Je bent wel erg op dreef he de laatste tijd, verveel je je soms, of komt het door het kleffe weer?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef Xiance het volgende:
bij nader inzien krijgt Baltar ook een kusje
ookal issie dan Nijmeegs
morgen afspraakquote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ben jij al bij de huisarts geweest ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
snap ik....
jullie waren beste maatjes
en zo'n plots afscheid van dit topic valt dan zwaar
kleine borrel dusquote:Op maandag 6 juli 2009 14:09 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
ik bekijk zojuist de rekening van de zondagavond borrel: ¤ 186.15 ....
we waren met zn 6'en.....
de koude winter in KAN is aan het opschuiven richting een zwoele zomeravond ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef Xiance het volgende:
bij nader inzien krijgt Baltar ook een kusje
ookal issie dan Nijmeegs
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de koude winter in KAN is aan het opschuiven richting een zwoele zomeravond ?
of zou Xiance gewoon graag naar de zomerfeesten komen
Ik slaap nooit met de balkondeur open.quote:
ik was erg futloos/moe gisteren en nog wat spierpijntjes en blaarpijntjes, maar dat is te doenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu nog wel lichamelijke klachten, n.a.v. Kennedymars ?
Hou op met HORROR-verhalen te vertellenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor je't weet heb ik een harige poes in bed
en dat zonder de hulp van Kofi Annanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderen
Begin jij daar een aparte Internet Service Provider voor, want die is er nu ook al voor een kale poesquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap nooit met de balkondeur open.
Maar ik weet wel dat ALS ik dat ooit doe dat an de slaapkamerdeur dichtgaat.
Voor je't weet heb ik een harige poes in bed
Hoe heet dat ook al weer.................quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hou op met HORROR-verhalen te vertellen
anders kan ik vanavond niet slapen![]()
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoperquote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar past net 1 fles Dom Pergignon in
Maar jullie waren dan ook vast met meer dan 6 personenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg ook KLEINE borrel, je wilt de rekening van gisteren niet zien, en dan is alles hier nog goedkoper
maar ik ben je mooie hoofdje niet vergeten hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
't was nogal zwoel in het KAN, dus kan zomaar.. En een tijdje elkander niet "zien" doet ook wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |