Ik kan niet wachten.quote:
Ja, fietsen door het bos en stampen =quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben benieuwd of Noek een plensbui op d'r kop gekregen heeft![]()
ik zei het toch Noek fietsenzeker met dit weer, maar jij vond het
fietsen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan mag Manu even sien ploatie droai'n.
Die van Guus.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
De wind haalt aan, de zon is weg, de boodschappen zijn binnen, zo ook het zonnescherm. Ik zit half nakende te wachten op de dingen die komen gaan, al likkend aan mijn minst favo ijsje, want alles wat zo goed als uitverkocht
in welk topic moest je zijn dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
Oh srry zat in cerkeerde topic ,maar jullie mogen t ook wel weten hoor.
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hier ook alle ijs bijna op. heb maar cornettos genomen....ook lekker.
heb een late avonddienst.. dus hoop dat het dan afgekoeld isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag maar opgegeven als werkdag.
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nu van de drie soorten die er nog waren één pak meegenomen. We kijken welke het lekkerst zijn en die andere ga ik weggeven aan het kleine grut hier
Sociaal zijn is zó 1900nogwatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is best wel ruimhartig van je...... de ijsjes die niet te vreten zijn mogen de buurtkindertjes
hebben![]()
lief van je ........
Je bent nog wel online, het vaste netwerk is er dan toch nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Oh en nu ook het vaste netwerk.
Kabel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nog wel online, het vaste netwerk is er dan toch nog?
Mwoah, hier begint zo de tweede rondequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
KNMI slaat toch wel erg de plank mis, drie spat regen, vier slagen onweer in de verte, dat was al
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.quote:
030??? je komt uit 030? ?? en je hebt me verlinkt terwijl ik uit Utreg kom??? Ohw wat erg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.
hier gaat de bui langs, we horen het gerommel, en nu is het wel koeler buiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar bloedheet en klam. Alle buien gaan volledig boven 030 langs.
Ik wilde je behoeden voor een permban van Danny. Utregters onder elkaar, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
030??? je komt uit 030? ?? en je hebt me verlinkt terwijl ik uit Utreg kom??? Ohw wat erg!
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaamquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
middag!![]()
Nou! Leek het net echt keihard te gaan onweren loopt het weer met een sisser afHet regende wel even stevig en het blijft nog donker maar ik geef de moed op dat het nog echt los gaat barsten
Nope, een PM naar Remlof. Het was inmiddels duidelijk dat FOK!kers die meedoen aan dat Twittergedoe niet in een kwaad daglicht wenste te staan, scriptjes en zulks. Dat hebben Yvonne, Remlof en Danny duidelijk aangegeven. Logisch ook, dat wil je als groot forum toch niet op je naam hebben staan? Het was dus uit de goedheid van mijn hart.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef FANN het volgende:
Hoe doe je dat? ga je dan een mail sturen naar Danny ?
sjesus
Oh, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaam
Ow o.k.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, een PM naar Remlof. Het was inmiddels duidelijk dat FOK!kers die meedoen aan dat Twittergedoe niet in een kwaad daglicht wenste te staan, scriptjes en zulks. Dat hebben Yvonne, Remlof en Danny duidelijk aangegeven. Logisch ook, dat wil je als groot forum toch niet op je naam hebben staan? Het was dus uit de goedheid van mijn hart.![]()
Maar ik blijf gewoon stemmen op Bommie en Yvonne hoor, don't worry.
En het is hier nog steeds bloedheet en klam. Douchen dus.![]()
Jaaah zit op balkon, binnen is het zweten !!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is achter de bui aan wel een stukje frisser, best wel aangenaam
De eendjes gevoerd in het park?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:44 schreef Soury het volgende:
Sooo ik ben in eeen klap van mijn tosties af
Ja! eet me een verklemming aan radijsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:44 schreef beequeen het volgende:
Hoest met je buitentuin verwegtuin buuf, al geoogst?
Hier gaat goffer de goffer echt geen drup vallen.![]()
Klinkt goed, veel werk maar het loont dus. Ach, en sla is maar sla.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! eet me een verklemming aan radijsDe eerste keer doperwten ook al op, vis met dille, peterselie veel, aardbeien knoflook en ui kan bijna geoogst, wortels gaan goed! sla is doorgeschoten
Bietjes gaan goed, aardappels... nou lekker dus!
Was het maar waar ik ben ook in een klap mijn kroketten, patat, hema worsten en 5 zakken gaba's afquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De eendjes gevoerd in het park?
Ik duik ook mijn tuintje weer in, staat een lekker windje nu.en ik wil regen.
Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar ik ben ook in een klap mijn kroketten, patat, hema worsten en 5 zakken gaba's af![]()
Alles ontdooit Kweet niet hoe het komt. Had er een pan in gezet gister denk dat de deur niet goed dichtgegaan is. Maar dat heeft toch geen invloed op je vriesvakken !! Ik vrees het ergste
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.
Kan hij achter die warmte wel kwijt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggen
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij achter die warmte wel kwijt?
Ijsjes uitdelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuin
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ijsjes uitdelen
Even een bekertje met een laagje water erin, kan je zien of hij het nu wel weer doet?
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker momentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaar
En er zit een vetilator op die draait ook op volle toeren ?? Ik ga die vuilniszak met eten maar ff wegbrengen,
begint al te ruiken![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker moment
zeg als je ijskast het uitgerekend NU met deze hitte begeeft
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauw![]()
Godver waarom gaan die dingen stuk op vrijdag en in de zomerse warmte
Mijn PC nog welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmmm kloten muis!![]()
Kan het niet dat je per ongeluk blikseminslag hebt gehad? Doen alle andere dingen het nog wel?
quote:
Denk dat er nog garantie opzitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ga goed met die mazzel van je, als ie écht kapot is kan je misschien vanavond nog bij wehkamp bestellen
binnen 24 geleverd?
ja leuk is anders...... hij moet natuurlijk ook nog eens in die inbouwkast passen
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk! En dat is het belangrijkste!
Ik moet naar de AH maar ik heb geen zin
Te veel gedoe !! Ik kan nog steeds niet geloven dat ie stuk is.. En nogmaals hoelang duurt het voordat zo'n ding op temp. isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef FANN het volgende:
of snel even een tweedehandsje kopen op Markplaats voor nood......
ik heb mijn (nog prima) oude ijskast toen verkocht aan een paar studenten voor 50 eurootjes anders had BCC
hem meegenomen en had ik er niks voor gekregen, doen mensen vaak![]()
kan je hem vanavond misschien nog ophalen, al is het maar een kleintje.... moet ie wel in je auto passen
of effe hulp inroepen ...
Ik heb iig koude wijn straksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haag
ná 7 jaar ? denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat er nog garantie opzitMoet ik ff napluizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |