abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70662634
Hell No.....

Dat is wat ik een 1,5 uur geleden dacht toen er voor mijn huis een rode kleine middenklasser stopte, waaruit een jonge vrouw met een vlot, pittig kapsel stapte en bij mij aanbelde...
Over het hoe & wat:

Gisterenavond flink wezen zuipen hier in de plaatselijke cafe's. Biertje in de ene hand, bil in de andere... jullie kennen het vast wel allemaal.
Maar goed. Rond een uurtje of 4 had ik het wel helemaal gehad. Aantal malen met wat leuke meiden lopen praten, maar er rolde geen DNA-contact uit dus besloot ik om me een kapsalonnetje te gaan eten bij een turk hier in de buurt...

Zo gezegd zo gedaan. Bestel me die kapsalon, maat van me een doner, komt er opeens een tweetal meiden bij ons aan tafel zitten. Schat ze een jaar of 20/21. Of ze er even bij mochten zitten.
Ik vond alles best. Ze zagen er leuk uit en de stoelen waren nog vrij, dus wat wil je nog meer.
Na wat "slap" geouwehoer voel ik opeens iets tussen mijn benen... Zit die meid tegenover me met haar tenen tussen mijn ballen.... WTF . Naja goed, als zij dat wil he

Nadat we afgerekend hadden bleek dat die meiden beiden mijn richting uit gingen, en zo namen we afscheid van die vriend van me die aan de andere kant van de stad woonde. Terwijl we richting huis liepen merkte ik dat de kleinste van de twee, die ook tegenover me zat, wel erg handtastelijk begon te worden.. Op het moment dat ik langs mijn voordeur liep en ook afscheid van de dames wou nemen (was kapotmoe) stelde ze zelf voor om nog even bij me binnen te komen.
OK ! .!
Naja goed. Die vriendin liep zelf terug naar huis en ik heb tot een uur of 7 vanmorgen die meid kapotgescheurd ( .! ).

Alles verliep prima, totdat ik wakker werd en ik haar aan de telefoon hoorde bellen met een meid. Ze hadden vanmiddag hockeytoernooi of zij haar kon ophalen.....
Blijkt die meid met wie ik vannacht in bed heb beland een vriendin te zijn van mijn ex van een jaar of 5 geleden.... OMFG.... Ik heb haar vanuit het bovenraam staan te begluren, maar durfde haar toen aan te spreken vanuit 2 hoog

Klacht: Als ze eracher komt dat ik dat ben dan zijn de rapen goed gaar gok ik zo. Ze doet of deed iig namelijk aan Thai Boxen
Anti-Klacht: Die vriendin van haar kon het beter
Maximum Italiano
pi_70662645
Schopje R&P
Ja doei.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 11:59:53 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_70662674
Verzonnen topics in KLB
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 5 juli 2009 @ 12:01:00 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_70662697
Jij bent toch die ene met die fantastisch verzonnen topics
  zondag 5 juli 2009 @ 12:01:00 #5
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70662698
Oke. En nu?
><(({°>
pi_70662699
Goed topic. Deze is tenminste geloofwaardig.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:01:43 #7
202348 Susi
Temple of Love
pi_70662715
Oh gawsh je hele posthistory

Ik wilde een paar van de topics hier neerplempen, maar al je topics in je posthistory zijn zowat door jou gestart
pi_70662731
Wat is het probleem? Jullie zijn al 5 jaar uit elkaar?
pi_70662745
Wat maakt het uit, het is toch je ex?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:02:57 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70662750
quote:
een vriendin te zijn van mijn ex van een jaar of 5 geleden
Even los van het feit dat dit topic verzonnen is, vijf jaar geleden, care?
pi_70662752
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:01 schreef 16meter het volgende:
Goed topic. Deze is tenminste geloofwaardig.
Voor een kijk mij eens sex gehad hebben topic, is deze inderdaad behoorlijk geloofwaardig.

Heb wel eens slechtere pareltjes gelezen op de gemiddele zondag
٩๏̯͡๏)۶
pi_70662777
TS is bang van meisjes
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 5 juli 2009 @ 12:07:14 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_70662843
Goede posthistory inderdaad
  zondag 5 juli 2009 @ 12:09:53 #14
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70662906
Heb je het wel veilig gedaan?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70662910
Fantasie +1.
pi_70662917
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_70662959
Die posthistorie.
pi_70662985
Forza heeft altijd goede topics
pi_70663052
kuttopic
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:15:42 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_70663054
Pics/Hyves van die chick?
Tics van je petten.
pi_70663119
Bang voor een ex van 5 jaar terug?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_70663208
Goed topic BoWa.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:25:47 #23
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70663322
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:57 schreef Forza- het volgende:
Hell No.....

Dat is wat ik een 1,5 uur geleden dacht toen er voor mijn huis een rode kleine middenklasser stopte, waaruit een jonge vrouw met een vlot, pittig kapsel stapte en bij mij aanbelde...
Over het hoe & wat:

Gisterenavond flink wezen zuipen hier in de plaatselijke cafe's. Biertje in de ene hand, bil in de andere... jullie kennen het vast wel allemaal.
Maar goed. Rond een uurtje of 4 had ik het wel helemaal gehad. Aantal malen met wat leuke meiden lopen praten, maar er rolde geen DNA-contact uit dus besloot ik om me een kapsalonnetje te gaan eten bij een turk hier in de buurt...

Zo gezegd zo gedaan. Bestel me die kapsalon, maat van me een doner, komt er opeens een tweetal meiden bij ons aan tafel zitten. Schat ze een jaar of 20/21. Of ze er even bij mochten zitten.
Ik vond alles best. Ze zagen er leuk uit en de stoelen waren nog vrij, dus wat wil je nog meer.
Na wat "slap" geouwehoer voel ik opeens iets tussen mijn benen... Zit die meid tegenover me met haar tenen tussen mijn ballen.... WTF . Naja goed, als zij dat wil he

Nadat we afgerekend hadden bleek dat die meiden beiden mijn richting uit gingen, en zo namen we afscheid van die vriend van me die aan de andere kant van de stad woonde. Terwijl we richting huis liepen merkte ik dat de kleinste van de twee, die ook tegenover me zat, wel erg handtastelijk begon te worden.. Op het moment dat ik langs mijn voordeur liep en ook afscheid van de dames wou nemen (was kapotmoe) stelde ze zelf voor om nog even bij me binnen te komen.
OK ! .!
Naja goed. Die vriendin liep zelf terug naar huis en ik heb tot een uur of 7 vanmorgen die meid kapotgescheurd ( .! ).

Alles verliep prima, totdat ik wakker werd en ik haar aan de telefoon hoorde bellen met een meid. Ze hadden vanmiddag hockeytoernooi of zij haar kon ophalen.....
Blijkt die meid met wie ik vannacht in bed heb beland een vriendin te zijn van mijn ex van een jaar of 5 geleden.... OMFG.... Ik heb haar vanuit het bovenraam staan te begluren, maar durfde haar toen aan te spreken vanuit 2 hoog

Klacht: Als ze eracher komt dat ik dat ben dan zijn de rapen goed gaar gok ik zo. Ze doet of deed iig namelijk aan Thai Boxen
Anti-Klacht: Die vriendin van haar kon het beter
Niet gelezen, OP was te lang maar alsnog heel veel succes met je probleempje en bedankt voor je inzet!

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 05-07-2009 12:26:15 ]
Feyenoord Rotterdam
  zondag 5 juli 2009 @ 12:29:19 #24
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_70663422
Forza- Topic.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:30:50 #25
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70663471
TS moet een fantasie roman boek schijven
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')