quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef Forza- het volgende:
Ik ben 100% hetero en ook al tig van vriendinnetjes gehad.
Hey ik ruik speklucht, jij ook?quote:
Even een kleine verbetering toegevoegdquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef Forza- het volgende:
Laat ik er maar niet omheendraaien: Ik ben 100% hetero en ook al tig van vriendinnetjes gehad.
Maar toen ik net gegeten had kreeg ik ineens de stellige behoefte om richting de kledingkast van mijn zusje te lopen en me wat vrouwenlingerie aan te trekken.
Toen ik echter op het punt stond om de kastdeur open te trekken uit de kast te komen weerhield een stem me ervan. Iets in de trend van: Dit is niet wat je wil kerel !
M.a.w. een mindfuck. Nu ben ik emotioneel best naar de kloten.
Meer mensen die dit soort gevallen meegemaakt hebben?
Wat ruik je nu aan een BHquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ach ieder zijn fetisj. Ik vond het daarentegen kinky om aan het shortje en Beha van mijn ex te ruiken :p
ghe ghe ghe
Je eigen speeksel omdat je altijd aan haar tieten liktquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ruik je nu aan een BH
Wat ben jij een homo, dat je gelijk aan een poepgaatje denkt, gadverdammequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ruik je nu aan een BH
OMG. Enorme gay.
En ruik je bij het slipje ook vaak aan de streek van het poepgaatje?
Ik weet niet wat jouw vriendin deed/doet. Maar die van mij wist tenminste wat een douche is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je eigen speeksel omdat je altijd aan haar tieten likt?
Tenzij je een ex hebt van 180 kilo ( ONE HUNDRED AND EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTY ! ) neem ik aan dat het slipje dusdanig klein is dat als je aan haar kutholplekje ruikt je gelijk haar poepgat meeneemt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat ben jij een homo, dat je gelijk aan een poepgaatje denkt, gadverdamme
En jij dacht dat deze reactie serieus te nemen was? Misschien moet jij je vriendin maar eens serieus nemen ipv andere dingen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw vriendin deed/doet. Maar die van mij wist tenminste wat een douche is.
En de geur was zeer aangenaam.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenzij je een ex hebt van 180 kilo ( ONE HUNDRED AND EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTY ! ) neem ik aan dat het slipje dusdanig klein is dat als je aan haar kutholplekje ruikt je gelijk haar poepgat meeneemt.
Maar goed het is al te ziek voor woorden dat ik het over heb. En dat alleen maar omdat een freak als jou dit lekker vind
Je kent ( gelukkig) mijn privéleven niet. Maar een oordeel dat ik maar eens mijn vriendin serieus moet nemen slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En jij dacht dat deze reactie serieus te nemen was? Misschien moet jij je vriendin maar eens serieus nemen ipv andere dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |