jullie zaten dus heerlijk 1e klas zonder airco in de ICE ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:31 schreef linebear het volgende:
note to myself.... volgend jaar een dag vrij nemen na Keulen....
Niet echt lekker op zo brak op het werk te zitten
7quote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoper
ja zaten in de trein van kwart voor 3... Zat je ook in de eerste klas ? We zaten toch niet stiekem in de zelfde coupe ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zaten dus heerlijk 1e klas zonder airco in de ICE ?
nee ik mocht zondag laat naar huisquote:Op maandag 6 juli 2009 14:53 schreef linebear het volgende:
[..]
ja zaten in de trein van kwart voor 3... Zat je ook in de eerste klas ? We zaten toch niet stiekem in de zelfde coupe ?
Je vergeet Amelie!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Cybart het volgende:
Gerard Depardieu, Pamplemousse, Ananas, Jus d'orange, Boeuf, Soup du jour, Camembert, Jacque Cousteau
het is weer Tour De France....
en Boenos Noches van Dalidaquote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet Amelie!
En Catherine Deneuve!
Klinkt niet echt Fransquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
ach, ik kon het proberen. Trouwens, ik kon ze toch niet doorverkopen. Ze zijn naamgebonden.
Oke. dankjequote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij iets, wat filiaal x moet afdragen aan het hoofdkantoor voor de geleverde diensten vanuit hoofdkantoor aan filiaal x
Heeft mijn moeder ook als antwoord gekregen, zij wilde het lekker doorverkopenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
ach, ik kon het proberen. Trouwens, ik kon ze toch niet doorverkopen. Ze zijn naamgebonden.
wanneer begin je met werken?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. dankje![]()
Ben de incentiveregeling van mijn nieuwe functie aan het bestuderen...![]()
Maarhm, ben nog steeds op zoek naar woonruimte in Amsterdam, dus als iemand hier iets weeet.....
Welnee, dat gaan in mn nieuwe woonruimte opgehangen wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
IS het de bedoeling dat je dat kunstwerk straks ook in je winkel gaat ophangen die 3 maanden ?
nee, ik ben niet geselecteerd, maar het had toch geen zin. Tis naamgebonden.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu ticket voor LA gekregen, of gelijk al doorverkocht ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:07 schreef keizerpinguin het volgende:
ff boodschappen doen..... pfffff ieder dag hetzelfde?!
wat moeten we eten...?
boodschappen doen, koken, opruimen, pffff
maar ja, een noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen...
Volgens mij hadden velen dat in gedachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook als antwoord gekregen, zij wilde het lekker doorverkopen
Ik begin per 1 augustus, maar word de eerste 3 weken ingewerkt bij een andere filiaal, waarschijnlijk gewoon in het Noorden, omdat ik nog geen woonruimte heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wanneer begin je met werken?
Ik heb nog wel woonruimte. Maar dat is 1200 euro per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |