Horse shit.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Sturmvogel het volgende:
Volgens mij verwarren de meesten hier Mutant met Ghaizi (oid).
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Balen he, dat ook die mooie Indische dames niks van jullie moeten hebben.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef drijfhout het volgende:
[..]
uit·lok·ken lokte -, h -gelokt
1 uitdagen, verleiden tot
2 (jur) het plegen ve strafbaar feit opzettelijk bevorderen: een misdaad ~
bron: www.vandale.nl
Maar ik ben toch een nette Nederlandse jongen?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kreeg je nou ook niet de neiging om haar maar een paar meppen te verkopen?
Waarom stel je van die suggestieve vragen die nergens uit herleid kunnen worden?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je valt op Nederlandse meiden die je niet kan krijgen?
Puur en alleen om je te irriteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Waarom stel je van die suggestieve vragen die nergens uit herleid kunnen worden?
quote:
Luister, ik begin helemaal niks met meiden, of ze nou Nederlands, Indonesisch of een Marokkaanse Nederlandse zijn. Dit zijn doorgaans slettebakken.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef Frasier het volgende:
Ook niet op Nederlandse dames hoop ik, ik bedoel je moet je grenzen wel kennen natuurlijk.
Als jij de God der Werelden vreest heb jij gewoon wat op je kerfstok!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Ghazi het volgende:
Als is ze naakt en spreidt ze haar benen, ik doe er niks mee. Want ik vrees God, de heer der Werelden.
leuke postquote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Manono het volgende:
kleding mag nooit een misdaad uitlokken, maar zeker weten dat al deze leuke dames snachts om uur of 3 op het leidseplein tussen het grauwe gajes en de bezopen gasten heel verschillende reacties zouden uitlokken.
in sommige gevallen zou ik zeggen doe jezelf een plezier en neem gewoon direct uit de club een taxi oid
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen traaingas en pepergas werkt niet, neem gewoon een steekwapen mee in die tas, komt 9 van de 10 keer gewoon door de detectie heen en als je steekt moet je het mes wel een kwart slag draaien (niet alleen voor het hollywood-effect (beetje humor in zo'n nare situatie doet de stress namelijk verzachten), maar schakelt een opponent sneller uit).quote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Manono het volgende:
kleding mag nooit een misdaad uitlokken, maar zeker weten dat al deze leuke dames snachts om uur of 3 op het leidseplein tussen het grauwe gajes en de bezopen gasten heel verschillende reacties zouden uitlokken.
in sommige gevallen zou ik zeggen doe jezelf een plezier en neem gewoon direct uit de club een taxi oid
ok!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik zou zeggen traaingas en pepergas werkt niet, neem gewoon een steekwapen mee in die tas, komt 9 van de 10 keer gewoon door de detectie heen en als je steekt moet je het mes wel een kwart slag draaien (niet alleen voor het hollywood-effect (beetje humor in zo'n nare situatie doet de stress namelijk verzachten), maar schakelt een opponent sneller uit).
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks okquote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef Manono het volgende:
[..]
ok!![]()
maar inderdaad wapens mee en als iemand je aanvalt gooi je je mes keihard op straat, om hem af te schrikken!
dalai, taxitips, ik? sorry, lost me here!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niks ok
Jij moet voor die leipe Dalai lama gaan werken met die taxitips, want die trapt netzoveel open deuren in.
Waarom geen raketwerper, als het te heet wordt?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niks ok
Jij moet voor die leipe Dalai lama gaan werken met die taxitips, want die trapt netzoveel open deuren in.
Hij vindt je een linkse boomknuffelaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Manono het volgende:
[..]
dalai, taxitips, ik? sorry, lost me here!
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Waarom geen raketwerper, als het te heet wordt?![]()
Waarom het halve Israelische legerarsenaal meenemen als je uitgaat, als je gewoon aan Krav Maga kan doen?
Provocerend? Een jurkje? Lees ik dit goed? "Vrouw zijn vieren"? Is er iets op tegen om vrouw te zijn? En geiten hebben tieten en konten. Vrouwen hebben borsten en billen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Manono het volgende:
als je een leuk sexy jurkje naar een club draagt zie ik iig geen enkele reden waarom je bij het verlaten van de club geen zomerjasje over je kont of tieten zou doen. sorry, maar ik geloof niet dat het nodig is om er op die tijdstippen provocerend bij te lopen 'uit principe', om je vrouw zijn te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |