweld onaanvaardbaar is, dus als jij de reacties nou eens leert lezen, dan is er niets aan de hand.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 23:29:39 #160
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70685907
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gedebiteerd nog wel. In de context van dit topic is ook gesteld dat geweld onaanvaardbaar is, dus als jij de reacties nou eens leert lezen, dan is er niets aan de hand.
Nounou, de ene ad hominem na de andere. Meestal het teken dat de argumenten op raken...
pi_70685913
Volgens mij verwarren de meesten hier Mutant met Ghaizi (oid).
pi_70685951
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan leg je in casu de schuld bij het slachtoffer.
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef qonmann het volgende:

Ja.
Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef eleusis het volgende:

Niets meer aan toe te voegen.
pi_70685963
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nounou, de ene ad hominem na de andere. Meestal het teken dat de argumenten op raken...
De argumenten waartegen? De argumenten waarvoor?

Er is gezegd dat deze mensen een laffe daad hebben gepleegd: 99% van de mensen mee eens.

Er is gezegd dat schaars geklede dames extra aandacht trekken: is een feit, valt weinig over te discussiëren.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 23:33:41 #164
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70686059
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Manono het volgende:

[..]

[..]

Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.
[..]

Niets meer aan toe te voegen.
uit·lok·ken lokte -, h -gelokt
1 uitdagen, verleiden tot
2 (jur) het plegen ve strafbaar feit opzettelijk bevorderen: een misdaad ~

bron: www.vandale.nl
pi_70686203
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef drijfhout het volgende:

[..]

pi_70686346
quote:

[..]

Wat probeer je hier nu te betogen? Kan je me even verlichten? Alvast dank.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:42:04 #167
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70686365
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Precies, het is accepteren van verlies. Sterker nog, trek het door over een aantal jaar, en we lopen hier -als we uberhaubt nog uit gaan- in burka's.
Jij stemt zeker Wilders?
What lies in the shadow of the statue?
  zondag 5 juli 2009 @ 23:51:15 #168
219969 Ghazi
pi_70686694
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef Mylene het volgende:
Surinaamse jongens zijn weer hoffelijk. Maar ja, daar val ik niet op.
En jij hebt zeker een beetje Indisch bloed en je valt alleen op gezonde Hollandse jongens?
pi_70686768
quote:
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
WTF Met de fiets naar de Jimmie Woo

Ontopic: cultuurtje weer mensen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 06-07-2009 00:12:49 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 5 juli 2009 @ 23:53:32 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_70686777
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Ghazi het volgende:

[..]

En jij hebt zeker een beetje Indisch bloed en je valt alleen op gezonde Hollandse jongens?
Ik val idd op Hollandse jongens .
pi_70686805
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:53 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik val idd op Hollandse jongens .
Wat zeg jij er nou van Met de fiets naar de Jimmy Woo kan toch niet
Stelletje groene flickers over al!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 5 juli 2009 @ 23:54:52 #172
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70686821
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Jij stemt zeker Wilders?
quote:

[..]

en jij bent zeker dit en jij dat....is dit een kwis geworden ofzo ?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 5 juli 2009 @ 23:55:33 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_70686842
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat zeg jij er nou van Met de fiets naar de Jimmy Woo kan toch niet
Stelletje groene flickers over al!
Bij mij vandaan een klein stukje fietsen.
pi_70686856
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij mij vandaan een klein stukje fietsen.
Dan kan je beter gaan lopen, is ook beter voor de BBB.

[ Bericht 12% gewijzigd door JohnDope op 06-07-2009 00:07:04 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 23:58:38 #175
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_70686926
quote:

[..]

Balen he, dat ook die mooie Indische dames niks van jullie moeten hebben.
X
X
X
  maandag 6 juli 2009 @ 00:01:05 #176
219969 Ghazi
pi_70687013
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Sturmvogel het volgende:
Volgens mij verwarren de meesten hier Mutant met Ghaizi (oid).
Horse shit.

Nergens leg ik de schuld bij het slachtoffer, al droeg ze naar eigen zeggen weinig kleding. (ook te zien aan de foto die gisteren na het voorval werd genomen).

En met hangjongeren heb ik verder ook niks mee. Verzwakken alleen maar het Moslimras.
  maandag 6 juli 2009 @ 00:01:34 #177
219969 Ghazi
pi_70687038
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Frasier het volgende:

[..]

Balen he, dat ook die mooie Indische dames niks van jullie moeten hebben.
pi_70687126
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Kreeg je nou ook niet de neiging om haar maar een paar meppen te verkopen?
X
X
X
pi_70687171
quote:

[..]

dankjewel, maar dan heb je ook nog zoiets als
3 een reactie uitlokken
  maandag 6 juli 2009 @ 00:05:46 #180
219969 Ghazi
pi_70687186
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

Kreeg je nou ook niet de neiging om haar maar een paar meppen te verkopen?
Maar ik ben toch een nette Nederlandse jongen? Ik begrijp er niks meer van.

Bovendien val ik niet op Indonesisch...doorgaans lelijk.
pi_70687198
dubbel!

[ Bericht 20% gewijzigd door JohnDope op 06-07-2009 00:11:25 ]
pi_70687248
Je valt op Nederlandse meiden die je niet kan krijgen?
X
X
X
pi_70687288
-edit-
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: