Het is inmiddels alweer een maand geleden na mijn hachelijke avontuur op het Centraal Station van Nijmegen, en inmiddels heb ik het hele verhaal opgebiecht aan mijn ouders en een soort van schuldsanering opgesteld.
Ik heb nog met de telefoonprovider contact opgenomen (onder dwang van mijn ouders), maar deze wilden hier niet aan meewerken aangezien ik de kleine lettertjes had moeten lezen.
Maar goed. Zoals jullie misschien wel kunnen begrijpen is mijn sociale leven door mijn financiele situarie een beetje aan banden gelegd, tot gisterenavond........
Ons huis had een soort van feestje georganiseerd ter ere van het nieuwe jaar waarvoor een man of 50 uitgenodigd waren. Feestjes zijn altijd leuk, vooral als het je in dit geval weinig kost

. Omdat ik sowieso al niet in de slappe was zit kwam dit ideaal voor me uit, ik ben immers al een dikke maand niet meer uitgeweest, de kans voor me om misschien wel een leuke meid te scoren. Ik had inmiddels al zolang niet geneukt, dat ik het vermoeden had dat mijn zaad gestold was.
Uurtje of 7 zat ik al aan mijn eerste biertje en liep het huis al aardig vol. Veel lekkere wijven, de sfeer was losjes.
Echter wilde het niet echt vlotten. Om 11 uur was ik nog geen stap gevorderd en begon het er weer op te lijken dat ik alleen mijn bedje in dook. Ik besloot om het op een zuipen te zetten en voor het sterkere repetoire te gaan: Flugel.
De muziek werd harder, en tijdens de beats van o.a. Chingy begaf ik me losjes (maar met stijl) door de gangen des huizes op zoek naar een gewillige prooi.
Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens mijn rondgang mijn vrouwelijke huisbaas tegenkwam die kwam klagen over geluidsoverlast.
En toen werd ik wakker.......... naakt, naast mijn vrouwelijke huisbaas wel te verstaan. Aan de vlekken in het hoeslaken kon ik zien dat het niet bij "praten over geluidsoverlast" was gebleven. Nu zullen jullie wel denken: Nou en, geil toch ?
Nou...... mijn huisbaas is 63 en ziet eruit als de doorsnee oma
Ik voel me misbruikt en vies
Klacht: Mensen die je misbruiken met een glaasje teveel opp