Ik kan niet wachten.quote:
Ja, fietsen door het bos en stampen =quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben benieuwd of Noek een plensbui op d'r kop gekregen heeft![]()
ik zei het toch Noek fietsenzeker met dit weer, maar jij vond het
fietsen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan mag Manu even sien ploatie droai'n.
Die van Guus.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
in welk topic moest je zijn dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
Oh srry zat in cerkeerde topic ,maar jullie mogen t ook wel weten hoor.
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.
heb een late avonddienst.. dus hoop dat het dan afgekoeld isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag maar opgegeven als werkdag.
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hier
Sociaal zijn is zó 1900nogwatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjes
hebben![]()
lief van je ........
Je bent nog wel online, het vaste netwerk is er dan toch nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Oh en nu ook het vaste netwerk.
Kabel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nog wel online, het vaste netwerk is er dan toch nog?
Mwoah, hier begint zo de tweede rondequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
KNMI slaat toch wel erg de plank mis, drie spat regen, vier slagen onweer in de verte, dat was al
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.quote:
030??? je komt uit 030? ?? en je hebt me verlinkt terwijl ik uit Utreg kom??? Ohw wat erg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.
hier gaat de bui langs, we horen het gerommel, en nu is het wel koeler buiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.
Ik wilde je behoeden voor een permban van Danny. Utregters onder elkaar, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
030??? je komt uit 030? ?? en je hebt me verlinkt terwijl ik uit Utreg kom??? Ohw wat erg!
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaamquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
middag!![]()
Nou! Leek het net echt keihard te gaan onweren loopt het weer met een sisser afHet regende wel even stevig en het blijft nog donker maar ik geef de moed op dat het nog echt los gaat barsten
Nope, een PM naar Remlof. Het was inmiddels duidelijk dat FOK!kers die meedoen aan dat Twittergedoe niet in een kwaad daglicht wenste te staan, scriptjes en zulks. Dat hebben Yvonne, Remlof en Danny duidelijk aangegeven. Logisch ook, dat wil je als groot forum toch niet op je naam hebben staan? Het was dus uit de goedheid van mijn hart.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef FANN het volgende:
Hoe doe je dat? ga je dan een mail sturen naar Danny ?
sjesus
Oh, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaam
Ow o.k.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, een PM naar Remlof. Het was inmiddels duidelijk dat FOK!kers die meedoen aan dat Twittergedoe niet in een kwaad daglicht wenste te staan, scriptjes en zulks. Dat hebben Yvonne, Remlof en Danny duidelijk aangegeven. Logisch ook, dat wil je als groot forum toch niet op je naam hebben staan? Het was dus uit de goedheid van mijn hart.![]()
Maar ik blijf gewoon stemmen op Bommie en Yvonne hoor, don't worry.
En het is hier nog steeds bloedheet en klam. Douchen dus.![]()
Jaaah zit op balkon, binnen is het zweten !!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaam
De eendjes gevoerd in het park?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:44 schreef Soury het volgende:
Sooo ik ben in eeen klap van mijn tosties af
Ja! eet me een verklemming aan radijsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:44 schreef beequeen het volgende:
Hoest met je buitentuin verwegtuin buuf, al geoogst?
Hier gaat goffer de goffer echt geen drup vallen.![]()
Klinkt goed, veel werk maar het loont dus. Ach, en sla is maar sla.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! eet me een verklemming aan radijsDe eerste keer doperwten ook al op, vis met dille, peterselie veel, aardbeien knoflook en ui kan bijna geoogst, wortels gaan goed! sla is doorgeschoten
Bietjes gaan goed, aardappels... nou lekker dus!
Was het maar waar ik ben ook in een klap mijn kroketten, patat, hema worsten en 5 zakken gaba's afquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De eendjes gevoerd in het park?
Ik duik ook mijn tuintje weer in, staat een lekker windje nu.en ik wil regen.
Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar ik ben ook in een klap mijn kroketten, patat, hema worsten en 5 zakken gaba's af![]()
Alles ontdooit Kweet niet hoe het komt. Had er een pan in gezet gister denk dat de deur niet goed dichtgegaan is. Maar dat heeft toch geen invloed op je vriesvakken !! Ik vrees het ergste
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.
Kan hij achter die warmte wel kwijt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggen
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij achter die warmte wel kwijt?
Ijsjes uitdelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuin
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ijsjes uitdelen
Even een bekertje met een laagje water erin, kan je zien of hij het nu wel weer doet?
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker momentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaar
En er zit een vetilator op die draait ook op volle toeren ?? Ik ga die vuilniszak met eten maar ff wegbrengen,
begint al te ruiken![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker moment
zeg als je ijskast het uitgerekend NU met deze hitte begeeft
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauw![]()
Godver waarom gaan die dingen stuk op vrijdag en in de zomerse warmte
Mijn PC nog welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmmm kloten muis!![]()
Kan het niet dat je per ongeluk blikseminslag hebt gehad? Doen alle andere dingen het nog wel?
quote:
Denk dat er nog garantie opzitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ga goed met die mazzel van je, als ie écht kapot is kan je misschien vanavond nog bij wehkamp bestellen
binnen 24 geleverd?
ja leuk is anders...... hij moet natuurlijk ook nog eens in die inbouwkast passen
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk! En dat is het belangrijkste!
Ik moet naar de AH maar ik heb geen zin
Te veel gedoe !! Ik kan nog steeds niet geloven dat ie stuk is.. En nogmaals hoelang duurt het voordat zo'n ding op temp. isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef FANN het volgende:
of snel even een tweedehandsje kopen op Markplaats voor nood......
ik heb mijn (nog prima) oude ijskast toen verkocht aan een paar studenten voor 50 eurootjes anders had BCC
hem meegenomen en had ik er niks voor gekregen, doen mensen vaak![]()
kan je hem vanavond misschien nog ophalen, al is het maar een kleintje.... moet ie wel in je auto passen
of effe hulp inroepen ...
Ik heb iig koude wijn straksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haag
ná 7 jaar ? denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat er nog garantie opzitMoet ik ff napluizen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb iig koude wijn straks![]()
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ná 7 jaar ? denk je?
ik hoop het voor je, ik heb geen idee hoeveel garantie er op die aparatuur hier allemaal zit
Ik waggel nu al, maar bedanktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar langs, koop ik nog wel een fles
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
ow... jah dan zou het best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,
tagliatelle 4 kazen van AH vegetarisch en alléén natuurlijke ingrediënten, was écht lekker![]()
ik heb sooooooooo geen zin in koken met dit weer
wat is dat nou weer ? zeeheldenfestival?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gert ga jij ook naar het zeeheldenfestival?
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezenquote:
Ach tis Amsterdam lief.. winkels zat. Plus echt honger heb ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah dan zou het best eens kunnen![]()
maar zit je wel het weekend zonder koelkast![]()
Heb je geen Koelbox? kan je dingen die je moet invriezen misschien effe bij de buren in laten vriezen ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezen
Joh je moet wel drinken hoorquote:
Oh fuck regenquote:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Prima moment om even naar de AH te gaan!
Ja en lauw he ?? Bikkel als ik benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
had je dat écht niet door?
zuipschuit..... denkt maar aan één ding........
ow....... dan weet ik al genoeg.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Prima moment om even naar de AH te gaan!
Is het nu een rooiequote:
Yvonnequote:
Géén regen dus! Ik wilde onweer en bliksem verdorie. Heeeeerlijk!quote:
tuurlijk wel, daar is deze sc speciaal voor bedoeldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik denk het ook ja!
Ik zeg nooit meer iets over zulke dingen in deze sc
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef FANN het volgende:
Liesje is een beetje BI hep ze weleens gezegddus zou zomaar kunnen
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven enquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Géén regen dus! Ik wilde onweer en bliksem verdorie. Heeeeerlijk!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.
Vertelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.
Dat is dus wel duidelijk nu hè. Als het al niet over is dan hebben ze vette ruzie en is het binnenkort wel overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven en
waarom
heel verstandigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik denk het ook ja!
Ik zeg nooit meer iets over zulke dingen in deze sc
Ik kom niet met zo'n statement hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
daar bedoeld ze mannen dus ook mee![]()
dus vertel jij ook maar
Ik gun ze hun privacy.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven en
waarom
jah......... lul d'r maar overheen ''homeboy''quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vooor zesduizend euro, een Dacia Sandero![]()
En dat is een leuk karretje
Dan val jij onder 'mindere mate'. Maar helemaal hetero is volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk serieus van ikke niet hoor.....
maar je weet maar nooit![]()
het idee ''trekt'' me niet écht seg maar......
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......... lul d'r maar overheen ''homeboy''![]()
[ afbeelding ]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
It's a bloody shame, zo is ons verhaal niet compleetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al doende leert men
Ik doe iig geen live verslag van mijn scheiding, dat is ook al een plus
Laatst een artikel gelezen over homosexualiteit bij dieren. Komt heel geregeld voor en bij veel verschillende diersoorten. En echt niet alleen wanneer er een gebrek is aan beestjes van de andere sekse.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)
Maar heel eerlijk ik vind vrouwen domweg mooier om naar te kijken. Ook naakt zeg maar ik heb niet zoveel met die aanhangsels .. Wel als ik van die man hou, dat dat weer wel. Maar plaatjes kijken
Zoiets heb ik ook, ik vind vrouwen gewoon mooier, maar seks hoef ik niet met ze en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een vrouw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)
Maar heel eerlijk ik vind vrouwen domweg mooier om naar te kijken. Ook naakt zeg maar ik heb niet zoveel met die aanhangsels .. Wel als ik van die man hou, dat dat weer wel. Maar plaatjes kijken
dus jij bent BI ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laatst een artikel gelezen over homosexualiteit bij dieren. Komt heel geregeld voor en bij veel verschillende diersoorten. En echt niet alleen wanneer er een gebrek is aan beestjes van de andere sekse.
En mensen zijn ook dieren, dus....
Denk niet dat ze dat zegt !!! Denk eerder dat ze mijn mening deelt. Oh en nieuwsgierig blijf ik zowieso naar dames maar dan in mijn hoofd. Ik hoef ze echt niet in mijn bedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij bent BI ?
moet je wel effe vertellen nou dan![]()
maakt mij niet uit hoor...... ik vind alles best, ieder zijn meug denk ik altijd.....
jah.?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
O.k. heel eerlijk ik word eerder opgewonden van vrouwen in ero films dan dat ik twee mannen zie
Sorry ik vind het wel geilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.?
ik vind lesbo scene's altijd![]()
kan er ook niks aan doen, ik kan álles met vrouwen behalve dát ....
denk ik hoor.. tot nu toe...... ik had een keer sjans van een Lesbotering het zweet stond op mijn rug
Dat is ook niet wat je op je dvd zet s'nachtsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrouwen mooier? Hangt af van de omstandigheden. Een vrouwelijke schaatser vind ik bijvoorbeeld alvast slaan als een tang op een varken.
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel een aagje, ongeacht iemands privacy
Niet? Ik kom helemaal in de stemming van schaatsen kijken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat je op je dvd zet s'nachts
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zegt !!! Denk eerder dat ze mijn mening deelt. Oh en nieuwsgierig blijf ik zowieso naar dames maar dan in mijn hoofd. Ik hoef ze echt niet in mijn bed
Fantasie is leuk, maar een fantasie waarmaken vaak net iets leukerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
En uiteindelijk weet je nooit hoe ver je wilt gaan, tenzij je het geprobeerd hebt.![]()
Denk ook dat het eerder een gevoel is van " Ja die weet precies hoe ik in elkaar steek" We zijn het zelfde. Plus dat vrouwen toch wel gevoelig zijn. Daar komt de nieuwsgierigheid vandaan. Ik weet het niet zeker maar zowieso zouden mannen dat nooit toegeven als het ook zo zou zijn. Dan zijn het homo's en als vrouwen dat denken is het geilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.
En uiteindelijk weet je nooit hoe ver je wilt gaan, tenzij je het geprobeerd hebt.![]()
nu moeten jullie niet denken dat ik één of andere puritein ben hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.
er is ook geen man meer te bekennen hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ook dat het eerder een gevoel is van " Ja die weet precies hoe ik in elkaar steek" We zijn het zelfde. Plus dat vrouwen toch wel gevoelig zijn. Daar komt de nieuwsgierigheid vandaan. Ik weet het niet zeker maar zowieso zouden mannen dat nooit toegeven als het ook zo zou zijn. Dan zijn het homo's en als vrouwen dat denken is het geil
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
er is ook geen man meer te bekennen hier![]()
die denken ook........ effe weblijven daar
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ben d'r nog hoor, tenzij jij van mening bent dat ik geen man ben
Nou nu je erover begint........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ben d'r nog hoor, tenzij jij van mening bent dat ik geen man ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?
of iets in het écht uitgevreten met een manspersoon?
Gelijk heb je !!! Ik dacht het al te wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
jah........ kan beter meteen recht op de man afvragen toch?
Naast appels jatten, belletje drukken en met z'n tweeën bij één vrouw gewenste intimiteiten plegen niets.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?
of iets in het écht uitgevreten met een manspersoon?
nou......... ik weet het zonet nog niet........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je !!! Ik dacht het al te weten
Oi Pietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijlezen is voor homo's, dus ik zeg gewoon hoi.
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naast appels jatten, belletje drukken en met z'n tweeën bij één vrouw gewenste intimiteiten plegen niets.
Hoi Pietje!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rooie appelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoond![]()
hoe krijgen jullie die mokkels zo gek.........
Het was één mevrouw, niet gek en ze wist verdomd goed wat ze wel en niet lekker vondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoond![]()
hoe krijgen jullie die mokkels zo gek.........
AH bij deze verklaar ik je tot heldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien is dat meer het type vrouwen waar je het mee doet....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb het een keer andersom gedaan, twee (hetero) vrouwen en ik, maar dat doe ik dus nooit weer. Ik ga nog liever een week werken.
Hoezo? Ze hebben allemaal hormonen, PMS en ze willen allemaal aandachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is dat meer het type vrouwen waar je het mee doet....
Maar jouw type eist het wel op als ze het niet krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben allemaal hormonen, PMS en ze willen allemaal aandacht
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jouw type eist het wel op als ze het niet krijgt
Hard werken met die vrouwen van jou
ik dacht dat dat de droom van iedere man was?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb het een keer andersom gedaan, twee (hetero) vrouwen en ik, maar dat doe ik dus nooit weer. Ik ga nog liever een week werken.
Ja nu!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik heb 'r maar eentje hoor, da's meer dan genoeg
Nee dat nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje is zo stil, die is als een gek aan het teruglezen natuurlijk!
Doe 't wel veilig, toedelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
oké hier wordt ik gek van van die trage verbinding..... ben effe weg hoor, krijg ik de kriebels van
En Fanns vraag las je wijselijk overheen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik las wel iets snel over NMNS die samen iemand uitwoont. Daar ben ik niet zo van.
De liefde bedrijven Pietje, niks niet uitwonenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik las wel iets snel over NMNS die samen iemand uitwoont. Daar ben ik niet zo van.
Deze vraag, waar gaat 't over?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De liefde bedrijven Pietje, niks niet uitwonen
Je wil alle details hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vertel jij nu maar hoe het zit met Remlof
Alles wat jullie kunnen verzinnen heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet naar jouw ervaring vragen![]()
Anders kom ik nooit meer voor 10 uur bij de AH![]()
Ook een aantal dingen die niet eens n mijn kortzichtige hoofd opkomen geloof ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles wat jullie kunnen verzinnen heb ik wel gedaan.
en verder zeg ik eer niks over![]()
Wat is er met Remlof?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel jij nu maar hoe het zit met Remlof
Dáár ga jij gelukkig niet over Pietjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil alle details he. Doe maar via pm
Volgens mij heb dat ooit opgebiecht op besaid Maar nooit meer !!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een kleine Liesje, dat is dan weer kjuut.
Jesus Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg is
Wat heb je gekocht bij AH en waarom?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg is
Dat gaat niet goed als er twee zijnquote:
Ok eten:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht bij AH en waarom?
quote:
De ondergang van FOKquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kunnen 2 muizen plus 2 liesjes niet tegenop!
Tering jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes posten ze het hele forum vol
Niet eens een lekkere homp vlees?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok eten:
Komkommer, tomaatjes, stokbrood en kaasfondue. NIet om gezellig te gaan zitten doen maar om warm te maken en op een bord te kwakken. Lekker en makkelijk.
Kattenvoer: Omdat mijn kat ook moet eten.
Wijn, want ik heb dorst
Nog wat frisdrank, goedemorgen drinkontbijt, sigaretten.
Dat was het geloof ik
slaap lekker muis en ik hoop dat er morgen weer een dikke laag ijs in je vriesvak staat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik ga slapen... .. Ja vroeg maar ik heb het ff gehad met alles
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet eens een lekkere homp vlees?
Begrijp het wel hoor, zo'n defecte vrieskist gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Als ik geen stuk vlees krijg dan ben ik volledig van de kaartquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor, zo'n defecte vrieskist gaat je niet in de koude kleren zitten
Verder heb je geen zorgen, je hebt nog geld, een dak boven je hoofd, je bent gezond, wat wil je nog meerquote:
Inderdaad !!! Laat die vrieskist maar dood gaan .quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verder heb je geen zorgen, je hebt nog geld, een dak boven je hoofd, je bent gezond, wat wil je nog meer
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.
nou hou......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Ja denk het wel God meis maak nooit maar dan ook nooi een klone aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
wat denk jezou ik niet binnen 5 minuten ruzie met mezelluf hebben
Ik heb nog wat wijn Niet koudquote:
ik zit net te denken hoe dat zou zijn maar dat kan helemaal niet, dan moet er gewoon iemand komen diequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk het wel God meis maak nooit maar dan ook nooi een klone aan
Uh neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit net te denken hoe dat zou zijn maar dat kan helemaal niet, dan moet er gewoon iemand komen die
een beetje op mij lijkt ofzo...
die bestaan toch vast wel !?
nee?quote:
Ja kweeet hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:07 schreef FANN het volgende:
jij komt toch ook wel een stukkie in de buurt hoor![]()
qua mongolisch enzo![]()
Godver dat badpak is er nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:13 schreef FANN het volgende:![]()
yep ik zit weer tegen mezelluf te lullen.....
Ja vandaag had ik er toch niks aanquote:
ja !!! En voor de spiegel staanquote:
Mwahhh lachen of huilen !! Hun probleemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
Ik vraag me serieus wel eens af of meer mensen gewoon écht hardop zitten te lachen achter hun PC hier...
of dat ik de enige ben...
ik hoop van niet
Gelukkig twee muis armenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan met jezellug spelen![]()
ow.. dan heb je wél twee muizen
![]()
in een badpak....![]()
![]()
of gierend gek wordenquote:
quote:
Ik heb de snoep automaat al verrot geschoptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
of gierend gek worden![]()
net als in het casino dat ze op die automaten gaan slaan....![]()
en dan zó tegen je PC tekeer gaan van woede ofzo... volgens mij heb die gekken wel....
Dan kan ik mijn ei niet kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
zullen we deze dichspammen en dan GEEN nieuwe maken ?
wanneer vroeger als kind?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de snoep automaat al verrot geschopt
Ahhh Buufquote:
Nee als een volwassen mens die een euro in de soep zag lopen omdat mijn ding er bleef hangen !!!quote:
Uhm, nou... de daltons gingen spelen in de regen. en die gingen gooien met bakjes water. Dat eindigde met teiltjes en de tuinslang en een vader en een moederquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee Buuvie![]()
vertel jij eens wat leuks, ik ben een beetje leeg.....
Nooit geweldadig tegen een snoep automaat geweest ???quote:
serieus?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als een volwassen mens die een euro in de soep zag lopen omdat mijn ding er bleef hangen !!!
Ah dank !!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ik krijg héél vaak die 50 eurocent niet uit die klote boodschapkarretjes maar dan denk ik, nou eh...
de groeten..![]()
heb ik geen zin in hoor, zie je soms mensen zich ook harstikke druk om maken gaan ze iemand van
het personeel erbij roepen......![]()
staan ze 20 minuten te wachten voor hun 50 eurocent.....
dat doe ik dus écht niet
owkeeeeee.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, nou... de daltons gingen spelen in de regen. en die gingen gooien met bakjes water. Dat eindigde met teiltjes en de tuinslang en een vader en een moeder
Nope. Ik ben van nature heel geduldig en vredelievend namelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geweldadig tegen een snoep automaat geweest ???
Ik sta ook bekend om mijn geduld.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nope. Ik ben van nature heel geduldig en vredelievend namelijk.![]()
Nou ik hoop toch van harte van nietquote:
soooooo jij bent lang niet geweest.......quote:
Die van mij is op !!! Ik craschquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sta ook bekend om mijn geduld.....![]()
écht waar als het écht moet.......
Nou, ik heb een boel kwaliteiten, maar geduld is daar niet één van..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sta ook bekend om mijn geduld.....![]()
écht waar als het écht moet.......
nee.... vier is een bietje veul hé...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch van harte van niet![]()
Ik?!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
soooooo jij bent lang niet geweest.......
ik zag je in andere topics en daar was je helemaal niet lief over vrouwen
Truste Muis... morgen komt je badpak wel..... enne ik hoop dat ze die ijkast gauw komen maken of vervangen ofzo.....quote:
jah.... dat ga ik nu niet opzoeken hoor..... maar ik heb je wel gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik?!
Ik ben altijd lief als het om vrouwen gaat....
Bewijs het maar eens dat ik niet lief over vrouwen ben![]()
nah..... zo bedoel ik het niet hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |