er is niks mis met mevrouw hopjes. er is iets mis met jou.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, omdat je zijdelings in NWS komt en je dus niet weet wat er mis is met mevrouwhopjes en haar gedrag - en derhalve je mijn reply niet begrijpt.
Klinkt natuurlijk leuk maar ik acht de gemiddelde Nederlander voorlopig niet in staat te kunnen handelenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is niks mis met mevrouw hopjes. er is iets mis met jou.
het gaat gewoon niet lekker met je bedrijf: 'zorg dat we genoeg vergelijken en baggetaliseren dan lijkt het net of heel veel marokkanen geen roofovervallen plegen, meisjes in elkaar slaan en oude vrouwtjes van blanke afkomst doodtrekken om haar tasje met 20 euro.
jij bent toevallig een marokkaan. maar we gaan het gewoon niet langer meer pikken. niet kunnen uitzetten? dan een burgerwacht er op af.
hoezo? als de politie niet in staat is te handelen en we wel ons belastinggeld blijven pompen in blauw dat graag flitst, dan gaat het natuurlijk een keer falikant mis. kan je op wachten. we kennen nu buurtvaders, straks misschien buurtwachten. gewapend met knuppels.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk leuk maar ik acht de gemiddelde Nederlander voorlopig niet in staat te kunnen handelen
Tja, hoewel het niet goed te praten is, vragen veel dronken Breezahs met hun gedrag wel om dit soort problemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Meestal hangen de gehoofddoekte Marokkaanse meisjes niet om 3 uur s'nachts dronken op het Leidse plein rond, met een inkijk waar je U tegen zegt, en een extreem superkort minirokje waar je zelfs de bilstringlabel van af kunt lezen, zoals bij dit meisje Noelle.
Daarom.
Ja dat is wel waar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een veel groter probleem.
Al die laffe autochtonen die dit laten gebeuren en op een forum een grote mond opzetten.
Als het instrument gebroken is, dan klinkt de muziek bitter.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah ach zo, het was natuurlijk haar eigen schuld!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:49 schreef Ghazi het volgende:
Leuk voorkomen, maar zo'n extreem superkort minirokje van gisteravond kon echt niet.
Ja, maar ik zou graag ook de andere kant van het verhaal willen horen. Dronken meisjes kunnen ook lelijke dingen schreeuwen en fysieke agressie beginnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen idd beter niks aan trekken en ik vind het er goedkoop uitzien maargoed dat moeten ze zelf weten, geen reden om lastig te worden gevallen in ieder geval.
Als Amsterdammer herkennen we ze onderhand echt wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:41 schreef Deadre het volgende:
Hoe wist dat wijf dat het Marokkanen waren?Zei die gast ja ben een Marokkaan en ga ik je een pak rammel geven?
Als je een dronken blonde slet Breezah bent verkleed als tippelhoer heb je de schijn ook tegen bij de taxichauffeurs...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Maar als je Marokkaan bent, heb je de schijn tegen.
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou graag ook de andere kant van het verhaal willen horen. Dronken meisjes kunnen ook lelijke dingen schreeuwen en fysieke agressie beginnen.
Helemaal gelijk Ghazi. Als een meid lelijk tegen je doet, gewoon kapot slaan! Heel normaal!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou graag ook de andere kant van het verhaal willen horen. Dronken meisjes kunnen ook lelijke dingen schreeuwen en fysieke agressie beginnen.
Misschien zei ze wel iets over zijn moeder na zijn versierpoging? En ja, moeders zijn heilig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Helemaal gelijk Ghazi. Als een meid lelijk tegen je doet, gewoon kapot slaan! Heel normaal!
Dus? Dan mag je wél slaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel iets over zijn moeder na zijn versierpoging? En ja, moeders zijn heilig.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel iets over zijn moeder na zijn versierpoging? En ja, moeders zijn heilig.
Kom op man, je gaat toch geen geweld goedpraten, heb je een gaatje in je hoofd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Dat moet één ieder voor zichzelf bepalen met de bijbehorende overwegingen.quote:
Ben jij Marokkaans? Zo ja, wordt het als normaal gezien in jouw vriendengroep om met excessief geweld te reageren op een opmerking die op jouw moeder slaat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Dat moet één ieder voor zichzelf bepalen met de bijbehorende overwegingen.
Maar goed, we praten nu op basis van speculaties.
Wat een ranzige smeerlap ben je. Je hebt met je lompe poten van een meisje af te blijven, hoe ze er ook bijloopt en wat ze ook tegen je zegt. Dat is een minimaal stukje beschaving. Als je dat niet kunt onderschrijven, ben je weinig meer dan een grommende holbewoner, van welke nationaliteit dan ook. Bovendien heb je dan ook geen recht van spreken als je morgen iemand op straat tegenkomt en diegene jouw hoofd van je lijf trekt, om welke (verzonnen) reden dan ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Nope, geen Maroc.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans? Zo ja, wordt het als normaal gezien in jouw vriendengroep om met excessief geweld te reageren op een opmerking die op jouw moeder slaat?
Mensen die er zo over denken.........quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Dat moet één ieder voor zichzelf bepalen met de bijbehorende overwegingen.
Nou en, who gives a flying fuck hoe jij vindt dat een meisje erbij loopt. Dat bepaalt zij zelf. Als je daar moeite mee hebt is dat jouw probleem. Punt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
Ik lees nu de Telegraaf. Deze dame heeft meer weg van een tippelhoer van de Keilerweg dan van een keurige dame die gezellig op stap gaat.
Moet zo'n Marokkaan aangifte doen tegen de belediging van zijn moeder? De blanke politieagenten lachen hem uit. En zijn moeder is dan nog steeds niet gewroken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een ranzige smeerlap ben je. Je hebt met je lompe poten van een meisje af te blijven, hoe ze er ook bijloopt en wat ze ook tegen je zegt. Dat is een minimaal stukje beschaving. Als je dat niet kunt onderschrijven, ben je weinig meer dan een grommende holbewoner, van welke nationaliteit dan ook. Bovendien heb je dan ook geen recht van spreken als je morgen iemand op straat tegenkomt en diegene jouw hoofd van je lijf trekt, om welke (verzonnen) reden dan ook.
Ja ik heb per ongeluk ook een keer gezegd je moeder, nadat ik vieze hoer werd genoemd, gelukkig kon ik wegrennen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
psst...ik heb een foto van je moeder gevonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef: het is niet goed te praten, maar als je ´s nachts in die kleding dronken over straat loopt, nadat je de hele avond hebt lopen teasen in de dancing, dan is de kans wat groter dan gemiddeld dat je te maken krijgt met problemen. Punt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nou en, who gives a flying fuck hoe jij vindt dat een meisje erbij loopt. Dat bepaalt zij zelf. Als je daar moeite mee hebt is dat jouw probleem. Punt..
Racisme en het uitschelden van de familie zijn de uitzonderingen. In alle andere gevallen is geweld plegen noch begrijpelijk noch goed te keuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mensen die er zo over denken.........
'Gewroken'?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Moet zo'n Marokkaan aangifte doen tegen de belediging van zijn moeder? De blanke politieagenten lachen hem uit. En zijn moeder is dan nog steeds niet gewroken.
Ah gossie, Halcon kan geen meisjes krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef: het is niet goed te praten, maar als je ´s nachts in die kleding dronken over straat loopt, nadat je de hele avond hebt lopen teasen in de dancing, dan is de kans wat groter dan gemiddeld dat je te maken krijgt met problemen. Punt.
Dat is hier helemaal niet aan de orde..... Dit is allemaal duimzuigerij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:30 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Racisme en het uitschelden van de familie zijn de uitzonderingen. In alle andere gevallen is geweld plegen noch begrijpelijk noch goed te keuren.
Ik heb ooit een Marokkaan in elkaar getimmerd die iets over mijn moeder zei.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik heb per ongeluk ook een keer gezegd je moeder, nadat ik vieze hoer werd genoemd, gelukkig kon ik wegrennen.
Ik verwacht niet dat je zoiets begrijpt, dat is iets Moslim eigen. Na God komt de moeder (familie) op de tweede plaats.quote:
De retoriek van het zwaktebod. Je bent pas echt zielig als je alleen aan je trekken komt als je toevallig zo´n dronken sloerie tegen het lijf loopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ah gossie, Halcon kan geen meisjes krijgen.
Daarom moet ze altijd 50 meter achter manlief lopen als ze boodschappen gaan doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je zoiets begrijpt, dat is iets Moslim eigen. Na God komt de moeder (familie) op de tweede plaats.
God op de 1ste plaats is al erg genoeg, laat staan een moeder als een bijna heilige zien. Het is slechts een excuus om agressie te uiten, iets wat ze maar al te graag doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je zoiets begrijpt, dat is iets Moslim eigen. Na God komt de moeder (familie) op de tweede plaats.
Touché!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom moet ze altijd 50 meter achter manlief lopen als ze boodschappen gaan doen?
Ik bespeur toch enige hypocrisie. Beschaving moet wel van twee kanten komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
...hoe ze er ook bijloopt en wat ze ook tegen je zegt. Dat is een minimaal stukje beschaving.
Dat is wat ik al de hele tijd duidelijk probeer te maken. Het gedrag van die Mediterrane types is afkeurenswaardig en zou hard aangepakt moeten worden door politie en justitie, de dames in kwestie zouden niet laveloos rond moeten banjeren op straat in kleding waar de gemiddelde Oostblokhoer zich nog voor zou schamen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige hypocrisie. Beschaving moet wel van twee kanten komen.
Heeft te maken met de oorlogen in het Midden-Oosten. Iran en Irak waren bezaaid met mijnen. Daarom liep de man voorop en de vrouw en kinderen achter. Opdat de vrouw en kinderen konden overleven, als de man onverhoopt de lucht ingeblazen werd. Een opoffering voor het gezin dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom moet ze altijd 50 meter achter manlief lopen als ze boodschappen gaan doen?
Ik heb eigenlijk nog maar één persoon in dit topic openlijk geweld goed zien praten hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:38 schreef Disorder het volgende:
Bizar hoeveel gefrustreerde mannen hier het enigzins goedpraten om een vrouw kapot te slaan, alleen omdat ze er uitdagend bij loopt. Hou je testosteron op peil stelletje kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |