Echte kunst wordt op het slagveld gestreden.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gewoon verstand op 0. Vooruit met de arm, hand kwart slag draaien. Desnoods de handeling (een aantal keer) herhalen. Vanmij apart maak je er een kunstwerk van en zorg je dat de foto;s in een museum komen te hangen.
Uiteraard wel een mes gebruiken dat niet verboden is, dus geen vlindermes of styletto, maar gewoon een simpele uitklapper of iets uit de bestekla.
En als je dat niet voor handen hebt, kan je ook gewoon een pen/potlood in iemand steken (ik weet trouwens niet of vrouwen de kracht hebben om een pen in iemand te steken, dus voor de zekerheid moet je op de ogen of keel prikken, want daar gaat die wel zeker weten door heen, want dan scoor je als vrouwzijnde gewoon de punten).
En als je die rotzooi niet hebt moet je als vrouwzijnde gewoon de vingers in de ogen prikken en in het kruis slaan, knijpen of trappen of op het strottehoofd slaan, maar dan is diegene wel meteen dood, het zijn allemaal keuzes die je moet maken, maar als je moet overleven is er geen verkeerde keuze wat betreft offensive defense.
Het is kutter om met een trauma te leven, dan om even een paar maanden voor zelfverdediging te schoffelen.
En tegen de mensen die onzeker zijn wil ik zeggen dat je beter te veel geweld kan gebruiken dan te weinig.
uiteraard alleen deze technieken gebruiken wanneer je moet overleven, geweld tegen onschuldige mensen of sukkels keur ik zwaar af!
Ik zeg altijd maar zo: overleven is een keuze en het maakt dus niet uit wat je roots zijn, want uiteindelijk balanceert iedereen op de ladder der dapperheid en is iedereen van vlees en bloed met dezelfde emoties.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Echte kunst wordt op het slagveld gestreden.
Je vergeet dat Nederlanders geen krijgersmentaliteit hebben zoals de Tsjetsjenen/Pathanen of de leeuwemoed van de Turken hebben. Het volk heeft al meerdere generaties niet gestreden. Nederland kent ook geen oorlogscultuur.
ik zeg ohm!quote:Op maandag 6 juli 2009 01:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: overleven is een keuze en het maakt dus niet uit wat je roots zijn, want uiteindelijk balanceert iedereen op de ladder der dapperheid en is iedereen van vlees en bloed met dezelfde emoties.
Ik zeg een man die zichzelf overwint is superieur aan de man die op het slagveld duizenden mensen verslagen heeft.quote:
Mijn punt is, dat het onnozel gedrag zo breed invulbaar is, dat het er uiteindelijk op neer komt dat de vrouw zich niet meer buiten kan vertonen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Manono het volgende:
Onzin dus. Iemand kan door onnozel gedrag iets uitlokken wat nog steeds niet bekent dat de fout bij haar ligt. Onnozel gedrag brengt haar sneller in gevaar, dat is alles.
quote:Op maandag 6 juli 2009 07:40 schreef Taurus het volgende: Natuurlijk dien je rekening te houden met wat je aan trekt voor je de straat op gaat, sommige dingen werken nou eenmaal provocerend.
Misschien heeft het niets met kleding te maken en ook niet met leeftijd, maar alles met kleur, geslacht en minachting.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:49 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nogmaals, er wordt in deze discussie aangenomen dat de kledingdracht van het meisje de aanleiding was voor de jongen om klappen te geven, maar dat is een aanname. De reden kan heel goed ergens anders liggen, sterker nog, de reden hoeft helemaal niet aan de kant van het meisje te liggen. Ik vind het raar dat die veronderstelling wel automatisch gemaakt wordt.
Maar concreet: wat werkt wel en niet provocerend? Zoals eerder aangegeven wordt je ook lastig gevallen als je een strakke spijkerbroek aan hebt.
Ja, lekker is dat, krijgen ze nog meer mocro's achter zich aan.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan lopen, is ook beter voor de BBB.
Jij creëert dat directe verband, het was een zijdelingse discussie.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef vanhal het volgende:
Precies. Toch wordt hier een direct verband gelegd tussen de kleding van het meisje en de klappen die ze heeft gehad, terwijl niemand hier weet hoe het meisje op dat moment gekleed ging.
Zo gaat het altijd in dit soort topics..sommige geven het slachtoffer altijd de schuld.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef vanhal het volgende:
Precies. Toch wordt hier een direct verband gelegd tussen de kleding van het meisje en de klappen die ze heeft gehad, terwijl niemand hier weet hoe het meisje op dat moment gekleed ging.
Nee hoor, oa Halcon reageert in deeltje 1 dat de vrouw op het moment dat ze klappen kreeg eruit zag als een tippelhoer:quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Mutant01 het volgende:
Jij creëert dat directe verband, het was een zijdelingse discussie.
Vervolgens komt meneer met de volgende reactie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
Ik lees nu de Telegraaf. Deze dame heeft meer weg van een tippelhoer van de Keilerweg dan van een keurige dame die gezellig op stap gaat.
En dan ben ik degene die het verband creeert?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
Wat ik al eerder schreef: het is niet goed te praten, maar als je ´s nachts in die kleding dronken over straat loopt, nadat je de hele avond hebt lopen teasen in de dancing, dan is de kans wat groter dan gemiddeld dat je te maken krijgt met problemen. Punt.
Ja, je verplaatst je in de gedachten van de dader om zijn gedrag te kunnen verklaren. Daarom zijn dergelijke gedachten/denkwijze zo eng. Nog los ervan dat je de oorzaak van het voorval verschuift van dader naar slachtoffer. Bespottelijk gewoonquote:Op maandag 6 juli 2009 08:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd in dit soort topics..sommige geven het slachtoffer altijd de schuld.
Je vraagt je af waarom ze maar over dat punt van die kleding blijven doordrammen, alsof dat de essentie is.
Wat sommige user's proberen aan te geven is imo niet helemaal bezijden de waarheid.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd in dit soort topics..sommige geven het slachtoffer altijd de schuld.
Je vraagt je af waarom ze maar over dat punt van die kleding blijven doordrammen, alsof dat de essentie is.
Wat doe jij nu dan? De hele zaak is gisteren buitengewoon goed uitgelegd, maar jullie zijn zelfs na een verbale ondergang en een nacht slapen nog steeds met hetzelfde stromanargument en naieve shoot-the-messenger gedrag bezig.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alsof je het er dan nog mee eens moet zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat doe jij nu dan? De hele zaak is gisteren buitengewoon goed uitgelegd, maar jullie zijn zelfs na een verbale ondergang en een nacht slapen nog steeds met hetzelfde stromanargument en naieve shoot-the-messenger gedrag bezig.
Want als je het ergens niet mee eens bent en je kunt blijkbaar niets nieuws meer bedenken moet je natuurlijk hetzelfde ontkrachte hysterische verhaal blijven herhalen tot het topic vol is.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef vanhal het volgende:
[..]
Alsof je het er dan nog mee eens moet zijn
Ik begrijp je punt niet:quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat doe jij nu dan? De hele zaak is gisteren buitengewoon goed uitgelegd, maar jullie zijn zelfs na een verbale ondergang en een nacht slapen nog steeds met hetzelfde stromanargument en naieve shoot-the-messenger gedrag bezig.
Het is te gek voor woorden dat dit de conclusie zou moeten zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef vanhal het volgende:
Het hysterische is jouw mening, niet de mijne. Ik zie het anders dan jij, en ik blijf mijn mening/punt verdedigen. Of wil je nu ook al bepalen of ik wel en niet mag reageren?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef eleusis het volgende:
Want als je het ergens niet mee eens bent en je kunt blijkbaar niets nieuws meer bedenken moet je natuurlijk hetzelfde ontkrachte hysterische verhaal blijven herhalen tot het topic vol is.
Dus omdat jij de conclusie niet wenselijk vindt, ga je de feiten maar ontkennen?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet:
Het gaat me hierom:
[..]
Het is te gek voor woorden dat dit de conclusie zou moeten zijn.
Feit is dat het meisje het ziekenhuis is ingeslagen.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus omdat jij de conclusie niet wenselijk vindt, ga je de feiten maar ontkennen?
Wat zijn de feiten dan? Dat noelle er als een hoer bij liep? Dat is een veronderstelling, iets wat aangehaald wordt om het risico van bepaald kledinggedrag aan te tonen. Iets wat dus gewoon zegmaar verzonnen is.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dus omdat jij de conclusie niet wenselijk vindt, ga je de feiten maar ontkennen?
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Feit is dat het meisje het ziekenhuis is ingeslagen.
Nee, er is een alternatieve discussie ontstaan, waarin wordt gekeken naar factoren die het risico verhogen mbt dit soort incidenten.quote:Daar gaat het in dit topic over.
Inderdaad.quote:En inderdaad, dat was niet gebeurd als ze gewoon thuis was gebleven.
Dat is een stroman.quote:Ze is dus zelf schuldig, als ik een aantal posters mag geloven.
Wat bedoel je met stroman ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, er is een alternatieve discussie ontstaan, waarin wordt gekeken naar factoren die het risico verhogen mbt dit soort incidenten.
[..]
Inderdaad.
[..]
Dat is een stroman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |