69quote:
telefoonnummer, sofinummer?quote:
Nee, vin'k ook niksquote:
quote:
tineke.....quote:
Heerlijk dansbaar nr jaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Nooit begrepen dat dit geen zomerhitje is geworden in Nederland...
DIt liedje was toch vorig jaar al uitgebracht? Ze heeft een lekkere stem.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Nooit begrepen dat dit geen zomerhitje is geworden in Nederland...
Ow... hier gewoon niet...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk dansbaar nr ja
Toch wel redelijk vaak in de kroeg gehoord hoor.
Hoe ging de show gisteren? Of stond dat in vorig topic?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk dansbaar nr ja
Toch wel redelijk vaak in de kroeg gehoord hoor.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef mike_hunt het volgende:
The Staples Center must have bulked up their servers big time!
The venue's website was visited over 500 million times within the first hour of opening registration for Michael Jackson's memorial!!!!
Out of those 500 million, only 17,500 fans will be awarded a ticket for the memorial service through a lottery.
De kans is wel erg klein dat ik word uitgeloot. Als het niet naamsgebonden is kan ik het eventueel nog doorverkopen.It's a dog eat dog world.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
DIt liedje was toch vorig jaar al uitgebracht? Ze heeft een lekkere stem.
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij johquote:
`Volgens mij wel, of zelfs in dezequote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe ging de show gisteren? Of stond dat in vorig topic?
Ik geloof dat de media frenzy nog doorgaat. Helemaal met dat tribute concert wat eventueel doorgaat. o.i.d. Zal wel zoiets worden wat er destijds gebeurde bij Freddy Kwik. Alle sterren die liedjes van hem gaan zingen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat een fiasco idd. ik dacht ook meteen hey...inschrijven en doorsellen voor mucho dinero
but i could not be bothered uiteindelijk
hoop dat ze em snel onder de grond stoppen ben redelijk klaar met alle media frenzy
Ik zit het nét te lezen. WTF???quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij joh
kijk zoeits zou ik wel graag willen zien, zoeits als mtv icon janet jackson die was wel cool maar heb beetje idee dat die loco familia alles puur rektquote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik geloof dat de media frenzy nog doorgaat. Helemaal met dat tribute concert wat eventueel doorgaat. o.i.d. Zal wel zoiets worden wat er destijds gebeurde bij Freddy Kwik. Alle sterren die liedjes van hem gaan zingen.
Ja, idioot, beetje doorlopen terwijl je lichaam het niet leuk vindt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij joh
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Mike... mike... mike...
Nu moet je niet liegen he... Iedereen hier weet dat je niet terug leest...
ja op de wandelsite staat dat ook aangegegeven. (als ik Maud moet geloven). Want de kans bestaat dat het afgelast kan worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Over die nijmegen 4 daagse, Zie het niet zo zitten dat me moeder meeloopt, d'r hoeven maar een paar met mexicaanse griep rond te hijgen in je nek en klaar
ik voelde me primequote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, idioot, beetje doorlopen terwijl je lichaam het niet leuk vindt...
Kortademig en een tintelende linkerhand? Eh...quote:
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...quote:
daar let je dan dus echt niet op, je bent vooral mentaal aan het doorlopen en probeert pijn te negeren, je hebt zoveel pijn, blaren, etc, dan voel je weer een tijd je heup, dan weer je knie.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kortademig en een tintelende linkerhand? Eh...
shoppen is altijd leuk!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...
Ik vond hem wel lolquote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...
Wou fanboys nog zien, ff downloaden en kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef HuubTuub het volgende:
er waren veel winkels die al 50% korting hadden, nou ideaal want nu heb je pas je zomerkleding nodig.
Vandaag ook nog even de stad in geweest, maar alleen maar broek gevonden. Alle schoenen waren stom en/of lillik.
Ik denk dat ik zometeen of Fanboys ga kijken of Knowing.
quote:
smakelijk!quote:
downloadenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wou fanboys nog zien, ff downloaden en kijken
en?quote:
Nee, ik heb nog niets in mailbox. Dus het zal wel niet.quote:
quote:
Daarom!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niets in mailbox. Dus het zal wel niet.Ach, ik kon het proberen.
ja, naar onmstandigheden goed. Heb de hele week al last van een blessure. Morgen naar dokter.quote:
Maar dan is het niet gratisquote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
downloadenga naar de bios of videotheek!
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.quote:
it does if you love the right personquote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.
Love don't pay no bills.![]()
een sugardaddyquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
it does if you love the right person
Sowieso, waarom worden die concerten niet afgelast?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.
Love don't pay no bills.![]()
$$$quote:Op zondag 5 juli 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso, waarom worden die concerten niet afgelast?
Worden verlootquote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ooh.
Verkopen ze daar kaarten voor? Of echt gratis verloten?
#6?quote:
Nee afstudeerfeestje van iemand van 't demoteam.quote:
Die nieuwe spijkerbroeken moet je eigenlijk helemaal niet wassen de eerste paar maanden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog even afgezien van de overtollige textiel verf bij de wat donkere kleuren, die je er maar beter eerst uit kunt wassen..
Ben ik nou een huishoudnicht?
Helemaal niet, dat lijkt me ook niet echt fris.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die nieuwe spijkerbroeken moet je eigenlijk helemaal niet wassen de eerste paar maanden.
Plukkie?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Plukkie ramt zich gewoon een weg DOOR het horgordijn heen de kamer in.
Oeh!quote:
Slecht voor de (hippe) wassingen en kleuringen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat lijkt me ook niet echt fris.
Plukkie is een poesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Plukkie?
Is dat weer een nieuwe letter in het alfabet?
What doesnt kills you makes you strongerquote:Op zondag 5 juli 2009 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben geschokt door het hoge aantal dat nieuw kleren niet wast.
Kleren zijn vaak behandeld met een chemisch goedje (formaldehyde) om ze in de winkel er mooi en vlek- en kreukvrij uit te laten zien, en schimmelvorming tegen te gaan tijdens de lange reis van fabriek naar winkel. Dat chemische goedje is alleen niet erg prettig voor je huid en heeft als nadeel dat als je een vlek erop maakt, deze zich moeilijker eruit laat wassen.
En binnenstebuiten wassen? Bovendien, hippe kleuren zijn eerder uit de mode dan uit de kleding.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht voor de (hippe) wassingen en kleuringen.
Do I look like my ex?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ultra-voorspelbaar, maar vooruit
Een poes? Ben je bi?
Stone wash, zandstraal en fade zijn er toch al jaren hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En binnenstebuiten wassen? Bovendien, hippe kleuren zijn eerder uit de mode dan uit de kleding.
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stone wash, zandstraal en fade zijn er toch al jaren hoor
Nou...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?
Same here. Uithangen e.d. wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou...
Overigens was ik mijn spijkerbroeken alleen als er duidelijke vlekken inzitten, anders niet.
Dat moet ik al vrij snel omdat ze altijd op m'n komt kapot gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?
Een spijkerbroek met scheuren op je kont. Nou weet ik waarom je al die kerels achter je aan krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet ik al vrij snel omdat ze altijd op m'n komt kapot gaanKei stom.
Ik schuur te veel over stoelen heen denk ik, wiebelkont.
4quote:Op maandag 6 juli 2009 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Vier of negen.. Tien is lief.
.
Ik heb ze vakkundig dichtgemaakt met hulp van Oma Smitje hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een spijkerbroek met scheuren op je kont. Nou weet ik waarom je al die kerels achter je aan krijgt..
Goed genaaid?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze vakkundig dichtgemaakt met hulp van Oma Smitje hoor
jah vast klamme hittequote:Op maandag 6 juli 2009 08:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zou er iets in de lucht gezeten hebben?
Normaliter slaap ik, nadat ik m'n boek weg gelegd heb, ook binnen 5 minuten. Maar gisteravond bleef het maar malen in mijn hoofjdequote:Op maandag 6 juli 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik slaap op zich niet vervelend. Kom ook best goed in slaap.
Maar als ik 's ochtends opsta ben ik gewoon niet wakker met dit weer.
Wat was er te vermalen dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Normaliter slaap ik, nadat ik m'n boek weg gelegd heb, ook binnen 5 minuten. Maar gisteravond bleef het maar malen in mijn hoofjde
Zorgen om m'n moederquote:
Hmmz.......quote:Op maandag 6 juli 2009 08:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zorgen om m'n moeder![]()
Rare geheugenproblemen, ga daarvoor zo haar huisarts bellen
Ja NU kan ik niet op MSN want ik moet werkenquote:
Oh dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 08:32 schreef Ang3l het volgende:
It's not that you're not beautiful, you're just not beautiful to me
She said, how beautiful do I have to be?
When I look in the mirror, you're the only thing I see
And I have loved you beautifully
ERIK! De cd is binnen!
Snel een keer MSN-en dus
Nou dan nietquote:Op maandag 6 juli 2009 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat dus.
(Ik voel me zo'n profiteur, en ik heb er niet eens om gevraagd!)
Hé, dat zeg ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan nietif it makes you feel better.
Komt het meer voor de haar familie?quote:
Vind de cd trouwens minder leuk dan Goddamned.quote:
Mijn mama heeft 't van te veel narcosequote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het meer voor de haar familie?
en wat is haar leeftijd?
woont ze bij je in de buurt ?
sterkte,
mijn moeder is voor haar 70e altzheimer gediagnostiseerd
Voor zover ik weet heeft mijn moeder sinds haar trouwen 1 keer in het ziekenhuis gelegen voor een operatie met narcose. Haar vader werd al vroeg opgenomen in een verpleeghuis en was al overleden voordat ze mijn vader ontmoette.quote:
Nee, zover bekend niet.quote:
56quote:en wat is haar leeftijd?
Een 3 kwartier rijden, dus te doenquote:woont ze bij je in de buurt ?
Ook dat is al jongquote:sterkte,
mijn moeder is voor haar 70e altzheimer gediagnostiseerd
meest confronterende is natuurlijk wel dat het een onomkeerbaar proces isquote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, zover bekend niet.
[..]
56
[..]
Een 3 kwartier rijden, dus te doen
[..]
Ook dat is al jongIk weet het niet wat het is, maar vermoed wel zoiets
Er waren er ook zo veelquote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef linebear het volgende:
Hey Stroekie, heb je niet gezien in Keulen. Was wel erg gezellig. Nu brak en verbrand op mijn werk
ja zo gemoedelijk en gezellig en vrij en totaal niet het aapjes kijken gevoelquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef linebear het volgende:
hebben het ook super gehad. Lekker gedanst en lekker rond gelopen
We wareen zaterdag vroeg met de trein richting keulen gegaan. Daarna de hele dag in de stad geweest. Dus Colours trokken we niet echt...
Vond de Parade ook erg leuk. Op een of andere manier is de sfeer toch heel erg anders dan in Amsterdam...
Volgend jaar is het Gay Games, dus dan gaan we zeker
Oephsquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef linebear het volgende:
nee, hebben we niet gedaan...
We waren bij het dansgedeelte en toen het om 10 uur sloot waren de kaarsen al aangestoken. Wist ook niet goed waarvoor dat was ?
tja wat zal ik zeggen....quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja wat zal ik zeggen....
vele van jullie zouden er een beetje lacherig over doen...
als het van een ander was geweest zou ik het zielig vinden maar ook
een beetje glimlachen
Maar mijn lief franse hangoor konijn lag vanmorgen dood in zijn hok..
[ afbeelding ]
Aww....quote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een beetje glimlachen
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een beetje glimlachen
[ afbeelding ]
Nou, wat een dag vandaagquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)tner-uit-elkaar.html
O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....................
Goedemiddagquote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Nuno_G het volgende:
entao bichas taz bom com tudo
goedemorgen dus
Dat lijkt mij iets, wat filiaal x moet afdragen aan het hoofdkantoor voor de geleverde diensten vanuit hoofdkantoor aan filiaal xquote:Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
Voor de financiele kenners:
Wat houdt een filiaalbijdrage precies in?
nee bijna twee...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef Yoppie het volgende:Goeiemiddag.
KP, wat sneu voor je. Was ie al oud?
dat je mag neuken met iedereen van het filiaalquote:Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
Dat heb jij vast erin geschreven dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat je mag neuken met iedereen van het filiaal
I know, tja het is niet anders zo gaat dat met beesten helaas, je koopt ze hebt er veel plezier van, maar uiteindelijk moet je er ook een keertje afscheid van nemen......quote:Op maandag 6 juli 2009 13:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Da's extra sneu. Als ie nu al oud was (nog steeds niet leuk)
You're a sexbomquote:Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef Cybart het volgende:
* muzikaal ondersteund door Sir Tom Jones het topic binnen kom wandelen
En dat riep ik dan ook nog, zonder een foto van je gezien te hebbenquote:
natuurlijkquote:
Cairon my darling waar ben jequote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Cybart het volgende:
zou cairon zo nog stiekem lurken?
stiekem lurken... mm da's dubbelop
IS het de bedoeling dat je dat kunstwerk straks ook in je winkel gaat ophangen die 3 maanden ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
kom je daar echt nu pas achter?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Plukkie ramt zich gewoon een weg DOOR het horgordijn heen de kamer in.
Cairon lacht vast stilletjes in zijn vuistjesquote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Cybart het volgende:
zou cairon zo nog stiekem lurken?
stiekem lurken... mm da's dubbelop
Je bent wel erg op dreef he de laatste tijd, verveel je je soms, of komt het door het kleffe weer?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef Xiance het volgende:
bij nader inzien krijgt Baltar ook een kusje
ookal issie dan Nijmeegs
morgen afspraakquote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ben jij al bij de huisarts geweest ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
snap ik....
jullie waren beste maatjes
en zo'n plots afscheid van dit topic valt dan zwaar
kleine borrel dusquote:Op maandag 6 juli 2009 14:09 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
ik bekijk zojuist de rekening van de zondagavond borrel: ¤ 186.15 ....
we waren met zn 6'en.....
de koude winter in KAN is aan het opschuiven richting een zwoele zomeravond ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef Xiance het volgende:
bij nader inzien krijgt Baltar ook een kusje
ookal issie dan Nijmeegs
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de koude winter in KAN is aan het opschuiven richting een zwoele zomeravond ?
of zou Xiance gewoon graag naar de zomerfeesten komen
Ik slaap nooit met de balkondeur open.quote:
ik was erg futloos/moe gisteren en nog wat spierpijntjes en blaarpijntjes, maar dat is te doenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu nog wel lichamelijke klachten, n.a.v. Kennedymars ?
Hou op met HORROR-verhalen te vertellenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor je't weet heb ik een harige poes in bed
en dat zonder de hulp van Kofi Annanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderen
Begin jij daar een aparte Internet Service Provider voor, want die is er nu ook al voor een kale poesquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap nooit met de balkondeur open.
Maar ik weet wel dat ALS ik dat ooit doe dat an de slaapkamerdeur dichtgaat.
Voor je't weet heb ik een harige poes in bed
Hoe heet dat ook al weer.................quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hou op met HORROR-verhalen te vertellen
anders kan ik vanavond niet slapen![]()
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoperquote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar past net 1 fles Dom Pergignon in
Maar jullie waren dan ook vast met meer dan 6 personenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoper
maar ik ben je mooie hoofdje niet vergeten hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderen
jullie zaten dus heerlijk 1e klas zonder airco in de ICE ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:31 schreef linebear het volgende:
note to myself.... volgend jaar een dag vrij nemen na Keulen....
Niet echt lekker op zo brak op het werk te zitten
7quote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoper
ja zaten in de trein van kwart voor 3... Zat je ook in de eerste klas ? We zaten toch niet stiekem in de zelfde coupe ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zaten dus heerlijk 1e klas zonder airco in de ICE ?
nee ik mocht zondag laat naar huisquote:Op maandag 6 juli 2009 14:53 schreef linebear het volgende:
[..]
ja zaten in de trein van kwart voor 3... Zat je ook in de eerste klas ? We zaten toch niet stiekem in de zelfde coupe ?
Je vergeet Amelie!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Cybart het volgende:
Gerard Depardieu, Pamplemousse, Ananas, Jus d'orange, Boeuf, Soup du jour, Camembert, Jacque Cousteau
het is weer Tour De France....
en Boenos Noches van Dalidaquote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet Amelie!
En Catherine Deneuve!
Klinkt niet echt Fransquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
ach, ik kon het proberen. Trouwens, ik kon ze toch niet doorverkopen. Ze zijn naamgebonden.
Oke. dankjequote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij iets, wat filiaal x moet afdragen aan het hoofdkantoor voor de geleverde diensten vanuit hoofdkantoor aan filiaal x
Heeft mijn moeder ook als antwoord gekregen, zij wilde het lekker doorverkopenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
ach, ik kon het proberen. Trouwens, ik kon ze toch niet doorverkopen. Ze zijn naamgebonden.
wanneer begin je met werken?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. dankje![]()
Ben de incentiveregeling van mijn nieuwe functie aan het bestuderen...![]()
Maarhm, ben nog steeds op zoek naar woonruimte in Amsterdam, dus als iemand hier iets weeet.....
Welnee, dat gaan in mn nieuwe woonruimte opgehangen wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
IS het de bedoeling dat je dat kunstwerk straks ook in je winkel gaat ophangen die 3 maanden ?
nee, ik ben niet geselecteerd, maar het had toch geen zin. Tis naamgebonden.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu ticket voor LA gekregen, of gelijk al doorverkocht ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:07 schreef keizerpinguin het volgende:
ff boodschappen doen..... pfffff ieder dag hetzelfde?!
wat moeten we eten...?
boodschappen doen, koken, opruimen, pffff
maar ja, een noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen...
Volgens mij hadden velen dat in gedachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook als antwoord gekregen, zij wilde het lekker doorverkopen
Ik begin per 1 augustus, maar word de eerste 3 weken ingewerkt bij een andere filiaal, waarschijnlijk gewoon in het Noorden, omdat ik nog geen woonruimte heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wanneer begin je met werken?
Ik heb nog wel woonruimte. Maar dat is 1200 euro per maand.
Heb je geen groot magazijn of zolder boven die winkel ?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik begin per 1 augustus, maar word de eerste 3 weken ingewerkt bij een andere filiaal, waarschijnlijk gewoon in het Noorden, omdat ik nog geen woonruimte heb.
Maargoed, wat voor woonruimte is dat dan, 1200 euro per maand. Haha, nee dat ligt ver boven mijn budget
Is Direct Wonen dan geen optie voor je?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik begin per 1 augustus, maar word de eerste 3 weken ingewerkt bij een andere filiaal, waarschijnlijk gewoon in het Noorden, omdat ik nog geen woonruimte heb.
Maargoed, wat voor woonruimte is dat dan, 1200 euro per maand. Haha, nee dat ligt ver boven mijn budget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is Direct Wonen dan geen optie voor je?
p.s. er trouwens een [HOMO] hyves ontstaan in je vakantie
Volgens mij is Mister O niet zo van de hyves, en twittert hij er ook niet op los zoals Bartjebart die de was doen mega interessant vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas wel ja. Ik heb ook geen geluk met huisdieren (honden dan). Die worden bij mij ook niet oud, alhoewel ik er nu ook 1 heb die er al 2 heeft overleefd! Maar die zit al wel dr leventje lang aan de pillenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
I know, tja het is niet anders zo gaat dat met beesten helaas, je koopt ze hebt er veel plezier van, maar uiteindelijk moet je er ook een keertje afscheid van nemen......
twitter vind ik ook zoiets....quote:Op maandag 6 juli 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is Mister O niet zo van de hyves, en twittert hij er ook niet op los zoals Bartjebart die de was doen mega interessant vindt
Zeg, ik wil niet 24/7 aan mn werk herinnerd worden. Dat wordt hem niet hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je geen groot magazijn of zolder boven die winkel ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is Direct Wonen dan geen optie voor je?
p.s. er trouwens een [HOMO] hyves ontstaan in je vakantie
haha, en daar worden volop berichtjes gepost net zoals hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
is er geen vestiging in Assen? Of was er alleen een positie in Amsterdam vrij?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, ik wil niet 24/7 aan mn werk herinnerd worden. Dat wordt hem niet hoor![]()
En op direct wonen wordt niks voor Amsterdam aangeboden. Ik ga zo ff op een paar kamers reageren op kamernet.
Het filiaal waar hij gaat werken is in het gooi dus daar moet hij dan maar snel ff iets rijks aan de haak slaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is er geen vestiging in Assen? Of was er alleen een positie in Amsterdam vrij?
Dacht je nou echt dat ik in Assen wilde gaan werkenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is er geen vestiging in Assen? Of was er alleen een positie in Amsterdam vrij?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, en daar worden volop berichtjes gepost net zoals hier?
Das nog een kut eind weg. Amsterdam - 't Gooi. Kan ie beter in het Gooi zoeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het filiaal waar hij gaat werken is in het gooi dus daar moet hij dan maar snel ff iets rijks aan de haak slaan.![]()
gebruik je netwerktquote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, ik wil niet 24/7 aan mn werk herinnerd worden. Dat wordt hem niet hoor![]()
En op direct wonen wordt niks voor Amsterdam aangeboden. Ik ga zo ff op een paar kamers reageren op kamernet.
Je zei dat daar veel meer werd gepost. Had ik bijna een hyvesaccount gemaakt. hahahaquote:
MisterO moet gaan sletten op het melkhuisje ?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het filiaal waar hij gaat werken is in het gooi dus daar moet hij dan maar snel ff iets rijks aan de haak slaan.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik in Assen wilde gaan werken
Mijn vrienden hebben het superleuk gehad. Wel waren hun shirtjes veranderd van wit naar gelig aan het einde vd nacht...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
Is hier iemand nog naar Sensation geweest?
Jammer dat er geen Black editie was.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben het superleuk gehad. Wel waren hun shirtjes veranderd van wit naar gelig aan het einde vd nacht...Ik kon op het allerlaatste moment niet, omdat ik moest tennissen op zondag, maar mijn kaartje heb ik gelukkig net op tijd kunnen verkopen
Is dat pand van de Gouden Kooij nog leeg,quote:Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das nog een kut eind weg. Amsterdam - 't Gooi. Kan ie beter in het Gooi zoeken.
Dat ligt in zeeland dacht ikquote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat pand van de Gouden Kooij nog leeg,
daar mag je toch bijna al gaan kraken ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MisterO moet gaan sletten op het melkhuisje ?
Die religie editie, met de DJ's in de gebrandschilderde ramen was gaaf!!!!!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Black editie was.
Ik heb alleen de eerste 3 jaar meegemaakt. Daarna was het bergafwaarts gegaan hoorde ik van vrienden. Slechte line up etc. steeds duurder. blabla.. Maar over dit jaar waren ze wel goed te spreken.
Stond je daar ook strak van de pillen?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die religie editie, met de DJ's in de gebrandschilderde ramen was gaaf!!!!!!!
en ook die dansers die in die mega condooms uit de nok kwamen afdelen was fraai
ahha... that would be somethingquote:
welke vrouwen?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ahha... that would be something
die vrouwen tetteren over jou
er stond net the viewquote:
o dat ja, hahahquote:
Kijk jij die late show van chelsea lately?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat ja, hahah
xag net staan enjoy my cunt hahaha
Xie het weleens voorbij kjomen op E!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kijk jij die late show van chelsea lately?
yea probeer het wel vaak te zien, vind haar echt genius kan stuk gaan eromquote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie het weleens voorbij kjomen op E!
Kijk jij het wel?
lol ja, en heel toepasselijk allemaal wat er komt te staanquote:Die sloganizer verandert steeds hahahahaha
haha ja, en dan elke dag mensen uitnodigen en jacuzzisessies houdenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat pand van de Gouden Kooij nog leeg,
daar mag je toch bijna al gaan kraken ?
maken we er gelijk het http://fokkomo.hyves.nl clubhuis vanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha ja, en dan elke dag mensen uitnodigen en jacuzzisessies houden
Weten jullie dat t ook gelegen is aan een cruiseplaats?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha ja, en dan elke dag mensen uitnodigen en jacuzzisessies houden
Ik rij in een oude golf en niet in een Chrystler PT cruiser, dus dan heb ik niets te zoeken in/op cruiseplaatsquote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Weten jullie dat t ook gelegen is aan een cruiseplaats?
In het kader van niet-veel-zeggende-nieuwtjes.
geen BSG meer?quote:
quote:
En Yoppie weet dat doordat....quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Weten jullie dat t ook gelegen is aan een cruiseplaats?
In het kader van niet-veel-zeggende-nieuwtjes.
BattleStar Gallacticaquote:
...ik in Eemnes ben geboren en getogen. En het wel een algemeen bekend feit is in de omgeving daar.quote:
ik let wel op, popje. Je kan toch reruns kijken. Ik heb Alias ook al 3 keer gekeken. Kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar weer eens bewijs dat je echt nooit oplet.
Dat is maanden geleden al afgelopen
Moet ik alle afleveringen weer van internet plukken veel te vele gedoequote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik let wel op, popje. Je kan toch reruns kijken. Ik heb Alias ook al 3 keer gekeken. Kan er geen genoeg van krijgen.
heb je ze niet gebrand?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik alle afleveringen weer van internet plukken veel te vele gedoe
'k heb gisteren de laatste afleveringen gekeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar weer eens bewijs dat je echt nooit oplet.
Dat is maanden geleden al afgelopen
o noes hahahahaquote:
ook een SciFi fan?quote:
tekst in het plaatje veranderd steeds. ahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tekst in het plaatje veranderd steeds. ahahahapssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:
Daar ga ik niet over oordelen, ken je alleen van foto's met attributen in de buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |