69quote:
telefoonnummer, sofinummer?quote:
Nee, vin'k ook niksquote:
quote:
tineke.....quote:
Heerlijk dansbaar nr jaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Nooit begrepen dat dit geen zomerhitje is geworden in Nederland...
DIt liedje was toch vorig jaar al uitgebracht? Ze heeft een lekkere stem.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Nooit begrepen dat dit geen zomerhitje is geworden in Nederland...
Ow... hier gewoon niet...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk dansbaar nr ja
Toch wel redelijk vaak in de kroeg gehoord hoor.
Hoe ging de show gisteren? Of stond dat in vorig topic?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk dansbaar nr ja
Toch wel redelijk vaak in de kroeg gehoord hoor.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef mike_hunt het volgende:
The Staples Center must have bulked up their servers big time!
The venue's website was visited over 500 million times within the first hour of opening registration for Michael Jackson's memorial!!!!
Out of those 500 million, only 17,500 fans will be awarded a ticket for the memorial service through a lottery.
De kans is wel erg klein dat ik word uitgeloot. Als het niet naamsgebonden is kan ik het eventueel nog doorverkopen.It's a dog eat dog world.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
DIt liedje was toch vorig jaar al uitgebracht? Ze heeft een lekkere stem.
Heej Mikey ziet er niet goed uit voor de viedaagse voor mij johquote:
`Volgens mij wel, of zelfs in dezequote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe ging de show gisteren? Of stond dat in vorig topic?
Ik geloof dat de media frenzy nog doorgaat. Helemaal met dat tribute concert wat eventueel doorgaat. o.i.d. Zal wel zoiets worden wat er destijds gebeurde bij Freddy Kwik. Alle sterren die liedjes van hem gaan zingen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat een fiasco idd. ik dacht ook meteen hey...inschrijven en doorsellen voor mucho dinero
but i could not be bothered uiteindelijk
hoop dat ze em snel onder de grond stoppen ben redelijk klaar met alle media frenzy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |