ik blijf ook zoveel mogelijk in de schaduw hoor en dan nog met factor 50 of 60quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alleen voor de ogen, de hele week is het UV gehalte al 11 keer hoger dan toegestaan voor de huid..
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Vanavond salade met aarbeien. Ook erg lekker.
Ja ja ja! Oeh met honing en dan geitenkaas. Op die honing was ik niet gekomen. En munt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.
Geen Feta, maar lekkere romige geitenkaas.quote:
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.quote:
jah... nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Maar met dit weer heb ik ook altijd zin in vette patat. Dat komt omdat we vroeger altijd aan een zwembad lagen waar er dan de hele dag zo'n patatkraam stond te bakken. Die geur!Het patatje.
Met veel mayonaise.
![]()
Dus nu heb ik een anker. Heel warm weer --> zin in patat
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!
En ik heb geen zin om te koken, heb wel een salade al in elkaar gestort net, lekker erbij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadIk denk altijd dat het komt omdat het zo warm is, dat ik dan behoefte heb aan zout. Zoute, vieze vette patat met mayo
Denk achter de sla aan met wijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
![]()
vlotte maaltijd! en waarmee spoel je ze door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |