abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:37:05 #161
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70573453
Oeh Urla, dat deed ik laatst ook bijna!!! Wij hebben nu één meisjesnaam die we op ons aanhet laten inwerken zijn, en die floepte er laatst bij mijn zus ook al bijna uit...

succes met de hitte iedereen! Hier (onder de rook van eindhoven) is het alweer 26 graden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70573524
Oh, Takkembah, ik vergat te reageren op jouw echo

mooi

en jouw boontje ook, vingerverf
pi_70573606
Sorry dames dat ik niet gereageerd heb op de leuke berichtjes na onze echo maar ik heb 2 dagen even niet gefokt. Ik was aan het genieten van het mooie weer, mijn vader zijn verjaardag en mijn kinderen. Nu zit ik weer op kantoor en ben nog niet bijgelezen.

Dus bedankt voor de lieve berichtjes, we zijn erg blij met de goede echo.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:47:48 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70573722
goedemorgen dames,

niet bijgelezen, maar zag 2 mooie echo's voorbij flitsen

en over namen; meisjesnaam komt hier op fok al wel voor (we hebben een aantal opties en eentje daarvan is al een kindje hier op fok, maar ook al een naam die we al heel lang in ons hoofd hebben), jongensnamen (stuk of 3) allemaal niet...

en ff ego-post:
14 weken

en zo naar mijn mams, ff shoppen en dan bij mijn kleine nichtje op bezoek in het ziekenhuis en bij mijn zus langs....
en o ja, ik heb mijn positiekortebroek aan haha, ik dacht 14 weken, moet kunnen, maar die band is wel nog te groot en zakt af, maar het zit verder wel errrrrg lekker
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:01:24 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70574053
Hahaha Davinia niet helemaal herkenbaar (want geen trappen in huis) maar wel dat vergeetachtige En wat vervelend dat je nu alweer zoveel last van je rug hebt

Huup je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig

Vandaag 29 weken wat gaat het snel
pi_70574408
Jullie praten teveel haha.

Iedereen met een mooie echo, gefeliciteerd!

Iedereen die last heeft van de warmte, sterkte ermee en je vooral rustig houden
Heb al een kan ranja gemaakt en die staat lekker in de koelkast, zo het badje maar eens tevoorschijn toveren.

Hier vandaag nog 100 dagen, wow.....................
en alles moet nog gedaan en geregeld worden het gaat echt te snel.
Wilde deze week met het kamertje gaan schoonmaken, afplakken en verven maar met dit weer denk ik

Afgelopen week controle gehad, alles was oke.
Nu nog 1x over 4 wkn terug komen dan over 3 wkn.
ze vond wel dat ik wat minder moest werken eigenlijk (hebben 12 uursdiensten in de zorg) en dat is idd wat te lang.
Heb me over 2 wkn ook een blokje waarvan ik denk dus dat gister aangekaart.
Verder kan ik nu mn eigen kleding echt neit meer aan en ben blij met de leggings etc. en die harembroeken schijnen ook wel een lekkere elastiekenband te hebben dus dat maar eens proberen anders, lekker luchtig denk ik.
zal straks ff een foto'tje van de buik maken.
Verder al paar dgn wat zeurend gevoel in de buik en rug, dat komt en gaat een beetje, iemand die dit herkend?
pi_70574705
Fijn dat de buikpijn weggetrokken is huup!

Ik zag nog een paar mijlpalen voorbij komen

Urla 6 krentebollen Ik ben al blij dat ik 2 cracottes naar binnen krijg met dit weer!

Ik word ook wel heel erg nieuwsgierig over het gepraat over namen Ik ga zo het eerste (goodmood) pakje even op de hand wassen (ben bang dat de print anders zo lelijk wordt). Alleen maar niet buiten hangen anders weet meteen de hele buurt de naam.
Het is inderdaad zo leuk om naar de naam te kijken, het maakt het weer wat 'echter'. Hier thuis zeggen we de naam niet, omdat we gewoon weten dat we ons anders verspreken tegenover ouders enzo.
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 11:28:09 #168
5428 crew  miss_sly
pi_70574775
Ik ben ook steeds blijer dat we besloten hebben om de naam meteen ook bekend te maken en te gebruiken. Het is zo leuk om het al over Senna te hebben, en ook anderen dat te horen doen. Ze hoort al zo echt bij ons, onze familie, onze vrienden Er wordt ook gevraagd hoe het met Senna gaat Zo leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70575309
Miss Sly. Wel de manier om meteen patent te hebben op de naam. No surprises bij evt andere zwangeren.
Erg lief ook hoe de rest omgaat met de naam. Al echt een persoontje dan.

Fta normaal eet ik hier ook niet zoveel, maar ik was hier aan het lurken en wilde zelfs nog 1 pakken, maar de zak was leeg. Gewoon dom ongecontroleerd weggeschranst.
Het verbaasde mezelf ook.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:49:49 #170
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70575358
Ik werd vanmorgen ineens helemaal nostalgisch. Ik was waterijsjes aan het maken in de oude tupperware-vormpjes die ik jaren geleden al van mijn moeder gejat heb. Ineens bedacht ik me dat later onze kleine jongen ook ijsjes zal eten uit het zelfde setje waar ik als kind ijsjes uit gegeten heb. [/emo-moment]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:55:47 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70575563
Huup, heb je al gevraagd daar of zij het niet voor je kunnen maken, dat dingetje voor de naamletters?
pi_70575881
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Nijna het volgende:

Raissa, wij houden geen rekening met fok-namen. Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden...

Hier hetzelfde.Al zou ik denk ik wel even een PM sturen als vlak voor de geboorte van mijn kind, iemand anders toevallig ook een zoon/dochter krijgt met dezelfde naam, meer onder het mom van dat ik het echt niet gejat heb. Meisjesnaam zijn er hier al wel meerderen, jongensnaam geen 1
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70575996
Miss-sly eigenlijk wel leuk om ook al zo over Senna te praten Vrienden van ons deden dat ook.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:11:09 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70576004
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Ca.ra het volgende:
Ik werd vanmorgen ineens helemaal nostalgisch. Ik was waterijsjes aan het maken in de oude tupperware-vormpjes die ik jaren geleden al van mijn moeder gejat heb. Ineens bedacht ik me dat later onze kleine jongen ook ijsjes zal eten uit het zelfde setje waar ik als kind ijsjes uit gegeten heb. [/emo-moment]
Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:23:55 #175
5428 crew  miss_sly
pi_70576348
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake
pi_70576478
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
pi_70576488
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van de kraamzorg: aanstaande dinsdag om 12 uur intake
Spannend Das helemaal 'echt'
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:32:12 #178
5428 crew  miss_sly
pi_70576547
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag

harembroeken dat zijn geen specifieke zwangerschapsbroeken, maar van die broeken met een kruis laag, zo ergens rond de knieen ongeveer.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:36:15 #179
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70576641
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers . Ik wil er ook wel eentje, waar koop je die? En weet iemand halflange leggings met een randje kant te koop?
Miss-sly, ik heb een Shenna (sjenna) in de klas. Leuk meisje .
pi_70576660
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Fake it till you make it...
pi_70576770
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is heel erg echt. Dus ik denk, ik vermoed, ik verwacht, dat er dan toch echt over een aantal weken een beebje komt. Anders komt de kraamzorg niet, toch? Nou ja, eerst maar even afwachten of ik neit door de mand val dinsdag
Ow, dat gevoel is zo bekend
Eerst bij de MvM mevrouw, dan bij de eerste echo, dan bij de 2e echo... Het blijf hè?
pi_70576802
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:48:05 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70576896
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Leuk is dat, he? wij gebruiken nu ook de vlabakjes waar ik vroeger nog uit gegeten heb.
eli's eerste hepje helemaal speciaal uit mijn lievelingsbakje gegeven en zo
Ahh dat is ook speciaal en lief en weer emo-moment

Ik vond het een beetje raar van mezelf dat ik het wel heb bij die stomme ijsvormpjes en niet bij het ledikantje-waar-ik-zelf-in-gelegen-heb. Misschien omdat ik me de ijsvormpjes daadwerkelijk kan herinneren en het ledikantje niet. Kan me alleen nog vage opwinding herinneren omdat ik een 'grote kinderen bed' kreeg, maar het ledikantje zelf eigenlijk niet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:49:44 #184
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576946
ow sly wat écht wordt het dan

jubel jubel
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:50:59 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70576978
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef innepin het volgende:
Even een voor alle mijlpalen die ik langs zag komen maar weer vergeten ben
Miss sly, best laat zo'n intake Maar goed, weer een stapje dichterbij
Ik durfde gisteren te suggereren dat we mijn schoonvader om hulp moesten vragen om het bed op klossen kratten te zetten dit weekend, en meneer Eigenwijs besloot vervolgens te demonstreren dat ie dat heus wel in z'n eentje kon Dus ik heb vannacht al op een verhoogd bed geslapen
Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Alexa en Seth zijn lief
pi_70577042
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mikael verteld het aan iedereen die het weten wil
De baby heet nu Jamens en als ie geboren is heet ie ..........
De dochter van mijn beste vriendin doet dat ook, maar ze weet de echte naam niet:D Ze vertelt aan iedereen die het horen wil dat "de baby nu Sjakie heet, maar als hij uitgeboord is heet ie niet meer Sjakie"
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70577135
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Zo krijg ik hier het meeste voor elkaar.

Hem ervan overtuigen dat er hulp nodig is bij bijv. het fixen van het dakje van het tuinhuisje en woooooops: dakje van het tuinhuisje klaar
Jep, nieuwe tactiek hier Maar dat bed had nog niet gehoeven van mij Veel te vroeg joh
Meneer was een beetje aan 't mopperen dat ie nergens tijd voor heeft omdat ie bijna alles in huis zelf moet doen, en dan ook nog wat grotere dingen als klussen, klossen en gras maaien enzo. dus had ik schoonpaps gebeld die het gras kwam maaien, geen probleem. Werd vriendje gewoon bijna boos want "ik heb geen hulp nodig! " En dat is ie nu dus aan 't bewijzen Whehehe.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:57:37 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70577167
dat uitboren is ook geniaal
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:00:58 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577267
Oh haha, dan weet ik huups naam al denk ik

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Ik heb Lois trouwens ook niet om toestemming gevraagd om de naam Eva te gebruiken Het is gewoon de mooiste naam op aarde
Zo mooi dat we 'Sjors' ook gewoon Eva gaan noemen als het een meisje is
pi_70577507
Ik krijg vandaag gegarandeerd mijn schoenen niet aan

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70577540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:

Ik zou het denk ik ook niet laten weten. Misschien een PMmtje als het een fokengeltje zou betreffen, maar dan niet zozeer om toestemming te vragen maar eerder om het mede te delen.

Precies, zo heb ik het dus ook gedaan.
pi_70577576
Oh, er was nog een pagina...

Davinia, hopelijk kan dat vaker thuiswerken. Dat is zou wel fijn zijn voor je rug!
Vergeetachtigheid... hoe kom je erbij... geen last van *uhum*. Stond gister in de bouwmarkt omdat ik een opzetstukje voor een kraan nodig had. Het oude stukje lag netjes in een zakje, thuis op tafel... Gelukkig wist ik ongeveer de diameter en heb ik op de gok toch de goeie meegenomen...

Urla, oeps... had ze het in de gaten dat je je versprak zeg maar?

Lijnloos, wij hadden ook nog wel zitten denken om voorletters te gaan vergelijken met schoonzus en lief, maar toch maar niet gedaan .
Heb je inmiddels al wat gehoord van de huisarts?

BJ, lekker he ruimte in je broek!

Hetismij, op naar een 2 cijferig getal . Volgende week wordt het koeler, ga je dan maar bezig met het kamertje... Als beeb nu zou komen mag hij/zij toch nog niet mee naar huis...

FTA, binnenstebuiten buiten hangen dan ziet niemand het toch?

Miss Sly, ah de kraamzorg . Mag onderhand ook wel hihi.

Innepin, laddertje nodig om in en uit bed te komen? Hihi. Vanaf wanneer moet je de klossen er eigenlijk onder zetten, een week of 37 toch?
Zal volgende week ff de thuiszorg bellen kan ik ze hopelijk gelijk meenemen als ik op controle bij de vk ben geweest dan (t zit als het goed is ongeveer naast elkaar als ik naar het huisnummer kijk).

McLaura, uitgeboord... . Hihihi.

Amaranta, ga je dan Eva 1 en Eva 2 roepen of ze komen eten? Hahaha. Maar ja, als je eenmaal de mooiste naam op aarde hebt... vind dan nog maar eens iets wat daaraan kan tippen .
pi_70577854
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Nijna het volgende:
Kers... je PM staat open, maar ga je dan ook jullie naam laten weten... . Voor wat hoort wat immers... . Ik hou onze naam nog lekker even voor me. Maximaal een week of 6 dan zullen jullie het wel horen hier.
Wij hadden vanmorgen visite, dat breekt je dag ook een beetje. Het was gezellig en Mirte zit nog even te lunchen en gaat dan naar bed. Baby-geitjes zijn wel schetig!

MeNicole, gewoon 40 weken al... pfoeh. Beeb wacht vast tot het iets minder heet is buiten (en terecht... ik zou liever met iets koeler weer bevallen als ik de keuze heb geloof ik).

Huup, heb je ook goodmood aan een wereldomzet geholpen? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een hansopje of hoe heet zo'n geval, zal doen... Ik vind ze namelijk wel erg leuk! Alleen vind ik de kleuren van rainbowbabies mooier... zouden die 2 niet samen kunnen werken... .
Heb je letters met trema's of streepjes ofzo dat ze die letters niet hebben?
Ja dat laatste inderdaad Bij goodmood kan het wel volgens mij. Die gooien alles op een rompertje wat je erop wil hebben.
BE ik heb het nog niet gevraagd ik heb alleen maar rondgekeken, ik hou het wel in mn achterhoofd want volgens mij is het idd niet zo'n moeite om bij te zagen.

En over die omzet van goodmood... dat ga ik nog doen
in het najaar, als ze ein-de-lijk al die kleurtjes van hun jurkjes weer hebben bijgevuld. Ik wil geloof ik vier of vijf kleuren hebben erg? ik? welnee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:19:40 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70577943
ja zoiets, en als het een jongen is dan gewoon evan of evo
nee hoor geintje, ben druk bezig met lijstjes!

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Pff MeNicole, ik kan me nog herinneren dat je me pmde dat je zwanger was...en nu al 40 weken!
Gaat snel!!
pi_70578233
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef WupWup het volgende:
het-is-mij wat zijn harembroeken of stel ik nu een zwangere n00bvraag
Dit is een harembroek Wup

Guus volgens mij hebben ze bij Only en/of Vero Moda nu ook wel harembroeken hangen. En voor mooie maar misschien iets duurdere kun je Vanillia proberen? En anders gewoon even bij V&D of de Bijenkorf kijken.

Laura lekker op slippers vandaag dan. Gelukkig is het slipperweer!

Ik heb zonet mn afhaalbon van de blije doos binnengehad ik had er eigenlijk niet meer deze maand op gerekend. En nu willen mijn hormonen en ik dat ding gelijk op gaan halen (nu nu nu nu!!!) maar mn lief wil niet mee met de auto en ik ben te lam om met de bus te gaan. *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70578308
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:

McLaura. Gewoon lekker op blote voetjes. Of moet je weg???

Alleen naar de gyn, en vanavond naar de partneravond van de zwangerschapscursus.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:32:28 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70578337
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
pi_70578342
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij noemen die broeken altijd drollenvangers .
Ja wij eerder ook hoor maar tegenwoordig heten ze harembroeken, dan doe ik maar met die bewoording mee he?

Misschien mogen ze geen drollenvangers meer heten net zoals de negerzoenen ofzo? Haha

Ehm........ik heb ze alleen ff snel vanochtend bij de wehkamp gezien maar zag wel dat er een lekkere elastische tailleband aan zat.
Real life heb ik me er nog niet in verdiept
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:33:26 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578371
die harembroeken hangen ook 'gewoon' bij de h&m de zara.

Guus, aan welke groep geef jij les? Misschien had ik dat al eens gevraagd maar ik ben zeef.
Pfff ik moet nog tot 25 juli. Ons lokaal zit op zolder en maandag en dinsdag was het er al 29 graden.
Morgen moet ik voor mijn duo invallen en ik heb al gezegd dat ze maar een waterpistool moeten meenemen.
Veel te warm, de kids zijn super loom.

Ik ken goodmood niet, maar ik ga er ook niet op kijken denken, scheelt in de knip
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:35:18 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70578421
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, in principe moet je ze er wel vanaf w37 onder hebben als je thuis wilt bevallen. En uiteraard sowieso toch ook wel voor als je wel in het ziekenhuis bevalt, dan moet je het hebben voor de kraamzorg later thuis.

Ik zat toevallig vannacht te denken dat ik mss dit weekend aan F. vraag of hij ze eronder wil zetten want ik merk dat ik toch wel wat stijf ben 's nachts en dat ik het steeds lastiger ga vinden.

Ik vind het alleen eng met een spelende Sasha 's ochtends bij ons op bed enzo...
De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:37:39 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70578477
Meiden die op het eind lopen, ik heb wel met jullie te doen hoor met dit weer. Wat een ongemak geeft dat warme weer.

Mocht deze zw.schap goed gaan, ben ik blij dat ik in de winter de laatste lootjes heb.

Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buik ik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van

Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief teste maar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik

miss_sly, spannend intake kraamzorg! Je kunt er niet meer onderuit

En verder een heleboel weer vergeten.. sorry ...
pi_70578576
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

VK heeft er vorige keer niks over gezegd, maar volgens mij loop ik met mn controles ook een beetje raar in de maat mee zeg maar. Ik las op de site van icare dat je die dingen moet "bestellen" zeg maar en om er nou volgende week niet voor jan l*l te staan denk ik dat ik dat dan maar even ga doen.
Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen ben ik ook nog steeds niet uit, maar heb pas 14 juli evt afspraak voor kennismaken met de andere vk die door de week de thuisbevallingen doet. Dus ik zie het nog wel ff. Of ik beval gewoon voor die tijd .

Mirte speelt ook nog wel eens op ons bed, als het op klossen staat kan ze er natuurlijk niet meer zelf vanaf... en moet ik ook nog nadenken als ik eraf spring als ik kramp in mn poot heb 's nachts...
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:42:10 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70578607
@happy, die krampen zijn niet fijn, maar mij is steeds verteld dat het écht juist een goed teken is.
pi_70578731
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

De vorige zwangerschap ben ik al een keer door ons bed gezak. Daar lag ik op de grond.... En net ging ik op bed liggen en voelde ik het weer ernstig kraken.
Ik denk dat ons bed het dus niet overleefd op klossen. En als het bed dan doorzakt dan val ik wel van heel hoog....
oei daar zou ik wel even goed mee oppassen dan

ik ben daar dus echt bang voor he, dat het bed zo hoog staat en dat dan die lattenbodem ineens verschuift ofzo. Brrr... slaat nergens op want ik ben er nog nooit door gezakt. En t is een stevig bed enzo. Maar zo hoog is t toch wel wat anders.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70579515
Amaranta dat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:58:27 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_70580714
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70580766
Oei Amaranta... dat is niet prettig van je bed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:06:16 #208
100412 mefke79
komt goed!
pi_70580942
oja, helemaal vergeten te vertellen: we zijn dinsdag bij de opvang geweest waar we plek hebben maar die wel wat verder van ons huis af is. En het was gewoon helemaal leuk, we hebben er een goed gevoel over. Dus contract getekend en we hebben zeker te weten opvang in januari! Echt een pak van m'n hart. Tuurlijk hoop ik nog wel steeds op een plekje dichterbij huis, maar dit is ook goed te doen.
pi_70581093
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta ieeks zo'n bed! Hier hoeft manlief alleen maar de latjes waar de lattenbodem op rust 3 cm omhoog te doen en zitten we op 70 cm! Niks geen klossen dus, ik slaap al jaren op 67 cm en dat is heerlijk. Moet wel eerlijk toegeven dat ik zelf dan ook 184 cm ben en een behoorlijk eind aan benen heb, dat scheelt. Moet er niet aan denken als je zelf maar 160 bent.
Zo, weer genoeg afgekoeld binnen, ik ga weer effe naar buiten. Bij julile ook zo benauwd en bewolkt aan het worden???
moet je het dan ook omhoog doen joh?
ik zou daar nog even achteraan bellen als ik jou was. Hier vertelde de kraamintake mevrouw namelijk dat ze tegenwoordig ook 65 cm hoogte accepteren omdat een hoop boxsprings enzo standaard 65 cm hoog zijn. Was volgens hen geen enkel punt om dat niet op te hogen.

Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit maar het scheelt misschien wel wat moeite.

Fijn van je opvang!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:12:46 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_70581148
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:24:23 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70581460
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef innepin het volgende:
Amaranta dat zou ik ook eng vinden dan, zo'n bed
Ik vond ons eigen bed al doodeng, en dat zonder extra risico's van doorzakken enzo.
Ik ben trouwens gelukkig lang genoeg om er nog steeds zonder problemen in en uit te stappen... lijkt me best onhandig voor de wat kleinere dames onder ons
Ik had er zo'n keukenopstapje bij staan, zeker na de bevalling was dat erg fijn. Ik ben 1.72 dus ook niet echt klein, maar het is net handig, even zo'n hupje omhoog.
pi_70581553
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef mefke79 het volgende:
Huup, onze vk was er heel stellig in: 70cm en anders niet. En dan mag er wel een los matras op, maar ja, dat is ook niet handig. En aangezien dit een zelfgemaakt bed is, is het volgens manlief handiger om er effe een extra latje er tussen te zetten. Want wat is nou helemaal die 3 cm....(trouwens, manlief kennende gaat dat latje er dus gewoon niet meer tussenuit want dat is dan maar weer onhandig).
Jeetje wat standvast inderdaad
wel logisch, ze moeten natuurlijk ergens een grens trekken maar toch. Hier werd het bij voorbaat al zo gezegd zo van och zie maar.
Nouja wel prettig dat het zo makkelijk te doen is dan. Dat scheelt dan stiekem weer een beetje.

Oh en over in en uit bed komen. Ik ben 1.68, het zal vast niet echt klauteren worden maar handig is anders denk ik. Ik heb eigk vooral medelijden met mn lief die ook 1.68 is maar korte beentjes heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:28:20 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70581580
ik ben gisterochtend opgestaan met een giga kramp in beide kuiten,
alleen heb ik ook al sinds gisteren op die plekken, echt een stijf en pijnlijk gevoel, kan ook amper lopen.
nu zeggen ze hier tegen me dat ik flink moet lopen om de stijfheid en de pijn eruit te lopen.

iemand ervaring mee?
alsof beide kuiten helemaal vast zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:31:57 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70581668

Dat is het gevolg van kramp idd, die stijfheid.
Ik heb vorige week gesmeerd met SRL gel van VSM, ook spiroflor genaamd en dat vond ik echt een verademing...
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:34:19 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70581729
spiroflor dat heb ik nog wel ergens liggen dacht ik. eens opzoek gaan en dan maar insmeren en hopelijk trekt het dan een beetje weg.
voel me nu net een bejaarde oma die een rollator nodig heeft of wandelstok, omdat ze anders niet vooruit komt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70583435
Jeetje wat een krampen en hoge bedden allemaal zeg... Nog een beetje ver van mijn toepasselijke bed show

Huisarts heeft hiergebeld met de melding "kijk maar aan tot maandag" wat heb ik daar nou aan!? Maar goed de onrust is wat mij betreft wel weg. Alleen wel sneu dat lief nu ook de sjaak is en we samen naar het toilet rennen
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:28:51 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70583596
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag de hele morgen al wat krampen in mijn buik ik ga er vanuit de mijn baarmoeder aan het werken is, maar prettig is het niet. Ik word er onzeker van

Het is vandaag trouwens al weer 3 weken geleden dat ik positief teste maar dat was waarschijnlijk nog voor NOD, maar dat betekend wel dat ik bijna 7 weken ben Het is ook al bijna maandag, dus alleen daar krijg ik al kramp van in mijn buik
Alweer bijna 7 weken!
en die krampen heb ik ook gehad (en als ik teveel doe heb ik ze nog wel eens) en ik ben a.s. maandag 8 weken
pi_70584642
Sjakie

Te groot om op te meten, maar dat is niet gek met 36w2d.
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:03:01 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70584714
Wat een mooie sjakie!

happy, tsja je baarmoeder staat nu op spanning, dus is wat gevoeliger.
je hebt straks een prachtig babietje in je buik met de juiste termijn en een prachtig kloppend hartje!
komt helemaal goed!

[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont! Het is me toch wat... [/zelfspot]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70584817
Mooie echo Laura.

Oeh Davinia tijd om je kontspieren te gaan trainen

Goh ik zie net per toeval dat mn zwangere klasgenootje gisteravond bevallen is. Mooi ventje, 5 dagen voor de uitgerekende datum. Wel een heel gek idee. T komt ineens heel erg dichtbij voor mij ook zeg maar stom is dat
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:16:13 #221
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70585138
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[zelfspot]Van dat bankliggen krijg je een platte kont! Het is me toch wat... [/zelfspot]
* Ca.ra gaat onmiddelijk bankliggen

altijd al een platte kont gewild
pi_70585351
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_70585407
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:24 schreef Webkim het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht maar zo, ik kom hier weer eens kijken.
Hey, jij was dus gekloond in AZW/BNZMG

GEFELICITEERD!!!!!
pi_70585480
Webkim, gefeliciteerd
vroeg me al af wanneer je je zou komen melden
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:29:58 #225
100412 mefke79
komt goed!
pi_70585483
Webkim! Gefeliciteerd! En tuurlijk mag je komen kijken...leuke spoiler zo!

En nog een want manlief heeft de tuindouche teruggevonden dus nou kan ik en badderen en douchen in de tuin. Onze konijnen snappen er niets van en rennen telkens weg, maar Driekus vind het water wel leuk want die reageert er echt op als je in het water gaat liggen.
(o trouwens, volgens vrienden waarmee we afgelopen weekend weg waren, was ik geen prototype zwangere vrouw. Ik was namelijk niet sjacho maar lag constant in een lachstuip om niets...tja, hormonen werken ook wel eens anders dan verwacht)
pi_70585509
Jeumig zeg wat gaat dat snel hier, het bijhouden van dit topic heb ik een beetje opgegeven hoor..

voor alle mijlpalen

Happy gelukkig is het bijna maandag. Die krampen had ik trouwens ook, heel erg lang nog ook, ze horen er gewoon bij maar ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt

Lijnloos ik hoop voor jullie dat jullie 2 wc's hebben

McLaura mooie echo!

Huup wat leuk En dan komt het inderdaad ineens heel dichtbij! Hoe was eigenlijk je laatste tentamen gegaan? Ik zal het wel gemist hebben, maar was nog even nieuwsgierig

Hier alles best aardig, mn beginnende vochtpootjes beginnen langzaam serieuzere vormen aan te nemen, maar ach, ik mag niet klagen nog. Afgelopen dinsdag in het ziekenhuis waren de ctg, de doorbloeding van de navelstreng en het vruchtwater weer helemaal prima Babylief was alleen zo grappig geweest om zich voor het eerst gedraaid te hebben dus we konden het hartje niet vinden, maar gelukkig schopte hij er wel flink op los dus het was geen reden voor paniek. Morgen mag ik weer voor een ctg, maar ik maak me inmiddels eigenlijk bijna geen zorgen meer En morgen heb ik mn laatste werkdag
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:31:09 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70585513
Gefeliciteerd Webkim!
pi_70585547
Oeh Chan, morgen laatste werkdag, da's een heerlijke mijlpaal... Verloooofff
pi_70585554
Webkim van harte gefeliciteerd
pi_70585605
Webkim, woei!!!! welkom!
Was je nou zo vroeg wakker van de warmte of omdat je wellicht kon testen en daardoor niet meer kon slapen ?! 5.45u wat een tijdstip
pi_70585635
Chan, morgen laatste werkdag, mijlpaal
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:40:08 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_70585728
Webkim, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70585731
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:34 schreef Nijna het volgende:
Webkim, woei!!!! welkom!
Was je nou zo vroeg wakker van de warmte of omdat je wellicht kon testen en daardoor niet meer kon slapen ?! 5.45u wat een tijdstip
Alletwee.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:42:27 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70585785
Welkom terug Webkim!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:51:38 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70585953
Webkim!!!
Wat leuk!
Van harte gefeliciteerd!
Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70585974
Welcom Back Webkim
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 17:54:44 #237
5428 crew  miss_sly
pi_70586014
Webkim, daar ben je Welkom hier! Wat lekker snel

Chan, morgen verlof
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:55:15 #238
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70586023
Hey Webkim gefeliciteerd en welkom!

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 26-08-2009 22:18:05 ]
pi_70586026
Webkim gefeliciteerd!
pi_70586073
Webkim, wat heeeerlijjk voor jullie dat t nu zo snel raak blijkt te zijn! Ik heb t niet helemaal gevolgd in Als zwanger worden.. maar heb je nu ook weer een nieuwe punctie moeten ondergaan of is nieuwe kleine uk nog van dezelfde serie eskimootjes als Thomas?

Wat had je trouwens een heerlijk voorspelbare kloon uitgekozen
Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe en hoop dat je er ongelooflijk van mag gaan genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 02-07-2009 18:03:22 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')