Dus als ik hier straks een foto plaats van een meisje van 15 ga jij met droge ogen beweren "dat je die niet zou geven, want ik ben 4 jaar ouder"?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ga niet m`n vriendin van de basisschool ophalen elke middag.
15-jarigen op de basisschool?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ga niet m`n vriendin van de basisschool ophalen elke middag.
Ik zou er geen relatie mee willen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus als ik hier straks een foto plaats van een meisje van 15 ga jij met droge ogen beweren "dat je die niet zou geven, want ik ben 4 jaar ouder"?
Ik zal er eens een kind in stoppen..quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
15 jarige meisjes, bleh, zit nog te veel kind in, ka nje niet serieus mee omgaan.
Wie zegt dat je daar serieus mee om moet gaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
15 jarige meisjes, bleh, zit nog te veel kind in, ka nje niet serieus mee omgaan.
En zij wel. Misschien zijn ze geestelijk aan elkaar gewaagd, weet jij veel. Met je kuttopic.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou er geen relatie mee willen hebben.
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
Ik vind het echt niet staan hoor. Bij mij op mijn vmbo-school was er ook een meisje die van iemand in de 20 ging. Niet dat ik zelf dat meisje kende ofsooquote:Op zondag 5 juli 2009 15:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.
Maar vooral jongens die er dan gebruik van maken dat zo`n meisje het cool vind dat ze wat met een meerderjarige heeft.
Welke Fok!kker doet dat ook echtquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef Druktemaker het volgende:
TS is toch dat ventje dat met de jaarwisseling lekker achter z'n pctje zat?
Hij was niet de enige, hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef djac1 het volgende:
[..]
Welke Fok!kker doet dat ook echtGeen Leven
t waren er een paarquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef djac1 het volgende:
[..]
Welke Fok!kker doet dat ook echtGeen Leven
Oh jij bent goed terecht gekomen?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Anne het volgende:
Toen ik 15 was, was mijn vriendje ook 19.
Helemaal niks mis mee.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:37 schreef Roscovitch het volgende:
Als ik 19 wordt is mijn vriendin nog 3 maanden 15, nu is ze 14 en ik 17.Dus fok jou, ze is lekkerder dan jij ooit zult krijgen.
Beetje oudquote:Op zondag 5 juli 2009 15:55 schreef Sackboy het volgende:
TS schopt onderstaande 15-jarige z'n bed uit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kan maar één ding betekenen..
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Anne het volgende:
Helemaal niks mis mee.
Haha je bent gebruiktquote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Anne het volgende:
Helemaal niks mis mee.
Je hoeft er ook niet serieus mee om te gaanquote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
En de sinds 23 november 16 jarige Miley Cyrus? zie jouw Avatar.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou er geen relatie mee willen hebben.
Tuurlijk zou ik een 15 jarig meisje doen. Niks mis mee in mijn ogen. Maar er echt een relatie mee hebben, of gebruik maken van het feit dat zo`n 15 jarig meisje het stoer vind om met oudere jongens om te gaan keur ik af.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet serieus mee om te gaan
Gewoon pakken en als je der beu bent op naar de volgende.. Dan na een tijdje kom je een leuke meid tegen die wat ouder is dan 15, en dan ga je een huis bouwen en een tuin aanleggen en dan op een dag slikt ze expres de pil niet meer en dan krijg je een kindje in huis en dan ga je verbouwen of verhuizen, want dan is dat appartementje te klein waar je dan in woont en wil je een groter huis waar je kind in kan spelen..
zo gaat dat..
Zie de quote in je post.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
En de sinds 23 november 16 jarige Miley Cyrus? zie jouw Avatar.
Fan zijn van een willekeurige minderjarige Disneyhoerquote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zie de quote in je post.
Ik ben er meer fan van dan dat ik op haar geil ofzo.
Hmmm inderdaad, al die bejaarden bij Frans Bauer. Ja triest joh.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde even'en dat je zei dat haar 'wel zou doen', alsof zij blij moet zijn. Maar ik vond 'fan' zijn van iemand die jonger is dan jij nog net even wat triester.
Maar goed, daar gaat dit topique niet over.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fan zijn van een willekeurige minderjarige Disneyhoer
Je had ook 2 posts onder elkaar kunnen maken, dat was echt baas geweest, zoiets:quote:Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde even'en dat je zei dat haar 'wel zou doen', alsof zij blij moet zijn. Maar ik vond 'fan' zijn van iemand die jonger is dan jij nog net even wat triester.
en dan:quote:Whehe alsof zij blij moet zijn dat je haar zou doen![]()
Dan had je pas je punt kunnen maken man..quote:Fan zijn van iemand die jonger is dan jij![]()
Je bent bleek, draagt lelijke kleding en ziet er niet uit?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Was ik maar zo'n guido. Leker 15 jarige chickies versieren en vooral lol mee hebben Voordat er 100 antillianen overheen zijn geweest - en dat gaat sneller dan je denkt.
Ik heb alleen de image niet
En de media pimpt mijn soort niet
Wat is er mis met een lekkere dosis pedofilie dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef bloep123 het volgende:
Ik ben 24 , die meisjes hebben bijna allemaal een babyface.
Wat voor pedo ben je dan als je daarmee wil..
Nee indo-aziatisch. das nog effe een stuk erger.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je bent bleek, draagt lelijke kleding en ziet er niet uit?
die zou ik niet doenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Penisbaard het volgende:
TS zou ook deze niet doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf jij bent indoquote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee indo-aziatisch. das nog effe een stuk erger.
witten en negers hooken met mekaar dat gaat zo. het is een witte wereld waar zwarten bij witten slijmen om hun etiquette op te vijzelen. En witten lopen zwarten achterna om hun 'coolness" te verhogen.
Indo's met vreemde kapsels liggen goed in de markt. En ik kan het weten want ik woon ook in Purmerend swa.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
witten en negers hooken met mekaar dat gaat zo. het is een witte wereld waar zwarten bij witten slijmen om hun etiquette op te vijzelen. En witten lopen zwarten achterna om hun 'coolness" te verhogen.
Geef die man van 60 eens ongelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 18:43 schreef Meris het volgende:
Opzich 'kan' het wel hoor. Persoonlijk vind ik het walgelijker als er een man van een jaar of 60 aan z'n vriendin van net 22 loopt te friemelen.. In het zwembad for instance..
Het Fritzl-effect.
Wat een geluksvogel is die man dan. Sorry hoor ik bedoel het niet helemaal lomp. ik ben gewoon lomp met vrouwen kan er ook niets aan doen. ikzelf val ook op meisjes van 16 en ouder. Vooral in Purmerend kijk jeje ogen uit bij de meisjes. Ze zijn op die leeftijd al zo ontzettend cute. En je zou ze toch bijna 18-19 schatten.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:43 schreef Meris het volgende:
Opzich 'kan' het wel hoor. Persoonlijk vind ik het walgelijker als er een man van een jaar of 60 aan z'n vriendin van net 22 loopt te friemelen.. In het zwembad for instance..
Het Fritzl-effect.
Haha , ik kan wel wat hebben en ergens kan ik het wel indenken, maar meer om het te zien wat zo'n mooie meid dan met een ouwe vent doet.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een geluksvogel is die man dan. Sorry hoor ik bedoel het niet helemaal lomp. ik ben gewoon lomp met vrouwen kan er ook niets aan doen. ikzelf val ook op meisjes van 16 en ouder. Vooral in Purmerend kijk jeje ogen uit bij de meisjes. Ze zijn op die leeftijd al zo ontzettend cute. En je zou ze toch bijna 18-19 schatten.
Voorderest ben ik niet pedo () maar heb ik meer efefebolie ofzo. Alle mannen hebben dat standaard ingebakken. Dat is natuur. Degenen die zeggen van niet DIE LIEGEN GEWOON!
Maar das mijn ongeuanceerde eerlijke mening
Op die manier, ja goed punt.Eerlijk gezegd denk ik dat een oude vent van 60 niet zozeer bezig is met hoe hij eruit ziet met een 22 jarige naast zich. Die vent kan zn geluk dan niet op vermoed ik. En van die raam-prostituees inderdaad. Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:06 schreef Meris het volgende:
[..]
meer om het te zien wat zo'n mooie meid dan met een ouwe vent doet.
Mooie woonplaats is het ook he.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Vooral in Purmerend kijk jeje ogen uit bij de meisjes. Ze zijn op die leeftijd al zo ontzettend cute. En je zou ze toch bijna 18-19 schatten.
Geelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je oranje gezicht, vieze guido
Wou net zeggen.quote:
Ja, want je eigen dochter en kleinkinderen neuken en kinderen opsluiten in kelders is precies hetzelfdequote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Hydrofoob het volgende:
In de echte wereld is het normaal gesproken (uitzonderingen : dutroux, fritzel enz.) not done om zoiets te doen, maar op fok zouden ze het natuurlijk allemaal wel doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ben ik met je eens. Immers, een 15/16-jarige vriendin hebben als 20-er is hetzelfde als kleine kinderen ontvoeren en misbruiken of je eigen kinderen en kleinkinderen neuken en in een kelder opsluiten.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Hydrofoob het volgende:
In de echte wereld is het normaal gesproken (uitzonderingen : dutroux, fritzel enz.) not done om zoiets te doen, maar op fok zouden ze het natuurlijk allemaal wel doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jonge meisjes penetreren blijft penetratie hetzij in een kelder hetzij op de achterbank van je golf II met een boombox van 200 watt en velgen van 30 euro ps.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want je eigen dochter en kleinkinderen neuken en kinderen opsluiten in kelders is precies hetzelfde
Dat laatste meisje is gewoon NOT DONE behalve als ik 13 was, zou ik der miens masseren.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:09 schreef boofer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de ultieme:
[ afbeelding ]
Vrijwillige seks met een meisje van 15 is toch echt anders dan een meisje van 9 in je kelder verkrachtenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:39 schreef Hydrofoob het volgende:
[..]
jonge meisjes penetreren blijft penetratie hetzij in een kelder hetzij op de achterbank van je golf II met een boombox van 200 watt en velgen van 30 euro ps.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:39 schreef Hydrofoob het volgende:
[..]
jonge meisjes penetreren blijft penetratie hetzij in een kelder hetzij op de achterbank van je golf II met een boombox van 200 watt en velgen van 30 euro ps.
Toffe pic.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
{img]http://img348.imageshack.us/i/moraalridder01hl.jpg/[/img]
Even serieus, wat voor mentale handicap heb je dat je zulke links legt?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Hydrofoob het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah en jij noemt jezelf linksquote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vrijwillige seks met een meisje van 15 is toch echt anders dan een meisje van 9 in je kelder verkrachten
Wees een troll, wees alsjeblieft een trollquote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Hydrofoob het volgende:
[..]
Ah en jij noemt jezelf links
meest gebruikte excuus van pedo's : ja maar ze wou het zelf
dat haar schaamlipjes vochtig worden bij stimulatie betekent niet dat ze het wil .
Jonge meisjes zijn nog te naïef , en als je daar misbruikt van maakt , als volwassenene, vind ik je indeed een pedo.
noem me maar moraalridder , i don't fucking care.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vrijwillige seks met een meisje van 15 is toch echt anders dan een meisje van 9 in je kelder verkrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flirten is wel heel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Er zit wel ff een verschil tussen meisjes van 15/16/17 waar hier op gegeild wordt door jongens van 19t/m23 en kindjes van onder de 13 he. Maargoed, een beetje een punt heb je wel, ik ben zelf 17 dus al die meisjes die hier gepost worden zijn van mijn leeftijd maar ik denk niet dat ik als 20jarige nog echt er op uit zou zijn om 16 jarige meisjes te neuken: doe dan maar liever wat ervaren vrouwen van in de 20.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Hydrofoob het volgende:
[..]
Ah en jij noemt jezelf links
meest gebruikte excuus van pedo's : ja maar ze wou het zelf
dat haar schaamlipjes vochtig worden bij stimulatie betekent niet dat ze het wil .
Jonge meisjes zijn nog te naïef , en als je daar misbruikt van maakt , als volwassenene, vind ik je indeed een pedo.
noem me maar moraalridder , i don't fucking care.
En hij was ook zo aardig om die .zip te makenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Anne het volgende:
Helemaal niks mis mee.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef afcajos het volgende:
Juicy is gewoon jaloers dat hij uberhaupt niks regelt met zijn dikke speknekHij faalt zelfs bij de minderjarige sletjes die doorgaans vrij simpel zijn.
En ga je dan weer stiekem met ze dansen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef afcajos het volgende:
Juicy is gewoon jaloers dat hij uberhaupt niks regelt met zijn dikke speknekHij faalt zelfs bij de minderjarige sletjes die doorgaans vrij simpel zijn.
NEUKEN!!quote:
Lazer toch op gast. Who fucking cares??quote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was gisteren in de stad, beetje met zo'n chick aan het flirten, alles ging soepel. Op een gegeven moment vraag ik zo: "hoe oud ben je eigenlijk?", zegt ze: "ja ik ben 16". Toen dacht ik van, nee laat maar, want 7 jaar jonger gaat toch iets te ver. Ze was wel nice, maar ik kan echt niet thuis aankomen met een chick van 16. Of zij bij haar ouders met een vriend van 23.
Maarja de enige klacht is eigenlijk: Waarom zijn alle lekkere chicks te jong?
[ afbeelding ]
Figuur 1: Het onderschrift bij deze afbeelding gaf mijn gedachte op dit moment weer.
De mijne is 17quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Van die guido`s die dan met 15 jarige chicks gaan. Ik vind het sad
Ik ben het (voor de verandering) eens helemaal met je eens. Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen maar zolang de relatie gezond blijft is er geen enkel probleem.quote:
En als ze het doen klap je ze gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet wel dat als ík eenmaal een dochter van 15 heb dat jongens van boven de 17 beter niet naar haar kijken.
Hypocrisie..
Dat zeg ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En als ze het doen klap je ze gewoon.
Dit dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet wel dat als ík eenmaal een dochter van 15 heb dat jongens van boven de 17 beter niet naar haar kijken.
Hypocrisie..
Ik zoek de hele fotoserie van die eerstequote:Op zondag 5 juli 2009 20:09 schreef boofer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de ultieme:
[ afbeelding ]
Dat dus. Bijtijds naar bed, ouders zijn dé autoriteit etc. Daar wil je gewoon niet mee te maken hebben als je zelf onafhankelijk bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik had haar gewoon een nachtje moeten geven eigenlijk. Maar een relatie zou er niet in zitten imo, daarvoor verschil je toch te erg van elkaar.
Ik bedoel, je vriendin woont bij haar ouders, zit in de 2e van de middelbare school en moet op donderdag om 23:00 thuis zijn omdat het een doordeweekse dag is, terwijl ik studeer, op mezelf woon en me lam zuip en een nacht doorhaal wanneer ik wil. En dan krijg je nog die hele crap van "oh het is puberteit en ik haat mijn school en ouders" over je heen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben het (voor de verandering) eens helemaal met je eens. Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen maar zolang de relatie gezond blijft is er geen enkel probleem.
Ja dat is volgens mij vaak het geval bij oudere jongen - jonger meisje. Die meisjes zeggen altijd zich zo oud en volwassen te voelen, terwijl het volgens mij eerder de jongens zijn die nogal kinderachtig zijn voor hun leeftijd.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
...Al heb je ook genoeg 20+'ers die nog in dat stadium zitten
16 en in de tweede van de middelbare school?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik had haar gewoon een nachtje moeten geven eigenlijk. Maar een relatie zou er niet in zitten imo, daarvoor verschil je toch te erg van elkaar.
Ik bedoel, je vriendin woont bij haar ouders, zit in de 2e van de middelbare school en moet op donderdag om 23:00 thuis zijn omdat het een doordeweekse dag is, terwijl ik studeer, op mezelf woon en me lam zuip en een nacht doorhaal wanneer ik wil. En dan krijg je nog die hele crap van "oh het is puberteit en ik haat mijn school en ouders" over je heen.
Dat is inderdaad één grote truc om ouder te lijken. Net alsof het verschil maakt of ze nou 15, 16 of 17 zijn... veel te jong is het toch wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij vaak het geval bij oudere jongen - jonger meisje. Die meisjes zeggen altijd zich zo oud en volwassen te voelen, terwijl het volgens mij eerder de jongens zijn die nogal kinderachtig zijn voor hun leeftijd.
quote:
Toen je konsekwenties schreef kon ik je hele post niet meer serieus nemen, sorry.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is je opgelegd door de maatschappij denk ik. Het sociaal moraal wat zou horen en wat niet.
18 is enkelt een wettelijk minimum. Als een meisje van 18/19 eruit ziet als 15-16 dan vallen alle mannen erover en dan is het legaal. Maar met een meisje dat echt 16-17 is dan zou je pedo zijn. Dat is best wel hypocriet. Het verraadt de geheime verlangens van mannen naar jongere meiden.
Als een mooi 16 jarig meisje zich aanbiedt bij de buurman van 45. Denk ik niet dat zo'n voorstel gauw word afgeslagen. En anders is het angst eerder uit angst voor de wettelijke konsekwenties en voor over-hysterische ouders en iedereen daaromheen die zijn gebrainwashed door het sociaal moraal
Nooooooo !quote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:
Wettelijk is het 16 jaar en moreel/moraal is het 18 jaar in Nederland!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is je opgelegd door de maatschappij denk ik. Het sociaal moraal wat zou horen en wat niet.
18 is enkelt een wettelijk minimum. Als een meisje van 18/19 eruit ziet als 15-16 dan vallen alle mannen erover en dan is het legaal. Maar met een meisje dat echt 16-17 is dan zou je pedo zijn. Dat is best wel hypocriet. Het verraadt de geheime verlangens van mannen naar jongere meiden.
Als een mooi 16 jarig meisje zich aanbiedt bij de buurman van 45. Denk ik niet dat zo'n voorstel gauw word afgeslagen. En anders is het angst eerder uit angst voor de wettelijke konsekwenties en voor over-hysterische ouders en iedereen daaromheen die zijn gebrainwashed door het sociaal moraal
Consequenties...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry, dat vind ik wel sick.. Dat kind is pas net ongesteld geworden..quote:
Goeie gesprekspartner zekerquote:
quote:
Je moet de voordelen zien: nog geen schaamhaar betekent dat ze ook niet hoeft te scherenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goeie gesprekspartner zeker
Edit; Bah. Failure, sadness. Kind krijgt net de eerste schaamhaartjes en okselhaartjes.
Potentiële pedofiel![]()
Pfff ook al zou het het laatste neukbare zijn op de wereld.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet de voordelen zien: nog geen schaamhaar betekent dat ze ook niet hoeft te scheren
Ik zou het ook niet willen hoor, maar goed, hele volksstammen die er een boner van krijgen die urenlang blijft.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfff ook al zou het het laatste neukbare zijn op de wereld.
12 jaar ? daarop krijg ik mijn pielemans echt niet stijf![]()
Kaal = fijn, true. Maar de leeftijd vind ik echt veel belangrijker.
I accidentally a 15 year old.quote:
Dat is het probleem. Tegenwoordig zien meiden er ouder uit dan dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef kL0j00h het volgende:
Waarom niet. Toen ik 19 was had ik ook met een 15 jarige. Super geil ding was dat trouwens
quote:
I swear! She said she was 39!quote:
Je hebt al een voordeel; waarsch wel hetzelfde als dat ik heb.. (zelfde afkomst.) En dat is een babyface.. Dus hosselen die minderjarige chicks. Ook als je al wat ouder bent, ze denken toch dat je 17 bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
WAT EEN HELD WAT EEN HELD LADIES AND GENTLEMEN KOM KIJKEN EN SLA STIJL ACHTEROVER DOOR DEZE FANTASTISCHE CASANOVA, HIJ WIND DE DAMES OM ZIJN VINGERS MET HETZELFDE GEMAK ALS EEN ALLIGATOR DIE EEN VLIEGTUIG VANGT. KOMT DIT ZIEN KOMT DIT ZIEN.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Tegenwoordig zien meiden er ouder uit dan dat ze in werkelijkheid zijn.
2 weken geleden in de trein een 14 jarige chick die geile praatjes tegen me had en gewoon een knetter geil ding.Dacht eerst dat ze een jaartje of 18/19 was, ze had ook zo'n lichaam, tot ik naar haar leeftijd vroeg....![]()
Sorry meid maar the party is over
Or was it.... 93? Dum dum dummmmm.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
WAT EEN HELD WAT EEN HELD LADIES AND GENTLEMEN KOM KIJKEN EN SLA STIJL ACHTEROVER DOOR DEZE FANTASTISCHE CASANOVA, HIJ WIND DE DAMES OM ZIJN VINGERS MET HETZELFDE GEMAK ALS EEN ALLIGATOR DIE EEN VLIEGTUIG VANGT. KOMT DIT ZIEN KOMT DIT ZIEN.
Afgaande van je laatste reactie zit je ermee dat ik je zeepbel heb ingeprikt. Ik beweer niet dat 15-jarige meisjes geil tegen me praten. Ik beweer het niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou blij dat jij de casanova him self bent mooiboy
Ben je gefrustreerd?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
WAT EEN HELD WAT EEN HELD LADIES AND GENTLEMEN KOM KIJKEN EN SLA STIJL ACHTEROVER DOOR DEZE FANTASTISCHE CASANOVA, HIJ WIND DE DAMES OM ZIJN VINGERS MET HETZELFDE GEMAK ALS EEN ALLIGATOR DIE EEN VLIEGTUIG VANGT. KOMT DIT ZIEN KOMT DIT ZIEN.
Je trekt je eigen conclusies. Mijn 'zeepbel' heb je niet doorgepriktquote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Afgaande van je laatste reactie zit je ermee dat ik je zeepbel heb ingeprikt. Ik beweer niet dat 15-jarige meisjes geil tegen me praten. Ik beweer het niet.
Nee, maar ik houd wel van jou hihi.quote:
Ik neem wel aan dat je een emotionele internetter bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je trekt je eigen conclusies. Mijn 'zeepbel' heb je niet doorgeprikt![]()
De tijd wanneer jou dat lukt, lig ik goed en wel al 10 jaar in mijn kist.
Maar goed, verblijf jij mij in de veronderstelling dat het wel zo is![]()
![]()
Ik wil jouw eigenwaarde natuurlijk ook niet schenden
GODVERDOMME EERST WIL HET AL NIET LUKKEN BIJ DIE 15-JARIGE MEISJES EN ZELFS JIJ WIL ME NIETquote:
Zelfs?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
GODVERDOMME EERST WIL HET AL NIET LUKKEN BIJ DIE 15-JARIGE MEISJES EN ZELFS JIJ WIL ME NIET
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfs?
Ik denk dat je bij die 15-jarigen makkelijker kunt scoren hoor
Je moeder is een motivator.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fix'd, hoerenmotivators
Een moeder neuker jaquote:
quote:
Daar hebben ze ook internet hè.quote:
Status.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom zou je naar Zuid-Amerika gaan als je ook naar Spanje kan?
More pics bittequote:
Ik ga je niet afkraken, ik ga je wel vragen om foto's. Van je chick. Halfnaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef hamster90 het volgende:
19 jarige met een vriendin van 15 meldt. Ga me maar lekker afkraken, veel plezier
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef hamster90 het volgende:
19 jarige met een vriendin van 15 meldt. Ga me maar lekker afkraken, veel plezier
Jij kan ook niemand van je eigen leeftijd krijgen, met dat gebrek aan baardgroei op die babyface van je.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen?
Lijkt me geen probleem hoor, maar ik ben al voorzienquote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen?
Maar ze vragen er wel om, dan mag het.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel een beetje te jong, denk je niet?
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn voorbeelden van wat allemaal walgelijk en veel te jong is. Gadverdamme, ik zou ze nooit geven
Dus?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Seks met iemand van onder de zestien is wettelijk gezien strafbaar in Nederland, zelfs als de persoon ermee instemt.
Nou en?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Seks met iemand van onder de zestien is wettelijk gezien strafbaar in Nederland, zelfs als de persoon ermee instemt.
En dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Je punt?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Conclusie?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
So?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/4630361/Rechter-minimale-leeftijd-seks-vanaf-16-jaar-achterhaald.ece?start=1&sort=descquote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
idd!quote:
Met andere kleding, andere bril, een ander hoofd, ander kapsel en een ander lichaam lijkt het misschien wel watquote:
Helaas, zelfs dán zou dit beeld voor eeuwig in mijn geheugen gegrift staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met andere kleding, andere bril, een ander hoofd, ander kapsel en een ander lichaam lijkt het misschien wel wat
quote:
quote:De politiek kan overwegen de leeftijd naar beneden bij te stellen. Deze suggestie deed politierechter Michiel Severein gistermorgen in zijn oordeel over een ontuchtzaak. Er stond een man uit Dokkum terecht, die een relatie had met een 14-jarig meisje, terwijl hij zelf 26 jaar oud was. Ze bedreven ook de liefde met elkaar.
Your point being?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Geniaalquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |