Klopt ik zag dat hij net weer afgelopen was, vandaar dit topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Anne het volgende:
Handig. Tvp. Ik weet dat bij Pickwick ook vaak gratis thee aangeboden wordt.
Het is net zo iets als buzzer, alleen dan Belgisch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Dat aanmelden bij the insiders ga ik dus niet doen. Daar moet je veel informatie over jezelf geven (of liegen)
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Krijg je na het aanvragen van een gratis product niet tot in de eeuwigheid reclame toegestuurd? Dat heb ik vroeger namelijk eens meegemaakt. (Het mooie was dat ze een spelfout in mijn naam hadden gemaakt, waardoor ik precies kon zien aan wie mijn gegevens allemaal werden doorverkocht.)
Ok. Dan durf ik het bij pickwick wel aan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.
En aangezien ik al vaker van Pickwick zo'n proefpakketje ontvangen en aangevraagd heb, kan ik van daaruit vertellen "nee".
Indeedquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden doorleest, mogen ze het niet. Voorbeelden daarvan zijn bij cup-a-soup en Pickwick.
En aangezien ik al vaker van Pickwick zo'n proefpakketje ontvangen en aangevraagd heb, kan ik van daaruit vertellen "nee".
Ik vind AC en Burger King niet echt culinairquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef JOPPI3 het volgende:
niemand?
Ik vond de term "3-gangen-diner" al een beetje pretentieus voor een AC restaurant. Zeg dan gewoon 3-gangen-menuquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind AC en Burger King niet echt culinair![]()
Niks op tegen verder, maar ik kom er gewoon nooit.
Ik ookquote:
Me tooquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:04 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik heb zojuist bericht gehad dat mijn gratis blikjes mixdranken er aan komen![]()
zie OP
Die cakedeeg is afgelopen, en de wasverzachter alleen voor belgie... helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef JOPPI3 het volgende:
UPDATE
Gratis Herta Cakedeeg
Niet culinair maar wel handig!
Gratis wasverzachters!!!!
![]()
![]()
Ik dacht al, bij mij staan die er nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die cakedeeg is afgelopen, en de wasverzachter alleen voor belgie... helaas
Raar ik heb gisterenavond de enquete ingevuld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die cakedeeg is afgelopen, en de wasverzachter alleen voor belgie... helaas
Klinkt leuk, ik heb me aangemeld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Klantenpanel LEKKER (W)ETEN en meer info.
Ongeveer 5x per jaar vul ik een korte online enquête in over eten wat op NS stations wordt verkocht. Na invullen wordt een bon verstuurd waarmee je gratis eten kan afhalen bij een winkel in een NS station. Tot nu toe heb ik bonnen gekregen voor Kiosk, C'est du pain, Shakie's en Smullers. Dan gaat om gratis broodjes en drinken.
Thanks, ik kon ze ook niet vinden....quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.pickwick.nl/Home.aspx?chapter=3
Haha zouden er mensen dan serieus proeverijen gaan houden? ik niet iig, vanavond met wat vrienden bbq-en, handig!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:36 schreef Tezz het volgende:
Heb zojuist ook het Insiders pakket met de mixdrankjes binnengekregen. Superactie zeg! Dat wordt smullen op de camping, hihi! En ach, die rapportjes vul ik wel in hoor.......
Tja, wanneer is iets een proeverij? Ik zal vast ook wel eens een keer een blikje uitdelen op de camping en er dan bijvertellen hoe ik er aan gekomen ben. Dan is in feite de missie al geslaagd natuurlijk, want je proeft het drankje dan sowieso een stuk bewuster.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Haha zouden er mensen dan serieus proeverijen gaan houden? ik niet iig, vanavond met wat vrienden bbq-en, handig!
Dat zal ook wel weer een feestje worden... 20 mini flesjes en een grote flesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:42 schreef Blik het volgende:
heb me ook aangemeld voor de Baileys
Moet ik wel door de loting heenkomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:54 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer een feestje worden... 20 mini flesjes en een grote fles
Hehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef JOPPI3 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
24!!! 24!!! 24!!! blikjes ontvangen met 4 verschillende mixen, een glas en een sleutelhanger. Laat de baileys maar binnenkomen whooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie net dat die mixjes actie niet meer in te schrijven is, dan maar Baileysquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef Lips het volgende:
Heb me ook maar eens aangemeld bij Insiders!
Smirnof had vroeger een soort breezerachtige flesjes met mixen van smirnof en fruit. Daar zaten tropisch fruit, perzik en ook appel bij. Ik hoop dat daar op lijkt, want die vond ik lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Curiosity het volgende:
Zo, dat wordt zuipen![]()
De Appel vodka trekt mij nu het meest, ook niet bekend bij mij, heb er al een aantal koud gezet.
Jij valt inderdaad in de oude huisvrouwen categoriequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef APK het volgende:
Bugger, ik mocht alleen maar inschrijven voor Baileys, zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.
kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij valt inderdaad in de oude huisvrouwen categorie
Die cocktail actie is gewoon afgelopen volgens mij (de inschrijvingen dus).
Ik ben ook niet zo'n fan van prefab mixjes.. Idd omdat het meestal een slappe hap is, zlef mixen is natuurlijk altijd beter voor eigen voorkeur...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Maeghan het volgende:
Mjah, vind ze niet zo lekker. Moet alleen de whisky-cola nog. Gelukkig vind m'n vriend ze wel lekker (de rum/cola en de gin/tonic in ieder geval).
Tonic is sowieso niet mijn ding, al smaakt de mix geloof ik wel zoals ie hoort... Maar de rum/cola vind ik maar een slappe hap waar de prik af is en die smirnoff vind ik bitter en wrang (maar ik vind smirnoff dan ook niet lekker) en het smaakt muf.
Verder zijn ze allemaal een beetje slap. Ik drink regelmatig pure distillaten en als ik mix dan is dat half-om-half wodka-cola. Ik proef hier helemaal geen alcohol in; ik proef alleen dat de cola een beetje raar smaakt en that's it. Dan drink ik nog liever pure cola, dit hoeft voor mij echt niet.
Moet je even een mail sturen: info@theinsiders.euquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:32 schreef Anne het volgende:
Ik probeerde mij aan te melden bij TheInsiders. Halverwege de aanmelding kapte de boel ermee.
Nu kan ik niet inloggen of de aanmeldprocedure afmaken of opnieuw doen, want hij geeft wel aan dat mijn emailadres al in gebruik is.
Indeed!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef PM-girl het volgende:
He, dat is een leuk idee! Ik buzz ook, dus meedoen met theinsiders lijkt me wel ok!
buzz? Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef PM-girl het volgende:
He, dat is een leuk idee! Ik buzz ook, dus meedoen met theinsiders lijkt me wel ok!
ik vind hem echt vreselijk goor, vriendlief vind em zozoquote:
Die lijkt me ook erg lekker!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind hem echt vreselijk goor, vriendlief vind em zozo
zoete appelspul is lekker
Dan pas!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Baileys hoor je op zn vroegst 20 augustus iets van. Dus vanaf die datum kan je bericht krijgen dat je geselecteerd bent.
Je kunt je profiel verwijderen, zag ik. Of heb je het niet specifiek over Insider?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:52 schreef Purdey het volgende:
Maar er zitten hier verder echt geen addertjes onder het gras?
En wat als je niet meer mee wilt doen?
Ook met de Sanex deodorant in de weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef PM-girl het volgende:
Zullen we het maar op mond-tot-mond houden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Meh fabrikanten krijgen op deze manier echt wel een kickstart qua adverteren hoor. Mond op mond reclame is de beste reclame, en je bent verplicht er iets voor terug te doen, anders kan je de volgende keer niet meedoen dus het is wel oké geregeld.
Neequote:Op donderdag 23 juli 2009 09:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ook met de Sanex deodorant in de weer?
Moest je dat niet invullen dan? Ik kan me herinneren dat je vrij veel dingen kon/moest aangeven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik ben uitgenodigd voor het testen van Dreumesmelk... ??
Zou het niet handig zijn als ze vtv even uitzoeken wie er kinderen heeft oid?
Toch gewoon willekeur dan? Of ze gaan ervanuit dat de poll het kaf van het koren zal scheiden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef Muck het volgende:
ja, ik ben ook uitgenodigd voor de dreumesmelk, terwijl ik aangegeven heb geen kinderen te hebben
Ja, dat kan dus best even duren, enkele weken zelfs!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb me maandag ingeschreven bij Buzzer, recensie over de website geschreven maar helaas niks gehoord. Nu ben ik uiteraard heel ongeduldig en nieuwsgierig. Is het normaal dat het een aantal dagen duurt voor je iets hoort als antwoord op je recensie of een mail met nieuwe tests?
ik denk het....quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Toch gewoon willekeur dan? Of ze gaan ervanuit dat de poll het kaf van het koren zal scheiden.
Die heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
NeeDaar ben ik niet voor uitgenodigd! Ik vraag me soms echt af hoe ze die selecties maken! Maar na de Jillz- en Is-er-hoop-campagnes was ik wel weer even tevreden hoor!
Ik vind de Jillz wel aardig, maar 10 keer liever pak ik een biertje. Maar voor vrouwen is het primaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef JOPPI3 het volgende:
Is het wat? Die jillz?!
So fresh fresh, exiiiiiiiiiiiiting? Als in de reclame? of heb ik het foute beeld bij Jillz
Ik vind de reclame lekkerder dan het spul zelfquote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef JOPPI3 het volgende:
Is het wat? Die jillz?!
So fresh fresh, exiiiiiiiiiiiiting? Als in de reclame? of heb ik het foute beeld bij Jillz
Nee, dubbelfrisss met alcohol noemen ze moscato d'asti.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Jillz is gewoon dubbelfris met alcohol. Alleen dubbelfris is wél lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Kom je hier een keertje Jillz drinken dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Jillz ook wel ok! De eerste twee keren niet zo (maar ja, het traytje moest leeg) en daarna was het eigenlijk steeds lekkerder!
Maar alleen als hij goed koud is inderdaad, en in de aanbieding.
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Jillz ook wel ok! De eerste twee keren niet zo (maar ja, het traytje moest leeg) en daarna was het eigenlijk steeds lekkerder!
Maar alleen als hij goed koud is inderdaad, en in de aanbieding.
Strongbow vind ik idd beter te drinkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopen![]()
Als man vond ik Jilz echt niet te drinken, een vriendin van me werkt bj Heineken en zij prijzen het aan als een vrouwenbiertje, maar het heeft echt niks met bier te maken. Zoals gezegd, dubbelfris met alcohol..
Zelf met cider heeft het weinig te maken, ik lust wel een stronbow dry, maar daar komt het niet bij in de buurt.
Over het proefpakket van insiders;
de aanraders zijn de rum-cola en de whiskey-cola, ben een liefhebber van gin-tonic, maar ik vind deze gewoon te zoet. en die appel-wodka is echt een "vrouwen drankje" zoetzoetzoet.. Maar koud vind ik ze allemaal voor en premix eigenlijk best goed.
Moet alleen echt koud zijn... anders is het net gesmolten callipoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Rum-Cola zit echt ver boven het niveau van de rest imo..die is echt top
Mixje van cider en bier is het toch, als ik het goed onthouden heb?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopen![]()
Als man vond ik Jilz echt niet te drinken, een vriendin van me werkt bj Heineken en zij prijzen het aan als een vrouwenbiertje, maar het heeft echt niks met bier te maken. Zoals gezegd, dubbelfris met alcohol..
Zelf met cider heeft het weinig te maken, ik lust wel een stronbow dry, maar daar komt het niet bij in de buurt.
Mensen die zo'n pasje halen kunnen zich ook inschrijven voor de enquêtes (en daarmee bonnen krijgen voor gratis eten op stations).quote:Tot slot maken we jullie graag attent op het feit dat vanaf 14 september de Studentenkortingskaart weer op het station te verkrijgen is. Dit jaar met een korting van maar liefst 25% op nagenoeg alle artikelen bij de deelnemende winkels.
Ja, gezellig! Dan moet mijn zoon daarna maar naar huis rijden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom je hier een keertje Jillz drinken dan?![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moet alleen echt koud zijn... anders is het net gesmolten callipo
Misschien moet je moeite nemen om alles te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:24 schreef FP128 het volgende:
Ik zie alleen maar de TT en verder weinig houvast om mee te participeren. dus waar gaat dit verder over?
Wel uitgenodigd om in te schrijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Nog iemand uitgenodigd om Silan te testen via The Insiders?
Ja, ingeschreven ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Ja, dat doe ik wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Schrijven jullie ook altijd het verhaaltje aan het einde? Dat heb ik bij Bailey's niet gedaan geloof ik.
Heb ik bij de Bailey's niet gedaan, had toen ook niet echt inspiratie voor een leuk verhaaltje. Bij de Silan wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Schrijven jullie ook altijd het verhaaltje aan het einde? Dat heb ik bij Bailey's niet gedaan geloof ik.
Gember op zich heeft al veel verschillende chemische stoffen, de verse variant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik gooi wel vaak schijfjes citroen en verse gember in mijn normale spa rood en dat is erg lekker maar ik kan me niet voorstellen dat de chemische kant en klare variant ook lekker is eigenlijk.
Baileys begint pas 1 september dus hoor je pas kort daarvoor als het goed isquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:26 schreef Graftonst het volgende:
Aan Silan mag ik ook meedoen maar van Baileys niets gehoord
ik weet nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan?
zijn er wel 2000 insidersquote:Beste Insider Hives!
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Silan Crystals campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
We hebben ontzettend veel inschrijvingen gekregen voor deze campagne, sommige met heel leuke motivaties. Uiteindelijk hebben we toch 2.000 Insiders moeten uitkiezen die aan deze campagne zullen deelnemen.
Hopelijk kunnen we je volgende keer wel goed nieuws brengen. Maar geen nood, ondertussen kan je je wel nog inschrijven voor onze andere campagnes die binnenkort ook starten.
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
het mailtje komt nu net binnen
[..]
zijn er wel 2000 insiders
nou je kan beter geen verhaaltje schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.![]()
Dat heb ik bij Bailey's niet gedaan. Verdorie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
wrijf het er even in dat ik als enige niet geselecteerd ben![]()
Ah, ik zie een verband. Tot nu toe alleen vrouwen geselecteerd. Het is gewoon een complot
lolquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je best een sample (of wat we ook krijgen) toesturen hoor!
Het grappige is, dat ik helemaal nog niet op mijzelf woon. En dat ik nog nooit een wasmachine heb aangeraakt. Mijn moeder gaat dus heel blij wezen met deze campagne (als in, ik ga de was doen), hehe.
Wie? Wat? Waar? Waarvoor?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, moet je uitgenodigd zijn? Ik ben geregistreerd en al maar kan me niet kandidaat stellen?
Je kan je volgens mij nog wel opgeven voor de Baileys actie.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je best een sample (of wat we ook krijgen) toesturen hoor!
Het grappige is, dat ik helemaal nog niet op mijzelf woon. En dat ik nog nooit een wasmachine heb aangeraakt. Mijn moeder gaat dus heel blij wezen met deze campagne (als in, ik ga de was doen), hehe.
Edit: Zo te zien, krijgen wij dit?
[ afbeelding ]
je bent een man hequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ben ook niet uitgenodigd voor Silan campagne. Terwijl ik nog wel in een studenten huis zit!
Ik had iets soortgelijks erin gezetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
. Ik gebruik eigenlijk nooit wasverzachter. In mijn verhaaltje had ik gezet dat deze campagne een goede manier zou zijn om me het nut ervan te overtuigen. Zij vonden blijkbaar van niet
blijkbaar werd ik daaom ook uitgelootquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
. Ik gebruik eigenlijk nooit wasverzachter. In mijn verhaaltje had ik gezet dat deze campagne een goede manier zou zijn om me het nut ervan te overtuigen. Zij vonden blijkbaar van niet
Dat heb ik ook geschreven en ben wel uitgenodigd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar werd ik daaom ook uitgeloot
Ik had eerlijk verteld dat ik ander merk gebruik maar door deze test graag de voordelen van Silan had willen leren kennen
Ik ook, volgens mij kijken ze (bijna) niet naar die motivatiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geschreven en ben wel uitgenodigd!
Ik had erin gezet dat ik voor alle andere Silan-wasverzachters verschrikkelijk allergisch ben - dat ze toch ook een kritisch tegengeluid nodig haddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
Ik een vergelijkbaar iets, namelijk dat ik wasverzachter onzin vind! Maar dat mijn wederhelft er anders over denkt en dat dit me wellicht doet overtuigen van het voortaan kopen van wasverzachter en mijn wederhelft dus nóg gelukkiger wordt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had erin gezet dat ik voor alle andere Silan-wasverzachters verschrikkelijk allergisch ben - dat ze toch ook een kritisch tegengeluid nodig hadden
Niet dus
Je lijkt je ook voor meerdere apparaten op te mogen geven. Geprobeerd, ik ben benieuwd. Maar de animo zal wel groot zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef dutchdevil het volgende:
http://www.kwestievanproberen.nl/
Hier kun je je opgeven om een keukenapparaat van Philips te testen. Wordt je geselecteerd dan mag je het apparaat houden. Heb mezelf opgegeven voor de keukenmachine. Zo'n ding hebben we nog niet en wil ik best eens uitproberen
Ik heb me ook maar voor alles opgegeven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je lijkt je ook voor meerdere apparaten op te mogen geven. Geprobeerd, ik ben benieuwd. Maar de animo zal wel groot zijn
Ik alleen voor de draadloze staafmixer, dat lijkt me nou nog eens handig! Verder ben ik een beetje anti-keukenapparaat, je aanrecht raakt er zo vol van! (en als ze onder in een kastje staan dan gebruik je ze toch niet zo vaak).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb me ook maar voor alles opgegeven..
quote:3 september 2009 17:00u
V&D vestiging in jouw stad
Meenemen: Ov-jaarkaart of studentenkaart en natuurlijk een oude pan!
Lever je oude in en ontvang gratis een nieuwe!
Wees er snel bij, want OP=OP
Alleen geldig in V&D in de studentensteden Groningen, Utrecht, Leiden, Delft, Tilburg, Rotterdam Centrum, Maastricht, Eindhoven, Amsterdam Centrum, Enschede, Nijmegen, Arnhem, Leeuwarden.
Maar die is leuk! Jammer dat ik op 1 september mijn OV moet inleverenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Trusten het volgende:
Het valt niet echt onder 'proeven' maar wel onder gratis en onder culinair. Als student kun je op 3 september bij V&D gratis een nieuwe koekenpan krijgen in ruil voor je oude!
[..]
Ik ook, op de website van de ibgroep staat trouwens dat je je OV uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je er geen recht meer op hebt moet inleveren. Dat zou betekenen dat je nog net wel een nieuwe koekenpan kunt halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar die is leuk! Jammer dat ik op 1 september mijn OV moet inleveren
Daar zat ik ook al aan te denken idd. Eens even mijn keukenkastje uitmesten op zoek naar een verrotte panquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:51 schreef HV het volgende:
[..]
Ik ook, op de website van de ibgroep staat trouwens dat je je OV uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je er geen recht meer op hebt moet inleveren. Dat zou betekenen dat je nog net wel een nieuwe koekenpan kunt halen.
Volgens mij komen de pakketten pas vanaf volgende week, zo stond in de mail meen ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken idd. Eens even mijn keukenkastje uitmesten op zoek naar een verrotte pan![]()
Iemand al het Silan-pakket gehad? Ik ben al dagen niet overdag thuis geweest en de buren hebben niks laten horen.
Duurt wel lang voordat ze er zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef _Arual_ het volgende:
Toch maar eens die pickwicksamples aangevraagd...
Ik heb ze allang binnen. Meestal na aanvragen (ik heb ze al vaker aangevraagd dus *ervaring*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Duurt wel lang voordat ze er zijn![]()
* _Arual_ is van de week al drie poststukken kwijtgeraakt, dus vreest ook hiervoor.
Dan vrees ik dat mijn postbode nu lekker thee zit te lurken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze allang binnen. Meestal na aanvragen (ik heb ze al vaker aangevraagd dus *ervaring*) krijg je ze binnen 3 weekjes wel.
Ik heb ook nog geen theezakjes gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat mijn postbode nu lekker thee zit te lurken.
Probeer het eens ipv jus of zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef JOPPI3 het volgende:
hahaha weinig culinair aan silan
Nu ken ik iemand die mij een keer belde met de vraag hoe schadelijk het was dat ze een slok shampoo had genomenquote:
Nice!! Ben benieuwd wanneer ik het ontvang. Zijn het verschillende geuren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:53 schreef Quispi het volgende:
Ik heb de silan zojuist binnen gekregen. In het pakket zitten 3 grote flessen en 20 probeerverpakkingen.
Yup, van elke geur 1 hele fles. De 20 probeerverpakkingen zijn wel allen van dezelfde geur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Nice!! Ben benieuwd wanneer ik het ontvang. Zijn het verschillende geuren?
Je werkt bij Omo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb de Silan ook!Tof pakket! Weet alleen niet of mijn collega's het op prijs stellen als ik het ze onder hun neus duw
Neu, maar het zijn allemaal studenten. En iedereen die zeurt dat wasverzachter suf ik mag niet mee doen met mijn Bailey's proefavondquote:
Klopt inderdaad, 1 september t/m 1 november.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nog niets gehoord van Bailey's inderdaad. Zou vandaag wel moeten, volgens mij staat de campagnestart vastgesteld op vandaag.
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Vrees dat veeeel te veel mensen zich hebben ingeschreven voor de Baileys. Niet goed voor mijn proefkansen.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Ik zit de reacties te lezen op de website en bij veel mensen staat de campagne er niet meer op. Bij een boel anderen nog wel. De conclusie die getrokken wordt is dat de mensen waar de campagne nog op staat mee mogen doen aan de Baileys-campagne.
Bij mij staat de campagne er nog op
Dat zou een prettige uitkomst zijn, bij mij staat hij er nog namelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Ik zit de reacties te lezen op de website en bij veel mensen staat de campagne er niet meer op. Bij een boel anderen nog wel. De conclusie die getrokken wordt is dat de mensen waar de campagne nog op staat mee mogen doen aan de Baileys-campagne.
Bij mij staat de campagne er nog op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |