Ja en lauw he ?? Bikkel als ik benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
had je dat écht niet door?
zuipschuit..... denkt maar aan één ding........
ow....... dan weet ik al genoeg.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Prima moment om even naar de AH te gaan!
Is het nu een rooiequote:
Yvonnequote:
Géén regen dus! Ik wilde onweer en bliksem verdorie. Heeeeerlijk!quote:
tuurlijk wel, daar is deze sc speciaal voor bedoeldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik denk het ook ja!
Ik zeg nooit meer iets over zulke dingen in deze sc
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef FANN het volgende:
Liesje is een beetje BI hep ze weleens gezegddus zou zomaar kunnen
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven enquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Géén regen dus! Ik wilde onweer en bliksem verdorie. Heeeeerlijk!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.
Vertelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen is in meerdere of mindere mate een beetje bi. Schijnt in de natuur ook heel veel voor te komen zelfs.
Dat is dus wel duidelijk nu hè. Als het al niet over is dan hebben ze vette ruzie en is het binnenkort wel overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven en
waarom
heel verstandigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik denk het ook ja!
Ik zeg nooit meer iets over zulke dingen in deze sc
Ik kom niet met zo'n statement hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
daar bedoeld ze mannen dus ook mee![]()
dus vertel jij ook maar
Ik gun ze hun privacy.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nou niet over het weer lullen, we moeten er effe achter komen waar Remmy is gebleven en
waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |