Even los van het feit dat dit topic verzonnen is, vijf jaar geleden, care?quote:een vriendin te zijn van mijn ex van een jaar of 5 geleden
Voor een kijk mij eens sex gehad hebben topic, is deze inderdaad behoorlijk geloofwaardig.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:01 schreef 16meter het volgende:
Goed topic. Deze is tenminste geloofwaardig.
Niet gelezen, OP was te lang maar alsnog heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:57 schreef Forza- het volgende:
Hell No.....
Dat is wat ik een 1,5 uur geleden dacht toen er voor mijn huis een rode kleine middenklasser stopte, waaruit een jonge vrouw met een vlot, pittig kapsel stapte en bij mij aanbelde...
Over het hoe & wat:
Gisterenavond flink wezen zuipen hier in de plaatselijke cafe's. Biertje in de ene hand, bil in de andere... jullie kennen het vast wel allemaal.
Maar goed. Rond een uurtje of 4 had ik het wel helemaal gehad. Aantal malen met wat leuke meiden lopen praten, maar er rolde geen DNA-contact uit dus besloot ik om me een kapsalonnetje te gaan eten bij een turk hier in de buurt...
Zo gezegd zo gedaan. Bestel me die kapsalon, maat van me een doner, komt er opeens een tweetal meiden bij ons aan tafel zitten. Schat ze een jaar of 20/21. Of ze er even bij mochten zitten.
Ik vond alles best. Ze zagen er leuk uit en de stoelen waren nog vrij, dus wat wil je nog meer.
Na wat "slap" geouwehoer voel ik opeens iets tussen mijn benen... Zit die meid tegenover me met haar tenen tussen mijn ballen.... WTF. Naja goed, als zij dat wil he
![]()
Nadat we afgerekend hadden bleek dat die meiden beiden mijn richting uit gingen, en zo namen we afscheid van die vriend van me die aan de andere kant van de stad woonde. Terwijl we richting huis liepen merkte ik dat de kleinste van de twee, die ook tegenover me zat, wel erg handtastelijk begon te worden.. Op het moment dat ik langs mijn voordeur liep en ook afscheid van de dames wou nemen (was kapotmoe) stelde ze zelf voor om nog even bij me binnen te komen.
OK !.!
Naja goed. Die vriendin liep zelf terug naar huis en ik heb tot een uur of 7 vanmorgen die meid kapotgescheurd (.! ).
Alles verliep prima, totdat ik wakker werd en ik haar aan de telefoon hoorde bellen met een meid. Ze hadden vanmiddag hockeytoernooi of zij haar kon ophalen.....
Blijkt die meid met wie ik vannacht in bed heb beland een vriendin te zijn van mijn ex van een jaar of 5 geleden.... OMFG.... Ik heb haar vanuit het bovenraam staan te begluren, maar durfde haar toen aan te spreken vanuit 2 hoog
Klacht: Als ze eracher komt dat ik dat ben dan zijn de rapen goed gaar gok ik zo. Ze doet of deed iig namelijk aan Thai Boxen![]()
![]()
![]()
Anti-Klacht: Die vriendin van haar kon het beter
Dit dacht ik dus ook bij de lange doch vermakelijke OP. Als het nu de beste vriendin was van je ex die je twee weken geleden hebt gedumpt op een verschrikkelijk lullige manier..quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Even los van het feit dat dit topic verzonnen is, vijf jaar geleden, care?
Naakt wakker geworden naast huisbaas (V)quote:Op zondag 5 juli 2009 12:01 schreef Susi het volgende:
Oh gawsh je hele posthistory
Ik wilde een paar van de topics hier neerplempen, maar al je topics in je posthistory zijn zowat door jou gestart![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Naakt wakker geworden naast huisbaas (V)
Chicks wit Dicks
Chicks with Dicks
Wat jij bent geen homo ?!?!?!?!?!?!
Koninginnenacht loopt uit op een deceptie met meid
Vriendin maakt het uit vanwege slechte sex
Erectieproblemen
Ex-Vriendin: Op hangende pootjes geneukt
Nou, vooral omdat Forza- de TS is in dit geval?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:12 schreef Adidah het volgende:
Waarom kan een verhaal waarbij relaties en seks met echte vrouwen voorkomen, volgens FOK!-ers nooit echt gebeurd zijn. Zo typisch weer.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:16 schreef Biels het volgende:
Ik heb ze beter gelezen. Maar nog steeds aardig.
Zijn ex schoonmoeder gespeeddate? Wtf!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
TS heeft wel een HEEL erg enerverend leven![]()
Wat een baas! Eerst nog zijn ex schoonmoeder gespeeddate en nu de vriendin van zijn ex gehosseld!
'vrouwen' met een "pittig kapsel"quote:Op zondag 5 juli 2009 11:57 schreef Forza- het volgende:
Hell No.....
Dat is wat ik een 1,5 uur geleden dacht toen er voor mijn huis een rode kleine middenklasser stopte, waaruit een jonge vrouw met een vlot, pittig kapsel stapte en bij mij aanbelde...
Hier begon ik te kotsen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:57 schreef Forza- het volgende:
Hell No.....
Dat is wat ik een 1,5 uur geleden dacht toen er voor mijn huis een rode kleine middenklasser stopte, waaruit een jonge vrouw met een vlot, pittig kapsel...
Ik denk eerder een lange en lege lul van al dat geneuks !quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef K-Girly het volgende:
Pffff Jij zal wel een hele lange duim hebben van al dat zuigen?
Dat zijn Romeinse boeken geschreven door mannen!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Een 'roman boek', dat zijn de beste boeken hè?
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef nattermann het volgende:
Helaas is TS sinds 341 dagen spoorloos.
Dat zijn pas bazen hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ex-Vriendin: Op hangende pootjes geneukt____ !!!
,quote:Ontzettend veel last van kontvocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |