Ik zit het nét te lezen. WTF???quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij joh
kijk zoeits zou ik wel graag willen zien, zoeits als mtv icon janet jackson die was wel cool maar heb beetje idee dat die loco familia alles puur rektquote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik geloof dat de media frenzy nog doorgaat. Helemaal met dat tribute concert wat eventueel doorgaat. o.i.d. Zal wel zoiets worden wat er destijds gebeurde bij Freddy Kwik. Alle sterren die liedjes van hem gaan zingen.
Ja, idioot, beetje doorlopen terwijl je lichaam het niet leuk vindt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij joh
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Mike... mike... mike...
Nu moet je niet liegen he... Iedereen hier weet dat je niet terug leest...
ja op de wandelsite staat dat ook aangegegeven. (als ik Maud moet geloven). Want de kans bestaat dat het afgelast kan worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Over die nijmegen 4 daagse, Zie het niet zo zitten dat me moeder meeloopt, d'r hoeven maar een paar met mexicaanse griep rond te hijgen in je nek en klaar
ik voelde me primequote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, idioot, beetje doorlopen terwijl je lichaam het niet leuk vindt...
Kortademig en een tintelende linkerhand? Eh...quote:
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...quote:
daar let je dan dus echt niet op, je bent vooral mentaal aan het doorlopen en probeert pijn te negeren, je hebt zoveel pijn, blaren, etc, dan voel je weer een tijd je heup, dan weer je knie.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kortademig en een tintelende linkerhand? Eh...
shoppen is altijd leuk!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...
Ik vond hem wel lolquote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
overdag geshopt en 's avonds fijn voor de televies gehangen. Wedding Crashers gekeken, wat een buttfilm...
Wou fanboys nog zien, ff downloaden en kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef HuubTuub het volgende:
er waren veel winkels die al 50% korting hadden, nou ideaal want nu heb je pas je zomerkleding nodig.
Vandaag ook nog even de stad in geweest, maar alleen maar broek gevonden. Alle schoenen waren stom en/of lillik.
Ik denk dat ik zometeen of Fanboys ga kijken of Knowing.
quote:
smakelijk!quote:
downloadenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wou fanboys nog zien, ff downloaden en kijken
en?quote:
Nee, ik heb nog niets in mailbox. Dus het zal wel niet.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |