Denk ook dat het eerder een gevoel is van " Ja die weet precies hoe ik in elkaar steek" We zijn het zelfde. Plus dat vrouwen toch wel gevoelig zijn. Daar komt de nieuwsgierigheid vandaan. Ik weet het niet zeker maar zowieso zouden mannen dat nooit toegeven als het ook zo zou zijn. Dan zijn het homo's en als vrouwen dat denken is het geilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.
En uiteindelijk weet je nooit hoe ver je wilt gaan, tenzij je het geprobeerd hebt.![]()
nu moeten jullie niet denken dat ik één of andere puritein ben hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.
En uiteindelijk weet je nooit hoe ver je wilt gaan, tenzij je het geprobeerd hebt.![]()
er is ook geen man meer te bekennen hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ook dat het eerder een gevoel is van " Ja die weet precies hoe ik in elkaar steek" We zijn het zelfde. Plus dat vrouwen toch wel gevoelig zijn. Daar komt de nieuwsgierigheid vandaan. Ik weet het niet zeker maar zowieso zouden mannen dat nooit toegeven als het ook zo zou zijn. Dan zijn het homo's en als vrouwen dat denken is het geil
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
er is ook geen man meer te bekennen hier![]()
die denken ook........ effe weblijven daar
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ben d'r nog hoor, tenzij jij van mening bent dat ik geen man ben
Nou nu je erover begint........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ben d'r nog hoor, tenzij jij van mening bent dat ik geen man ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?
of iets in het écht uitgevreten met een manspersoon?
Gelijk heb je !!! Ik dacht het al te wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
jah........ kan beter meteen recht op de man afvragen toch?
Naast appels jatten, belletje drukken en met z'n tweeën bij één vrouw gewenste intimiteiten plegen niets.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou vertel....... heb jij wel eens een fantasie over een man gehad?
of iets in het écht uitgevreten met een manspersoon?
nou......... ik weet het zonet nog niet........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je !!! Ik dacht het al te weten
Oi Pietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijlezen is voor homo's, dus ik zeg gewoon hoi.
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naast appels jatten, belletje drukken en met z'n tweeën bij één vrouw gewenste intimiteiten plegen niets.
Hoi Pietje!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rooie appelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoond![]()
hoe krijgen jullie die mokkels zo gek.........
Het was één mevrouw, niet gek en ze wist verdomd goed wat ze wel en niet lekker vondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jullie hebben wel een vrouw effe lekker met zijn tweetjes uitgewoond![]()
hoe krijgen jullie die mokkels zo gek.........
AH bij deze verklaar ik je tot heldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien is dat meer het type vrouwen waar je het mee doet....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb het een keer andersom gedaan, twee (hetero) vrouwen en ik, maar dat doe ik dus nooit weer. Ik ga nog liever een week werken.
Hoezo? Ze hebben allemaal hormonen, PMS en ze willen allemaal aandachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is dat meer het type vrouwen waar je het mee doet....
Maar jouw type eist het wel op als ze het niet krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben allemaal hormonen, PMS en ze willen allemaal aandacht
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jouw type eist het wel op als ze het niet krijgt
Hard werken met die vrouwen van jou
ik dacht dat dat de droom van iedere man was?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb het een keer andersom gedaan, twee (hetero) vrouwen en ik, maar dat doe ik dus nooit weer. Ik ga nog liever een week werken.
Ja nu!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik heb 'r maar eentje hoor, da's meer dan genoeg
Nee dat nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje is zo stil, die is als een gek aan het teruglezen natuurlijk!
Doe 't wel veilig, toedelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
oké hier wordt ik gek van van die trage verbinding..... ben effe weg hoor, krijg ik de kriebels van
En Fanns vraag las je wijselijk overheen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik las wel iets snel over NMNS die samen iemand uitwoont. Daar ben ik niet zo van.
De liefde bedrijven Pietje, niks niet uitwonenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik las wel iets snel over NMNS die samen iemand uitwoont. Daar ben ik niet zo van.
Deze vraag, waar gaat 't over?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De liefde bedrijven Pietje, niks niet uitwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |