Daarom!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niets in mailbox. Dus het zal wel niet.Ach, ik kon het proberen.
ja, naar onmstandigheden goed. Heb de hele week al last van een blessure. Morgen naar dokter.quote:
Maar dan is het niet gratisquote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
downloadenga naar de bios of videotheek!
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.quote:
it does if you love the right personquote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.
Love don't pay no bills.![]()
een sugardaddyquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
it does if you love the right person
Sowieso, waarom worden die concerten niet afgelast?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het niet naamgebonden zou zijn dan had ik ze doorverkocht.
Love don't pay no bills.![]()
$$$quote:Op zondag 5 juli 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso, waarom worden die concerten niet afgelast?
Worden verlootquote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ooh.
Verkopen ze daar kaarten voor? Of echt gratis verloten?
#6?quote:
Nee afstudeerfeestje van iemand van 't demoteam.quote:
Die nieuwe spijkerbroeken moet je eigenlijk helemaal niet wassen de eerste paar maanden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog even afgezien van de overtollige textiel verf bij de wat donkere kleuren, die je er maar beter eerst uit kunt wassen..
Ben ik nou een huishoudnicht?
Helemaal niet, dat lijkt me ook niet echt fris.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die nieuwe spijkerbroeken moet je eigenlijk helemaal niet wassen de eerste paar maanden.
Plukkie?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Plukkie ramt zich gewoon een weg DOOR het horgordijn heen de kamer in.
Oeh!quote:
Slecht voor de (hippe) wassingen en kleuringen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat lijkt me ook niet echt fris.
Plukkie is een poesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Plukkie?
Is dat weer een nieuwe letter in het alfabet?
What doesnt kills you makes you strongerquote:Op zondag 5 juli 2009 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben geschokt door het hoge aantal dat nieuw kleren niet wast.
Kleren zijn vaak behandeld met een chemisch goedje (formaldehyde) om ze in de winkel er mooi en vlek- en kreukvrij uit te laten zien, en schimmelvorming tegen te gaan tijdens de lange reis van fabriek naar winkel. Dat chemische goedje is alleen niet erg prettig voor je huid en heeft als nadeel dat als je een vlek erop maakt, deze zich moeilijker eruit laat wassen.
En binnenstebuiten wassen? Bovendien, hippe kleuren zijn eerder uit de mode dan uit de kleding.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht voor de (hippe) wassingen en kleuringen.
Do I look like my ex?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ultra-voorspelbaar, maar vooruit
Een poes? Ben je bi?
Stone wash, zandstraal en fade zijn er toch al jaren hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En binnenstebuiten wassen? Bovendien, hippe kleuren zijn eerder uit de mode dan uit de kleding.
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stone wash, zandstraal en fade zijn er toch al jaren hoor
Nou...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?
Same here. Uithangen e.d. wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou...
Overigens was ik mijn spijkerbroeken alleen als er duidelijke vlekken inzitten, anders niet.
Dat moet ik al vrij snel omdat ze altijd op m'n komt kapot gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En anders koop je toch weer een nieuwe broek?
Een spijkerbroek met scheuren op je kont. Nou weet ik waarom je al die kerels achter je aan krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet ik al vrij snel omdat ze altijd op m'n komt kapot gaanKei stom.
Ik schuur te veel over stoelen heen denk ik, wiebelkont.
4quote:Op maandag 6 juli 2009 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Vier of negen.. Tien is lief.
.
Ik heb ze vakkundig dichtgemaakt met hulp van Oma Smitje hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een spijkerbroek met scheuren op je kont. Nou weet ik waarom je al die kerels achter je aan krijgt..
Goed genaaid?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze vakkundig dichtgemaakt met hulp van Oma Smitje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |