ik ookquote:
mij ook maar hoe f5 ik op m'n iPod? :"")quote:
f5 indrukken.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
mij ook maar hoe f5 ik op m'n iPod? :"")
links boven in, fapperdquote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
die homeknop en die knop bovenaan waarmee ie op standby gaat tegelijketijd in houden voor een seconde of 10quote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Awwwquote:Op zondag 5 juli 2009 01:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was alleen maar een verjaardag.
Zonder chickies.
Ik ookquote:Op zondag 5 juli 2009 01:03 schreef mstr het volgende:
Al die iPod'ers hier
Terwijl ik relaxt met m'n laptop hier zit
Ik moest achter mijn computer vandaan. Dus ook laptop.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:03 schreef mstr het volgende:
Al die iPod'ers hier
Terwijl ik relaxt met m'n laptop hier zit
Okéquote:Op zondag 5 juli 2009 01:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest achter mijn computer vandaan. Dus ook laptop.
Kiddo`s die geen eigen computer hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest achter mijn computer vandaan. Dus ook laptop.
Het scherm is te klein om effiecent te kunnen lezen. Also, geen spellcheckquote:Op zondag 5 juli 2009 01:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ook
Ik hou niet zo van internetten op ipod, de apps daarintegen zijn
Vetklep je hebr me van je vijande lijst afgehaald. En ik heb geen tijdslot op mij EIGEN computer. Ik heb een moeder. Je weet wel. Dat ding dat jij hebt opgegeten.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kiddo`s die geen eigen computer hebbenof een tijdslot op hun computer hebben
Wat ben jij een kankermongool zeg.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kiddo`s die geen eigen computer hebbenof een tijdslot op hun computer hebben
Is dat het enige waarmee je kunt schelden?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vetklep je hebr me van je vijande lijst afgehaald. En ik heb geen tijdslot op mij EIGEN computer. Ik heb een moeder. Je weet wel. Dat ding dat jij hebt opgegeten.
Nee, ik kan ook vragen waar je die BH hebt gekocht.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is dat het enige waarmee je kunt schelden?
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef MarkM het volgende:
Ik verwacht nu een rel, jammer dat Juicyhil mijn posts niet kan lezen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook vragen waar je die BH hebt gekocht.
Die heeft haar beltegoed al gedoneerd aan emofonds Dokter.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:13 schreef mstr het volgende:
Zijn hier nog gewillige dames?
Of moet ik h2k smsen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Die heeft haar beltegoed al gedoneerd aan emofonds Dokter.
Aha! Bij de C&A hebben ze helemaal niet jouw maat.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Lingerieafdeling van C&A, goed spul daar.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha! Bij de C&A hebben ze helemaal niet jouw maat.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Jammer van 't geld ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
he bloodysunday gast.quote:
Hoe oud?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die zijn ook dik?quote:
Alles goed man?quote:
Ja ook hoorquote:
Alle TSers zijn al weg, anders hadden we nog ff voor een rel kunnen zorgen in een topicquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoe oud?Pics?
20 en 23.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt een andere keer dan nog welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Alle TSers zijn al weg, anders hadden we nog ff voor een rel kunnen zorgen in een topic
Vertel dan, hoe weet je dan dat ze m`n maat niet hebben?quote:
Dat wisten we zo onderhand wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:18 schreef mstr het volgende:
Ik ben altijd in voor een rel.
Omdat iedereen weet dat ze in "normale winkels" niet ver boven XXXXL gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vertel dan, hoe weet je dan dat ze m`n maat niet hebben?
So what?quote:
Overtuigendquote:Op zondag 5 juli 2009 01:23 schreef mstr het volgende:
[..]
So what?
Zeg tegen je ouders dat je even gaat vragen of het wat zachter kan.
En dan lekker gaan meefeesten
Jij krijgt geen pics. Relnicht.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:23 schreef bloodysunday het volgende:
Teringleier waar blijven die pics nou, ik zit te wachten
Ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik wil haar weer zien eigenlijk
En gezellig mee kletsen.
Dat heb ik ook niet nodigquote:Op zondag 5 juli 2009 01:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet dat ze in "normale winkels" niet ver boven XXXXL gaan.
Skylark welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja dat ja. Ik ga pics van mijn zussen niet aan iedereen uitdelen.
Jouw fobo vertelt mij iets anders.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja dat ja. Ik ga pics van mijn zussen niet aan iedereen uitdelen.
Staan daar maten dan?quote:
Jij zal daar ongetwijfeld verre van verstand van hebben. Misschien de tieten van je mams ooit es gezien, maar daar houd het bij op.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar die foto verteld mij genoeg over jou cupmaat.
nee die gast "Mozy", kudt newbie dat het er isquote:
Normaal tegen bsquote:
is geen rel te noemenquote:
Nee.quote:
Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Juicyhil het volgende:
he 16 jarig ettertje, check fb topique
Post ze!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:
dit topic heeft een ernstig gebrek aan tienertietjes
Helaas niet aan klapjosti'squote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:
CPquote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:
ik neem aan dat de vaste vrouwelijke pub'ers wekelijks hun tetten postenquote:
Ik "ken" je sinds de laatste downtime. Toen deed je meteen irri in de IRC.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?
Dat valt heel hard tegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik neem aan dat de vaste vrouwelijke pub'ers wekelijks hun tetten posten
Had ik ook verwacht, helaas zit het hier andersquote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen voor de echte vertrouwde SC bazen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
WATquote:
Ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen voor de echte vertrouwde SC bazen.
Doe het ff zelf, volgens mij vind jij het kkgeil om lekker in je anus genomen te worden.quote:
Omdat je als een randdebiel die link naar dat faalforum zat te spammen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik "ken" je sinds de laatste downtime. Toen deed je meteen irri in de IRC.
Kijk maar uit dat je mammie het niet leest, dan mag je 2 weken niet meer op de scooter.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doe het ff zelf, volgens mij vind jij het kkgeil om lekker in je anus genomen te worden.
Dat deed ik niet jij blinde imbecielquote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat je als een randebiel die link naar dat faalforum zat te spammen.
Laat mij jou ook even heel hard uitlagen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef bloodysunday het volgende:
Als je naar het fobo gaat van mstr krijg je spontaan de slappe lag
Ik zei alleen sterf en kreeg al een banquote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik "ken" je sinds de laatste downtime. Toen deed je meteen irri in de IRC.
Lag.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef bloodysunday het volgende:
Als je naar het fobo gaat van mstr krijg je spontaan de slappe lag
quote:
Daar fappen ze volgens mij op bansquote:Op zondag 5 juli 2009 01:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zei alleen sterf en kreeg al een banmeer had ik niet gezegd
Dat verantwoordt je jostigedrag volledig.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dyslectisch jewaidsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Knap dat je dat woord wel goed schrijft dan.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dyslectisch jewaidsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ja geniaalquote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Knap dat je dat woord wel goed schrijft dan.
Boeiend. Het was nogsteeds een faalforum.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat deed ik niet jij blinde imbeciel
1 of andere kloon gast.
Ik was Juicyhil en die kloon was dus Juicyhill
aha. dat was een beste grapquote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat verantwoordt je jostigedrag volledig.
Meld je dan op phpbb.com. Het is niets meer en niets minder.quote:
Ga in KLB irritant doen. Of is dat al dood?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
aha. dat was een beste grap![]()
jij trekt vast volle zalen
Als KLB een ander woord was voor Jotcha wel ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga in KLB irritant doen. Of is dat al dood?
Hoezo dat nou weer? Ik spreek geen nerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meld je dan op phpbb.com. Het is niets meer en niets minder.
Ik ben vandaag naar Transformers geweestquote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef gers het volgende:
ofja de decepticons![]()
ik heb een re-issue g1 megatron
Ik heb gewoon een fobo hoor, dat is mijn dagelijkse outfit.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef Jotcha het volgende:
En mij uitlachen om mijn foto terwijl je zelf te laf bent om er een neer te zetten
Praat je nooit in jezelf dan?quote:
Ja daar ben ik ook blij omquote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef mstr het volgende:
Kanker wat ben ik blij dat ik niet in KLB kom zeg.
Doe het maar af met een slechte grap.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fobo hoor, dat is mijn dagelijkse outfit.
Dit.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef mstr het volgende:
Kanker wat ben ik blij dat ik niet in KLB kom zeg.
Omdat ik mijn kleren aan iemand wou laten zien? Dat mag niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet in de badkamer foto's van mezelf te maken
Om het dan in je fobo te gaan zettenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mijn kleren aan iemand wou laten zien? Dat mag niet?
Je hoeft er niet te kijken he. En laat anders een foto van jezelf zien? Liefst niet googlen op een fotomodelquote:Op zondag 5 juli 2009 01:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Om het dan in je fobo te gaan zettenen je kleren aan iemand laten zien
![]()
wtf.
Het is hier PUB, ga dan weg als je niks te melden hebt.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef gers het volgende:
ach mensen niet druk maken op die pub'ers zodraai hun balletjes zijn ingedaald worden ze vanzelf volwassen
Jij hebt echt een kut jeugd gehad? Of niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef gers het volgende:
ach mensen niet druk maken op die pub'ers zodraai hun balletjes zijn ingedaald worden ze vanzelf volwassen
Jij blijkbaar wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kut jeugd gehad? Of niet?
Pub meet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:50 schreef gers het volgende:
boh komen jullie ook trouwens op de meet kunnen we fijn irl rellen
ajb niet zegquote:Op zondag 5 juli 2009 01:50 schreef gers het volgende:
boh komen jullie ook trouwens op de meet kunnen we fijn irl rellen
klb meetquote:
tienertietjes op meets doen het altijd goedquote:
Tuurlijk kom ik nietquote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef gers het volgende:
ik ga alleen naar een pubmeet voor de tienertietjes![]()
nee de KLB meet natuurlijk
geef me 1 reden waarom ik dat zou doenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te kijken he. En laat anders een foto van jezelf zien? Liefst niet googlen op een fotomodel
doe dan btquote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef gers het volgende:
[..]
tienertietjes op meets doen het altijd goed
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Jij wel, anders was je niet zo dik geweest.
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
geef me 1 reden waarom ik dat zou doen
een tiener is te weinig voor de fok klb gangbangquote:
Ze zijn wel altijd een schot in de roos. Niet dat jij moeilijk te missen bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijk
Maar dan ben je nog wel een lafbekjequote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]dat jij nou foto's post van jezelf is niet mij probleem. Betekent niet dat ik het moet doen
Dat dusquote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
KLB meets worden toch altijd ONZ meets?
Jij doet de groetjes aan je moeder + zussen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:58 schreef Mozy het volgende:
Ik ga is slapen. Truste fapperds, schatjes en vetklep.
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom probeer jij dan een KLB meet te organiseren?
gezegd, ff de NAZI uithangenquote:Op zondag 5 juli 2009 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
slapen :w of had ik dat al gezegt :p
Ik geef even een voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.
Maar gezien grootste deel van de bazen niet willen komen
eh nee, waarschijnlijk gewoon omdat het allemaal emimichjes zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik geef even een voorbeeld.
??? = Baas. ??? zit in het KLB en post als een échte baas.
Vervolgens willen de wannabe-bazen/clonen hem ontmoeten samen met wat andere bazen.
Dan zegt de baas natuurlijk, "ho is even, ik ben baas". Dus, dan gaat hij niet... omdat het kan.
Snap je het eindelijk?
In het begin niet.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In het begin niet.
En toen propte ik me vol met paracetamol.
En toen heb ik heerlijk geslapen.
Maar nu ga ik denk ik straks even naar het ziekenhuis want dit gaat niet goed.
Je vergeet 'Hello'quote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef KingGone het volgende:
Gooooooodmorning. How are you . Tutu.
Ik dacht dat het vandaag al zo slecht zou wordenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef Renesite het volgende:
God god god... volgende week is het weer koudIK HAAT NEDERLAND
!!
Kouder weerquote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef Renesite het volgende:
!!
Stel je niet aan..quote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef Renesite het volgende:
!!
Ik was van plan terrasje te crashenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag al zo slecht zou worden
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
Die twee weken weersverwachting voor Lelystad is gewoon perfect.
180 tot 20 graden, heerlijk.
Het zou gisteren ookal slecht wordenquote:
Tis nu al koud hierbovenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het zou gisteren ookal slecht worden... Alleen maar zon gezien gister.
quote:
Als in...?quote:
Onze thermostaat springt aan als hij onder de 20 komt, hij staat nu op 26, door buiten dus... En buiten superfelle zon...quote:
Hoe ist?quote:
geen ideequote:
Ik lig hier gewoon op de tochtquote:Op zondag 5 juli 2009 12:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Onze thermostaat springt aan als hij onder de 20 komt, hij staat nu op 26, door buiten dus... En buiten superfelle zon...
Nouja was ik niet, maar dat hoorde ik gisteren dus in de Albert Heijn, toen ik aan het werk was, zaten we achter (dus niet aan het werk, leuke grap.). Kwam dr zoeen helicopter over en die schijnt dus daar aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haal dan ook niet van die rare fratsen uit!
Omdat want? Krentenbol. is net zo seksi :$ (L)quote:Op zondag 5 juli 2009 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Ja nijn je bent blauw, veroorzaak eens een Krentenbolrel.
Ja, dat zei je nog! Krentenbol was nogal wild vannachtquote:Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat want? Krentenbol. is net zo seksi :$ (L)
Is Chai een japanner?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
DAAR WOONT CHAI IN DE BUURT.
DIE GAAT DAAR ALTIJD ZWEMMEN.
Sowieso dom, ken jij die brug? Echt stom als je daar af springt. En ik zat vrijdag met mn vriendin langs de IJssel, superharde stroming, dan ben je echt dom.quote:
Nee, een chineesquote:
Ik heb vannochtend nog een stukje Krentenbol. gehad.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat zei je nog! Krentenbol was nogal wild vannacht!!
Schat, die brug ligt zo goed als bij me in de achtertuin. Is CHAI een jongen van 19?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
DAAR WOONT CHAI IN DE BUURT.
DIE GAAT DAAR ALTIJD ZWEMMEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |