Reepjes paprika of pepertjes erop en hij is compleet!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 06:43 schreef HarveySpecter het volgende:
Mijn ideale tosti is met:
- Kruidenboter
- Kaas
- Ham
- Tomaat
- lente ui
En chilisaus![]()
Zeker! Dat mag er zeker bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:13 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Reepjes paprika of pepertjes erop en hij is compleet!
Helemaal volspuiten met sriracha-saus en mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 28 mei 2016 06:43 schreef HarveySpecter het volgende:
Mijn ideale tosti is met:
- Kruidenboter
- Kaas
- Ham
- Tomaat
- lente ui
En chilisaus![]()
Begrijpelijk. Classicquote:Op donderdag 2 maart 2017 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet tegenwoordig vaak de gewone ham/kaas tosti zonder saus, blijft lekker.
Waar is die tosti opde derde foto mee belegd?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 06:30 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of het niet gewoon fotosoep is, maar ik zou zeggen chocolade(pasta)?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 00:45 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Waar is die tosti opde derde foto mee belegd?
Ja, dat dacht ik ook. Tosti chocoladepasta-banaan is een variant die men erg aanprijst. Ik heb het zelf nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet gewoon fotosoep is, maar ik zou zeggen chocolade(pasta)?
Heb laatst bij gebrek aan ham, knakworsten gebruikt. Smaakte best goed.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Brie honing en walnoten. Of kaas mosterd en een knakworst. Beiden goed te nassen.
Maar het lekkerste vind ik eigenlijk gewoon een simpele tosti ham/kaas ZONDER BOTER gemaakt tussen mijn George Foreman grill.
het is nog lekker ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, krijg nu helemaal zin in zo'n tosti. Gauw eens proberen. Laat ik eens gek doen.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:50 schreef quirina het volgende:
Wel uit een tosti-ijzer!
( tosti’s uit apparaten zijn namelijk niet te vreten)
Zo'n ijzer wat je tosti helemaal fijnknijpt zodat je van die veel te harde droge randjes krijgt?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:50 schreef quirina het volgende:
Net een klassieke ham/kaas tosti gegeten. Mmmmm lekker hoor!
Wel uit een tosti-ijzer!
( tosti’s uit apparaten zijn namelijk niet te vreten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |