Dat, en het is gewoon zonde om steeds teveel te koken voor het geval dat er Turken op bezoek komen.quote:
"Onze" cultuur? Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:46 schreef Rechterbal het volgende:
Sorry, maar hoor ik hier een turk die klachten heeft over onze cultuur?
Jullie turken staan ook echt open voor alles he.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef thloreg het volgende:
" en ik hoor je vriendin al bezig in de keuken " Ik kijk ze aan zo van:
"waar gaan jullie nou heen? "
Turks eten is lekker hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef 3keernix het volgende:
Ik zou alleen blijven voor een Kapsalon of Kebab anders zou ik ook weggaan :-)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie turken staan ook echt open voor alles he.....
quote:
Als die persoon onaangekondigd voor de deur verschijnt krijgt deze niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef wapwip het volgende:
hahahahah heel herkenbaar![]()
als iemand rond etenstijd bij ons op bezoek komt, eet ie lekker een hapje mee.
Nou Swarma...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
het 1e goede cultuur verschil dat ik hoor
Idem hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef wapwip het volgende:
hahahahah heel herkenbaar![]()
Trouwens is dat niet alleen bij turken hoorBij ons precies hetzelfde, als iemand rond etenstijd bij ons op bezoek komt, eet ie lekker een hapje mee. Word zelfs soms nog als belediging gezien als je dan niet blijft mee eten
iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef wapwip het volgende:
Word zelfs soms nog als belediging gezien als je dan niet blijft mee eten
Jij draait het weer lekker om, er zijn hier mensen die "quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch mooi al die zolderkamerhelden hier.
Zelfs ik als Griek kan Turkse gastvrijheid beamen. Niet elke Islamitische buitenlander is een crimineel hoor.
Zeker onder Turken niet.
Dom rechts stemvolk.
not in a miljon years, daar ben ik veel te "hollands" voorquote:
Heb jij standaard teveel ingredienten in huis? Of kook jij standaard teveel voor aantal personen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd
maar de hollander denkt dan: "shit man, als ik nu blijf eten, ben ik noodgedwongen om hen bij ons voor avondeten uit te nodigen"
voor wat hoort wat mentaliteit![]()
![]()
het is dan ook een gewoonte hier, mag jij best raar vinden, maar het IS hier dus heel gewoon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef krioro het volgende:
Die Nederlandse gewoonte vind ik ook vrij raar ja.
Bij Nederlanders kan dat ook meestal niet, omdat er maar voor 2 personen boodschappen is gedaan. Aan de Turken hier: hoe doen jullie dat? Eten maken voor onverwachte gasten? Ik kan altijd wel wat uit de voorraadkast trekken, maar dingen als vers vlees of groenten heb ik niet echt over zegmaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Handschoen het volgende:
Vind het best normaal... Je gaat er toch niet vanuit dat je kan blijven eten?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij standaard teveel ingredienten in huis? Of kook jij standaard teveel voor aantal personen?
nog zo'n cultuurverschil, wij turken gooien NOOIT!!! goed voedsel wegquote:![]()
![]()
Nederlanders gooien niet zoveel eten weg als Turken, domme nederlanders
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:59 schreef right_turn het volgende:
Haha, turkie turkie broek met een jurkie!
Zijn zat mensen die hun eten gewoon bewaren en later verder opeten, waar denk je dat de term 'kliekjes' vandaan komt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
[..]
nog zo'n cultuurverschil, wij turken gooien NOOIT!!! goed voedsel weg
er is echt niets mis met voedsel dat een dagje oud is hoor, dus mijn tip aan de hollanders: gooi geen goed voedsel weg is echt zonde, gewoon de volgende wat restjes eten is echt gewoon OK
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:47 schreef wise het volgende:
zozo, dat zie je niet vaak. Een gastvrije turk
Meestal eten we dan of met allen gewoon iets minder, als het doordeweeks is. Als het in het weekend is, aangezien er dan 9 van de 10 keer visite is word er gewoon teveel gemaakt omdat we weten dat er mensen komen. Zo niet, eet je de volgende dag hetzelfde, makkelijk zatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Flurry het volgende:
[..]
Bij Nederlanders kan dat ook meestal niet, omdat er maar voor 2 personen boodschappen is gedaan. Aan de Turken hier: hoe doen jullie dat? Eten maken voor onverwachte gasten? Ik kan altijd wel wat uit de voorraadkast trekken, maar dingen als vers vlees of groenten heb ik niet echt over zegmaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is dan ook een gewoonte hier, mag jij best raar vinden, maar het IS hier dus heel gewoon.
niet fout, niet goed, maar gewoon.
Wij doen altijd voor onszelf koken, maar we zorgen gewoon ervoor dat onze gast ALTIJD wat krijgt. Desnoods maak je wat anders en maak een variatie zo dat het meer lijkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij standaard teveel ingredienten in huis? Of kook jij standaard teveel voor aantal personen?![]()
![]()
Nederlanders gooien niet zoveel eten weg als Turken, domme nederlanders
![]()
![]()
Joden afmaken was in Duitsland ook een gewoonte. Niet fout, niet goed, maar gewoon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is dan ook een gewoonte hier, mag jij best raar vinden, maar het IS hier dus heel gewoon.
niet fout, niet goed, maar gewoon.
grow a brain.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Joden afmaken was in Duitsland ook een gewoonte. Niet fout, niet goed, maar gewoon.
Praat ff voor jezelf. Ik ben een "kaaskop" en ik stuur mensen bij etenstijd ook niet weg. Heb ik niks in huis wordt er wat besteld of gehaald. Maar over het algemeen heb ik wel dingen in huis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef beerten het volgende:
TS heeft een terechte klacht! Wij kaaskoppen zijn vergeten wat gastvrijheid en spontaniteit is.
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef beerten het volgende:
TS heeft een terechte klacht! Wij kaaskoppen zijn vergeten wat gastvrijheid en spontaniteit is.
uiteraard, maar eten weggooien dat aan tafel over is heel gewoon eigenlijk, niets ongebruikelijks iig, terwijl het bij ons not done is, maar ik denk dat dat voor een groot gedeelte ook omdat de 1e generatie turken veel armoede hebben gekend en in de jeugd van deze mensen voedsel niet in overvloed aanwezig wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die hun eten gewoon bewaren en later verder opeten, waar denk je dat de term 'kliekjes' vandaan komt?
Ik ga een gemene vraag stellen:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:10 schreef wapwip het volgende:
[..]
Meestal eten we dan of met allen gewoon iets minder, als het doordeweeks is. Als het in het weekend is, aangezien er dan 9 van de 10 keer visite is word er gewoon teveel gemaakt omdat we weten dat er mensen komen. Zo niet, eet je de volgende dag hetzelfde, makkelijk zat![]()
Meestal bedoelen mensen zoals hij het in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Praat ff voor jezelf. Ik ben een "kaaskop" en ik stuur mensen bij etenstijd ook niet weg. Heb ik niks in huis wordt er wat besteld of gehaald. Maar over het algemeen heb ik wel dingen in huis.
Eten weggooien is niet netjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
uiteraard, maar eten weggooien dat aan tafel over is heel gewoon eigenlijk, niets ongebruikelijks iig, terwijl het bij ons not done is, maar ik denk dat dat voor een groot gedeelte ook omdat de 1e generatie turken veel armoede hebben gekend en in de jeugd van deze mensen voedsel niet in overvloed aanwezig was
Bij ons is altijd iets in huisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ga een gemene vraag stellen:
hoe doe je dat dan als je op zondag de restjes van zaterdag op eet en er gasten zijn die ineens blijven eten?
Wij niet gastvrij?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef beerten het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef beerten het volgende:
Dus ze zijn wel blijven eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef thloreg het volgende:
De buren hebben zelfs drie keer opgeschept omdat ze nog nooit zo lekker hadden gegeten.
Wat hebben we gehad was heel simpel en standaard te weten dit. Makkelijk en lekker.
duh.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef thloreg het volgende:
@ jor_dii :
Nou aangezien wij altijd in het weekend voor de hele week e.d inslaan, is er altijd genoeg
eten in huis,logisch want doordeweeks werken we beiden ook nog.
En voor de azijnzeikers: snel eten bereiden is echt niet diepviries pizza in je oventje
flikkeren en dan opwarmen en opeten.
Hoe leren Nederlanders volgens jou dan koken? Ook van hun ouders lijkt me he.quote:Gewoon zorgen dat je bijvoorbeeld altijd een baal rijst of aardappelen in huis hebt,een
snelkookpan ,vlees in de diepvries en wat kruiden en je komt al een heel eind. Daarbij
wordt elke Turkse zoon of dochter wijsgemaakt in de keuken door de moeder( ik denk
ook bij andere allochtonen) en is het niet meer dan logisch dat je later wanneer je
ouder wordt je ook je eigen potje kan koken.
Kan me moeilijk voorstellen dat dat 'het lekkerste is dat ze ooit hebben gegeten'. Kan me wel voorstellen dat het lekker is, hoor.quote:De buren hebben zelfs drie keer opgeschept omdat ze nog nooit zo lekker hadden gegeten.
Wat hebben we gehad was heel simpel en standaard te weten dit. Makkelijk en lekker.
Hunquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wij niet gastvrij?
Volgens mij hebben we hele kuddes turken/marrokanen/polen en andere meuk ons land binnengelaten en ze nog een uitkering gegeven ook.
volkomen terecht dat TS zijn nederlandse gasten mee wilt laten eten. Hun betalen immers zijn uitkering.
Opgelost.
Goed idee. Doe vanavond maar, heb geen zin om eten te maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef Darkestrah het volgende:
Beter gaan alle turken van Fok één massale maaltijd maken voor de nederlandse fokkers. Gastvrij? Dat stellen we op de proef!
ies koeltoer!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef thloreg het volgende:
Hebben wij gisternmiddag bezoek van wat buren bij mijn vriendin thuis die even
later de keuken induikt om het avondeten voor te bereiden, zeggen de buren
terwijl het zo tegen 18:00 uur loopt "nou wij moeten maar eens gaan want tis
etenstijd en ik hoor je vriendin al bezig in de keuken " Ik kijk ze aan zo van:
"waar gaan jullie nou heen? " zeg ik: "ja en?..je blijft toch gewoon eten?"
Buren kijken mij aan: " Ja maar we hebben toch geen afspraak gemaakt
om te komen eten?"![]()
[ afbeelding ]
Ik: " Bij ons Turken is het normaal dat als je tegen etenstijd er nog bent je gewoon
mee eet. Tis tenslotte logisch want wie laat er nou zijn gasten hongerig weggaan? "
Klacht? Hollandse buren die denken dat je overal een afspraak voor moet maken.
Zo een spuitjeslucht mentaliteit en pre 30 jaren gedachte...
En anders eerst vragen of ze mee willen eten, voordat je ook voor hen gaat staan koken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:42 schreef devl1nsect het volgende:
Goed fatsoen: niet in de keuken gaan staan te koken indien je visite hebt.
Ik begin trek te krijgen van dit topic...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:35 schreef Lale het volgende:
Dit topic mist foto's. Die van sarma, dolma, borek, corek, pogaca, lahmacun, pilav, kuru fasulye, sulu kofte, cig kofte, manti, mercimek corbasi, sis cop, lokum, pismaniye, simit etc. etc.?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Misschien hadden die mensen al eten in huis wat die dag op moest? Ik zou trouwens lekker blijven eten, ik heb zelf een hekel aan koken, overal waar ik mee kan eten is meegenomen.
Bij mij kun je ook niet blijven eten, want ik heb amper iets in huis
Gast, leer Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wij niet gastvrij?
Volgens mij hebben we hele kuddes turken/marrokanen/polen en andere meuk ons land binnengelaten en ze nog een uitkering gegeven ook.
volkomen terecht dat TS zijn nederlandse gasten mee wilt laten eten. Hun betalen immers zijn uitkering.
Opgelost.
Gewoon wat later etenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Omniej het volgende:
Terechte klacht inderdaad.
Als mensen hier rond etenstijd nog zijn, is het eigenlijk ook normaal dat ze gewoon mee kunnen eten. En nee, daar is uiteraard geen rekening mee gehouden, maar er valt altijd wel wat te verzinnen... Als er echt niets in huis is, kun je desnoods gewoon wat gaan halen.
Heb laatst nog Chinees gehaald toen er wat bezoek was blijven plakken en het gewoon erg gezellig was. Je kunt gasten moeilijk je huis uitschoppen omdat het etenstijd is, toch?Ik vraag me serieus af hoe dat volgens de 'Hollandse mentaliteit' zou moeten gaan.
Wtf? Limburgers kunnen daar ook wat van hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef postmortum het volgende:
Hoe verder je naar het Noorden gaat in NL hoe ongastvrijer de mensen worden![]()
Vooral in de Randstad denken ze alleen maar aan zichzelf. Om 15.00 uur: 1 kopje koffie met 1 droog biscuitje. Als ik zoiets hier in Limburg zou flikken werd ik met pek en veren de stadswal over geflikkerd
limburgers zijn licht rascistich ingesteldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf? Limburgers kunnen daar ook wat van hoor.Blijkbaar ontmoet ik steeds de verkeerde.
Dat merkte ik ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
limburgers zijn licht rascistich ingesteldSorry maar het is echt zo
en toch komt 99% van de Nederlanders ieder jaar weer naar Limburg om te genieten van onze vrouwen , cultuur en koffieshopsquote:
foute vriendenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat merkte ik ja.![]()
Maar dat is niet zo relevant bij dit geval. Gewoon vrienden enzo.
Ja, hier in Amsterdam is geen cultuur, geen vrouwen en al helemaal geen coffeeshopsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
en toch komt 99% van de Nederlanders ieder jaar weer naar Limburg om te genieten van onze vrouwen , cultuur en koffieshops![]()
ik zou ze eigenlijk gelijk moeten verbannen die Hollandse profiteurs , maar het is dat ze hier geld achterlaten. Zijn die zielige kaaskopjes nog ergens goed voor
Wtf man en zo ver wonen we volgens mij niet eens van elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
foute vriendenIk kan gewoon om 3 uur in de nacht bij mensen naar binnen wandelen en eten krijgen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:23 schreef HeatWave het volgende:
verkapt "pik de turken eruit" "pik de rare Nederlanders zoals beschreven in de OP eruit" topic.
Cultuur noemen jullie de noord-zuidlijn en het anne frankhuisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier in Amsterdam is geen cultuur, geen vrouwen en al helemaal geen coffeeshops.
haha iedereen weet toch dat in kerkrade Duitsers wonen , dus je hebt gewoon foute vriendenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf man en zo ver wonen we volgens mij niet eens van elkaar.(kerkrade)
Vooral bij de grens heb je veel Duitsers inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha iedereen weet toch dat in kerkrade Duitsers wonen , dus je hebt gewoon foute vrienden
oh als je wilt trakteer ik je wel 1x op een milshake van de Venezia in Sittard![]()
rascistischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
voor iemand uit Sittard is eigenlijk alles achter Brunssum Duitslandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Vooral bij de grens heb je veel Duitsers inderdaad.
Ik heb ook vrienden uit landgraaf.Of boeit dat niet zoveel?
Ik vind milkshakes niet lekker.
klopt wel. toen ik op de lagere school zat waren we op schoolkamp naar Limburg gegaan. Stond er een groepje mannen (leeftijd rond de 50) op de stoep. fietste er een neger langs, nadat hij langs was gereden deed er eentje met getuite lippen een aap na en de rest kkhard lachen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
voor iemand uit Sittard is eigenlijk alles achter Brunssum Duitsland
Dat klopt inderdaad. Moest het vandaag nog aanhoren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
klopt wel. toen ik op de lagere school zat waren we op schoolkamp naar Limburg gegaan. Stond er een groepje mannen (leeftijd rond de 50) op de stoep. fietste er een neger langs, nadat hij langs was gereden deed er eentje met getuite lippen een aap na en de rest kkhard lachen.
Dit vond ik een heel vreemde gewaarwording toen. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik uit diemen kom en zuks niet gewend was.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Bij mijn (Nederlandse) familie is het heel gewoon dat als je spontaan langskomt je mag blijven eten .
Moet wel zeggen dat mijn eveneens Nederlandse schoonfamilie wel zenuwachtig gaat kijken als je om half 6 nog niet weg bent..
Misschien eens zorgen dat je echt in contact komt met meerdere/andere allochtonen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Grappig dat allochtonen van diverse afkomsten altijd maar denken dat Nederlanders ongastvrij zijn. Helemaal als ze als voorbeeld nemen of mensen kunnen blijven eten als ze onverwacht op de stoep staan.
Ik ken echt niemand die in dat geval niet aanbiedt dat je kan blijven eten, ik hoor die verhalen alleen van allochtonen die dat op hun integratiecursus hebben geleerd evenals het fabeltje van een droog biscuitje bij de koffie. Misschien eens zorgen dat je echt in contact komt met Nederlanders?
En ons Nederlanders een beetje voedselvergiftiging geven zekerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef thloreg het volgende:
Ik: " Bij ons Turken is het normaal dat als je tegen etenstijd er nog bent je gewoon
mee eet. Tis tenslotte logisch want wie laat er nou zijn gasten hongerig weggaan? "
Dat contact heb ik, vandaar mijn opmerking.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien eens zorgen dat je echt in contact komt met meerdere/andere allochtonen?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:45 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat klopt inderdaad. Moest het vandaag nog aanhoren.
Het probleem is alleen dat het allemaal zo gereguleerd moet verlopen. Ik merk het verschil tussen NL en TR elke maand. Hier moet ik een maand van tevoren agenda's trekken om een kop koffie te drinken met een vriend, daar organiseren we een feestje met 30 gasten 2 uur nadat we op het idee waren gekomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat contact heb ik, vandaar mijn opmerking.
Stuk voor stuk heel verbaasd want ze 'hadden gehoord dat' of 'dachten altijd dat' Nederlanders helemaal niet gastvrij waren en dat bleek in de praktijk toch reuze mee te vallen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat contact heb ik, vandaar mijn opmerking.
Stuk voor stuk heel verbaasd want ze 'hadden gehoord dat' of 'dachten altijd dat' Nederlanders helemaal niet gastvrij waren en dat bleek in de praktijk toch reuze mee te vallen.
Ok, ik neem het van je aan, ondanks het feit dat bovenstaande zinnen anders doen vermoeden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Grappig dat allochtonen van diverse afkomsten altijd maar denken dat Nederlanders ongastvrij zijn.
ik hoor die verhalen alleen van allochtonen die dat op hun integratiecursus hebben geleerd
Wat voor personen kennen mensen toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef postmortum het volgende:
Hoe verder je naar het Noorden gaat in NL hoe ongastvrijer de mensen worden![]()
Vooral in de Randstad denken ze alleen maar aan zichzelf. Om 15.00 uur: 1 kopje koffie met 1 droog biscuitje. Als ik zoiets hier in Limburg zou flikken werd ik met pek en veren de stadswal over geflikkerd
Gast, komop deze post kan niet serieus zijn... Als er mensen zijn die heel gastvrij zijn dan zijn het Turken... Nederlanders zijn daarintegen over het algemeen zeer ongastvrij en gierig...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:47 schreef wise het volgende:
zozo, dat zie je niet vaak. Een gastvrije turk
Ok, jij komt bij mij niet meer binnen, vuile racist.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:25 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Gast, komop deze post kan niet serieus zijn... Als er mensen zijn die heel gastvrij zijn dan zijn het Turken... Nederlanders zijn daarintegen over het algemeen zeer ongastvrij en gierig...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:25 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Gast, komop deze post kan niet serieus zijn... Als er mensen zijn die heel gastvrij zijn dan zijn het Turken... Nederlanders zijn daarintegen over het algemeen zeer ongastvrij en gierig...
Dat heb je overal in van die boerengaten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ga dan ook met normale Nederlanders omquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
Ben twee keer bij een Nederlander blijven eten. De eerste keer was afgesproken (en weinig eten).
De tweede keer moest ik boven eten en ging het meisje vragen of ik wel mee mocht eten.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef RodeNek het volgende:
Jan: "Hoi, dit is Ali, hij komt effe koffie drinke"
Anita: "Jaaaaan wat goan we eete vanoavend"
Jan: "Bami met worst en jus"
----- uur later ------
Anita: "Jan, djovy, destiny EETTEEEE IS KLOAR"
Jan: "Kum eraan, destiny, DJOVY ETTEEEEEE"
Anita: "MUG DIENE VRIND AUK ETE"
Jan: "Neeaaa heaa kumt allein koffie drinke"
Jan: "Ali, we goan eten, goa maar in de woenkamer zitte"
Ali: ""
Ik kon van te voren niet weten dat ze zo zouden doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan ook met normale Nederlanders om.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kon van te voren niet weten dat ze zo zouden doen
Dit is trouwens al 3 jaar geleden, ik ga niet meer met Nederlanders om.
mn vriendin is toch echt wel half turks en daar hou ik ook gewoon rekening mee dat ik niet langs kom tijdens etenstijd, niet dat het een probleem is als ik wel een keer blijf meeëten wanneer ik dat eigenlijk niet gepland had.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef thloreg het volgende:
tekst
Hollanders missen die relaxede sfeer. Alles snel snel snel, maaltijdje magnetron en muil dicht. Ik zou gewoon lekker blijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef thloreg het volgende:
Hebben wij gisternmiddag bezoek van wat buren bij mijn vriendin thuis die even
later de keuken induikt om het avondeten voor te bereiden, zeggen de buren
terwijl het zo tegen 18:00 uur loopt "nou wij moeten maar eens gaan want tis
etenstijd en ik hoor je vriendin al bezig in de keuken " Ik kijk ze aan zo van:
"waar gaan jullie nou heen? " zeg ik: "ja en?..je blijft toch gewoon eten?"
Buren kijken mij aan: " Ja maar we hebben toch geen afspraak gemaakt
om te komen eten?"![]()
[ afbeelding ]
Klacht? Hollandse buren die denken dat je overal een afspraak voor moet maken.
Zo een spuitjeslucht mentaliteit en pre 30 jaren gedachte...
Dan zul je wel een moeilijk leven leiden als je er niet mee om wil gaan, al helemaal als je in Nederland woontquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je begint gewoon meer te koken op het moment als er mensen op bezoek zijn. Als ze komen terwijl je al eet / kookt, pleur je gewoon wat extra in je pannen. De meeste ingekochte dingen blijven ook wel een dagje langer OK. Ergo, geen problemen met 'onverwachts' mee-eten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:46 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat, en het is gewoon zonde om steeds teveel te koken voor het geval dat er Turken op bezoek komen.![]()
Kan je de helft elke avond wegflikkeren
Alsnog, waarom niet omgaan met nederlanders? Nederland is toch echt het land waar je woont of ligt dat aan mij, beetje diversiteit in je omgeving is belangerijk je ontwikkeling. Ljikt me lastig functioneren in een land waar je geen contact hebt met de heersende cultuurquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Meh7
Oke.. :p. Voor het geval jij ook denkt dat ik niet met ze wil omgaan, dat is niet zo. Ik ga gewoon niet met ze om, ik vermijd ze niet met een reden.
@wikwakka2
Ik leid geen moeilijk leven.
Ik heb contact met ze als het nodig is, maar ik heb geen diepgaande contacten met Nederlanders. Is dit beter uitgelegd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Alsnog, waarom niet omgaan met nederlanders? Nederland is toch echt het land waar je woont of ligt dat aan mij, beetje diversiteit in je omgeving is belangerijk je ontwikkeling. Ljikt me lastig functioneren in een land waar je geen contact hebt met de heersende cultuur
Wat een logisch gevolg van de polarisatie van de afgelopen jaren zou zijn: segregatie.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is al beter. Alleen laat je het soms lijken alsof je niks met Nederlanders te maken wil hebben.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat een logisch gevolg van de polarisatie van de afgelopen jaren zou zijn: segregatie.
Kun je voorbeelden noemen? Dan kan ik even kijken of ik het toen zo heb bedoeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is al beter. Alleen laat je het soms lijken alsof je niks met Nederlanders te maken wil hebben.
Inderdaad, wat gay van mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie plaatst er nou zo'n stom plaatje? Echt totaal niet grappig.
TS laat zijn vriendin in de keuken zwoegen, en blijft zelf in zijn luie stoel zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie turken staan ook echt open voor alles he.....
Je integreert goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden noemen? Dan kan ik even kijken of ik het toen zo heb bedoeld.
Ik vermijd niet, maar het is ook niet zo dat ik graag Nederlanders heb in m'n vriendenkring. Het is dus zeker niet zo dat m'n instelling tegenwerkt op school ofzo.
Je merkt wel vaak dat mensen die de 2de WO hebben meegemaakt ook wat "zuiniger" zijn met voedsel en vaak ook andere zaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
uiteraard, maar eten weggooien dat aan tafel over is heel gewoon eigenlijk, niets ongebruikelijks iig, terwijl het bij ons not done is, maar ik denk dat dat voor een groot gedeelte ook omdat de 1e generatie turken veel armoede hebben gekend en in de jeugd van deze mensen voedsel niet in overvloed aanwezig was
Ik weet ook niet beter als dat jij beschrijft,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Grappig dat allochtonen van diverse afkomsten altijd maar denken dat Nederlanders ongastvrij zijn. Helemaal als ze als voorbeeld nemen of mensen kunnen blijven eten als ze onverwacht op de stoep staan.
Ik ken echt niemand die in dat geval niet aanbiedt dat je kan blijven eten, ik hoor die verhalen alleen van allochtonen die dat op hun integratiecursus hebben geleerd evenals het fabeltje van een droog biscuitje bij de koffie. Misschien eens zorgen dat je echt in contact komt met Nederlanders?
Uitkeringstrekkers, jwtzquote:Op zondag 5 juli 2009 10:30 schreef B.E.D het volgende:
Hoeven die buren (en TS zelf) dan niet te werken?
De meeste mensen werken de ganse dag, en komen pas om zes uur thuis.
Natuurlijk wel, aan de ene kant geven ze je eten en zijn ze gepikeerd dat je weg wilt gaan zonder te eten, want dan kunnen ze niet via de andere kant je huis leeghalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Turken die gastvrij zijn, dat kan toch niet.
Opdonderen, allochtonen zijn ook ongastvrij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik neem het van je aan, ondanks het feit dat bovenstaande zinnen anders doen vermoeden.
Maar goed, toch is er een verschil, dat zullen jij en die andere allochtonen ook niet ontkennen neem ik aan?
Hoe is dat gekomen? Door de gastvrijheid of door de luiheid? Heeft de overheid het in gang gezet of hebben de burgers wat mensen uitgenodigd?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef optimusfunk het volgende:
hoezo is nederland een ongastvrij land? al die turken zitten hier toch?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg nergens dat iets geldt voor alle Nederlanders of alle allochtonen. Zal ie de verkeerde wel hebben getroffen. Want in het algemeen is er een verschil. Of jij dat nou op tv ziet of niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Opdonderen, allochtonen zijn ook ongastvrij.
ZOals toen met Eddie Zoey die toen met hoe gastvrij is nederland toen alleen bij allochtonen langs ging. De ene na de andere slamde de deur dicht voor het gezicht van eddie.
Hoe bekrompen moet je leven wel niet zijn als je je er drie jaar later nog druk om maakt.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zal ik je maar uit de droom helpen, op fok zitten zeer veel Nederlanders, dus hup stoppen met fokken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb contact met ze als het nodig is, maar ik heb geen diepgaande contacten met Nederlanders. Is dit beter uitgelegd?
fokken diepgaand contact noemen.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Zal ik je maar uit de droom helpen, op fok zitten zeer veel Nederlanders, dus hup stoppen met fokken.
Als jij ook denkt dat ik niet meer met ze omga vanwege dit, lees m'n andere postsquote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als jij ook denkt dat ik niet meer met ze omga vanwege dit, lees m'n andere posts
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Bananenman het volgende:
Willen de Turken in dit topic even wat meer foto's en/of recepten plaatsen?
Geen ideequote:Op zondag 5 juli 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijft men Turks in Chinees-achtige tekens?
Nederlanders die zeiken op de Turkse keuken en eetgewoontesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef thloreg het volgende:
@ jor_dii :
Nou aangezien wij altijd in het weekend voor de hele week e.d inslaan, is er altijd genoeg
eten in huis,logisch want doordeweeks werken we beiden ook nog.
En voor de azijnzeikers: snel eten bereiden is echt niet diepviries pizza in je oventje
flikkeren en dan opwarmen en opeten.
Gewoon zorgen dat je bijvoorbeeld altijd een baal rijst of aardappelen in huis hebt,een
snelkookpan ,vlees in de diepvries en wat kruiden en je komt al een heel eind. Daarbij
wordt elke Turkse zoon of dochter wijsgemaakt in de keuken door de moeder( ik denk
ook bij andere allochtonen) en is het niet meer dan logisch dat je later wanneer je
ouder wordt je ook je eigen potje kan koken.
De buren hebben zelfs drie keer opgeschept omdat ze nog nooit zo lekker hadden gegeten.
Spreek voor jezelf wil je!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:18 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Nederlanders die zeiken op de Turkse keuken en eetgewoontes!!! Wij kunnen nog heel wat leren van dat soort sociale dingen.
Dat klopt ook wel. De Turken besteden wel meer tijd en aandacht aan maaltijden en eten ook vaker met de hele familie, dit zie je hier in Nederland een stuk minder gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat jij dat doet, betekent niet dat iedereen dat doet.
Marash dondura toch?quote:
Maras dondurmasi, ze verkopen het ook ergens in Nederland. Ik had het een tijdje terug op internet gevonden, ben vergeten waarquote:Op zondag 5 juli 2009 23:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Marash dondura toch?
Lekkerste ijs ooit, zo lekker stevig en met een heerlijke bite. Moeten ze ook echt in nederland gaan verkopen.
In de bestandsnaam staat "In Kyoto"... Does that ring a bell?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijft men Turks in Chinees-achtige tekens?
Wat is dat allemaal voor smerigheid?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen, er zijn ook landen waar ze hondenvlees of insecten lekker vinden. In die context kan ik het mij wel voorstellen dat er mensen zijn die stamppot lekker vinden.quote:
echt weer zo'n Maroc-reactie, niks mis met stamppot. Couscous ziet er goed uit zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, er zijn ook landen waar ze hondenvlees of insecten lekker vinden. In die context kan ik het mij wel voorstellen dat er mensen zijn die stamppot lekker vinden.
Ach, ik meen mij te herinneren dat mij in een Arabisch restaurant koeientongen en kippenhersens werden aangeboden. Ik heb vriendelijk bedankt. Smaken verschillen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, er zijn ook landen waar ze hondenvlees of insecten lekker vinden. In die context kan ik het mij wel voorstellen dat er mensen zijn die stamppot lekker vinden.
Gluiperd, ben je dan toch een Turk?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
Twee reacties die langs mij gaan aangezien ik noch Arabier noch Marokkaans ben.
Oeh hele grote faal.quote:
Komt doordat niet-moslims niet gastvrij zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Varkenshaasjes. Moslims missen echt wat.
Ik moet even bekennen dat het mij niet bezig houdt. Ik heb ook nooit kameel gegeten, maar dat "mis" ik ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je het eenmaal geproefd hebt, dan praat je wel anders. Om nog maar te zwijgen over Hollands glorie: de kroketquote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik moet even eerlijk bekennen dat het mij niet bezig houdt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt doordat niet-moslims niet gastvrij zijn
http://www.mekkafood.com/nl/producten/gastronomie/kroketten.htmlquote:Op maandag 6 juli 2009 00:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je het eenmaal geproefd hebt, dan praat je wel anders. Om nog maar te zwijgen over Hollands glorie: de kroket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het smaakt gewoon niet hetzelfde zonder varkensballen, koeienogen, en paardetongenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.mekkafood.com/nl/producten/gastronomie/kroketten.html
Wie beweert er dan dat de Nederlandse keuken voorteffelijk is? Het goeie aan Nederland is dat je de mogelijkheid hebt om álles te koken wat je maar wil.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Maar waarom kunnen Hollanders niet toegeven dat ze op een front toch niet zo goed zijn. Het zijn net Turken af en toe.
Je komt een beetje debiel over wanneer je beweert dat alleen Moslims gastvrij kunnen zijn.quote:
eerlijk is eerlijk, hij was scherp.quote:
vergeet de gemalen uier nietquote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon niet hetzelfde zonder varkensballen, koeienogen, en paardetongen.
Ja, daar ga je me mee overtuigen...quote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon niet hetzelfde zonder varkensballen, koeienogen, en paardetongen.
waar wordt dat van gemaakt?quote:
Ik heb nog nergens last van gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Turks eten lijkt op Indiaas eten en dat is alleen maar goed voor een geïrriteerde maag.
Ben jij geen hummus en falafel gewend dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Turks eten lijkt op Indiaas eten en dat is alleen maar goed voor een geïrriteerde maag.
Jij bent het gewend, slimmerd. Net zoals Indiërs abnormaal veel curry kunnen eten zonder last te krijgen van jeweetwel.quote:
Het is met name de rijst in combinatie met scherpe kruiden die het hem doet. Hummus is no problemo.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ben jij geen hummus en falafel gewend dan?
van een bulgaar?quote:
Ja, maar je begint er toch ooit mee. In het begin had ik er ook geen last van.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent het gewend, slimmerd. Net zoals Indiërs abnormaal veel curry kunnen eten zonder last te krijgen van jeweetwel.
quote:
http://eten-en-drinken.in(...)n-gezonde-tarwe.htmlquote:Wat is bulgur?
Bulgur is tarwe dat eerst gestoomd is en dan gemalen. De korrels kunnen zeer fijn tot grof zijn. De kooktijd is afhankelijk van de dikte van de korrel. Het komt uit het Midden-Oosten. Er zijn variaties in de bereidingswijze en elke streek heeft zijn eigen specialiteiten. Je kan het gebruiken als vervanging voor rijst, couscous, pasta of andere granen in de meeste bereidingen.
Kom je naar Rotterdam? Of toch Adam.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan worden Turken met een stalen maag geboren.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar je begint er toch ooit mee. In het begin had ik er ook geen last van.
Roffa representz jwtzquote:Op maandag 6 juli 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom je naar Rotterdam? Of toch Adam.
Want dit is echt onzin. Niks zuurs aan Turks eten.![]()
Neem ik je gelijk mee naar een Turks restaurant.
Turken zijn apartquote:Op maandag 6 juli 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan worden Turken met een stalen maag geboren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan worden Turken met een stalen maag geboren.
Omdat de Nederlandse keuken, zover hij bestaat, gewoon erg basic is. Dit is, geloof ik, door het Calvinisme in Nederland zo gekomenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Maar waarom kunnen Hollanders niet toegeven dat ze op een front toch niet zo goed zijn. Het zijn net Turken af en toe.
Heb je daar meer dan 13 uur over na moeten denkenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Om over Hollanders in Arabische oliestaatjes maar te zwijgen!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je daar meer dan 13 uur over na moeten denken?
Faler.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik had hem gister al bedacht. Maar was vergeten het te posten.![]()
Zeg, was i-spy24 niet ook een Turk?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Sis kebab
[ afbeelding ]
Iskender kebab
[ afbeelding ]
Pide
[ afbeelding ]
Köfte
[ afbeelding ]
Yaprak sarmasi
[ afbeelding ]
Mercimek çorbasi
[ afbeelding ]
Cacik
[ afbeelding ]
Lahmacun
[ afbeelding ]
Macun
[ afbeelding ]
Baklava
[ afbeelding ]
Kazandibi
[ afbeelding ]![]()
Lul niet zo uit je nek man, debiel.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt doordat niet-moslims niet gastvrij zijn
vertel eens over je uitvoerige contacten met niet moslimsquote:
Nee, zijn jouw zaken nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
vertel eens over je uitvoerige contacten met niet moslims
Wacht even, wacht even, niet gelijk op je achterste benen staan, deze opmerking van bilmiyorem was ironisch bedoeld op deze reactie:quote:
Bilmiyorem bedoelde 'als jullie gastvrij waren geweest en ons ook uit zouden nodigen voor het eten hadden we dat niet hoeven missen'.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben in "bescherming" genomen door een Nederlander!!! Ik kom hutspot bij je eten, zquing, dan vertel ik jou uitvoerig over mijn contact met een Nederlanderquote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wacht even, wacht even, niet gelijk op je achterste benen staan, deze opmerking van bilmiyorem was ironisch bedoeld op deze reactie:
[..]
Bilmiyorem bedoelde 'als jullie gastvrij waren geweest en ons ook uit zouden nodigen voor het eten hadden we dat niet hoeven missen'.
Ik vond het wel grappig eigenlijk![]()
Maarreh, bij deze nederlander is iedereen welkom voor een hutspot hoor als het etenstijd wordt of anders macaroni
* TeenWolf ******pakt alvast de kruimige aardappelen en steekt de kaarsjes aanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben in "bescherming" genomen door een Nederlander!!! Ik kom hutspot bij je eten, zquing, dan vertel ik jou uitvoerig over mijn contact met een Nederlander
Nee, dat gaat me weer te verquote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
* TeenWolf ******pakt alvast de kruimige aardappelen en steekt de kaarsjes aan*****
quote:
Nee, het was een uitnodiging om kaarsen aan te steken, ik eet niet met kaarsenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
![]()
word je een keer uitgenodigd voor het eten......neem je het niet aan.
Ik eet ook met mes en vork hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, het was een uitnodiging om kaarsen aan te steken, ik eet niet met kaarsen![]()
Het is maar goed dat het niet doorgaat anders was er werk voor de eerwraak-brigade.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel iets meer wilde dan alleen eten.
Goed geradenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet doorgaat anders was er werk voor de eerwraak-brigade. [ afbeelding ]
Mevrouw heeft agressieve broersquote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet doorgaat anders was er werk voor de eerwraak-brigade. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel iets meer wilde dan alleen eten.
Van mij mag jequote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben in "bescherming" genomen door een Nederlander!!! Ik kom hutspot bij je eten, zquing, dan vertel ik jou uitvoerig over mijn contact met een Nederlander
Waarom ga je dat oefenen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Van mij mag je![]()
ga ik wel oefenen met 't maken van een fatsoenlijke hutspot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |