Ik kan niet wachten.quote:
Ja, fietsen door het bos en stampen =quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben benieuwd of Noek een plensbui op d'r kop gekregen heeft![]()
ik zei het toch Noek fietsenzeker met dit weer, maar jij vond het
fietsen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan mag Manu even sien ploatie droai'n.
Die van Guus.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
in welk topic moest je zijn dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
Oh srry zat in cerkeerde topic ,maar jullie mogen t ook wel weten hoor.
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.
heb een late avonddienst.. dus hoop dat het dan afgekoeld isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag maar opgegeven als werkdag.
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hier
Sociaal zijn is zó 1900nogwatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjes
hebben![]()
lief van je ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |