ik blijf ook zoveel mogelijk in de schaduw hoor en dan nog met factor 50 of 60quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alleen voor de ogen, de hele week is het UV gehalte al 11 keer hoger dan toegestaan voor de huid..
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Vanavond salade met aarbeien. Ook erg lekker.
Ja ja ja! Oeh met honing en dan geitenkaas. Op die honing was ik niet gekomen. En munt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.
Geen Feta, maar lekkere romige geitenkaas.quote:
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.quote:
jah... nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Maar met dit weer heb ik ook altijd zin in vette patat. Dat komt omdat we vroeger altijd aan een zwembad lagen waar er dan de hele dag zo'n patatkraam stond te bakken. Die geur!Het patatje.
Met veel mayonaise.
![]()
Dus nu heb ik een anker. Heel warm weer --> zin in patat
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!
En ik heb geen zin om te koken, heb wel een salade al in elkaar gestort net, lekker erbij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadIk denk altijd dat het komt omdat het zo warm is, dat ik dan behoefte heb aan zout. Zoute, vieze vette patat met mayo
Denk achter de sla aan met wijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
![]()
vlotte maaltijd! en waarmee spoel je ze door?
Vandaag staan de left overs van de Chinees van gisteren op het menu. Maar is meer dan genoeg voor jou en mij!quote:
En mij lijkt het heerlijk om echt te kunnen kiezen wat je wil gaan halen. Hier is Tapas wel het meest exotische.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Bedankt iedereen voor de eet, salade tips voor bij de groenten en kaaswinkel:
Aardbeien, geitenkaas, veldsla, rucola, munt, walnoten , geitenkaas , honing en limoen.
Lijkt me heerlijk, heb al drie dagen geen puf om te koken of eten te halen bij de Surinamer
Chinees, snackbar of Griek.
De verse fruit, geitenkaas en salade tips zijn meer dan welkom. Bedankt.![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en de eerste vakantiedag dus all hell's broken loose![]()
Straks maar even voor de buien uit een week voer in huis halen (en veel ijsjes)quote:Noodweer op komst
Het KNMI waarschuwt het verkeer voor overlast als gevolg van zware neerslag die de komende uren gaat vallen. Het verkeer moet rekening houden met (onweers)buien met kans op windstoten, hagel en lokaal veel neerslag
Als het tussen half zes en half zeven maar droog en windstil is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Straks maar even voor de buien uit een week voer in huis halen (en veel ijsjes)
Pffftttt......................quote:
er al hoopvol uitziet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is echt zielig.![]()
Kun je mijn berichten in dit topic wissen zodat deze treurigheid uit mijn AT verdwijnt en jullie nooit meer last van mij hebben?
Ga ik regelen voor jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het tussen half zes en half zeven maar droog en windstil is.
Dat vind ik fideel van je!quote:
Volgens mij zit ik aardig safe hier:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij bent ene goeie hè, daar heb ik (af en toe) wel wat voor over
Het mag hier nu wel gaan regenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aardig safe hier:
http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vandaag ontploft de atmosfeer
quote:
Ik ben de tweede Jomanda !quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef FANN het volgende:
Ik ben de tweede Jomanda !
Ik Sweeeeeeeeeeeeeeeer ut je![]()
Donder bliksem en keiharde regen![]()
![]()
ben benieuwd of Noek een plensbui op d'r kop gekregen heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
De hel vindt het heet dus die zijn zo easy going als de hemel.
Nu ga ik heel retro de weekendboodschappen doen op de fiets.
[ afbeelding ]
Met haar blije hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |