Nou nou nou nou nou.......
Net wakker met een vette kater van het Konninginnenacht uithouden in het altijd gezellige Utrecht. Uurtje of 10 gisteravond met een stel vrienden begonnen met het drinken van oranjebitter en meer van dat soort zooi, om vervolgens al biertankend rond een uurtje of 12 het cafe in te duiken.
Uiteraard waren we allemaal geheel in stijl in het Oranje verkleed. (met zulks een leuk Oranje tulpje op mijn hoofd) en we trokken al vrij snel de aandacht van de nodige Chicks en Chiquita's in de plaatselijke kroeg. Maar goed. Beetje sjansen en dansen je kent het wel met zo'n wijfie. Dus na een pils of 30 ik in een jolige bui vragen of ze nog zin had in een Oranjetompoes bij me thuis (had Oranjecondooms met sinaasappelsmaak gekocht en Oranjetompoes was daar mijn verbastering van, wat zij op dat moment niet snapte
![]()
).
Al gezellig pratend liepen we naar mijn huis toe. En volgens mij had ze na 5 minuten zelf al door dat ik geen tompoezen in huis had
![]()
. Dus terwijl ik haar al helemaal uitgekleed had en ik nog alleen mijn oranje boxershort op mijn enkels had en bezig was de oranjecondoom over mijn leuter te trekken gaat ineens haar telefoon af. Haar vader, waar ze bleef. Die stond al een kwartier in de auto te wachten schijnbaar bij de uitgaansgelegendheid waar ze bleef......
Dus ik zo vragen hoe oud ze was: 15 !!!!!!
![]()
En dat terwijl ik er 28 ben :'( :'( :'(
Ik wist niet hoe snel ik alles aan moest trekken en haar buiten te deur heb gezet. Voor hetzelfde geld had ik haar gevuld en had ik dit nu vanuit de bajes kunnen typen....
Klacht: Oranjemeisjes die er ouder uitzien als dat ze werkelijk zijn door het toedoen van schmink en oranje lingerie