Hoezo dat nou weer? Ik spreek geen nerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meld je dan op phpbb.com. Het is niets meer en niets minder.
Ik ben vandaag naar Transformers geweestquote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef gers het volgende:
ofja de decepticons![]()
ik heb een re-issue g1 megatron
Ik heb gewoon een fobo hoor, dat is mijn dagelijkse outfit.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef Jotcha het volgende:
En mij uitlachen om mijn foto terwijl je zelf te laf bent om er een neer te zetten
Praat je nooit in jezelf dan?quote:
Ja daar ben ik ook blij omquote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef mstr het volgende:
Kanker wat ben ik blij dat ik niet in KLB kom zeg.
Doe het maar af met een slechte grap.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fobo hoor, dat is mijn dagelijkse outfit.
Dit.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef mstr het volgende:
Kanker wat ben ik blij dat ik niet in KLB kom zeg.
Omdat ik mijn kleren aan iemand wou laten zien? Dat mag niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet in de badkamer foto's van mezelf te maken
Om het dan in je fobo te gaan zettenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mijn kleren aan iemand wou laten zien? Dat mag niet?
Je hoeft er niet te kijken he. En laat anders een foto van jezelf zien? Liefst niet googlen op een fotomodelquote:Op zondag 5 juli 2009 01:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Om het dan in je fobo te gaan zettenen je kleren aan iemand laten zien
![]()
wtf.
Het is hier PUB, ga dan weg als je niks te melden hebt.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef gers het volgende:
ach mensen niet druk maken op die pub'ers zodraai hun balletjes zijn ingedaald worden ze vanzelf volwassen
Jij hebt echt een kut jeugd gehad? Of niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef gers het volgende:
ach mensen niet druk maken op die pub'ers zodraai hun balletjes zijn ingedaald worden ze vanzelf volwassen
Jij blijkbaar wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kut jeugd gehad? Of niet?
Pub meet?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:50 schreef gers het volgende:
boh komen jullie ook trouwens op de meet kunnen we fijn irl rellen
ajb niet zegquote:Op zondag 5 juli 2009 01:50 schreef gers het volgende:
boh komen jullie ook trouwens op de meet kunnen we fijn irl rellen
klb meetquote:
tienertietjes op meets doen het altijd goedquote:
Tuurlijk kom ik nietquote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef gers het volgende:
ik ga alleen naar een pubmeet voor de tienertietjes![]()
nee de KLB meet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |