Doeiquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 uur. Maar de buren zijn op een feest, en hij had al aardig wat op toen hij ging
Ja maar ze zal vast wel weten dat je daar niks aan kan doenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Mozy het volgende:
[..]weet je wat mij kut lijkt? Dat wanneer ikbbij Chai blijf slapen ik wakker word met een dikke ochtend-boner.
Doe je niets aanquote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Mozy het volgende:
[..]weet je wat mij kut lijkt? Dat wanneer ikbbij Chai blijf slapen ik wakker word met een dikke ochtend-boner.
Ik een nog veel grotere. Just do it.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt een newb op het gebied van zoenen enzo![]()
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ikquote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ze zal vast wel weten dat je daar niks aan kan doenOf wou je voor altijd in een ander bed gaan slapen?
Als dat niet zo is dan moet ze maar lesbisch wordenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ik
Je moet vooral zo gaan denken, gaat het sowieso foutquote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ik
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je moet vooral zo gaan denken, gaat het sowieso fout
Is ze veelste lekker voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan moet ze maar lesbisch worden
Moozjequote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onnetje!
Hoe gaat het met de eo internetfilter?
Hallo nephosselaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
hallo ipoot dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |