Inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Donder toch op met je achterlijke generalisaties.
Dat klopt ..je doet dat in elk topic, waar..vul zelf maar inquote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat rekening houden met dergelijke factoren = bagatelliseren. Oftewel je mag nooit iets anders zeggen, ook al klopt het feitelijk.
Wat zou je doen als het bij je vriendin zou gebeuren?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niet als je haar uitspraak in de Telegraaf gelooft: Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg.
Dat noemt men de confrontatie aangaan. In een ideale wereld zou je met zo iemand kunnen discussiëren over geweld, vrijheden, ethiek. In de huidige wereld kun je dat beter niet doen.
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat klopt ..je doet dat in elk topic, waar..vul zelf maar in
Nee het is jouw eenzijdige manier van redeneren..in elk topicquote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Bedankt voor het bevestigen van de domheid van die manier van redeneren.
Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan leg je in casu de schuld bij het slachtoffer.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee het is jouw eenzijdige manier van redeneren..in elk topic
Altijd het slachtoffer de schuld geven
Ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan geef je in casu de schuld aan het slachtoffer.![]()
Een vriendin van mij gaat niet meer uit omdat ze telkens door Marokkaanse jongens werd lastig gevallen. Mooi meisje, altijd netjes gekleed. Als ze niet reageerde op de handtastelijkheden kreeg ze hoer dit en dat naar haar hoofd geslingerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Doorredenerend, thuisblijven is pas common sense ..oh wacht even dat doen sommigen al..
Ik kan me dat goed voorstellen, sommigen gaan alleen maar uit als hun vriendje er bij isquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een vriendin van mij gaat niet meer uit omdat ze telkens door Marokkaanse jongens werd lastig gevallen. Mooi meisje, altijd netjes gekleed. Als ze niet reageerde op de handtastelijkheden kreeg ze hoer dit en dat naar haar hoofd geslingerd.
Ik ben het eens met Mutant, hoor. En ik ben geen Marokkaan, en ook geen allochtonenknuffelaar. Wellicht heeft hij gewoon goed nagedacht, het is maar een suggestie.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat klopt ..je doet dat in elk topic, waar..vul zelf maar in
Precies hetzelfde. Zorgen dat ze in veiligheid komt. Wat is er te winnen met in discussie gaan? Iedereen is er bij gebaat als het beperkt blijft tot een enkele klap, vergeleken bijvoorbeeld met een een klap plus daarna een stille tocht omdat ik meen in discussie te moeten gaan en doodgestoken word.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat zou je doen als het bij je vriendin zou gebeuren?
Wat is dat nou weer voor kromme redeneringquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Dames op straat trekken sowieso de aandacht..maakt dat de daad minder erg ?
(want daar hoor ik je nooit over)
Lijkt me niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Dames op straat trekken sowieso de aandacht..maakt dat de daad minder erg ?
(want daar hoor ik je nooit over)
Heb je misschien wel gelijk in maar ik vind het toch erg zorgelijk dat dit soort dingen steeds vaker voorkomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Zorgen dat ze in veiligheid komt. Wat is er te winnen met in discussie gaan? Iedereen is er bij gebaat als het beperkt blijft tot een enkele klap, vergeleken bijvoorbeeld met een een klap plus daarna een stille tocht omdat ik meen in discussie te moeten gaan en doodgestoken word.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk eens rond op het Leidseplein.
Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.
Gewoon, zoals zeg maar 75% van de vrouwen stijlvol gekleed gaat. Of heb je net zoals die overige 25% een dusdanig minderwaardigheidscomplex dat je zo nodig als een eenvoudig benaderdaad niet-vegetarisch hapje over straat moet gaan, geschoold op de leest van rapbitches uit een TMF-clip?
Ze moet helemaal niks, ze mag zelfs naakt rondlopen wat mij betreft, alleen moet je niet verwachten dat je geen aandacht trekt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Appletree het volgende:
Als een meisje een goed figuur heeft, moet ze geloof ik maar een slobbertrui en wijde broek aantrekken, want anders heeft ze extra aandacht.
Give me a break
Ja, ik ga ook altijd met mijn man uit. Al zeg ik niet altijd dat ik wordt lastig gevallen als ik even snel alleen naar het toilet ben. Om ruzie te vermijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen, sommigen gaan alleen maar uit als hun vriendje er bij is
Maar waarom kies je er altijd voor om de slachtoffers de schuld te geven in dit soort topics ?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kromme redenering![]()
Schaars geklede dame = extra aandacht. Kun je hoog of laag springen, maar dat is een feit.
extra aandacht = extra risico op vervelende aanvaringen met jongeren
Dat praat niets goed, dat zegt niets over de schuld in deze zaak. Bovendien heb ik mij allang uitgesproken over de daad.
Herkenbaar..quote:Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook altijd met mijn man uit. Al zeg ik niet altijd dat ik wordt lastig gevallen als ik even snel alleen naar het toilet ben. Om ruzie te vermijden.
Wat lul je toch dom man, waaruit blijkt dat ik het slachtoffer de schuld geef? Kan je mijn feitt niet omver werpen? Wat een pathetische poging om te draaien zeg.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar waarom kies je er altijd voor om de slachtoffers de schuld te geven in dit soort topics ?
Als ze er niet gelopen hadden was het niet gebeurd..je kunt de redenering altijd doortrekken.
Blijkbaar wel ja. Er wordt al jaren geklaagd maar geen een verandering, het wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Toch is het juist dit fatalisme wat jij hier ten toon spreidt wat ik eigenlijk heel griezelig vind. Is het dan werkelijk nodig dat er eerst massaal op een engerd als Wilders gestemd gaat worden voordat de gevestigde politiek zich realiseert dat er een probleem is dat nodig aangepakt dient te worden? Dat de wetshandhaving zich eindelijk weer focust op echte problemen i.p.v. op brave burgers die een verkeersregeltje overtreden?
Dat denk jij omdat je causaliteit verwart met de schuldvraag.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar waarom kies je er altijd voor om de slachtoffers de schuld te geven in dit soort topics ?
..als ze zich niet zo kleden dan...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat lul je toch dom man, waar staat dat ik het slachtoffer de schuld geef? Kan je mijn feitt niet omver werpen? Wat een pathetische poging om te draaien zeg.
Als ze zich niet zo kleden? Kan jij me quoten waar ik dat ooit gezegd heb?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
..als ze zich niet zo kleden dan...
JIJ begint daar toch over ?
Als je die analogie volgt, wat ik niet wil, dan moeten de meisjes dus thuisblijven.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat je causaliteit verwart met de schuldvraag.
Ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat alleen de crimineel schuldig is aan het misdrijf, dus laat ik een voorbeeld geven. Om de kans op een succesvolle inbraak te verminderen heb ik een inbraakalarm. Dat neemt nog niet weg dat huiseigenaren zonder zo'n alarm de "schuld hebben" en niemand in dit topic beweert dat ook.
Alles wat je doet in het leven is een afweging tussen voordeel en risico.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als je die analogie volgt, wat ik niet wil, dan moeten de meisjes dus thuisblijven.
Zijn ze veilig
Eens. En dat is triest. Het is al godgeklaagd dat zo'n mongool überhaupt als eerste de klap uitdeelt aan een vrouw. Dan sta je op mijn rangorde lager dan een kakkerlak, en behoor je ook zo behandeld te worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niet als je haar uitspraak in de Telegraaf gelooft: Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg.
Dat noemt men de confrontatie aangaan. In een ideale wereld zou je met zo iemand kunnen discussiëren over geweld, vrijheden, ethiek. In de huidige wereld kun je dat beter niet doen.
Ook daar ben ik het mee eens: dat je enkel de confrontaties aan moet gaan die je kan winnen.quote:Probeer niet te trollen, het past je niet. Degene die het geweld gebruikt is verkeerd bezig, strafbaar zelfs, en dat weet je zelf ook wel. Het gaat om optimale keuzes maken. We leven niet in een rooskleurige droomwereld waarin je zaterdag om 2:00 rationele discussies kunt voeren met criminelen om ze op het juiste pad te brengen. Laat dat maar over aan de politie en zorg dat je jezelf in veiligheid brengt. Een confrontatie aangaan doe je wanneer je inschat dat je (met ruime marge) kan winnen.
Wat is dan de hele relevantie van het feit dat jij zo graag benoemd wil hebben dat meisjes die zich op een bepaalde manier kleden aandacht trekken?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ze zich niet zo kleden? Kan jij me quoten waar ik dat ooit gezegd heb?Dat als ze zich zo kleden de wandaad aan hunzelf te danken hebben? Of dat als ze zich niet zo kleden niet lastig gevallen zouden worden?
Die leugens van je, keer op keer, heb het helemaal gehad daarmee.
Ik heb het niet aangehaald, meerdere mensen werden afgezeken omdat ze stelden dat meisjes die zich schaars kleden extra aandacht krijgen. Dat is gewoon een feit, het slaat nergens op om dat te ontkennen of om die mensen daarop af te zeiken.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Wat is dan de hele relevantie van het feit dat jij zo graag benoemd wil hebben dat meisjes die zich op een bepaalde manier kleden aandacht trekken?
Je wil het gewoon graag kwijt, maar je wil er verder helemaal niks mee zeggen ten aanzien van de gebeurtenis waar het topic over gaat?
Je bent gewoon te dom, dat is het probleem (zie de uitstekende post van Eleusis voor uitleg), maar dat is niet het probleem van Mutant. Hoogstens kun je hem verwijten dat hij beter zou moeten weten dan de discussie aangaan met randdebielen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Wat is dan de hele relevantie van het feit dat jij zo graag benoemd wil hebben dat meisjes die zich op een bepaalde manier kleden aandacht trekken?
Je wil het gewoon graag kwijt, maar je wil er verder helemaal niks mee zeggen ten aanzien van de gebeurtenis waar het topic over gaat?
Het is een feit dat in de context van dit topic wordt gedebiteerd, en in de context van dit topic (deze gebeurtenis) wordt erop gereageerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet aangehaald, meerdere mensen werden afgezeken omdat ze stelden dat meisjes die zich schaars kleden extra aandacht krijgen. Dat is gewoon een feit, het slaat nergens op om dat te ontkennen of om die mensen daarop af te zeiken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom, dat is het probleem ..
Gedebiteerd nog wel. In de context van dit topic is ook gesteld dat geweld onaanvaardbaar is, dus als jij de reacties nou eens leert lezen, dan is er niets aan de hand.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het is een feit dat in de context van dit topic wordt gedebiteerd, en in de context van dit topic (deze gebeurtenis) wordt erop gereageerd.
Nounou, de ene ad hominem na de andere. Meestal het teken dat de argumenten op raken...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gedebiteerd nog wel. In de context van dit topic is ook gesteld dat geweld onaanvaardbaar is, dus als jij de reacties nou eens leert lezen, dan is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
Oja, dus als je zegt dat schaars geklede dames extra aandacht trekken, dan leg je in casu de schuld bij het slachtoffer.![]()
Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.quote:
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef eleusis het volgende:
Dat denk jij omdat je causaliteit verwart met de schuldvraag.
De argumenten waartegen? De argumenten waarvoor?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nounou, de ene ad hominem na de andere. Meestal het teken dat de argumenten op raken...
uit·lok·ken lokte -, h -geloktquote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Manono het volgende:
[..]
[..]
Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.
[..]
Niets meer aan toe te voegen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef drijfhout het volgende:
[..]
uit·lok·ken lokte -, h -gelokt
1 uitdagen, verleiden tot
2 (jur) het plegen ve strafbaar feit opzettelijk bevorderen: een misdaad ~
bron: www.vandale.nl
Wat probeer je hier nu te betogen? Kan je me even verlichten? Alvast dank.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Jij stemt zeker Wilders?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
Precies, het is accepteren van verlies. Sterker nog, trek het door over een aantal jaar, en we lopen hier -als we uberhaubt nog uit gaan- in burka's.
En jij hebt zeker een beetje Indisch bloed en je valt alleen op gezonde Hollandse jongens?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef Mylene het volgende:
Surinaamse jongens zijn weer hoffelijk. Maar ja, daar val ik niet op.
WTFquote:"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
Ik val idd op Hollandse jongensquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Ghazi het volgende:
[..]
En jij hebt zeker een beetje Indisch bloed en je valt alleen op gezonde Hollandse jongens?![]()
Wat zeg jij er nou vanquote:
quote:
en jij bent zeker dit en jij dat....is dit een kwis geworden ofzo ?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Ghazi het volgende:
[..]
En jij hebt zeker een beetje Indisch bloed en je valt alleen op gezonde Hollandse jongens?![]()
Bij mij vandaan een klein stukje fietsen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat zeg jij er nou vanMet de fiets naar de Jimmy Woo kan toch niet
Stelletje groene flickers over al!
Dan kan je beter gaan lopen, is ook beter voor de BBB.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mij vandaan een klein stukje fietsen.
Balen he, dat ook die mooie Indische dames niks van jullie moeten hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Horse shit.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Sturmvogel het volgende:
Volgens mij verwarren de meesten hier Mutant met Ghaizi (oid).
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Balen he, dat ook die mooie Indische dames niks van jullie moeten hebben.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar ik ben toch een nette Nederlandse jongen?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kreeg je nou ook niet de neiging om haar maar een paar meppen te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |