Bedankt zal het meteen gaan aanpassenquote:
Ga ergens anders off-topic doen, daar heb je je JSF draadje voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:43 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Weten we echt zeker dat die ZO niet in onze hangaars past.!
Hé, de Castor!quote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef Fotografie.vink het volgende:
Onderlaatst weer wat wezen fotograferen:
[ afbeelding ]
Helaas zit er dan wel wat ruis in.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
Is die foto van die Apache die z'n flares afschiet ook in High Res te krijgen?
Daar kijk ik wel omheenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:06 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Helaas zit er dan wel wat ruis in.
[ link | afbeelding ]
International Sanicole Airshow by Fotografie Vink, on Flickr
Speciaal voor jou en de andere fans van de castor:quote:Op donderdag 26 september 2013 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel omheen, mijn dank is groot
![]()
Heb je ook nog mooi spul van de schepen?![]()
Heb er nog een paar van die dag die ik nog online moet gaan zettenquote:
Dank je Rave, kon deze niet meer terugvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:12 schreef Rave_NL het volgende:
Kick.
Alles is beter dan een banner met Hennis.
Bij welk onderdeel heb je gezeten als ik vragen magquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef AchJa het volgende:
Oldskool artillerie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
41 Afdva.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:27 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Bij welk onderdeel heb je gezeten als ik vragen mag
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mooie foto's AJ! Fantastisch om te zienIk vraag me wel af, waar is dat statief voor dat op twee foto's op de voorgrond staat? En hadden jullie altijd zoveel "uitbouw" met de camonetten wanneer er geschoten werd?
Dat is de Collimator.quote:
Nee, was ook niet noodzakelijk maar is gewoon handig om al je rotzooi onder te gooien en de munitiewerkers konden daar hun ding doen. En je zit lekker uit het zicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
En hadden jullie altijd zoveel "uitbouw" met de camonetten wanneer er geschoten werd?
Als er budget is wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef jaren80 het volgende:
Toffe foto's![]()
Zou defensie weer grote aantallen willen aanschaffen als daar de budgeten voor zouden komen?
Neehoor, gewoon de norm die is afgesproken binnen de navo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef jaren80 het volgende:
2% is wel erg ruim he. Bovendien meende ik dat de operationele kosten van die tanks destijds om en nabij de 100 miljoen bedroegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |