jah......... lul d'r maar overheen ''homeboy''quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vooor zesduizend euro, een Dacia Sandero![]()
En dat is een leuk karretje
Dan val jij onder 'mindere mate'. Maar helemaal hetero is volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk serieus van ikke niet hoor.....
maar je weet maar nooit![]()
het idee ''trekt'' me niet écht seg maar......
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......... lul d'r maar overheen ''homeboy''![]()
[ afbeelding ]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.
It's a bloody shame, zo is ons verhaal niet compleetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al doende leert men
Ik doe iig geen live verslag van mijn scheiding, dat is ook al een plus
Laatst een artikel gelezen over homosexualiteit bij dieren. Komt heel geregeld voor en bij veel verschillende diersoorten. En echt niet alleen wanneer er een gebrek is aan beestjes van de andere sekse.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)
Maar heel eerlijk ik vind vrouwen domweg mooier om naar te kijken. Ook naakt zeg maar ik heb niet zoveel met die aanhangsels .. Wel als ik van die man hou, dat dat weer wel. Maar plaatjes kijken
Zoiets heb ik ook, ik vind vrouwen gewoon mooier, maar seks hoef ik niet met ze en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een vrouw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je ??Ik denk vrouwen wel, al moet ik zelf niet aan denken. (heb wel es gezoend in een dronken bui)
Maar heel eerlijk ik vind vrouwen domweg mooier om naar te kijken. Ook naakt zeg maar ik heb niet zoveel met die aanhangsels .. Wel als ik van die man hou, dat dat weer wel. Maar plaatjes kijken
dus jij bent BI ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laatst een artikel gelezen over homosexualiteit bij dieren. Komt heel geregeld voor en bij veel verschillende diersoorten. En echt niet alleen wanneer er een gebrek is aan beestjes van de andere sekse.
En mensen zijn ook dieren, dus....
Denk niet dat ze dat zegt !!! Denk eerder dat ze mijn mening deelt. Oh en nieuwsgierig blijf ik zowieso naar dames maar dan in mijn hoofd. Ik hoef ze echt niet in mijn bedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij bent BI ?
moet je wel effe vertellen nou dan![]()
maakt mij niet uit hoor...... ik vind alles best, ieder zijn meug denk ik altijd.....
jah.?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
O.k. heel eerlijk ik word eerder opgewonden van vrouwen in ero films dan dat ik twee mannen zie
Sorry ik vind het wel geilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.?
ik vind lesbo scene's altijd![]()
kan er ook niks aan doen, ik kan álles met vrouwen behalve dát ....
denk ik hoor.. tot nu toe...... ik had een keer sjans van een Lesbotering het zweet stond op mijn rug
Dat is ook niet wat je op je dvd zet s'nachtsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrouwen mooier? Hangt af van de omstandigheden. Een vrouwelijke schaatser vind ik bijvoorbeeld alvast slaan als een tang op een varken.
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel een aagje, ongeacht iemands privacy
Niet? Ik kom helemaal in de stemming van schaatsen kijken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat je op je dvd zet s'nachts
Yup FANN, wat Muis zegt. Er is een verschil tussen fantasie en tussen doen. En er is een verschil tussen seks en romantiek. In de natuur doen beestjes gewoon wat ze lekker vinden denk ik. Wij zijn zwaar geconditioneerd dat bepaalde dingen 'niet horen'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zegt !!! Denk eerder dat ze mijn mening deelt. Oh en nieuwsgierig blijf ik zowieso naar dames maar dan in mijn hoofd. Ik hoef ze echt niet in mijn bed
Fantasie is leuk, maar een fantasie waarmaken vaak net iets leukerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Talitha het volgende:
En uiteindelijk weet je nooit hoe ver je wilt gaan, tenzij je het geprobeerd hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |